DagCafé
+21
Zininzon
May
Lotus
Jordana
Suus
ekiaam87
Qiara
Minx
Caresses
Sjaantje
Stuiterbal
Lejow
Erin
Burn
PluDan
Alex
FireButterfly
Inge
Ibbeltje
Rovine
Liz
25 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Vraagje aan Smikkell, wat is de smaak van manderijnen vandaag? Serieuse vraag, want ik wil manderijnen kopen, maar hou van de Novembermanderijnen. Zijn ze zuur of zoet?
Gast- Gast
Maura schreef:Vraagje aan Smikkell, wat is de smaak van manderijnen vandaag? Serieuse vraag, want ik wil manderijnen kopen, maar hou van de Novembermanderijnen. Zijn ze zuur of zoet?
Mijn ervaring is dat dat echt per netje/kistje wisselt.
Gast- Gast
Reva schreef:Q. je reageert selectief.
I know. Het Bent en Mart verhaal gaat een beetje aan mij voorbij, maar ik eet bijna elke dag mandarijnen bij de lunch
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Maple schreef:Maura schreef:Vraagje aan Smikkell, wat is de smaak van manderijnen vandaag? Serieuse vraag, want ik wil manderijnen kopen, maar hou van de Novembermanderijnen. Zijn ze zuur of zoet?
Mijn ervaring is dat dat echt per netje/kistje wisselt.
Jammer. Ik heb ook weleens een smaakloze manderijn gehad. En sindsdien ben ik een selectieve manderijneter.
Gast- Gast
Mandarijnen met pitjes zijn vervelend.
Qiara- Ratel
Meiden, ik meld even hier dat ik de hond uit ga laten.. als ik terug ben meld ik me weer zal over max. een kwartier zijn denk ik (fijn idee als iemand weet waar ik uithang )
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kijk vaak hoe ze eruit zien, mandarijnen met dikke schil hoef ik bij voorbaat al niet. Maar als dat schilletje redelijk dun oogt dan lust ik ze vaak wel, vind mandarijnen soiweso lekker. En dan het liefst die een beetje zurig smaken.
Maar ik was onderweg naar bed geloof ik.
Maar ik was onderweg naar bed geloof ik.
Gast- Gast
ekiaam87 schreef:Meiden, ik meld even hier dat ik de hond uit ga laten.. als ik terug ben meld ik me weer zal over max. een kwartier zijn denk ik (fijn idee als iemand weet waar ik uithang )
Cool, wij zijn de nachtwacht, maar dan anders.
Gast- Gast
We kunnen alleen zo weinig als je niet meer online komt..ekiaam87 schreef:Meiden, ik meld even hier dat ik de hond uit ga laten.. als ik terug ben meld ik me weer zal over max. een kwartier zijn denk ik (fijn idee als iemand weet waar ik uithang )
Gast- Gast
NachtburgemeesterReva schreef:ekiaam87 schreef:Meiden, ik meld even hier dat ik de hond uit ga laten.. als ik terug ben meld ik me weer zal over max. een kwartier zijn denk ik (fijn idee als iemand weet waar ik uithang )
Cool, wij zijn de nachtwacht, maar dan anders.
Gast- Gast
Nee. Ik zit op de bank. Ik wil niet meer in bed of in bad, want voor je het weet zit je met een kind in je armen.Reva schreef:Lig je al in bed, mietje.
Gast- Gast
Ben weer thuis.
Nou een aantal forummers heeft mijn 06 of adres dus dat zou dan vast wel goed komen
Maar goed, ben veilig thuis
Slaap lekker meiden! Bedankt voor het nachtwacht zijn
Nou een aantal forummers heeft mijn 06 of adres dus dat zou dan vast wel goed komen
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell schreef:Nee. Ik zit op de bank. Ik wil niet meer in bed of in bad, want voor je het weet zit je met een kind in je armen.Reva schreef:Lig je al in bed, mietje.
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Eerder dat we die om dit tijdstip gevonden hebben.ekiaam87 schreef:Ben weer thuis.
Gast- Gast
Ik ga er weer vandoor, bye!
Qiara- Ratel
Mijn wasmachine naait me, hij doet steeds alsof hij klaar is en als ik dan ga kijken begint hij weer.
Gast- Gast
Goede work out.Reva schreef:Mijn wasmachine naait me, hij doet steeds alsof hij klaar is en als ik dan ga kijken begint hij weer.
Gast- Gast
Deze heb ik al eens gezien.Smikkell schreef:Zullen wij ook iemand omleggen?Reva schreef:TLC
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zullen wij ook iemand omleggen?Reva schreef:TLC
Nou heb je even?
Gast- Gast
Ik heb alle tijd..Reva schreef:Smikkell schreef:Zullen wij ook iemand omleggen?Reva schreef:TLC
Nou heb je even?
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: