Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Werk in kinderopvang

+12
Jeanette
Tsjip
Snoopy
Toet
Niki
Sjaantje
Tinus
JD
Ibbeltje
ShallY
Shopelle
eigenwijs
16 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Werk in kinderopvang - Pagina 3 Empty Re: Werk in kinderopvang

Bericht  Stuiterbal za 14 jan 2012 - 7:35

Tinus schreef:
Stella_ schreef:Ik heb nu 7 jaar werkervaring erop zitten en ben mijn uitdaging kwijt. Al een jaar en ga daarom dit jaar ook met heel iets anders beginnen.
Voorheen vond ik het altijd helemaal geweldig. Ik had zoveel plezier in mijn werk en dacht echt dat ik het nog jaren kon doen. Maar naar 7 jaar ben ik er toch wel klaar mee. Ik vind het te eentonig worden.
Ik werk ook op een babygroep en ben elke dag alleen maar hetzelfde aan het doen qua ritme ect. Mijn uitdaging is nu weg en dus tijd voor wat anders !

Is het niet mogelijk om op een andere groep te werken, verticaal of op een peutergroep? Dat is toch wel totaal anders dan een babygroep en zou voor jou weer een nieuwe uitdaging zijn. Ik zou er zelf ook niet aan moeten denken om dag in dag uit met alleen maar baby's bezig te zijn, zou ik ook geen uitdaging in zien.

Dat is zeker mogelijk maar ik heb die afwisseling al gehad. Ik heb inmiddels al op alle 4 de groepen gestaan in de afgelopen jaren.
Maar het maakt nu geen verschil meer.
Ik ga in sept weer studeren voor verpleegkundige en daar heb ik echt heel veel zin in !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Werk in kinderopvang - Pagina 3 Empty Re: Werk in kinderopvang

Bericht  JD za 14 jan 2012 - 11:31

Leuk Stella, goed dat je die stap hebt durven zetten!!
Suc6 met de opleiding!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum