Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraagje, weer aan het werk... belasting/kinderopvang

3 plaatsers

Ga naar beneden

Vraagje, weer aan het werk... belasting/kinderopvang Empty Vraagje, weer aan het werk... belasting/kinderopvang

Bericht  Annemie ma 18 jun 2012 - 1:16

Weet iemand wat deze vraag betekent.. (zin onderaan)

Ik ben dus werkloos en dat heb ik ook doorgegeven aan de belastingdienst, maar stel nu dat ik nu weer werk heb gevonden, dan moet ik dat weer doorgeven vanwege de kinderopvangtoeslag en dan stelt hij de volgende vraag (zie onderaan), weet iemand wat dat betekent? Ik krijg volgens mij helemaal geen aanvullende bijdrage voor kinderopvang van het uwv of gemeente, maar ja ik moet minstens 1 kind doorgeven, anders gaat hij niet verder. Of krijg je dat automatisch wel.. snap er niks van... heb niks aan het uwv door hoeven te geven qua opvang ofzo..

Voor hoeveel kinderen krijgt u geen aanvullende bijdrage voor de kinderopvang meer van de gemeente of UWV?


Laatst aangepast door Annemie op ma 18 jun 2012 - 1:17; in totaal 1 keer bewerkt
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje, weer aan het werk... belasting/kinderopvang Empty Re: Vraagje, weer aan het werk... belasting/kinderopvang

Bericht  Lejow ma 18 jun 2012 - 1:17

Krijg jij van de gemeente of het UWV geld om het KDV te betalen?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje, weer aan het werk... belasting/kinderopvang Empty Re: Vraagje, weer aan het werk... belasting/kinderopvang

Bericht  Annemie ma 18 jun 2012 - 1:19

Nee, niet dat ik weet.. maar ik moet dus blijkbaar met minimaal 1 kind antwoorden, anders kan ik niet verder.. dus snap er niks van.

Bij het antwoord staat, kies het aantal kinderen en dan kan ik dus vanaf 1 selecteren.. kan dus niet aangeven dat ik het niet krijg...
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje, weer aan het werk... belasting/kinderopvang Empty Re: Vraagje, weer aan het werk... belasting/kinderopvang

Bericht  chipa ma 18 jun 2012 - 1:32

Je vraagt dan toch weer opnieuw toeslag aan? Lijkt erop alsof de vraag voor die vraag om iets anders gaat.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje, weer aan het werk... belasting/kinderopvang Empty Re: Vraagje, weer aan het werk... belasting/kinderopvang

Bericht  Annemie ma 18 jun 2012 - 1:41

Ja, ik had gekozen voor de optie, ik ga (weer) aan het werk en dan krijg ik als eerste deze vraag wat er niks mee te maken heeft, daarom snapte ik er dus ook niks van , want ik krijg ook helemaal geen bijdrage van het uwv of gemeente..

Wij ontvangen nou trouwens nog wel gewoon toeslag, dat heb ik nog niet stopgezet, heb alleen doorgegeven dat ik werkloos ben, aangezien ik begreep dat we dan nog 3 maanden opvangtoeslag krijgen.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje, weer aan het werk... belasting/kinderopvang Empty Re: Vraagje, weer aan het werk... belasting/kinderopvang

Bericht  Lejow ma 18 jun 2012 - 2:09

Je leest de vraag verkeerd

Voor hoeveel kinderen krijgt u geen aanvullende bijdrage voor de kinderopvang meer van de gemeente of UWV?

Jullie hebben 1 kind, en krijg je dus voor 1 kind GEEN aanvullende bijdrage.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje, weer aan het werk... belasting/kinderopvang Empty Re: Vraagje, weer aan het werk... belasting/kinderopvang

Bericht  chipa ma 18 jun 2012 - 2:25

Maar het woord meer zou duiden op nu niet meer maar eerst wel. Beetje verwarrend. Maar volgens mij heeft lewjow gelijk.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje, weer aan het werk... belasting/kinderopvang Empty Re: Vraagje, weer aan het werk... belasting/kinderopvang

Bericht  Lejow ma 18 jun 2012 - 2:51

chipa schreef:Maar het woord meer zou duiden op nu niet meer maar eerst wel. Beetje verwarrend. Maar volgens mij heeft lewjow gelijk.

Jij mag Lejow zeggen hoor nerd
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje, weer aan het werk... belasting/kinderopvang Empty Re: Vraagje, weer aan het werk... belasting/kinderopvang

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 2:54

je geeft aan geen bijdrage te krijgen van de gemeente of uwv. Je hebt één kind, dus dan moet je 1 invullen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje, weer aan het werk... belasting/kinderopvang Empty Re: Vraagje, weer aan het werk... belasting/kinderopvang

Bericht  Annemie ma 18 jun 2012 - 3:22

chipa schreef:Maar het woord meer zou duiden op nu niet meer maar eerst wel. Beetje verwarrend. Maar volgens mij heeft lewjow gelijk.

Ja,precies door dat woordje "meer" raak ik in de war,want ik krijg het helemaal niet. Als dat woordje er niet stond was het idd makkelijk. Zal morgen de belastingdienst eens bellen.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje, weer aan het werk... belasting/kinderopvang Empty Re: Vraagje, weer aan het werk... belasting/kinderopvang

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum