N.a.v. topic R.ush.... Je privacy!
+15
Dennenappel
mzcharlotte
TGR
Melis_je
Lejow
rapa nui
Rush
Jeanette
Caresses
Alex
Arwyn
Marin
Monte
JD
Tiana
19 plaatsers
Pagina 4 van 7
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: N.a.v. topic R.ush.... Je privacy!
Wat heeft zo'n zin voor meerwaarde in een discussie. Blijkbaar staan we anders in het leven. Ik ben niet expres altijd tegen jou, zo breng je dat nu wel.Lejow schreef:Nee, jullie vinden dat raar. Ik niet, dat kan toch gewoon? Ik zet dingen die ik op internet wil hebben op facebook, en dan maakt het mij niet uit of het dan hier ook op het forum komt. Omdat ik verder geen rare of enorm geheimzinnige dingen op facebook zet.
En Smikkell, jij kan je sowieso zelden vinden in iets wat ik vind. Dus daar verbaas ik me niet over.
Gast- Gast
Carrie schreef:Lejow schreef:Nee, jullie vinden dat raar. Ik niet, dat kan toch gewoon? Ik zet dingen die ik op internet wil hebben op facebook, en dan maakt het mij niet uit of het dan hier ook op het forum komt. Omdat ik verder geen rare of enorm geheimzinnige dingen op facebook zet.
En Smikkell, jij kan je sowieso zelden vinden in iets wat ik vind. Dus daar verbaas ik me niet over.
Ja maar door je zin Als ik niet wil dat het vervolgens op het forum komt, moet ik het ook niet op facebook zetten.
heb je het geloof ik niet alleen over jezelf, maar ook over anderen en hoe jij erover denkt. En die mening is gewoon heel erg dom en klopt niet.
Hallo, ik spreek over ik? Niet over de mensheid in het algemeen
TGR, dat is dan misschien een puntje voor jou, ik vind het niet erg als mijn naam hier komt. Zijn meer hondjes die fikkie heten, maar me er mee aanspreken elke keer gaat me wat ver
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Wat heeft zo'n zin voor meerwaarde in een discussie. Blijkbaar staan we anders in het leven. Ik ben niet expres altijd tegen jou, zo breng je dat nu wel.Lejow schreef:Nee, jullie vinden dat raar. Ik niet, dat kan toch gewoon? Ik zet dingen die ik op internet wil hebben op facebook, en dan maakt het mij niet uit of het dan hier ook op het forum komt. Omdat ik verder geen rare of enorm geheimzinnige dingen op facebook zet.
Nee hoor, maar dat we ook hierin lijnrecht tegen over elkaar staan verbaast me niets.
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Carrie schreef:Lejow schreef:Nee, jullie vinden dat raar. Ik niet, dat kan toch gewoon? Ik zet dingen die ik op internet wil hebben op facebook, en dan maakt het mij niet uit of het dan hier ook op het forum komt. Omdat ik verder geen rare of enorm geheimzinnige dingen op facebook zet.
Ja maar door je zin Als ik niet wil dat het vervolgens op het forum komt, moet ik het ook niet op facebook zetten.
heb je het geloof ik niet alleen over jezelf, maar ook over anderen en hoe jij erover denkt. En die mening is gewoon heel erg dom en klopt niet.
TGR, dat is dan misschien een puntje voor jou, ik vind het niet erg als mijn naam hier komt. Zijn meer hondjes die fikkie heten, maar me er mee aanspreken elke keer gaat me wat ver
Cool. Wel leuk dat je het niet erg vind, voor jezelf. Mijn voor- en achternaam in die combinatie is uniek in Nederland. Dus ik hoef mijn naam liever niet op het forum. Dus ik zou het niet tof vinden als iemand dat doet.
Nu kunnen mensen je ook hier vinden. Vind je het ook niet erg dat mensen weten dat jij de Leonie bent die ze zoeken en vervolgens je posts terug gaan lezen hier?
Laatst aangepast door TGR op wo 4 jan 2012 - 9:28; in totaal 1 keer bewerkt
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Carrie schreef:Lejow schreef:Nee, jullie vinden dat raar. Ik niet, dat kan toch gewoon? Ik zet dingen die ik op internet wil hebben op facebook, en dan maakt het mij niet uit of het dan hier ook op het forum komt. Omdat ik verder geen rare of enorm geheimzinnige dingen op facebook zet.
Om iemands mening dom te noemen vind ik wel wat ver gaan. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, Lejow geeft ook alleen maar haar mening, net als jij.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
TGR schreef:Lejow schreef:Carrie schreef:Lejow schreef:Nee, jullie vinden dat raar. Ik niet, dat kan toch gewoon? Ik zet dingen die ik op internet wil hebben op facebook, en dan maakt het mij niet uit of het dan hier ook op het forum komt. Omdat ik verder geen rare of enorm geheimzinnige dingen op facebook zet.
Cool. Wel leuk dat je het niet erg vind, voor jezelf. Mijn voor- en achternaam in die combinatie is uniek in Nederland. Dus ik hoef mijn naam liever niet op het forum. Dus ik zou het niet tof vinden als iemand dat doet.
Nu kunnen mensen je ook hier vinden. Vind je het ook niet erg dat mensen weten dat jij de Leonie bent die ze zoeken en vervolgens je posts terug gaan lezen hier?
Nope, kan me voor zover ik me kan herinneren geen geheimen geplaatst hier, of dingen waarvan ik niet wil dat iemand anders ze weet.
Lejow- Lady Post-a-lot
Evy schreef:Carrie schreef:Lejow schreef:Nee, jullie vinden dat raar. Ik niet, dat kan toch gewoon? Ik zet dingen die ik op internet wil hebben op facebook, en dan maakt het mij niet uit of het dan hier ook op het forum komt. Omdat ik verder geen rare of enorm geheimzinnige dingen op facebook zet.
Om iemands mening dom te noemen vind ik wel wat ver gaan. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, Lejow geeft ook alleen maar haar mening, net als jij.
Eens dus.
Ik vind het niet erg, anderen vinden dat wel. Simpel toch?
Lejow- Lady Post-a-lot
Evy schreef:Carrie schreef:Lejow schreef:Nee, jullie vinden dat raar. Ik niet, dat kan toch gewoon? Ik zet dingen die ik op internet wil hebben op facebook, en dan maakt het mij niet uit of het dan hier ook op het forum komt. Omdat ik verder geen rare of enorm geheimzinnige dingen op facebook zet.
Ik kan er niks anders van maken, van deze mening. Vind het echt dom om FB en het forum wat betreft persoonlijke informatie met elkaar te gaan vergelijken.
Gast- Gast
Dan wil ik daar nog wel even aan toevoegen dat je wel eens dingen plaatst over je werk en ouders je nu hier ook kunnen vinden. Ik heb toch niet graag dat ouders bijvoorbeeld lezen dat ik de klas niet echt meer trek.
Gast- Gast
Carrie schreef:Ik kan er niks anders van maken, van deze mening. Vind het echt dom om FB en het forum wat betreft persoonlijke informatie met elkaar te gaan vergelijken.
Dan nog kun je niet zeggen dat haar mening niet klopt. Het is namelijk HAAR mening.
Alex- Ratel
Lejow schreef:
Nope, kan me voor zover ik me kan herinneren geen geheimen geplaatst hier, of dingen waarvan ik niet wil dat iemand anders ze weet.
Alleen je tieten
Maar da's al eeuwen geleden en niet meer traceerbaar denk ik.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Lejow, ik vind je mening verder prima. Die wil ik niet veranderen. Laat dat even duidelijk zijn. Ik vind alleen die laatste zin geen logisch gevolg op de eerste zinnen. Dat men om die reden jouw info zou mogen plaatsen, daar ben ik het niet mee eens. Verder heb ik nog geen antwoord gekregen op mijn vraag over hoe jij dan met andermans info omgaat gezien jouw standpunt.
Gast- Gast
Maar die heb ik hier ook geplaatst. Dat was mijn eigen keus en hebben anderen niet voor mij gedaan of besloten.Marin schreef:Lejow schreef:
Alleen je tieten
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar die heb ik hier ook geplaatst. Dat was mijn eigen keus en hebben anderen niet voor mij gedaan om besloten.Marin schreef:Lejow schreef:
Alleen je tieten
Ja maar dat is wat Lejow nu zelf zegt, over dingen die zij heeft geplaatst.
Waarom heb jij in hemelsnaam je tieten hier geplaatst? Die heb ik gemist!
Marin- Lady Post-a-lot
Evy schreef:Carrie schreef:Ik kan er niks anders van maken, van deze mening. Vind het echt dom om FB en het forum wat betreft persoonlijke informatie met elkaar te gaan vergelijken.
Dan nog kun je niet zeggen dat haar mening niet klopt. Het is namelijk HAAR mening.
Dat als ze niet wil dat iets hier op het forum komt te staan ze het ook niet op FB moet zetten, klopt toch ook gewoon niet, of ben ik nou gek aan het worden?
Gast- Gast
En die tieten heeft Lejow zelf geplaatst, dat heeft niet iemand anders ongevraagd voor haar gedaan. Dát is nu juist waar dit topic over gaat.
Alex- Ratel
Niet eens zo heel lang geleden. Was op dit forum. Geen idee meer hoe dat zo kwam.Marin schreef:Smikkell schreef:Maar die heb ik hier ook geplaatst. Dat was mijn eigen keus en hebben anderen niet voor mij gedaan om besloten.Marin schreef:Lejow schreef:
Alleen je tieten
Ja maar dat is wat Lejow nu zelf zegt, over dingen die zij heeft geplaatst.
Waarom heb jij in hemelsnaam je tieten hier geplaatst? Die heb ik gemist!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Lejow, ik vind je mening verder prima. Die wil ik niet veranderen. Laat dat even duidelijk zijn. Ik vind alleen die laatste zin geen logisch gevolg op de eerste zinnen. Dat men om die reden jouw info zou mogen plaatsen, daar ben ik het niet mee eens. Verder heb ik nog geen antwoord gekregen op mijn vraag over hoe jij dan met andermans info omgaat gezien jouw standpunt.
Ik zal niet de naam van iemands kinderen plaatsen, zoals ik al zei. Of een foto.
Maar een topic zoals geopend is voor Rush zou ik ook geopend kunnen hebben.
De ouders weten dat ik de klas niet meer trok, dat is ook de reden dat ik een paar weken geleden minder gewerkt heb. Heb heel eerlijk verteld tegen de ouders waarom dat was.
En ach, mijn boobies Ook dat kan me weinig schelen haha. Zoveel mensen die ze in het ziekenhuis gezien hadden, en mijn hoofd staat er niet bij.
Lejow- Lady Post-a-lot
is zeker wel lang geleden, 6 jaar, na mijn borstverkleining.
Iemand wilde ook graag een borstverkleining en vroeg zich af hoe het er uit kwam te zien, ik had een collage gemaakt van voor, tot een paar maanden na, en die heb ik hier geplaatst.
Zonder mijn hoofd er verder bij.
Blijft wel een hot item trouwens, mijn meloentjes
Iemand wilde ook graag een borstverkleining en vroeg zich af hoe het er uit kwam te zien, ik had een collage gemaakt van voor, tot een paar maanden na, en die heb ik hier geplaatst.
Zonder mijn hoofd er verder bij.
Blijft wel een hot item trouwens, mijn meloentjes
Lejow- Lady Post-a-lot
Carrie schreef:Evy schreef:Carrie schreef:Ik kan er niks anders van maken, van deze mening. Vind het echt dom om FB en het forum wat betreft persoonlijke informatie met elkaar te gaan vergelijken.
Dat als ze niet wil dat iets hier op het forum komt te staan ze het ook niet op FB moet zetten, klopt toch ook gewoon niet, of ben ik nou gek aan het worden?
dat wil IK, dus wat klopt daar niet aan?
Als ik iets op FB zet, mag dat van mij ook op het forum, anders plaats ik het niet op FB
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Carrie schreef:Evy schreef:Carrie schreef:Ik kan er niks anders van maken, van deze mening. Vind het echt dom om FB en het forum wat betreft persoonlijke informatie met elkaar te gaan vergelijken.
Als ik iets op FB zet, mag dat van mij ook op het forum, anders plaats ik het niet op FB
Als je maar niet denkt dat iedereen daar van is gediend. Dat willen de meiden hier even weten.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Haha ja sorry Lejow voor het opbrengen.
En verder ben ik het deels nog steeds met je eens. Zo'n beterschapstopic omdat iemand in het ziekenhuis ligt, had ik ook kunnen openen. Maar nu zal ik wel 2x nadenken voordat ik dat doe. Had verwacht dat dat alleen maar lief bedoeld is en daarom goed ontvangen zou worden, maar blijkbaar niet. Ben ik daar dus naief of zelf open in. Goed om te weten.
En verder ben ik het deels nog steeds met je eens. Zo'n beterschapstopic omdat iemand in het ziekenhuis ligt, had ik ook kunnen openen. Maar nu zal ik wel 2x nadenken voordat ik dat doe. Had verwacht dat dat alleen maar lief bedoeld is en daarom goed ontvangen zou worden, maar blijkbaar niet. Ben ik daar dus naief of zelf open in. Goed om te weten.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Haha ja sorry Lejow voor het opbrengen.
Ja + 1 dus
Geeft niet hoor Ben nog steeds blij dat ik het heb laten doen, al vraag ik me af nu met mijn zwangerschap of het zin heeft gehad
Lejow- Lady Post-a-lot
Dat dus.TGR schreef:Lejow schreef:Carrie schreef:Evy schreef:Carrie schreef:Ik kan er niks anders van maken, van deze mening. Vind het echt dom om FB en het forum wat betreft persoonlijke informatie met elkaar te gaan vergelijken.
Als je maar niet denkt dat iedereen daar van is gediend. Dat willen de meiden hier even weten.
Jij mag van mij die mening hebben maar houd er wel rekening mee dat anderen er dus anders over denken.
Gast- Gast
Ik zet trouwens minder op Facebook dan ik op het forum zet. Juist niet iedereen die ik ken, hoeven dingen van mij te weten. Zo heb ik ook m'n schoonfamilie op Facebook en familieleden, en die hoeven sommige dingen niet te weten. Vage kennissen via een forum maakt me juist minder uit.
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Privacy op het forum
» Pinterest privacy
» Schending van privacy of niet?
» privacy instellingen facebook
» Facebook - privacy tijdlijn
» Pinterest privacy