Facebook - privacy tijdlijn
Pagina 1 van 1
Facebook - privacy tijdlijn
Volgens mijn privacyinstellingen op FB kunnen alleen vrienden wat op mijn tijdlijn zetten. Ook kunnen alleen vrienden zien wat daar geplaatst is en kunnen vrienden ook alleen de berichten zien waarin ik getagd ben.
Nu heeft iemand die ik als vriend hebt een bericht op mijn tijdlijn gezet en mij daarin getagd. Daarop zijn echter reacties gekomen van iemand die ik niet als vriend heb... Hoe kan dat dan? Degene die het bericht geplaatst heeft is wel bevriend met degene van de reacties. Komt het daardoor dan?
In dit geval is het geen probleem hoor, het gaat nergens over Maar ik dacht dit allemaal zo ingesteld te hebben dat alleen vrienden het kunnen zien en dat blijkt dus niet zo te zijn...
Nu heeft iemand die ik als vriend hebt een bericht op mijn tijdlijn gezet en mij daarin getagd. Daarop zijn echter reacties gekomen van iemand die ik niet als vriend heb... Hoe kan dat dan? Degene die het bericht geplaatst heeft is wel bevriend met degene van de reacties. Komt het daardoor dan?
In dit geval is het geen probleem hoor, het gaat nergens over Maar ik dacht dit allemaal zo ingesteld te hebben dat alleen vrienden het kunnen zien en dat blijkt dus niet zo te zijn...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Re: Facebook - privacy tijdlijn
Wat je dus zelf al zegt. Het is een bericht van een vriend en de vriend in kwestie is weer bevriend met de persoon van de reactie. Logisch dus dat bij deze post zowel jouw vrienden als de vrienden van de vriend in kwestie het bericht kunnen zien en er op kunnen reageren.
Gast- Gast
Ah, vandaar
Dank je!
Dank je!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
En hoe kun je nu bepaalde mensen beperkt toegang geven tot je profiel? Staat dat nu onder vrienden --->'beperkt' ipv 'niet toegankelijk?
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» privacy instellingen facebook
» Privacy op het forum
» N.a.v. topic R.ush.... Je privacy!
» Pinterest privacy
» Schending van privacy of niet?
» Privacy op het forum
» N.a.v. topic R.ush.... Je privacy!
» Pinterest privacy
» Schending van privacy of niet?
Pagina 1 van 1