N.a.v. topic R.ush.... Je privacy!
+15
Dennenappel
mzcharlotte
TGR
Melis_je
Lejow
rapa nui
Rush
Jeanette
Caresses
Alex
Arwyn
Marin
Monte
JD
Tiana
19 plaatsers
Pagina 7 van 7
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: N.a.v. topic R.ush.... Je privacy!
Dijn82 schreef:TGR schreef:Ik hecht veel waarde aan mijn preivessie!
Dan moet je er biljetten van 100 euro aan vast naaien.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Wat een fijn leesvermaak zo even op de donderdagmiddag
Gast- Gast
Ik heb van de e even een a gemaakt. Sorry ben niet zo slim. Werk bij het leger. Wij schrijfen niet zo veel.
Gast- Gast
Cimic schreef:Ik heb van de e even een a gemaakt. Sorry ben niet zo slim. Werk bij het leger. Wij schrijfen niet zo veel.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Cimic schreef:Ik heb van de e even een a gemaakt. Sorry ben niet zo slim. Werk bij het leger. Wij schrijfen niet zo veel.
Goh, is dat een standaardzin van militairen? Heb hem namelijk al vaker gehoord.
Gast- Gast
TGR schreef:Cimic schreef:Ik heb van de e even een a gemaakt. Sorry ben niet zo slim. Werk bij het leger. Wij schrijfen niet zo veel.
Gast- Gast
Hmz ik had er eigenlijk nooit zo bij stil gestaan.
Zelf zou ik nooit zonder toestemming iets van iemand haar facebook hier zetten. Maar aan de andere kant zou ik het heel lief vinden als iemand dat voor mij zou doen, althans voor ziekenhuisopname bv
Zelf zou ik nooit zonder toestemming iets van iemand haar facebook hier zetten. Maar aan de andere kant zou ik het heel lief vinden als iemand dat voor mij zou doen, althans voor ziekenhuisopname bv
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou het ook niet zo kunnen waarderen als mensen zomaar informatie van mijn Facebook op het forum zouden neerzetten. Als ik iets hier wil hebben zeg ik het zelf wel, of geef ik toestemming aan iemand anders om het te doen.
Gast- Gast
Susan schreef:Het gebeurt inderdaad vaak genoeg dat het nieuws van een bevalling van Facebook of Hyves wordt gehaald, als je dat niet wil dan zou ik dat even aan alle Hyves- en Facebookvrienden kenbaar maken op het moment dat je zwanger bent.
Dit vind ik dus raar. Zou toch heel normaal moeten zijn om gewoon aan te nemen dat iemand dat niet wil?
Je zou eerst toestemming moeten vragen om iets van een facebook/hyves pagina te halen en op een forum te posten.
Toch belachelijk dat ik eerst op mijn facebook moet zetten: niets op het yes forum zetten hoor. (Of het andere forum waar ik ook kom) Ik neem gewoon aan dat iemand het fatsoen wel heeft om dat niet te doen zonder toestemming.
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Privacy op het forum
» Pinterest privacy
» Schending van privacy of niet?
» privacy instellingen facebook
» Facebook - privacy tijdlijn
» Pinterest privacy
» Schending van privacy of niet?
» privacy instellingen facebook
» Facebook - privacy tijdlijn
Pagina 7 van 7