privacy instellingen facebook
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
privacy instellingen facebook
ik heb nu facebook maar ben nog flink aan het uitpluizen hoe het allemaal werkt... dus ook hoe het zit met de privacy instellingen... ik zag bij bepaalde mensen dat je eerst vrienden moet worden voor je ook maar iets kan zien.. hoe stel je dit in? ik heb wel t een en ander geprobeerd maar ik weet dus niet of het nou goed staat
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: privacy instellingen facebook
Bovenaan naast startpagina staat een pijltje en als je daar op klikt zie je privacyinstellingen...daar kan je dat volgens mij veranderen.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
duckie schreef:ik heb nu facebook maar ben nog flink aan het uitpluizen hoe het allemaal werkt... dus ook hoe het zit met de privacy instellingen... ik zag bij bepaalde mensen dat je eerst vrienden moet worden voor je ook maar iets kan zien.. hoe stel je dit in? ik heb wel t een en ander geprobeerd maar ik weet dus niet of het nou goed staat
Dat heeft weer te maken met de instellingen van die vrienden en niet met die van jouw volgens mij
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
ja maar ik wil dat dat bij mij ook zo is dat je eerst met mij vrienden moet worden voor je wat kunt
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
duckie schreef:ja maar ik wil dat dat bij mij ook zo is dat je eerst met mij vrienden moet worden voor je wat kunt
zie mijn vorige post
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Type het even in bij google en er komt een site naar boven met precieze uitleg hoe en wat, heel handig, heb ik ook gebruikt.
Ik heb mijn facebook bijvoorbeeld ook zo ingesteld dat je mij niet vind als je op mijn naam googled. Zo kan je ook instellen dat je niet getagd kan worden in foto's bijvoorbeeld en wie allemaal dingen kunnen lezen als je ergens op reageert.
Ik heb mijn facebook bijvoorbeeld ook zo ingesteld dat je mij niet vind als je op mijn naam googled. Zo kan je ook instellen dat je niet getagd kan worden in foto's bijvoorbeeld en wie allemaal dingen kunnen lezen als je ergens op reageert.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ook ik heb pas sinds gisteren Facebook, dus ik ben ook nog aan t puzzelen.
Fotos taggen , wat is dat?
Fotos taggen , wat is dat?
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Soortgelijke onderwerpen
» Facebook - privacy tijdlijn
» Privacy op het forum
» N.a.v. topic R.ush.... Je privacy!
» Pinterest privacy
» Schending van privacy of niet?