Wat is / was jouw leukste bijbaan?
+31
chipa
Bliss
Sarah1985
boekenwurm83
Lady Starstruck
Toet
minoessepoes
zwaai zwaai
Susan
Paper Crown
Highway
Joli86
Blond
Caroow
TukTuk
Suus
Rouxxxe
Caresses
Hoochie
SuperGrover
Tullow
Jeanette
Roxi3
Shisha
Cato
Niekske
silly-one
Rovine
Evalynn
Atelier Madame
Rumble
35 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat is / was jouw leukste bijbaan?
Ik vond mijn bijbaan bij de action ontzettend leuk! Ik had echt leuke collega's en ik stond achter de servicebalie dat was heel leuk om te doen.
Ik heb ook een zomer bij mijn vader op zijn werk geholpen met de administratie dat was ook heel leuk om te doen.
Ik heb ook een zomer bij mijn vader op zijn werk geholpen met de administratie dat was ook heel leuk om te doen.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
In een kledingzaak! Dat heb ik 4 jaar gedaan en vond het ontzettend leuk werk! Het salaris was wel echt het minimum, maar heb daar echt een geweldige tijd gehad. Die collega's van toen zijn nu ook mijn vriendinnen en zien elkaar nog steeds.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Bij de Bruna! Ik had hele leuke collega's en mocht in principe alle werkzaamheden wel doen. Tot het werd overgenomen helaas.. ik werd als enige van al mijn collega's overgenomen en mocht toen alleen nog maar achter de kassa staan, ook als er geen klanten waren. Binnen een half jaar na de overname was ik weg.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Bij de Hema, in het restaurantgedeelte. Maar alleen op zaterdag, in vakanties met de vaste krachten vond ik het een hel. Mijn zaterdagcollega's waren gewoon echt top en het werk en klantcontact vond ik leuk. Maar mijn huidige bijbaantje, bijles geven aan middelbare scholieren, vind ik ook erg leuk. Weinig uren, zien dat je echt iets kan betekenen voor iemand. En tja, ik ben een beetje een nerd, ik vind de vakken ook gewoon leuk. Ik hou van wiskunde
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb maar 1 bijbaan gehad. 6,5 jaar in een supermarkt gewerkt achter de kassa. Ben begonnen als gewoon kassiere en op een gegeven moment was ik degene die alles regelde op de zaterdag. Prima naar mijn zin gehad die tijd.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Met veel plezier heb ik bij de Hema gewerkt. Leuke collega's en het werk zelf vond ik ook leuk, vooral om schappen in te delen. Zou dat nu ook nog willen als bijbaan alleen het verdient niet zo goed.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Ik heb een zomer in Frankrijk gewerkt op een camping, dat was echt heel erg leuk! Ik werkte op de receptie en deed ook de broodjes sochtends.Was een NL camping en collegas waren ook allemaal NL.
Heb ook nog paar jaar in een supermarkt gewerkt, was echt een hele leuke tijd, ik was toen 16 en in het weekend eigenlijk alleen maar scholieren daar.
Ik heb ook wel eens een paar keer op open dagen gestaan voor mn opleiding, vond altijd wel leuk. Kwamen er scholieren naar je toe die dan allemaal vragen gingen stellen, sommige dachten dat je gelijk directeur was als je afgestudeerd was haha.Moest dan ook presentaties geven
Heb ook nog paar jaar in een supermarkt gewerkt, was echt een hele leuke tijd, ik was toen 16 en in het weekend eigenlijk alleen maar scholieren daar.
Ik heb ook wel eens een paar keer op open dagen gestaan voor mn opleiding, vond altijd wel leuk. Kwamen er scholieren naar je toe die dan allemaal vragen gingen stellen, sommige dachten dat je gelijk directeur was als je afgestudeerd was haha.Moest dan ook presentaties geven
Laatst aangepast door Yasmin op wo 4 jan 2012 - 11:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat zijn er eigenlijk twee.
De ene was in een campingwinkel, waar ik achter de kassa zat. Er kwamen daar heel veel leuke klanten, heerstte altijd een vakantiesfeertje en ik had er vooral echt superleuke collega's.
De ander was dat ik als invalkracht in de kinderopvang werkte. Ik vond het heel leuk dat ik steeds weer ergens anders heen mocht en het verdiende als bijbaan niet slecht.
De ene was in een campingwinkel, waar ik achter de kassa zat. Er kwamen daar heel veel leuke klanten, heerstte altijd een vakantiesfeertje en ik had er vooral echt superleuke collega's.
De ander was dat ik als invalkracht in de kinderopvang werkte. Ik vond het heel leuk dat ik steeds weer ergens anders heen mocht en het verdiende als bijbaan niet slecht.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Mijn allerleukste bijbaan was werken als Reisleiding!
Heb 3 superleuke seizoenen gehad en heb heel veel geleerd.
Ik heb eigenlijk geen stomme bijbaantjes gehad, heb het overal lang uitgehouden en hele leuke tijden gehad!
Heb 3 superleuke seizoenen gehad en heb heel veel geleerd.
Ik heb eigenlijk geen stomme bijbaantjes gehad, heb het overal lang uitgehouden en hele leuke tijden gehad!
Gast- Gast
Ik ook bij de Bruna, vond het echt fijn werk en een leuke winkelTullow schreef:Bij de Bruna! Ik had hele leuke collega's en mocht in principe alle werkzaamheden wel doen. Tot het werd overgenomen helaas.. ik werd als enige van al mijn collega's overgenomen en mocht toen alleen nog maar achter de kassa staan, ook als er geen klanten waren. Binnen een half jaar na de overname was ik weg.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
In een kinderkledingwinkel. Ik heb daar bijna 3 jaar gewerkt.
Gast- Gast
Assisteren bij het lesgeven met turnen. Was 12 toen ik er mee begon, was echt tof dat ik die kans kreeg. Heb een tijd bij een bepaalde trainster getraind, en mocht toen naar de selectie. Dat viel uiteindelijk zo erg tegen, geen leuke trainster, kreeg constant commentaar van haar over mijn gewicht, alles werd "moeten", dat ik alle plezier verloor in het turnen, en met de selectie gestopt ben. Ik ben toen weer terug gegaan naar mijn oude trainster, maar zij merkte ook dat ik toch uitdaging nodig bleef houden, want eigenlijk was recreatief niveau toch te gemakkelijk. Toen mocht ik een uurtje eerder komen en helpen bij de kleintjes, heb toen daarna ook een cursus gedaan zodat ik officieel mocht assisteren, en dat heb ik tot mijn 16de gedaan, en de laatste 2 jaar ofzo assisteerde ik zo'n 6 uur in de week.
Dat was echt een toffe tijd, 1 avond in de week deed ik dat samen met een aantal vriendinnen en een vriend van ons, was altijd zo gezellig
Dat was echt een toffe tijd, 1 avond in de week deed ik dat samen met een aantal vriendinnen en een vriend van ons, was altijd zo gezellig
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik werk als bijbaan voor een camera fabrikant. Erg leuk, maar ik wil er wel zo snel mogelijk van af. Ik werk al fulltime en heb geen zin meer in bijbaantjes. Maar ja... geld...
Gast- Gast
Zeil- en windsurfles geven aan kinderen. Als ik daar toch eens mijn beroep van kon maken..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Herinner me ineens nog een leuke. Heb gedurende 3 weken dit orgel schoongemaakt met een groep. Ruim 4000 pijpen eruit gehaald en afgestoft. Het werk op zich was best zwaar en vies, maar het was zo interessant! Dan stond ik in de kelder bij de blaasbalgen, ging er iemand op spelen, zag je ze op en neer pompen. Of dan stond ik erin, had er net een pijp uit gehaald, slaat iemand die toets aan, krijg je even een stoot lucht in je broekspijp.
Heb in die weken alles geleerd over orgels, er zaten 2 orgelbouwers in dat team die hun liefde voor het vak ook echt over konden brengen en graag alles uitlegden.
Ik heb het alleen een beetje benauwd gehad toen ik bovenin stond, bij de trompetten, met een stofzuiger in mijn hand. Stond ik daar op 10 meter van de grond een beetje te wankelen, toen ben ik maar weer naar beneden gegaan, supereng. Maar tegelijk zo mooi om van zo'n hoogte de zaal in te kijken.
Sindsdien heb ik wel een zwakje voor grote orgels.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Ik heb als badjuffrouw in een zwembad gewerkt en dat was best leuk. Het was wel een vakantiebaantje maar had toen wel erg leuke collega's. Helaas ook minder leuke dingen meegemaakt.
Ik vind mijn huidige werk (receptioniste) ook leuk, vanwege de sociale contacten, jammer dat ik niet meer uren kan werken.
Ik vind mijn huidige werk (receptioniste) ook leuk, vanwege de sociale contacten, jammer dat ik niet meer uren kan werken.
Gast- Gast
Rovine, wat bijzonder! In de kerk waar mijn vriend komt heb ik ook wel eens bij de orgels mogen kijken, best machtig als je weet dat dat ding al 150 jaar oud is ofzo.
Gast- Gast
Mijn leukste bijbaan was in de keuken en het restaurant van een bejaardentehuis. Ik heb daar ook een hele leuke en fijne vriendschap aan over gehouden. We hadden een heel leuk team, lieve bewoners, en het werk was lekker afwisselend.
Het enige jammere was op het einde, toen die vriend van mij en ik niet meer samen op de afdeling mochten, omdat we het te goed met elkaar konden vinden.
Het enige jammere was op het einde, toen die vriend van mij en ik niet meer samen op de afdeling mochten, omdat we het te goed met elkaar konden vinden.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Als caissiere bij de Hoogvliet en bij de Gamma. Alleen vond ik bij beide gevallen de leidinggevenden niet te harden, maar waren het wel de klanten die het leuk maakten.
Gast- Gast
Zeker in het hondenpension! Was erg leuk werk in de zomervakantie. ik was toen 14 geloof ik.. Leuke tijd gehad daar.
Bij de dierenarts en de supermarkt was ook wel leuk trouwens. Heb niet echt vervelende bijbaantjes gehad eigenlijk.
Bij de dierenarts en de supermarkt was ook wel leuk trouwens. Heb niet echt vervelende bijbaantjes gehad eigenlijk.
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Bij een cd winkel.. Lekker relaxt met een sigaretje en goede muziek aan cd'tjes verkopen
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
ICI Paris XL - Dat was zooooo leuk!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik heb een keer twee dagen gewerkt als schoonmaakster bij de Leidsche Schouwburg, dat was echt een heel fijn baantje. Het was niet echt vies werk, want alles werd heel goed bijgehouden, die vaste schoonmaakster was heel leuk en gezellig, er was regelmatig een koffiepauze en het was ook leuk om eens de schouwburg van de andere kant te zien, dus de artiestenfoyer, de kleedkamers, de coulissen, enzovoort. Ik begon daar om 7.00 morgens en was dan 's middags om 14.00 klaar, dat was ook fijn.
Ik heb ook een aantal weken bij de Universiteit Leiden gewerkt, bij de administratie voor internationale studenten, dat was ook een heel fijne baan. Het was op loopafstand, de werktijden waren gunstig, ik had een heel aardige baas die me heel vrij liet, ik mocht zoveel internetten als ik wilde zolang ik maar mijn werk deed.
De ANWB vond ik ook heel fijn, daar heb ik meerdere keren gewerkt.
O ja, en bij mijn moeder op kantoor, dat is al heel lang geleden, daar heb ik uiteindelijk denk ik het langste gewerkt. Ik kende die mensen uiteindelijk ook allemaal heel goed.
Ik heb ook een aantal weken bij de Universiteit Leiden gewerkt, bij de administratie voor internationale studenten, dat was ook een heel fijne baan. Het was op loopafstand, de werktijden waren gunstig, ik had een heel aardige baas die me heel vrij liet, ik mocht zoveel internetten als ik wilde zolang ik maar mijn werk deed.
De ANWB vond ik ook heel fijn, daar heb ik meerdere keren gewerkt.
O ja, en bij mijn moeder op kantoor, dat is al heel lang geleden, daar heb ik uiteindelijk denk ik het langste gewerkt. Ik kende die mensen uiteindelijk ook allemaal heel goed.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw leukste herinneringen aan..
» Stage en bijbaan
» Nav.. Wat was je minst leuke bijbaan?
» Tip kleding sollicitatiegesprek bijbaan!
» Bijbaan: medicijnen testen?
» Stage en bijbaan
» Nav.. Wat was je minst leuke bijbaan?
» Tip kleding sollicitatiegesprek bijbaan!
» Bijbaan: medicijnen testen?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: