Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw leukste herinneringen aan..

+14
M-G
Lejow
Joli86
mzcharlotte
TGR
Sweety
Pien
Blond
Roxi3
Toet
Mari
Shisha
Inge
Jeanette
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Jouw leukste herinneringen aan.. Empty Jouw leukste herinneringen aan..

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 1:49

.. Je kleutertijd. (als je die nog kán herinneren Very Happy )
.. Je basisschooltijd.
.. Je middelbare-schooltijd.
.. Je kinderfeestjes.
.. Je eerste huis.
.. Je opa's&oma's.
.. Je werk.
.. Het forum.
.. Vakanties.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leukste herinneringen aan.. Empty Re: Jouw leukste herinneringen aan..

Bericht  Jeanette vr 1 apr 2011 - 1:53

.. Je kleutertijd. (als je die nog kán herinneren ) Lieve juffrouwen en leuke klas
.. Je basisschooltijd. Mijn klasgenoten toendertijd, leuke tijd daar gehad!
.. Je middelbare-schooltijd. School was vreselijk, maar met klasgenoten was het heel gezellig!
.. Je kinderfeestjes. Eerst wat in mij op kwam; feestje gehouden bij de bakker
.. Je eerste huis. Daar woon ik nog
.. Je opa's&oma's. Worden nu echt oud
.. Je werk. Elke dag is anders!
.. Het forum. Ooit eens gekomen en blijven hangen vanwege de gezelligheid
.. Vakanties. Pff zoveel haha
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leukste herinneringen aan.. Empty Re: Jouw leukste herinneringen aan..

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 1:56

.. Je kleutertijd. Als traktatie in de kleuterklas had smam een aantal cakes gemaakt en die helemaal versierd tot een lange trein
.. Je basisschooltijd. dat we vaak hutten bouwden met verdiepingen enzo, en ook veel fikkie deden stoken.
.. Je middelbare-schooltijd. M`n oranje haar en verkozen worden op school tot de kleurrijkste persoon
.. Je kinderfeestjes. M`n piratenfeest, hutten bouwen en ren je rot spel enzo
.. Je eerste huis. Wonen we pas in
.. Je opa's&oma's. Heb alleen nog maar een opa
.. Je werk. de leuke collega`s
.. Het forum. de meeting
.. Vakanties. veel goede herinneringen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leukste herinneringen aan.. Empty Re: Jouw leukste herinneringen aan..

Bericht  Inge vr 1 apr 2011 - 2:05

.. Je kleutertijd. (als je die nog kán herinneren Very Happy ) geen idee
.. Je basisschooltijd. de musical in groep 8
.. Je middelbare-schooltijd. de pauzes en tussenuren waren altijd erg gezellig (naar het dorp, naar de BP, hangen onder de brug etc)
.. Je kinderfeestjes. Gourmetten en dan vooral de springende knakworstjes smile
.. Je eerste huis.
.. Je opa's&oma's. zakje snoep wat we altijd kregen na een verjaardag, de logeerpartijtjes, mijn ene oma nam speciaal een 2e kat voor mij in huis omdat ik geen kat mocht thuis. Helaas leven beide opa's en oma's niet meer
.. Je werk. mijn leuke en gezellige collega's, de teamuitjes
.. Het forum. de Zwolle-meetingen, kletsen in de nacht
.. Vakanties. safari in Tanzania en ten huwelijk gevraagd worden op de Malediven
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leukste herinneringen aan.. Empty Re: Jouw leukste herinneringen aan..

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 2:15

.. Je kleutertijd. (als je die nog kán herinneren ) ehhh de videobeelden
.. Je basisschooltijd. er was een gele olifant als mascotte, en die stond er nu ik vorig jaar daar stage gelopen heb nog steeds, alleen in een andere kleur Very Happy
.. Je middelbare-schooltijd. dat ik ging zingen op een opendag smile
.. Je kinderfeestjes. ehm, macdonalds en toen werden we geschminkt
.. Je eerste huis.
.. Je opa's&oma's. weinig, heb maar 1 oma gekend weet alleen dat we daar elke zondag heen gingen.
.. Je werk. nvt
.. Het forum. de kaarten die ik gekregen heb voor mijn verjaardag I love you
.. Vakanties. disneyland!! Very Happy


Laatst aangepast door Anousch op vr 1 apr 2011 - 2:29; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : ik had iets niet leuks neergezet :P)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leukste herinneringen aan.. Empty Re: Jouw leukste herinneringen aan..

Bericht  Shisha vr 1 apr 2011 - 2:23

Kleutertijd Ik herinner mij nog een liedje wat we vaak zongen in groep 1/2. nou ja, het liedje zelf weet ik niet meer maar het ging over een ijsje en dan kregen we een plastic hoorntje en dan ging de juf al zingend met ons met gekleurde wattenbollen rondt die ze dan op het hoorntje deed.

Basisschool We hadden vlak achter het huis een geluidswal waar we in de winter vanaf konden sleeën. Er stonden ook veel bomen waarin ik met vriendjes hutten maakte en er was vlak bij ons in de buurt een gezin die in de schuur een snoepwinkeltje hadden.
Dus daar waren we regelmatig met ons zakgeld te vinden.
Helaas zijn we verhuist toen ik 8 was en in die wijk waren er vrij weinig kinderen van mijn leeftijd.

middelbare school Toch wel de schoolfeesten. Hopen dat de jongen waar ik verliefd op was met mij wilde dansen en ondertussen lekker giebelen en dansen met vriendinnen. Ik mis het soms wel hoe gemakkelijk ik toen melig was en de slappe lach had.

kinderfeestjes Naar de mcdonalds was altijd een feest! En daarvoor naar een leuk zwembad. Ik weet nog wel dat ik 1x heel erg teleurgesteld wat in mijn cadeau. Ik wou al heel lang een opblaasbare boot en ik pakte mijn cadeau uit en er zat iets opblaasbaars in maar het was maar een skippybal. Daar baalde ik best wel even van maar uiteindelijk heb ik er wel veel mee gespeeld.

Eerste huis Geweldig! Ik speelde graag met mijn broer op zolder. Daar stond alle oude rommel waar we doorheen struinde, oude kleding waarmee we ons verkleede en we hadden, zoals wij het noemde, een bovenste zolder (ouders hebben zelf een zolderkamer gemaakt en daarboven een ruimte opengelaten voor opberging waar je alleen met de ladder kon komen) waar we eigenlijk niet mochten komen maar het stiekem wel deden.

opa&oma De opa en oma van mijn vaders kant heb ik niet echt gekend. Mijn oma is overleden toen ik nog een baby was en er was al bijna geen contact met mijn opa (ze waren gescheiden)
De opa en oma van mijn moeders kant zag ik ook niet zo heel vaak omdat ze wat verder weg woonde maar het was altijd geweldig om daar naartoe te gaan. We gingen dan met de trein en met de bus wat ik dan een heel avontuur vond. Vlak bij het huis van mijn opa en oma was een speeltuin met een kabelbaan waar ik dan vaak met mijn opa heen ging.
Mijn oma maakte dan altijd pudding met koekjes (familierecept) als toetje en dat wordt nu nog steeds op verjaardag van familie gegeten.
Verder hadden mijn opa en oma op zolder schuinlopende wanden waar schotten voor zaten en 1 daarvan was groot genoeg om in de kruipen. Dan namen we (neefjes en nichten) dekens en zaklantaarns mee en gingen we achter het schot spelletjes spelen.
Helaas heb ik nu helemaal geen opa's en oma's meer.

Werk Ik had toen ik 16 was samen met een vriendin een schoonmaakbaantje bij een kinderdagverblijf voor 1 avond in de week.
Als we daar waren deden we de muziek keihard aan en waren we flink aan het meebleren terwijl we aan het schoonmaken waren.

Vakanties In Egypte gingen we met de trein van Luxor naar Caïro. Het was een lange en vermoeiende reis maar we kwamen langs prachtige landschappen en kleine dorpjes en we hadden een geweldige zonsopkomst. Het jaar daarop zijn we met de lokale bus van Luxor naar Hurghada geweest. Ook weer een lange trip maar wel heel bijzonder!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leukste herinneringen aan.. Empty Re: Jouw leukste herinneringen aan..

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 2:24

.. Je kleutertijd. (als je die nog kán herinneren Very Happy )
Kapstertje spelen met een klasgenootje. Ik had krullen dus bij mij zag je er niks van.. Maar zij haar kaarsrecht haar en had er allemaal happen uit :P
.. Je basisschooltijd.
De leraar die over iedereen liedjes bedacht.
.. Je middelbare-schooltijd.
Daar kan ik niks leuks over bedenken...
.. Je kinderfeestjes.
Iedereen ging altijd zwemmen en bowlen enzo. Wij deden nog de ouderwetse spelletjes als koekhappen enzo.
Alle kinderen vonden dat kei leuk en vroegen steeds of ze mochten komen spelen en of we dat dan ook weer gingen doen :P

.. Je eerste huis.
Dat is nog steeds het huis waar ik ooit zou willen gaan wonen. Dat was mijn enige en echte huis waar ik me echt thuis gevoeld heb.
.. Je opa's&oma's.
Die stopten altijd snoep door de brievenbus als we niet thuis waren!! En mijn oma liet eieren dansen op een bord Very Happy
.. Je werk.
Mijn huidige werk? Niks. Mijn ex-ex-werk was altijd gezellig. Heb verschillende filialen gehad en er was maar 1 filiaal waar ik niet met plezier gewerkt heb maar met de rest wat het vaak een dolle boel!
.. Het forum.
Dat ik hier een stel hele goede vriendinnen heb leren kennen!
.. Vakanties.
De vakantie waar ik ten huwelijk gevraagd ben, onze huwelijksreis en een grapje op skivakantie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leukste herinneringen aan.. Empty Re: Jouw leukste herinneringen aan..

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 2:28

.. Je kleutertijd. (als je die nog kán herinneren ) Pfff, er komt niet direct een herinnering bovendrijven.
.. Je basisschooltijd. Ik heb eigenlijk niet echt een leuke basisschooltijd gehad, omdat ik ernstig gepest ben. Maar toch had ik zo nu en dan wel vriendinnetjes. De periode dat ik met mijn nichtje optrok, was wel heel fijn. We waren beide waaghalzen en speelden heel vaak in het bos. We klommen altijd in de hoogste bomen en schrokken wat dat betreft nergens voor terug.
.. Je middelbare-schooltijd. Ik heb ook niet echt een leuke middelbare school tijd gehad. Maar de paar vriendinnen die ik had, waren wel trouwe vriendinnen en daar had ik het altijd wel heel leuk en gezellig mee. De schoolfeesten waren altijd erg leuk.
.. Je kinderfeestjes. Ik ben in de zomer jarig en meestal is/was het prachtig weer. Dus konden we mooi buiten spelen/eten, lekker gaan zwemmen.
.. Je eerste huis. Het huis waar ik in ben geboren daar kan ik me weinig van herinneren, ik heb daar tot mijn 2e gewoond. Daarna woonden we een tijd in een ander huis. Daar zat een vrij grote tuin achter en een groententuin. Ik had mijn eigen kamertje en mijn broertjes deelden een kamertje.
.. Je opa's&oma's. De opa en oma van moeders kant waren echt hele lieve mensen. Mijn broertjes en ik waren daar ook kind aan huis. Mijn opa verwende ons altijd met snoepjes en lekkernijen. Hij ging vaak met ons in het bos wandelen. Toen we ouder werden vertelde hij ons wel eens over zijn verleden. Hij heeft bijv. in de kolenmijnen in het zuiden van Nederland gewerkt. Hij vertelde daar heel boeiend over. Zo kon hij wel over meer dingen heel boeiend vertellen. Mijn oma was ook een lieve vrouw. Ik was dol op haar. Helaas is mijn oma in 1999 gestorven en mijn opa in 2004.
.. Je werk. Ik heb hele goede herinneringen aan een bepaalde vakantie/bijbaan. Ik heb daar een fantastische tijd gehad. Ook mijn 1e 'echte' fulltime baan.. oh wat was ik nog een groentje.. Maar wel een hele leuke tijd gehad en veel geleerd.
.. Het forum. Ik kan me niet echt één ding specifiek herinneren, maar wat ik wel fijn vind is dat iedereen respectvol met elkaar om gaat en ook zo op elkaar reageert.
.. Vakanties. 'breek me de bek niet open' is het eerste wat bij me op komt. Als ik echt 1 ding moet noemen is dat de trip die ik met mijn ouders en broertjes heb gemaakt in 1999 naar Luxemburg in het kader van de zonsverduistering. We vertrokken op een dinsdag, auto gehuurd bij het autobedrijf in het dorp, 2 tentjes, slaapzakken en matjes achterin en rijen maar. In Luxemburg een camping opgezocht en tentjes opgezet. Maar verder niks mee haha. Mijn ouders waren dan ook anti-kampeerders. Dus iedere avond uit eten Laughing En op de bewuste dag in de auto naar Noord Frankrijk. Ergens langs een landweggetje in de berm een plekje uitgezocht, kleed uitgespreid, gekochte lekkere dingen klaargezet en wachten maar. En ja we hebben de zonsverduistering gezien! HEt was zwaarbewolkt, maar op het Moment Supreme brak de zon door en konden we alles volgen. Ik was diep onder de indruk. Het was prachtig! 's Middags nog Luxemburg stad bezocht en de dag er na nog een bezoek gebracht aan Petit Suisse en Vianden en 's avonds weer naar huis gereden. We zijn 3 dagen weg geweest, maar het voelde als 2 weken. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leukste herinneringen aan.. Empty Re: Jouw leukste herinneringen aan..

Bericht  Mari vr 1 apr 2011 - 2:38

.. Je kleutertijd. (als je die nog kán herinneren Very Happy ) lastig, ik weet niet of het kleutertijd was, maar het knutselen met mamma, maar moet bijna wel, want het was in het oude huis (verhuisde toen ik 4 was)
.. Je basisschooltijd - Na school op het schoolplein spelen, met mijn broertje verkleden alles kwam voorbij.
.. Je middelbare-schooltijd. - Absoluut mijn eindexamenjaar, stappen, jongens, veel vriendinnen.
.. Je kinderfeestjes. - Top, voor in groep 8, met z'n 12 liep een watergevecht uit de hand, zelfs binnen was alles nat, maarja mama was begonnen, nog steeds vind ik jarig zijn magisch
.. Je eerste huis. - Je eigen eerste huis is zo spannend, huis zelf is wauw
.. Je opa's&oma's. - Lieve mensen die er helaas niet meer zijn, mijn opa hield echt zoveel van mij, dat voelde ik zo goed Cry smile
.. Je werk. - Huidige werk is gezellig, mijn eerste bijbaantje was zo leuk, horeca met alleen maar jonge mensen 14-20 jaar, elke avond stappen na het werken.
.. Het forum. - leuk vermaak
.. Vakanties. - Ben ik nog steefs dol op. Met top mijn vakantie van 2004, geweldige zomer, geweldige zomerliefde sunny
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leukste herinneringen aan.. Empty Re: Jouw leukste herinneringen aan..

Bericht  Toet vr 1 apr 2011 - 2:56

.. Je kleutertijd. (als je die nog kán herinneren ) Samen met mijn buurmeisje achter het leukste jongetje van de klas aan rennen en helemaal door het dolle heen zijn als we hem een kusje (op zijn jas) hadden gegeven!
.. Je basisschooltijd. Onze boom. We hadden een boom die heel erg hoog was waar we heel vaak uit school in klimden. Er waren ongeveer 6/7 'plekken' waar je kon zitten en iedereen had zijn eigen plek. Toen hij weg werd gehaald omdat er huizen gebouwd werden gingen we er allemaal met spandoeken in zitten, haha. En verder al het buitenspelen wat ik heb gedaan, huttenbouwen, slootje springen etc. En een keer 's nachts vertoppertje in het hoge gras spelen. Hier in een weiland stond het gras heel hoog, toen moesten we naar bed en kwamen papa en mama ons om 12 uur snachts wakker maken, allemaal een zaklamp mee en daar verstoppertje spelen. Totdat de politie kwam omdat omwonende dachten dat we inbrekers waren.
.. Je middelbare-schooltijd. Volgens mij heb ik iets met bomen, ook hier hadden we weer een boom. Niet meer om in te klimmen maar dit was wel onze hangplek. Uit school gingen we er met z'n alle staan en stiekem sigaretjes roken. Ik kwam standaard pas om 5 uur thuis uit school. En natuurijk mijn eerste sigaretje/borrel/avondje stappen/vriende/zoen.
.. Je kinderfeestjes. Wij gingen altijd stukjes doen, in groepjes een optreden bedenken en dit voor de rest doen. En zo'n binnespeeltuin vond ik ook altijd geweldig, dat je gewoon lekker je eigen gang kon gaan.
.. Je eerste huis. Daar woon ik nog steeds, bij mijn ouders.
.. Je opa's&oma's. Helaas heb ik met beide slecht contact. Het leukste met oma was dat ik met haar mee mocht op vakantie naar Vlieland.
.. Je werk. Ik heb hele goede herrineringen aan mijn stage in de jeugdzorg, ik heb daar zo veel van geleerd en ben verder ontwikkeld.
.. Het forum. Niet echt een specifiek ding, maar in het nachtcafé heb ik leuke gesprekken gehad.
.. Vakanties. Mijn vakantie afgelopen jaar naar kreta, echt ge-wel-dig.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leukste herinneringen aan.. Empty Re: Jouw leukste herinneringen aan..

Bericht  Roxi3 vr 1 apr 2011 - 2:57

.. Je kleutertijd.
Toen mijn zusje net geboren was, kwam mijn moeder langs op school en mocht ik haar aan mijn klas & juf laten zien.
.. Je basisschooltijd.
Mijn groep 8 jaar was echt heel leuk en gezellig, mijn klas was heel hecht en we hebben er echt een top jaar van gemaakt.
.. Je middelbare-schooltijd.
Het leren kennen van een goede vriendin en alle lol die ik met haar heb gehad tijdens de saaie lesuren.
.. Je kinderfeestjes.
Mijn kinderfeestje bij de mc donald's waar de medewerker vertelde dat er een ijsbeer in de vriezer woonde en ik & mijn vriendinnetjes waren doodsbang.
.. Je eerste huis.
Mijn ouders hadden een bed met een spiraalbodem waar ik altijd op aan het springen was.
.. Je opa's&oma's.
Vroeger sliep ik altijd bij mijn opa en oma in bed en dan maakte mijn oma een speciaal plekje voor mij in het midden met allemaal kussens.
.. Je werk.
Ik werkte bij de action achter de servicebalie en dan moest ik altijd omroepen als het bijna sluitingstijd was. Op een donderdagavond riep ik per ongeluk de verkeerde tijd om en een klant die toevallig bij de balie stond maakte daar een grapje over. We hebben 10 minuten keihard staan lachen en steeds als ik iets om moest roepen schoot ik weer in de lach (mijn baas vond het minder grappig).
.. Vakanties.
Mijn eerste vakantie alleen met mijn beste vriendin, we hebben echt drie geweldige weken gehad.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leukste herinneringen aan.. Empty Re: Jouw leukste herinneringen aan..

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 3:02

.. Je kleutertijd. (als je die nog kán herinneren Very Happy ) Met m'n opa en oma naar dierentuin Blijdorp
.. Je basisschooltijd. De leesstoel in de bibliotheek van de school. Ik zat op een montessorischool en liep altijd ver voor op de rest, dus ik mocht vaak hele dagen daar lezen in een (in mijn beleving hele grote) fauteuil.
.. Je middelbare-schooltijd. De gezelligheid in de tussenuren.
.. Je kinderfeestjes. Met z'n allen lasergamen in de kubuswoningen in Rotterdam
.. Je eerste huis. Dat het een waardeloze kamer was in de middle of nowhere, niet echt positief dus Wink Was meer uit nood.
.. Je opa's&oma's. Dat ze (van m'n moeder d'r kant) altijd kwamen kijken bij onze sportwedstrijden en dat we spelletjes met ze gingen doen als ze op ons pasten.
.. Je werk. Niet echt een specifieke herinnering, maar ik kijk naar bijna al mijn baantjes met plezier terug, vooral vanwege de waardering die ik altijd heb gekregen.
.. Het forum. Heb ik niet echt herinneringen aan.
.. Vakanties. De eerste vakantie met m'n vriendje, toen voelde ik me ontzettend gelukkig, vrij en volwassen.[/quote]

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leukste herinneringen aan.. Empty Re: Jouw leukste herinneringen aan..

Bericht  Blond vr 1 apr 2011 - 3:12

... Je kleutertijd. (als je die nog kán herinneren ) Daar heb ik geen leuke herinneringen aan, ik had twee hele strenge kleuterjuffen die mij niet leuk vonden. Ze zeiden tegen mijn ouders dat ik beter opgevoed moest worden. Zal er wel mee te maken hebben gehad dat ik niet Protestants Christelijk was, en die school wel. Ben in groep 3 naar een andere school gegaan.
.. Je basisschooltijd. Kamp in groep 7 en 8, de meester van groep 6
.. Je middelbare-schooltijd.Mijn beste vriend die met een Axe deo allemaal vliegjes ging bespuiten, waardoor de hele gang blauw stond en de docent Frans compleet over haar toeren ging. Ik pieste zowat in mijn broek van het lachen! Very Happy
.. Je kinderfeestjes Paardrijfeestje in groep 8.
.. Je eerste huis. De buurt & alle leuke vriendinnen die ik daar had
.. Je opa's&oma's. Dat ze trots op me zijn/waren
.. Je werk. Mijn vorige baantje heb ik een vriend leren kennen. We stonden altijd te zingen in de keuken, Kinderen voor Kinderen en zo. En toen kwam er een verpleegster binnen en heeft ze 3 minuten naar zijn gezang staan luisteren. Hij vond het al zoo vreemd dat ik ophield met zingen.
.. Het forum. Niets specifiek
.. Vakanties. Guus Meeuwis die op 1 mei 2008 een concert gaf op Curacao
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leukste herinneringen aan.. Empty Re: Jouw leukste herinneringen aan..

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 3:24

.. Je kleutertijd.
Elke zondagochtend iets leuks doen met mijn vader. Dan gingen we zwemmen, naar de kinderboerderij of bv het bos. In het bos was het leukste om te stampen op de brug en de duiven te voeren. Ook weet ik nog goed dat mijn zusje geboren werd. Ik was toen 2.
.. Je basisschooltijd.
Groep 8, die was nl heel hecht doordat we een heel erg lieve juf hadden.
.. Je middelbare-schooltijd.
Lol trappen met mijn beste vriendin. Uren kletsen.
.. Je kinderfeestjes.
Vooral het gourmetten vond ik erg leuk om te doen. En de slaapfeestjes!
.. Je eerste huis.
Heerlijk, voor het eerst op mezelf. Patat eten wanneer ik wilde haha!
.. Je opa's&oma's.
Oma van mijn moeders kant: Die was altijd grappig en daar werden we goed verwend. In de kast waar alle jassen hingen (heel erg veel, groot gezin) kon je altijd geld op de grond vinden.
Overgrootoma: Die was ook zo grappig! Als je daar een handdoek pakte vlogen de briefjes van 100 om je oren, er lag daar overal geld. Ze had een grijpstok die wij heksenstok noemde en als ze moest lachen viel ze bijna van haar stoel.
Opa en oma van mijn vaders kant herinner ik me vooral de tuin en de boot van waar we veel tijd doorbrachten als kind.
.. Je werk
Mijn eerste baan vond ik nog altijd het leukst denk ik.
.. Het forum
Ik blijf bij het topic dat ging over hoe jij klinkt qua stem en iedereen ging toen filmpjes maken en plaatsen. Was zo gezellig!
.. Vakanties.
Pffff, ik heb zo veel reizen gemaakt en zo veel herinneringen... Ik kan daar denk ik niet 1 specifieke uithalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leukste herinneringen aan.. Empty Re: Jouw leukste herinneringen aan..

Bericht  Pien vr 1 apr 2011 - 10:56

Trisha schreef:.. Je kleutertijd. het spelen in de speeltuin, ging ik altijd samen met mijn vriendje van toen koekjes van zand maken!
.. Je basisschooltijd. de musical, onze klas bestond heel erg uit kleine groepjes en er was altijd wel strijd, tot de musical, ineens waren we 1 grote groep!
.. Je middelbare-schooltijd. de bonte avond tijdens kamp in de eerste, de reis naar Barcelona in de derde
.. Je kinderfeestjes. mijn gekke tante die er altijd de gekste en grote feesten van maakte door haar grapjes. helaas is ze nu best ernstig ziek, ze heeft ms.
.. Je eerste huis. de lange zomeravonden die we buiten in de megatuin beleefden, het vakantiegevoel wat ik daar altijd had...
.. Je opa's&oma's. het uitzoeken van een verjaardagscadeau in de speelgoedwinkel, we mochten voor een bepaald bedrag uitzoeken, ik geloof 50 gulden ofzo, uiteindelijk kregen we altijd het dubbele!
.. Je werk. ik heb mijn werk altijd erg leuk gevonden en heb ook vele goede herinneringen eraan! wat mij wel heel erg bij is gebleven is hoe lief mijn collega's voor me waren toen het minder met mijn man ging... ze stonden echt voor me klaar en waren echt stuk voor stuk een grote steun, de lieverds!
.. Het forum. de actie die op touw gezet werd om Sterremaan naar paul de leeuw geloof ik te krijgen!
.. Vakanties. onze eerste vakantie samen naar Mallorca, we hebben met geld gestrooid alsof het pepernoten waren en hebben echt alles gedaan wat we wilden!! Volop genoten van elkaar...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leukste herinneringen aan.. Empty Re: Jouw leukste herinneringen aan..

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 12:27

.. Je kleutertijd. (als je die nog kán herinneren ) Nee, elk beeld dat naar voren komt, komt voort uit foto's en verhalen van mijn moeder. Ik kan niet zeggen dat ik het zelf als leuk heb ervaren, vast wel, maar kan er niets over vertellen.
.. Je basisschooltijd. Met zijn allen in een telefooncel staan, en dan bedoel ik heel groep 6/7/8 om de sekslijn te bellen. Wat destijds voor mannen 0900 en voor vrouwen 0800 was. Ik was Natasja, 18 jaar. :P
.. Je middelbare-schooltijd. Mijn 2e vierde klas. Ik heb twee middelbare schooldiploma's. Dat jaar was grandioos. Ontzettend veel lol gehad, veel uitgevroten, veel gelaten, gewoon een toptijd.
.. Je kinderfeestjes. Kan ik me heel weinig van herinneren.
.. Je eerste huis. Dat was samen met mijn toenmalige vriend. Het was een jaren dertig woning, een herenhuis in drieeen gedeeld. Het was een geweldig huis, waar veel herinneringen liggen. Slechte en hele goede.
.. Je opa's&oma's. Mijn opa, de vader van mijn moeder, liet mij chippies kapot trappen op de vloer, dit tot groot ongenoegen van mijn oma. Maar omdat Opa het zo geweldig vond, bleef ik het doen. Oma, moeder van mijn moeder, kocht altijd chocoladesigaretjes van de Hema. Dat waren de lekkersten! Ook al kocht mams, na haar dood dezelfde, het is nooit meer hetzelfde geweest. Opa en oma, vader en moeder van mijn vader, ging ik een keer mee naar de moeder van oma. Opa werd op dat moment een beetje doof en terwijl opa niet doorhad dat hij inmiddels al 130 reed, op een weg waar hij slechts 100 mocht, schreeuwde oma "Langzamer", maar dat hoorde opa niet goed. :P Geweldige rit was dat! Very Happy
.. Je werk. Dat is nog maar recent. Een soort van MSN-gesprek met een collega.
.. Het forum. Geen idee.
.. Vakanties. Salou. Pap, mam, broer en ik zaten op het balkon te eten. Tegenover ons gebeurde iets. Mijn broertje maakte een opmerking waardoor we helemaal dubbel lagen van het lachen. Op het moment dat we uitgelachen waren, kwam pap er opeens achter dat we de videocamera niet hadden gebruikt en dus moet het over. Telkens als ik de video weer zie moet ik lachen, want het grapje kwam echt niet mer over. Niet op buitenstaanders, maar zeer zeker niet meer op ons. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leukste herinneringen aan.. Empty Re: Jouw leukste herinneringen aan..

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 19:57

.. Je kleutertijd. Ik kreeg altijd centjes van oma om in die automaten te doen zodat er een aap ging bewegen en je dan een speeltje kreeg. Vond ik fantastisch
.. Je basisschooltijd. Groep 8 kamp vond ik wel erg leuk, en het 25 jarig bestaan van de school ook
.. Je middelbare-schooltijd. Mijn eindexamenfeest vond ik helemaal te gek (dronken natuurlijk) en de reis naar de Ardennen in 3mavo zal me ook altijd bij blijven
.. Je kinderfeestjes. Ik denk de slaapfeestjes, al waren dat niet mijn feestjes
.. Je eerste huis. Ik huur, dus dat moet nog komen
.. Je opa's&oma's. Daar heb ik echt te veel mooie herinneringen aan om op te noemen
.. Je werk. Ik doe dit werk nog niet zo heel lang, ik heb erg veel door elkaar gedaan afgelopen jaren. Mooiste herinnering... eens denken...
.. Het forum. Van het oude yes forum herinner ik me alleen de meetings, niet perse een topic of zo
.. Vakanties. Ook teveel om op te noemen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leukste herinneringen aan.. Empty Re: Jouw leukste herinneringen aan..

Bericht  Sweety vr 1 apr 2011 - 20:27

.. Je kleutertijd. (als je die nog kán herinneren ) Met mijn opa de hond uitlaten
.. Je basisschooltijd. Tussen de pauze's snoep halen
.. Je middelbare-schooltijd. Ik werd vaak gepest, maar had toen wel een lieve vriendin
.. Je kinderfeestjes. Ik heb er ooit eentje gehouden in een zwembad
.. Je eerste huis. Moet ik nog krijgen
.. Je opa's&oma's. Met opa naar de markt en hond uitlaten, met oma naar de bieb
.. Je werk. Mijn collega Very Happy Elke dag weer leuk
.. Het forum. Mijn eerste meeting bij ZvB thuis
.. Vakanties. De dag dat ik en mijn ex de auto kwijtraakte op Tenerife en we moesten zoeken.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leukste herinneringen aan.. Empty Re: Jouw leukste herinneringen aan..

Bericht  TGR vr 1 apr 2011 - 21:22

.. Je kleutertijd. Mijn crush op Peter
.. Je basisschooltijd. Lastige, werd erg gepest. Ik had een vriendinnetje, Gerry en daar heb ik wel een leuke tijd in groep 7 en 8 mee gehad
.. Je middelbare-schooltijd. Heerlijk in mijn eigen wereldje leven
.. Je kinderfeestjes. Daar maakten mijn ouders altijd erg veel werk van. Schat zoeken, speurtochten.
.. Je eerste huis. Een verademing!
.. Je opa's&oma's. Koekjes bakken met oma op woensdagmiddag
.. Je werk. Geld verdienen en lol maken met collega's
.. Het forum. Soms tijdverdrijf, soms voor advies en soms voor lol. Eigenlijk altijd wel leuk
.. Vakanties. De laatste leuke -oppervlakkig- vakantie had ik in 2003. De vakanties daarna vielen me erg tegen...

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leukste herinneringen aan.. Empty Re: Jouw leukste herinneringen aan..

Bericht  mzcharlotte vr 1 apr 2011 - 21:49

.. Je kleutertijd. Ik was gek op de juffrouw.
.. Je basisschooltijd. Ik weet dat ik supertrots op mezelf was dat ik zo goed kon leren en havo/vwo advies kreeg.
.. Je middelbare-schooltijd. Het meewerken aan een musical en daar iemand leren kennen. Met die jongen ben ik nog even omgegaan, maar ik snapte pas ná de middelbare school dat hij mij óók leuk vond.
.. Je kinderfeestjes. Eigenlijk kan ik me die niet herinneren.
.. Je eerste huis. Dat het allemaal lukte, dat ik echt trots was dat ik elke zaterdag de koelkast vol kreeg (ik stond dat soms serieus te bewonderen haha), dat ik het allemaal kon betalen en dat ik nog steeds leuke dingen kon doen.
.. Je opa's&oma's. Mijn opa's zijn vroeg in mijn leven overleden, daar weet ik niet zo veel van. We gingen elke week naar mijn oma toe en 's winters zat ze altijd te emmeren over onze niertjes die kou zouden vatten (als we geen hemdje droegen ofzo).
.. Je werk. Alle complimenten die ik ooit heb gekregen (en dat zijn er veel). That's like my little treasure box.
.. Het forum. De saamhorigheid als er een groot probleem met iemand is, de continuous support. Ook al is dat ook weleens misbruikt.
.. Vakanties. Huwelijks aanzoek in 2010.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leukste herinneringen aan.. Empty Re: Jouw leukste herinneringen aan..

Bericht  Joli86 za 2 apr 2011 - 1:41


.. Je kleutertijd. (als je die nog kán herinneren )
???

.. Je basisschooltijd.
Musical van groep 8 was leuk!!

.. Je middelbare-schooltijd.
De dag dat ik geslaagd was en ik niet meer terug hoefde naar die *piep*school

.. Je kinderfeestjes.
Oudhollandse spelletjes op straat

.. Je eerste huis.
Woon ik nu nog, lekker eigen plekje met een heerlijke tuin!

.. Je opa's&oma's.
Zondagmiddag filmpjes kijken bij mijn lieve omaatje

.. Je werk.
Eindelijk een vast contract!

.. Het forum.
Iedere dag weer even ontspanning achter de pc.

.. Vakanties.
Dolfijnen spotten bij zonsondergang in Egypte samen met mijn lief, zo romantisch!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leukste herinneringen aan.. Empty Re: Jouw leukste herinneringen aan..

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 1:51

Trisha schreef:.. Je kleutertijd. (als je die nog kán herinneren Very Happy ) Geen leuke
.. Je basisschooltijd. Buiten spelen en stiekem verliefd zijn op een klasgenootje, 6 jaar lang
.. Je middelbare-schooltijd. Niks
.. Je kinderfeestjes. Het snoepen van frietjes en pannenkoeken, uitjes zoals een rondleiding bij de Mac of naar de bios
.. Je eerste huis. Dat was mijn eigen, gehuurde appartementje met 1 slaapkamer, kleine keuken, woonkamer, en een kleine ruimte achter voor een tuinset waar ook een schuurtje stond. Ik vond het gewoon zo stoer dat ik dat op mijn 20e helemaal alleen had!
.. Je opa's&oma's. Het logeren. Totdat ik een nare ervaring had.
.. Je werk. Dat was toen ik als receptioniste werkte. Een gast zei "Dit is leuk binnenkomen bij een bedrijf. Wat ben jij vrolijk en je straalt helemaal. Waren alle receptionistes maar zo!" Mijn office manager: "zo, die heb je in de pocket, en terecht!"
.. Het forum. Kennismaking met leuke meiden hier waarvan ik met sommigen vriendschap heb opgebouwd.
.. Vakanties Mijn eerste zonvakantie met 3 vriendinnen naar Rimini, ik was 17. Gewoon omdat we ineens 10 dagen lang konden doen wat we zelf wilden. Er zijn vele mooiere vakanties geweest, maar deze was bijzonder omdat ik voelde dat ik naar volwassenheid en zelfstandigheid toe groeide.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leukste herinneringen aan.. Empty Re: Jouw leukste herinneringen aan..

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 4:25

.. Je kleutertijd. (als je die nog kán herinneren Very Happy ) Niet echt heel bijzonder. Ik heb niet echt iets wat eruit springt.
.. Je basisschooltijd. Ik vond elk jaar wel iets hebben.
.. Je middelbare-schooltijd. De laatste twee jaar vond ik het leukst.
.. Je kinderfeestjes. Heb ik niet gehad. Pa en ma vonden dat niet nodig.
.. Je eerste huis. Woon ik nu en gaan wij bijna verlaten. Voor het eerst hier slapen vind ik dan wel de leukste.
.. Je opa's&oma's. Op de camping spelen.
.. Je werk. Erg gezellig met collega's
.. Het forum. Gezellig, ontspannen.
.. Vakanties. De eerste vakantie met mijn vriend vond ik wel heel leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leukste herinneringen aan.. Empty Re: Jouw leukste herinneringen aan..

Bericht  Lejow za 2 apr 2011 - 4:40

.. Je kleutertijd Ik had de allerliefste kleuterjuf van de hele wereld, juffrouw Els.
.. Je basisschooltijd. Deze was niet leuk, we hadden een zeer zware vervelende klas. Vol met etterbakjes met losse handen. Als we voor de zomervakantie gingen wennen bij de nieuwe juf/meester zag je de wanhoop al zowat in hun ogen staan 'oh nee, ik krijg die klas..'. Er was een groot verschil tussen de popi's en de niet popi's. En je hoorde er dan ook compleet bij, of helemaal niet. Heb er dan ook niet veel leuke herrineringen aan
.. Je middelbare-schooltijd. de switch van het VWO naar de MAVO. Ik had het op het VWO totaal niet naar mijn zin. Had nooit geleerd om te leren en kon dat dus ook niet, de school was enorm groot. Je was echt een nummer. En mijn klasgenoten waren niet leuk. Op de MAVO kwam ik bij mijn vriendinnen in de klas en kende iedereen, iedereen. Daarnaast zat de school op 2 keer rollen afstand van mijn huis. Hier heb ik met veel plezier mijn middelbare schooltijd afgerond.
.. Je kinderfeestjes. mijn kinderfeestjes waren geweldig. We vierden het vrijwel altijd thuis en mijn moeder verzon vanalles om het leuk en interessant te maken. Slaapfeestjes, puzzeltochten door het dorp, enz enz
.. Je eerste huis. Het moment dat ik voor de allereerste keer het huis binnenstapte. Het was veel groter dan ik dacht en er lag een prachtige laminaten vloer in
.. Je opa's&oma's. de ouders van mijn vader zijn al zo'n 14 / 15 jaar geleden overleden. Mijn vader was de ene jongste van de 8 en ik ken die opa en oma dan ook alleen als 'oud'(lees: bloemetjesjurk , grijs haar enz). We kwamen er op zondag altijd met de hele familie samen en met kerst had ze een klein kerstboompje staan , voor ieder kleinkind hing ze daar een knaak in en als we dan langskwamen mochten we er een uithalen. De moeder van mijn moeder leeft nog steeds. Ze is mijn omi en ik ben haar lievelingskleinkind en we doen veel leuke dingen samen zoals musicals bezoeken. Mijn opa is helaas vorig jaar in mei overleden, ik mis hem nog iedere dag. Ik hou (hield) erg van mijn opa en oma en doe (en deed) alles voor ze.
.. Je werk. Het behalen van de voldoende bij de onderwijs inspectie en de bijbehorende High-Tea die we kregen van de directie
.. Het forum. de vriendschappen die ik er aan over gehouden heb en de topics waarbij de tranen over mijn wangen rolden van het lachen
.. Vakanties. De disney bezoekjes samen met mijn vriend en de reis naar Italie per auto met mijn vriend en beste vriendin. We hebben zoveel lol gehad met elkaar, hier denk ik graag aan terug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leukste herinneringen aan.. Empty Re: Jouw leukste herinneringen aan..

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 4:56

.. Je kleutertijd. (als je die nog kán herinneren Very Happy ) Pff, geen idee inderdaad.
.. Je basisschooltijd. Dat ik de beste was met niveaulezen (ik deed in groep 3 al mee met groep 5 Very Happy
.. Je middelbare-schooltijd. Daar heb ik niet bepaald leuke herinneringen aan.
.. Je kinderfeestjes. Die waren ook al niet zo spannend ...
.. Je eerste huis. Dat ik alles helemaal naar eigen smaak heb ingericht, ik was echt verliefd op mijn flatje.
.. Je opa's&oma's. Logeerpartijtjes natuurlijk. Maakt niet uit welke.
.. Je werk. Geen commentaar.
.. Het forum. Hét huwelijksaanzoek natuurlijk Very Happy
.. Vakanties. Mijn eerste vakantie met mijn toennogvriendnuman.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leukste herinneringen aan.. Empty Re: Jouw leukste herinneringen aan..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum