Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bijbaan: medicijnen testen?

+4
Ella
SoGood
Caresses
xxDila
8 plaatsers

Ga naar beneden

Bijbaan: medicijnen testen? Empty Bijbaan: medicijnen testen?

Bericht  xxDila vr 14 jan 2011 - 8:39

Hey Allemaal,

Ik ben mezelf er over aan het inlezen. Ik kom straks van school & heb dan een stuk minder inkomsten. Ik heb al wel een aantal gesprekken staan maar deze banen zijn sowieso pas per maart/april. En in die tussentijd ben ik natuurlijk wel inkomsten nodig. Nu leek dit me wel makkelijk omdat je het zelf kunt indelen wanneer je wil & kunt. En natuurlijk niet vergeten de vergoeding die je krijgt!

Heeft iemand van jullie dit wel eens gedaan of hierover nagedacht?
Wat vinden jullie hiervan?

xxDila
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijbaan: medicijnen testen? Empty Re: Bijbaan: medicijnen testen?

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 9:39

Ik vind het nogal een risico dat je met zulke dingen neemt. Dat is ook een van de redenen waarom ik dit niet zo snel zal doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijbaan: medicijnen testen? Empty Re: Bijbaan: medicijnen testen?

Bericht  Caresses vr 14 jan 2011 - 23:32

Ik heb hier ook over nagedacht. Ook één keer aangemeld (via oproep in de krant) maar er waren zoveel aanmeldingen dat ik niet gekozen werd.
Er zit echt wel een risico aan, je krijgt immers best veel geld omdat je proefkonijn bent.
Maar aan de andere kan zullen ze heus niet zomaar om mensen testen, dan is er van tevoren ook al heel veel getest. Ik denk dat het afhangt wat je gaat testen.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijbaan: medicijnen testen? Empty Re: Bijbaan: medicijnen testen?

Bericht  SoGood vr 14 jan 2011 - 23:37

Ik heb een gezond en goed functionerend lichaam en wil dat graag zo houden. Ik ga echt geen risico's nemen met mijn gezondheid voor een beetje geld. Ik zou er nog eens goed overnadenken als ik jou was..
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijbaan: medicijnen testen? Empty Re: Bijbaan: medicijnen testen?

Bericht  Ella za 15 jan 2011 - 4:35

Sogood schreef:Ik heb een gezond en goed functionerend lichaam en wil dat graag zo houden. Ik ga echt geen risico's nemen met mijn gezondheid voor een beetje geld. Ik zou er nog eens goed overnadenken als ik jou was..
Eens
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijbaan: medicijnen testen? Empty Re: Bijbaan: medicijnen testen?

Bericht  tralala za 15 jan 2011 - 4:50

Ik zou het zelf ook niet zo snel doen, maar een vriendin van mij deed het weleens. Haar vriend was co-assistent, dus die wist er wel het nodige van af.. je kan zelf ook kiezen wat voor medicijnen je gaat slikken. Dus op zich denk ik niet echt dat het heel veel uitmaakt qua risico's. Het kan natuurlijk ook zijn dat je een placebo krijgt. En aan de andere kant iemand moet het doen en je krijgt er toch behoorlijk wat geld voor .

tralala
tralala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 101
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijbaan: medicijnen testen? Empty Re: Bijbaan: medicijnen testen?

Bericht  SoGood za 15 jan 2011 - 5:26

tralala schreef:Ik zou het zelf ook niet zo snel doen, maar een vriendin van mij deed het weleens. Haar vriend was co-assistent, dus die wist er wel het nodige van af.. je kan zelf ook kiezen wat voor medicijnen je gaat slikken. Dus op zich denk ik niet echt dat het heel veel uitmaakt qua risico's. Het kan natuurlijk ook zijn dat je een placebo krijgt. En aan de andere kant iemand moet het doen en je krijgt er toch behoorlijk wat geld voor .

Tussen denken en zeker weten zit een groot verschil.

En er is natuurlijk een reden waarom je er behoorlijk wat geld voor krijgt..
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijbaan: medicijnen testen? Empty Re: Bijbaan: medicijnen testen?

Bericht  Raindrop za 15 jan 2011 - 5:30

Ik heb hier ook aan zitten te denken.
Maar wat nou als je er wel iets aan overhoudt... Je krijgt ook niet voor niets zoveel geld.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijbaan: medicijnen testen? Empty Re: Bijbaan: medicijnen testen?

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 7:25

Voor een student is het veel geld, denk ik en voor iemand die even geen inkomsten heeft ook. Echter vind ik het nogal tegenvallen wat je ervoor krijgt, als je in ogenschouw neemt dat je voor veel onderzoeken intern zit voor een x-aantal dagen. Je hebt wel allerlei voorzieningen, maar het is natuurlijk anders dan na een werkdag thuiskomen.

Een oud-studiegenootje van mij heeft meegewerkt aan het testen van een medicijn en hij werd goed gemonitord en was erg tevreden over hoe alles is gegaan. Hij heeft er niets aan overgehouden, behalve dan een leuk bedrag op zijn bankrekening, wat hij per se nodig had voor zijn studie. Zijn vader had begin van de zomer collegegeld gestort en hij had dat al opgemaakt voordat het augustus was, dus moest een snelle manier vinden om dit weer bij elkaar te krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijbaan: medicijnen testen? Empty Re: Bijbaan: medicijnen testen?

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 8:06

Ik heb een tijd terug meegedaan met een onderzoek naar probiotica bij mensen met pds. Ik vond het prima te doen en kreeg er een leuk bedrag voor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijbaan: medicijnen testen? Empty Re: Bijbaan: medicijnen testen?

Bericht  Rosa zo 16 jan 2011 - 12:36

Als ik zo'n oproep zie, denk ik leuke verdiensten voor een studentenbudget, maar bovengenoemde redenen m.b.t. de risico's houden me dan weer tegen. Plus het feit dat ik angst heb voor naalden :P
Ik zou het inderdaad alleen overwegen als het een betrekkelijk veilig onderzoek is, bijvoorbeeld zoals hierboven genoemd staat met de probiotica.
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijbaan: medicijnen testen? Empty Re: Bijbaan: medicijnen testen?

Bericht  xxDila di 18 jan 2011 - 5:05

Bedankt voor de reacties allemaal!

Ik vind het zelf ook wel redelijk eng, omdat je nooit weet wat er wél mis kan gaan. Maar het is voor mij ook echt een noodoplossing voor wanneer ik van school af kom & niet een baan kan krijgen in afzienbare tijd!

Ik ga er nog maar eens goed over nadenken & heel erg druk solliciteren! smile Ik heb me inmiddels wel op twee sites aangemeld. Maar daar stond ook bij dat je ten alle tijde kan weigeren. Ook wanneer je al bent geweest voor de intake.
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijbaan: medicijnen testen? Empty Re: Bijbaan: medicijnen testen?

Bericht  JD di 18 jan 2011 - 5:37

@xxdila, geen idee of ik interesse heb, maar wil me er wel eens in verdiepen. wat zijn die namen van die websites waar je t over had?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijbaan: medicijnen testen? Empty Re: Bijbaan: medicijnen testen?

Bericht  xxDila di 18 jan 2011 - 6:13

*Marietje* schreef:@xxdila, geen idee of ik interesse heb, maar wil me er wel eens in verdiepen. wat zijn die namen van die websites waar je t over had?

http://volunteer.praintl.com/NL/Contact
Op deze sites heb ik een email naar gestuurd, dat ik wel geïnteresseerd ben! Daar kun je ook al veel over lezen welke onderzoeken + vergoedingen er zijn.

http://www.xendovrijwilliger.nl/
Hier heb ik me op ingelezen en wederom een email verstuurd om opgenomen te worden in hun bestand en dat ze mij mogen benaderen.

http://www.qpsvrijwilliger.nl/onze-onderzoeken/
Op deze site zat ik gisteren & vandaag te kijken! En wil ik me misschien ook nog voor aanmelden.
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijbaan: medicijnen testen? Empty Re: Bijbaan: medicijnen testen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum