Wat is / was jouw leukste bijbaan?
+31
chipa
Bliss
Sarah1985
boekenwurm83
Lady Starstruck
Toet
minoessepoes
zwaai zwaai
Susan
Paper Crown
Highway
Joli86
Blond
Caroow
TukTuk
Suus
Rouxxxe
Caresses
Hoochie
SuperGrover
Tullow
Jeanette
Roxi3
Shisha
Cato
Niekske
silly-one
Rovine
Evalynn
Atelier Madame
Rumble
35 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Wat is / was jouw leukste bijbaan?
Mijn allerleukste bijbaan was het werk in een telefoonwinkel. Destijds was er nog niet zoveel aanbod op het internet dus klanten kwamen nog echt naar de winkel om een abonnement af te sluiten.
Ik werkte in de Bijlmer en heb echt de raarste klanten meegemaakt maar de collega's waren zooo leuk, zo leuk zelfs dat we uiteindelijk een vriendengroep zijn geworden. Oh, daar heb ik echt de tijd van mijn leven gehad.
Het salaris was niet heel boeiend an sich maar de bonussen die erbij kwamen waren wel heel lekker!
En jullie?
Ik werkte in de Bijlmer en heb echt de raarste klanten meegemaakt maar de collega's waren zooo leuk, zo leuk zelfs dat we uiteindelijk een vriendengroep zijn geworden. Oh, daar heb ik echt de tijd van mijn leven gehad.
Het salaris was niet heel boeiend an sich maar de bonussen die erbij kwamen waren wel heel lekker!
En jullie?
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Re: Wat is / was jouw leukste bijbaan?
Als oppas! Ik kwam bij 20 verschillende gezinnen, had met iedereen een andere band en had het daar echt super!
Gast- Gast
Mijn leukste bijbaan heb ik op dit moment, voedingsassis.tente in het ziekenhuis! Vind het contact met de patiënten echt super gaaf. Ze zijn doorgaans gewoon blij om je te zien, eten is immers toch een basisbehoefte. Heb leuke collega's, een mix van vaste krachten en oproepkrachten. Dit maakt het ook afwisselend. Kan mn eigen tijd inplannen omdat ik een 0-uren contract heb, maar er is wel altijd genoeg werk voor iedereen.
Salaris is goed, voornamelijk vanwege de ORT die er in het weekend en op feestdagen nog eens bijkomt.
Salaris is goed, voornamelijk vanwege de ORT die er in het weekend en op feestdagen nog eens bijkomt.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Op revalidatie & observatie. Moet 16 januari naar een andere afdeling en daar baal ik ontzettend van.
Revalidatie is het gewoon helemaal voor mij. Lekker snel, verschillende bijzondere onverwachte ziekten en situaties die je dus niet kunt voorspellen. Heerlijk vind ik dat. En omdat we ook observatie zijn krijgen we ook mensen in kritieke toestanden, wat ook nog eens heel uitdagend is.
Iemand zien opknappen van niets tot iemand die lopend vertrekt is gewoon heel wonderlijk.
Revalidatie is het gewoon helemaal voor mij. Lekker snel, verschillende bijzondere onverwachte ziekten en situaties die je dus niet kunt voorspellen. Heerlijk vind ik dat. En omdat we ook observatie zijn krijgen we ook mensen in kritieke toestanden, wat ook nog eens heel uitdagend is.
Iemand zien opknappen van niets tot iemand die lopend vertrekt is gewoon heel wonderlijk.
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Pippa schreef:Als oppas! Ik kwam bij 20 verschillende gezinnen, had met iedereen een andere band en had het daar echt super!
Oja, hoe kon ik die nou vergeten! Oppas vond ik ook erg leuk! 20 gezinnen Pippa? Wow, das veel!
Rumble- Prater
20 is inderdaad heel veel! Ik heb er nu 6 en vind het al vaak onmogelijk. Dan belt iedereen voor de zelfde dag etc...Nucia schreef:Pippa schreef:Als oppas! Ik kwam bij 20 verschillende gezinnen, had met iedereen een andere band en had het daar echt super!
Oja, hoe kon ik die nou vergeten! Oppas vond ik ook erg leuk! 20 gezinnen Pippa? Wow, das veel!
Evalynn- Prater
Ik heb jarenlang een vakantie- en weekendbaantje bij een zeilschool gehad. Na een paar seizoenen was ik met school gestopt en zocht ik fulltime werk. Ik heb toen een zomerseizoen als 'hoofd huishouding' gewerkt. Hoewel dit qua uren niet meer als bijbaan kan worden betiteld, vond ik dat toch wel echt een hele leuke tijd. Ik vond de ontbijtdiensten het leukst, dus die heb ik allemaal naar me toe getrokken. Ik werkte met een ploeg leuke en enthausiaste meiden. Ik maakte roosters, deelde schoonmaak- en afwasploegen in, was verantwoordelijk voor de voorraden, mocht mensen aannemen (of niet) als die voor een bijbaan kwamen, was verantwoordelijk voor hun urenregistratie. Het was keihard werken, maar heb een erg leuke tijd gehad.. Het was maar voor een seizoen en sinds die tijd zit ik al weer jaaaaaren in de administratieve sector, heel wat anders dus.
Maar ik kijk er met veel plezier naar terug en heb er ook veel geleerd.
Maar ik kijk er met veel plezier naar terug en heb er ook veel geleerd.
Gast- Gast
Lissa schreef:20 is inderdaad heel veel! Ik heb er nu 6 en vind het al vaak onmogelijk. Dan belt iedereen voor de zelfde dag etc...Nucia schreef:Pippa schreef:Als oppas! Ik kwam bij 20 verschillende gezinnen, had met iedereen een andere band en had het daar echt super!
Ja ik had er 3 en dat vond ik al wel eens lastig te combineren met mijn studie en sociale leven.
Rumble- Prater
Ja ik moet ook eerlijk zeggen dat ik voorkeur heb voor 3 gezinnen, die andere 3 wimpel ik vaak af dat ik het te druk heb. Twee daarvan vragen dus ook echt niet meer vaak gelukkig :'DNucia schreef:Lissa schreef:20 is inderdaad heel veel! Ik heb er nu 6 en vind het al vaak onmogelijk. Dan belt iedereen voor de zelfde dag etc...Nucia schreef:Pippa schreef:Als oppas! Ik kwam bij 20 verschillende gezinnen, had met iedereen een andere band en had het daar echt super!
Ja ik had er 3 en dat vond ik al wel eens lastig te combineren met mijn studie en sociale leven.
Evalynn- Prater
Ja, in de 10 jaar dat ik het gedaan heb (ik begon toen ik 12 jaar was).... heb ik er zoveel gehad. Meestal had ik er 3/4 tegelijk, en dat waren buren, dus het kwam ook wel eens voor dat ik 8 kinderen in 1 huis had, omdat ze met zijn allen weg waren.
Gast- Gast
Pippa schreef:Ja, in de 10 jaar dat ik het gedaan heb (ik begon toen ik 12 jaar was).... heb ik er zoveel gehad. Meestal had ik er 3/4 tegelijk, en dat waren buren, dus het kwam ook wel eens voor dat ik 8 kinderen in 1 huis had, omdat ze met zijn allen weg waren.
Oh zo 20! Haha ik dacht al...
Even offtopic: had je mijn PM nog gehad?
Rumble- Prater
Mensen tellen! Dan kreeg ik een metrokaartje, moest naar een station reizen en daar de hele middag op een bankje zitten turven hoeveel mensen er in- en uitstapten. Op drukke stations stond ik met meer mensen, dan had iedereen twee deuren om in de gaten te houden.
Maar ik heb sowieso hele fijne bijbaantjes gehad. 5 jaar in een groentenwinkel gewerkt. Halfjaar postbode, vond ik ook best leuk. Ben ook een aantal maanden meteropnemer geweest voor de "moeilijke gevallen", mensen die nooit thuis zijn enzo. Kreeg je 's ochtends een map met 40 adressen, werd je afgedropt en moest je die allemaal 2x bezoeken. Recent nog 3 maanden in een magazijn gestaan, heb ik het er op zich ook best naar mijn zin gehad. Veel kleurrijker collega's dan je op kantoor treft. Mijn vriend en nog een paar bekenden hebben er ook gewerkt (andere periode), we lachen soms nog regelmatig om sommige situaties daar.
Maar ik heb sowieso hele fijne bijbaantjes gehad. 5 jaar in een groentenwinkel gewerkt. Halfjaar postbode, vond ik ook best leuk. Ben ook een aantal maanden meteropnemer geweest voor de "moeilijke gevallen", mensen die nooit thuis zijn enzo. Kreeg je 's ochtends een map met 40 adressen, werd je afgedropt en moest je die allemaal 2x bezoeken. Recent nog 3 maanden in een magazijn gestaan, heb ik het er op zich ook best naar mijn zin gehad. Veel kleurrijker collega's dan je op kantoor treft. Mijn vriend en nog een paar bekenden hebben er ook gewerkt (andere periode), we lachen soms nog regelmatig om sommige situaties daar.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Mijn eerste bijbaantje was 3 jaar in de slagerij van een supermarkt. Echt de eerste anderhalf jaar waren echt super gaaf qua werk. Toen moesten we nog alles zelf doen. Dus ik stond iedere week gehakt te draaien en worsten te maken echt geniaal was dat. Plus het schoonmaken van de oven (smerig werk), maar dat gebeurde vaak nadat er spek was gegrild en dan had ik een stuk warme vers gegrilde spek voor op brood .
Later werd het werk minder, maar wel een super gave collega gekregen waarmee ik nog jaren vriendinnen ben geweest. Die vriendschap is nu wel over helaas. Ik ben er alleen niet leuk weggegaan, maar ja vond het wel een leuke tijd.
Later ben ik tennisles gaan geven, wat ook super leuk was maar soms ook wel vermoeiend en minder leuk vanwege het weer. Stond altijd buiten. De laatste 3 jaar wel bij een super leuke vereniging dus dat scheelde ook weer.
Later werd het werk minder, maar wel een super gave collega gekregen waarmee ik nog jaren vriendinnen ben geweest. Die vriendschap is nu wel over helaas. Ik ben er alleen niet leuk weggegaan, maar ja vond het wel een leuke tijd.
Later ben ik tennisles gaan geven, wat ook super leuk was maar soms ook wel vermoeiend en minder leuk vanwege het weer. Stond altijd buiten. De laatste 3 jaar wel bij een super leuke vereniging dus dat scheelde ook weer.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Debatlessen geven op basisscholen! Ik heb er maar een paar gedaan, alleen hier in de buurt. Er zijn wat leerkrachten die weten dat ik dat doe. Rond Prinsjesdag of wanneer groep 8 een plan voor de gemeente maakt (jaarlijks).
En natuurlijk mijn krantenbaantje, niet het werk opzich, maar wel dat ik daar mijn man aan over heb gehouden
En natuurlijk mijn krantenbaantje, niet het werk opzich, maar wel dat ik daar mijn man aan over heb gehouden
Gast- Gast
Chipp schreef:Debatlessen geven op basisscholen! Ik heb er maar een paar gedaan, alleen hier in de buurt. Er zijn wat leerkrachten die weten dat ik dat doe. Rond Prinsjesdag of wanneer groep 8 een plan voor de gemeente maakt (jaarlijks).
Huh? Wat leuk! Hoe is dat gegaan dan?
Rumble- Prater
Nucia schreef:Chipp schreef:Debatlessen geven op basisscholen! Ik heb er maar een paar gedaan, alleen hier in de buurt. Er zijn wat leerkrachten die weten dat ik dat doe. Rond Prinsjesdag of wanneer groep 8 een plan voor de gemeente maakt (jaarlijks).
Huh? Wat leuk! Hoe is dat gegaan dan?
Zes jaar geleden belde ik aan om de bewoners van dat huis een gelukkig nieuwjaar te wensen (en natuurlijk geld te cashen voor de goede bezorging ). Hij deed open en ik was verliefd. Met een vriendin over gehad, zijn naam achterhaald en toen heeft zij aangebeld. Ik schaamde me dood, maar van het één is uiteindelijk het ander gekomen
Gast- Gast
Haha wat cool Chipp! Zo heb ik ooit een vriendje overgehouden aan de Broodafdeling van de AH. Hij kwam elke zaterdag 2 croissantjes bij mij halen. Ik werd elke zaterdag roder geloof ik haha totdat ik vroeg: "Wat mag het zijn?"
Antwoordde hij: "Dat je een keertje met me uitgaat."
Okee, het was dan wel maar 3 maanden aan maar voor mij was dat echt heel lang op mijn vijftiende
Antwoordde hij: "Dat je een keertje met me uitgaat."
Rumble- Prater
Die is ook leuk! Een opmerking die hij waarschijnlijk al drie weken overdacht had en wilde maken
Ik was zestien.
Gast- Gast
Nu ik er over nadenk heb ik ook een vriendje overgehouden aan het callcenter en ook bij de telefoonwinkel...
Slettebak die ik ben
Rumble- Prater
Mijn leukste bijbaantje was bij de hema. Ik heb er 7 jaar met veel plezier gewerkt, leuke collega's en leuke winkel wel hadden we op een gegeven moment een baas die niet helemaal snapte hoe het er op de werkvloer aan toe ging. Op zaterdag stonden we meestal met 3 man op een groep en dat was al weinig. Er zat er altijd één aan de kassa, in de loop van de dag werden dat er twee door de drukte en nummer drie stond dan alleen op de vloer. Pauze, even naar het magazijn, bestellingen invoeren enzo zat er dan niet in. En als er iemand ineens ziek was, kon je je pauze wel vergeten. Dat was werkstress op die leeftijd op dit soort dingen na heb ik het enorm naar mijn zin gehad daar!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Qua gezelligheid aan collega's waren V&D en Gamma de leukste. Qua werkzaamheden vind ik mijn huidige baantje (schoonmaken) het fijnst. Op mn gemakje, muziekje aan, geen zeurende klanten om me heen. En het verdient beter dan een winkel.
Gast- Gast
ja, dat vond ik ook erg leuk en misschien wel mijn leukste. Vooral op de kinder- en couveuse afdeling.Atelier Madame schreef:Mijn leukste bijbaan heb ik op dit moment, voedingsassis.tente in het ziekenhuis! Vind het contact met de patiënten echt super gaaf. Ze zijn doorgaans gewoon blij om je te zien, eten is immers toch een basisbehoefte. Heb leuke collega's, een mix van vaste krachten en oproepkrachten. Dit maakt het ook afwisselend. Kan mn eigen tijd inplannen omdat ik een 0-uren contract heb, maar er is wel altijd genoeg werk voor iedereen.
Qua gezelligheid met collega's mijn bijbaantje in een winkel vanaf mijn 16e.
Gast- Gast
Ik heb echt 8 jaar een geweldige tijd gehad bij de j.umbo eerst als vakkenvuller toen versafdeling, brood en later als hoofd cassiere.
Op vrijdagavond als als de winkel dicht was ging de muziek hard en dronken we met zijn alle nog wat in kantine maar vaak werd dat 2/3 uur snachts.
Mijn bijbaantje wat ik nog steeds erbij doe tegenwoordig is oppassen en bruiloftfotografie.
Op vrijdagavond als als de winkel dicht was ging de muziek hard en dronken we met zijn alle nog wat in kantine maar vaak werd dat 2/3 uur snachts.
Mijn bijbaantje wat ik nog steeds erbij doe tegenwoordig is oppassen en bruiloftfotografie.
Cato- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10
Ik denk toch wel mijn 2 baantjes als vertegenwoordigster en bij een callcenter. Niet het meest denderende werk maar wel hele leuke collega's!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
In de sauna, als barvrouw.
Erg grappig om mannen en vrouwen in hun badjasjes te mogen bedienen in het lounge-gedeelte.
Erg grappig om mannen en vrouwen in hun badjasjes te mogen bedienen in het lounge-gedeelte.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw leukste herinneringen aan..
» Stage en bijbaan
» Nav.. Wat was je minst leuke bijbaan?
» Tip kleding sollicitatiegesprek bijbaan!
» Bijbaan: medicijnen testen?
» Stage en bijbaan
» Nav.. Wat was je minst leuke bijbaan?
» Tip kleding sollicitatiegesprek bijbaan!
» Bijbaan: medicijnen testen?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: