Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tijd voor jezelf in je relatie

+37
Jade
Mermaid
Curious
Mamsie
SarahKey
TNMN
studiebol
sanne-84
Liz
Shy
PrimaBella
Merai
minoessepoes
Bolleke
Caro
Oasis
Rush
SoGood
Dennenappel
Shisha
Tania
Raindrop
Niekske
FireButterfly
Zora
Verona
Arwyn
Roxi3
Marsy28
Emma_
Star007
baboeska
tuttebel
dharma
Nora
RioolSpook
Marin
41 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 4 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  TNMN za 7 jan 2012 - 0:11

Ja hoor ik vind het echt heerlijk om alleen thuis te zijn en gewoon mijn ding te doen. Maar ook als we alle 2 thuis zijn zitten we wel eens apart. Nu bijvoorbeeld ook zit mijn vriend in de woonkamer en zit ik in de slaapkamer op de laptop. Vinden we alle 2 soms fijn en is niets mis mee.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 4 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  SarahKey za 7 jan 2012 - 4:41

Ik heb zeker wel behoefte nodig voor mezelf. Soms ga ik dan een groot stuk wandelen met de hond of paar uur naar de sportschool. Nu ik dit niet meer kan is mijn knutselhoek heel belangrijk. Als ik wil kan ik me daar ook terug trekken.
In een normale week heb ik die behoefte niet zo erg, dan is mijn man overdag naar het werk, ik ook en zien we elkaar alleen in de avonden. Maar nu heeft hij vakantie en ik verlof en dan na een paar dagen denk ik: ohh ff rust!! Meneer heeft geen zitvlees en is altijd in de weer. Daar word ik soms kriegelig van haha.
Hij heeft de garage als hij even alleen wil zijn. Of gaat een stukje rijden.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 4 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  Mamsie za 7 jan 2012 - 8:19

Ik heb er niet zo'n behoefte aan maar als ik soms ff de boel wil ontvluchten ga ik een rondje met de auto rijden met de muziek kei hard aan! Heerlijk!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 4 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  Curious za 7 jan 2012 - 8:28

ik heb daar echt heel veel behoefte aan. Heb ik dit huis ook een ' eigen' kamer.
Maar ik ben opzich sowieso wel veel alleen thuis omdat mijn vriend onregelmatig werkt.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 4 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  SarahKey za 7 jan 2012 - 10:28

Mamsie schreef:Ik heb er niet zo'n behoefte aan maar als ik soms ff de boel wil ontvluchten ga ik een rondje met de auto rijden met de muziek kei hard aan! Heerlijk!

Met kinderen zal het ook wel veel moeilijker zijn om even weg te kunnen. Dan voelt je eigen tijd volgens mij heel luxe als het wel een keer kan.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 4 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 5:18

Wij wonen ook al heel lang samen en ik vind het heerlijk om op sommige momenten gewoon even alleen te zijn. Dit kan zijn op de slaapkamer met een maskertje of gewoon een hele avond lekker alleen in bed dvd'tjes te kijken.
Manlief heeft ook zo zijn eigen "alleen" momenten, hij gaat dan met zijn hobby bezig; de auto opknappen..(allerlei snufjes er in maken etc)...


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 4 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  Mermaid wo 11 jan 2012 - 0:21

alleen zijn kan zo heerlijk zijn. Is denk ik heel normaal dat je die behoefte soms hebt.
Ik woon sinds kort samen, maar kan het echt fijn vinden om even iets alleen te doen.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 4 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  Jade wo 11 jan 2012 - 0:51

Ik vind alleen zijn heerlijk! Wanneer mijn vriend aan het werk is, heb ik hier genoeg tijd voor! Dit is voor mij geen reden om (nog) niet samen te gaan wonen!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 4 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  Pompoen wo 11 jan 2012 - 1:00

Marin schreef:

Wie doet dat ook? En als je nou samenwoont? Hoe doe je dat dan? M'n moeder zei al dat dit wel een teken is dat we nog niet aan samenwonen toe zijn, maar eerlijk gezegd dat ik dat ik hier altijd wel behoefte aan zal houden. En dat vind ik niet erg.

Dus wie herkent het, en hoe doe je dat dan?

Ik denk dat dat heel normaal is. Nou is het bij ons vrij extreem, wij wonen samen en zitten elke dag samen thuis behalve op woensdag. Ik onderneem wel 't een en ander, maar mijn man zit gewoon vaak thuis te werken. Dus we zien elkaar heel veel. En dat is dan inderdaad gewoon soms even to much. Ik geniet van het alleen thuis zijn op woensdag.
Verder proberen wij allebei heel bewust onze eigen dingen te blijven doen.
Ik ben net 5 dagen op Terschelling geweest met mijn ouders, zonder hem, dat was echt wel even fijn voor hem. Hij is gewoon best wel een beetje op zichzelf. Hij heeft daar dus echt van genoten. Ik ga daardoor ook makkelijker weg trouwens moet ik zeggen. We missen elkaar wel dan en bellen elkaar elke dag. Maar het doet onze relatie wel goed als we dan even afstand nemen.

Komende week ga ik weer naar Terschelling, dan met een vriendin. 't is dat ik zelf niet graag lang alleen ben, anders had ik dat ook nog alleen kunnen doen.

Kortom, wij hebben allebei die behoefte wel, mijn man iets meer dan ik. Doordat we dingen buitenshuis plannen geven we de andere eigenlijk gewoon rust.
Wat bij ons ook heel erg helpt is dat we allebei onze eigen werkkamer hebben waardoor we ons gewoon even terug kunnen trekken als dat nodig is. Wij zitten ook eigenlijk nooit samen op de bank 's avonds (zou ook niet weten wat we daar zouden moeten doen, haha). Maar goed dat is wel een luxe situatie.
Wij hebben een 1-kamerwoning overleefd, maar dat was echt wel afzien, slecht voor onze relatie. Het is voor ons heel belangrijk dat we ons even kunnen terugtrekken op ons eigen plekje. Meestal staan onze deuren open, maar als onze deuren dichtgaan dan zijn we gewoon even op ons eigen plekje alleen. Dat werkt wel goed moet ik zeggen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 4 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  Marin wo 11 jan 2012 - 1:10

тыквашка schreef:
Wat bij ons ook heel erg helpt is dat we allebei onze eigen werkkamer hebben waardoor we ons gewoon even terug kunnen trekken als dat nodig is. Wij zitten ook eigenlijk nooit samen op de bank 's avonds (zou ook niet weten wat we daar zouden moeten doen, haha). Maar goed dat is wel een luxe situatie.

Ja scheelt dat jullie allebei hobby's en werk hebben waarbij je een werkkamer kunt gebruiken en de ruimte er voor hebt! Ik vind samen op de bank zitten juist onwijs gezellig en soms zijn we dan totaal in onze eigen wereld maar toch samen zeg maar.
Maar na twee weken elkaar niet gezien te hebben, heb ik nu weer zo veel zin om m te zien! Was ook wel eigenlijk iets te lang zonder elkaar maar moeten elkaar wel zien in t weekend, doordeweeks lukt niet echt. Dus jeej zin in!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 4 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  Flippin' Bitch wo 11 jan 2012 - 2:25

Ik vind het zeker belangrijk om tijd te hebben voor mezelf binnen een relatie. Ik vind het ook belangrijk om beiden eigen hobby's te hebben en dat ook apart van elkaar te doen. Wel interesse in elkaars hobby hebben (ik bijv. regelmatig bij optredens van zijn band kijken), maar er niet altijd bij hoeven zijn. Vond dat altijd zo sneu op de manege, van die jongens die dan verplicht werden om op zaterdagochtend hun vriendin per scooter te vervoeren en zich vervolgens 1,5-2 uur stierlijk liepen te vervelen omdat ze niks met paarden hadden.

Mijn vriend heeft een aantal eigen dingen in de week: een avond oefenen met zijn band, met een vriend een film kijken, gamen met een andere vriend, longboarden met bandleden etc. Zelf ga ik 2x per week naar mijn verzorgpaard, spinning, hou ik van schilderen/tekenen en vind het soms ook heerlijk om avonden sims3 te spelen. Heb je erna weer wat bij te praten hè?
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 4 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 23:36

Ik vind het ook heerlijk om af en toe een tijdje alleen thuis te zijn. Lekker met thee en wat lekkers met mijn laptop op de bank. Ik heb ook een eigen kamer, maar deze gebruik ik eigenlijk alleen om te studeren, daar ga ik bijvoorbeeld niet zitten om eens lekker een boek te lezen. Van mijn vriend weet ik dat hij het af en toe ook heerlijk vind als ik een avondje weg ben Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 4 561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 4 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  Ibbeltje za 14 jan 2012 - 23:40

Heb het niiet echt nodig maar vind het wel heerlijk om lekker even weg te gaan naar vriendinnen of lekker wandelen of even het dorp in of zo. Dan heb ik ook tijd voor mijzelf.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 4 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 23:46

Ik heb het ook nodig maar die tijd heb ik ook als mijn man aan het werk is en S. ligt op bed. S. slaapt overdag zo'n 2 uur en mijn man is iedere vrijdag pas om 21.00 uur thuis van zijn werk. Dus ik heb genoeg tijd voor mezelf. Ik ben altijd wel blij als we s'avonds lekker bij elkaar zijn. Lekker kletsen, tv kijken enzo

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 4 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  TukTuk za 14 jan 2012 - 23:50

Denk juist dat het heel belangrijk is dat je ook tijd voor jezelf hebt in je relatie. Vooral mijn vriend had daar altijd al veel behoefte aan en ik merk dat ik dat ook steeds meer heb. In de zin van, dat ik makkelijk lekker een avondje alleen thuis kan zijn en daar ook écht van kan genieten, om vervolgens ook weer heel blij te zijn als hij 's avonds thuis komt Very Happy
We hebben ook bewust onze eigen vrienden, beide nooit behoefte gehad om bevriend te worden met de vriendengroep van de ander, ik ken zijn vrienden wel en hij de mijne ook, maar we vinden het ook heel prettig om gewoon dat niet teveel te mengen.

Overigs als we beide thuis zijn, gebeurd het nog geregeld dat hij achter zijn PC zit en ik op de bank met mijn laptop. We weten ook nooit zo goed wat te doen 's avonds, omdat door gebrek aan geld we nou eenmaal niet echt avondjes weg kunnen, zoals naar de bioscoop of avondje poolen enzo. We kijken wel films thuis, maar ik heb vaak ook het geduld niet om aan een film te beginnen, als ik te chaotisch in mijn hoofd ben, kan ik mijn aandacht er toch niet bij houden.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 4 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum