Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tijd voor jezelf in je relatie

+37
Jade
Mermaid
Curious
Mamsie
SarahKey
TNMN
studiebol
sanne-84
Liz
Shy
PrimaBella
Merai
minoessepoes
Bolleke
Caro
Oasis
Rush
SoGood
Dennenappel
Shisha
Tania
Raindrop
Niekske
FireButterfly
Zora
Verona
Arwyn
Roxi3
Marsy28
Emma_
Star007
baboeska
tuttebel
dharma
Nora
RioolSpook
Marin
41 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 3 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  Marin wo 4 jan 2012 - 8:06

Powerbabe schreef:
Ik vind 2 uur reistijd trouwens helemaal niet zo heel veel. Dat doe ik zeker 4x per week (2x heen en terug dus) voor hockey.. Maar ja daar kun je natuurlijk van mening over verschillen.

Ik had er vroeger ook nooit problemen mee, heb jarenlang voor vriendinnen en familie heen en weer gereist, maar af en toe komt het me nu echt de strot uit. Been there, done that, ben er zo klaar mee..dat gevoel zeg maar. Scheelt denk ik ook dat ik er nu voor moet betalen Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 3 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 8:09

Bij hockey is er geen andere keus, zoals samenwonen. Bij een relatie is die keus en stap er wel. Ik denk dat je daarom bij een relatie ook aan die andere stap en oplossing denkt. Bij hockey neem je het misschien voor lief, omdat er geen ander keus is en er geen gevoel bij komt kijken?

Edit: net als bij vriendinnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 3 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  Marin wo 4 jan 2012 - 8:14

Nou ja het speelde voor mij nu ook wel mee dat ik op dinsdagochtend pas weg ging terug naar DH en niet zo veel zin had om op vrijdag alwéér de trein te pakken (plus budget technisch wordt het krap). Ik zou 'm best willen zien eigenlijk, nu ook wel (natuurlijk!)..maar ik weet dat ik het ook gewoon echt heerlijk vind om even een weekendje alleen te zijn. Ik ging voorheen heel veel met m'n oom en tante om, at vaak bij hen in het weekend, maar dat heb ik de laatste maanden amper gedaan. Tijd om weer even op de grond te komen en wat leuke dingen met andere belangrijke mensen in m'n leven te doen dus.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 3 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  Rush wo 4 jan 2012 - 8:18

Ik heb mijn eigen plekje, de inloopkast haha. Dat is gewoon een kamer met kasten en een kaptafel. Als ik dan alleen wil zijn ga ik daar lekker chillen, met mn voetjes op de cv en de kat op schoot. Of lekker douchen en dan alles insmeren en nagels lakken etc. Als mn vriend alleen wil zijn gaat hij weg te autorijden, even een blok om..
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 3 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 8:43

Smikkell schreef:Bij hockey is er geen andere keus, zoals samenwonen. Bij een relatie is die keus en stap er wel. Ik denk dat je daarom bij een relatie ook aan die andere stap en oplossing denkt. Bij hockey neem je het misschien voor lief, omdat er geen ander keus is en er geen gevoel bij komt kijken?

Edit: net als bij vriendinnen.

Tuurlijk is er wel een andere keus, een andere club zoeken of gewoon stoppen met hockey. Maar juist omdat er wel gevoel bij komt kijken (namelijk dat ik niet weg wil bij mijn lieve, leuke vriendinnenteam) kies er ik er voor om elke week 2x heen en weer te reizen. Maar ik zei het ook niet omdat ik vind dat ze een andere keus heeft, ik verbaasde me gewoon dat één van de redenen was om elkaar dit weekend niet te zien, omdat ik het niet zo heel lang vind. Al kan ik me voorstellen dat je het soms zat wordt hoor, ik ben het na 5 jaar ook af en toe wel zat. En ik kan het me al helemaal voorstellen als je ook nog zelf moet betalen haha, ik heb nog heerlijk mijn ov! Al heb ik in het weekend dan alleen 40% korting. Heb je geen kortingskaart? Dat zou al schelen!

Maar wat ik me dan wel afvraag, je zegt dat je tijd voor jezelf nodig hebt, maar je bent dan deze week toch dinsdag, woensdag en donderdag al alleen? Ik bedoel dit niet aanvallend hoor, ik ben gewoon oprecht benieuwd smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 3 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 8:45

Ik ga trouwens wel af en toe weekendjes weg met vriendinnen, maar zou denk ik nu niet zo snel meer lang weg gaan zonder hem. Scheelt misschien ook wel dat ik al in mijn eentje gereisd heb dus dat ik dat al van mijn lijstje kan strepen? En ik ben gewoon graag bij hem dus zou niet weten waarom ik dat zou doen haha, als ik het ook mét hem kan doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 3 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  Marin wo 4 jan 2012 - 8:58

Powerbabe schreef:

Maar wat ik me dan wel afvraag, je zegt dat je tijd voor jezelf nodig hebt, maar je bent dan deze week toch dinsdag, woensdag en donderdag al alleen? Ik bedoel dit niet aanvallend hoor, ik ben gewoon oprecht benieuwd smile.

Ja ik heb een kortingskaart, dat scheelt inderdaad! Maar dan nog tikt het toch wel heel erg aan voor iemand die niet zo veel verdient op 't moment.

En ja, ik ben inderdaad doordeweeks ook altijd alleen. Maar ik heb altijd al wel behoefte gehad om alleen te zijn, en na al die feestdagen had ik echt even genoeg van al die mensen om me heen. Wat voor schatten het ook zijn, vriend en familie, dan heb ik op zo'n moment gewoon echt even tijd om meerdere dagen niks te doen of juist even wat dingen voor mezelf te doen zoals sollicitatiebrieven schrijven en aan m'n website werken. Dat soort dingen kan ik gewoon beter als ik alleen ben, écht alleen. Ik merkte direct toen ik dinsdagochtend weg ging dat ik dacht 'oh nee, niet weer vrijdag alweer terug en wéér die reis maken'. Dan is dat voor mij een teken om even rustig aan te doen. En toen dacht ik 'ja ik wil gewoon eens even een weekendje thuis zijn', nou..duidelijk smile

Ik bedoel het zelf ook echt niet alsof ik hem niet wil zien, juist alle momenten samen zijn zo fijn..maar ik vind het wel heel fijn dat ik ook gewoon een weekendje kan zeggen dat ik even thuis blijf. Volgende week is ie ook nog lief Wink

En als we samenwonen zullen we daarin vast wel een weg vinden. Vind het fijn om te lezen iig dat ik niet de enige ben, en we begrijpen elkaar daarin ook gelukkig.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 3 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  Oasis wo 4 jan 2012 - 9:05

Ik heb vanavond zo'n avond dat ik een lekkere grote pot thee zet, wat lekkers erbij en dan tv kijken; de programma's die ik wil! Heerlijk!

Ja, ik heb hier dus zeker behoefte aan. Wij wonen samen, maar als een van de twee eens behoefte heeft aan wat 'me time' dan gaat ie naar boven, achter de computer zitten, even in bad liggen of al vroeg naar bed en lezen. Gelukkig snappen wij elkaar hier heel goed in smile. Overigens kunnen we ook goed naast elkaar op de bank zitten te laptoppen hoor.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 3 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  Marin wo 4 jan 2012 - 9:07

Oh ja nog een voordeel: Ik kijk nu een lekkere chick flick, en hij NCIS. Willen we allebei best met elkaar kijken hoor, maar nu is het niet vechten om wat we willen zien Wink

Oasis: In bad gaan zou ook echt ideaal voor mij zijn! Later wil ik in huis echt een lekker bad. Daar kan ik zo van genieten als alleen-momentje.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 3 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  Caro wo 4 jan 2012 - 9:15

Ik heb dit altijd sterk gehad en ook nu nog nadat we al een paar jaar samen zijn. Soms is het heerlijk om gewoon een avond alleen te hebben. Of een dag. En dat zeg ik ook gewoon tegen hem. En meestal komen die momenten vanzelf. Als hij iets doet met vrienden of ik iets met vriendinnen, dan heeft hij het huis voor zich alleen. En als ik er echt behoefte aan heb dan zeg ik tegen hem dat hij me alleen moet laten en dan gaat hij boven zitten....

Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 3 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 9:20

Dennenappel schreef:Ik herken het erg Marin. Ik moet ook af en toe even alleen zijn, mij terug kunnen trekken, mijn eigen ding kunnen doen.
Op vakantie met het gezin vroeger werk ik ook kriegelig na een aantal dagen, ik ging dan bewust in mijn eentje wandelen (wat mijn moeder niet begreep en vaak iemand met mij mee stuurde Rolling Eyes ).

Mijn vriend studeert nog en is lange dagen weg, zelf werk ik vrij veel onregelmatig, waardoor ik standaard een paar ochtenden alleen ben (hij een paar avonden) en door de weeks vrij doordat ik veel in het weekend werk.
Graag zou ik wel minder onregelmatig willen werken, dit is slopend maar qua alleen zijn is het heerlijk. Ik weet soms ook echt niet wat ik moet doen als mijn vriend er opeens wel is. Ik ben dan helemaal uit mijn ritme!


Herkenbaar!!! Ik werd meteen voor chagrijn uitgescholden. Ja, hehe, laat me dan ook ff een paar uur alleen!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 3 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  Marin wo 4 jan 2012 - 9:23

Hahaha ik deed dat ook, met discman (ja ja, pre-mp3) op een stuk gaan wandelen op vakantie. Heerlijk!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 3 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  Bolleke wo 4 jan 2012 - 9:51

Ik ben ook erg op mijn eigen ding gesteld, en vind alleen zijn heerlijk! Mocht ik ooit een relatie krijgen dan zou het ook zeker een lat-relatie worden, gewoon allebei een eigen huis.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 3 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  Dennenappel wo 4 jan 2012 - 9:56

Kenya schreef:
Dennenappel schreef:p vakantie met het gezin vroeger werk ik ook kriegelig na een aantal dagen, ik ging dan bewust in mijn eentje wandelen (wat mijn moeder niet begreep en vaak iemand met mij mee stuurde Rolling Eyes ).



Herkenbaar!!! Ik werd meteen voor chagrijn uitgescholden. Ja, hehe, laat me dan ook ff een paar uur alleen!!

Ja, ik werd echt chagrijnig dan! Ik wil gewoon graag af en toe alleen zijn. Ik kon het zo vaak uitleggen als ik maar wilde maar mijn moeder begreep het maar niet. 'Dat is toch zo gezellig'. Ze begreep ook niet dat ik zo blij was toen ik op mijn zestiende eindelijk mijn eigen kamer kreeg, 't was maar ongezellig.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 3 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  Caro wo 4 jan 2012 - 10:21

Er werd àltijd tegen mij gezegd vroeger dat ik op een eilandje zat. Alleen maar omdat ik niet iedere avond continue beneden zat, vond het heerlijk op mijn kamer smile.

En nu nog steeds, na vier dagen samen op vakantie word ik ook kriegelig...ik heb gewoon écht mijn eigen tijd nodig soms!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 3 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 18:26

Ik vind de tijd voor mezelf in dingen doen met vriendinnen, af en toe een weekendje naar het buitenland... Dat soort dingen. Bij tijd voor mezelf denk ik niet gelijk aan helemaal alleen moeten zijn dus. Als ik op mezelf woon voelt het wel anders als iemand elke dag langs zou komen trouwens, dan kan ik daar minder goed tegen. Maar als ik samenwoon vind ik het helemaal niet erg om samen in huis te zijn. Zolang hij maar niet 24/7 op mijn lip gaat zitten en ook zo zijn eigen dingen heeft. Daarnaast komt het toch vaak zat voor (als het goed is) dat hij ook dingen doet? Dan heb je altijd tijd om alleen in huis te zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 3 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  minoessepoes wo 4 jan 2012 - 20:37

Wij werken beide fulltime en mijn vriend zit bijvoorbeeld op kantoor met 5 vrouwen, wat vrij druk is in een kleine ruimte en we hebben beide een beroep waarbij we de hele dag met mensen contact hebben en aan het praten zijn.

's Avonds eten we gezellig samen en doen we samen de afwas, dan praten we de dag door, daarna maken we een kopje koffie/thee en kruip ik even tegen mijn vriend aan op de bank en tegen de tijd dat GTST begint gaat mijn vriend achter zijn computer zitten in de slaapkamer (zit aan de woonkamer vast en de deur staat dan wel altijd open). Dan weet ik ook dat hij het prettig vind om even alleen te zijn en laat ik hem met rust, meestal is dat even een uurtje. Ik vind het ook altijd wel lekker om dan even de afstandbediening voor mezelf te hebben en daarna ga ik even rustig douchen. Ik vind die tijd voor mezelf ook heerlijk.
Een avond alleen zijn vind ik ook absoluut geen probleem, vaak wel lekker zelfs, maar het moet ook weer niet te vaak zijn.

Toen ik nog bij mijn ouders woonde trok ik me vaak ook even terug op mijn kamer, even tijd voor mezelf. Wat dat betreft is er nu niet zoveel veranderd eigenlijk.

Ik merk vooral dat als wij nu een weekend bij onze ouders zijn geweest na een drukke werkweek en dan op zondagavond pas weer terug zijn en dan maandag weer beginnen aan een volle week, ik dan heel erg veel behoefte heb aan ons eigen huisje en tijd voor mezelf en ons tweeen. Wij zijn dan ook echt aan het logeren, hoewel ik me uiteraard thuis voel bij mijn ouders en heel blij ben ze te zien is dat toch anders, het is niet meer mijn oude kamer en ik heb er geen spullen meer enz. Ik denk dat die gevoelens redelijk overeenkomen met het gevoel wat jij nu ook hebt, maar dan met je vriend.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 3 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  Merai wo 4 jan 2012 - 23:17

Ik woon ook samen maar bij ons is het meer uitzoeken wanneer we elkaar wel kunnen zien. Daarom hebben we de donderdagavond standaard voor elkaar gereserveerd. In het hoogseizoen komt het regelmatig voor dat dat echt de enige quality time is die we hebben. Dan vind ik het wel eens vervelend maar over het algemeen vind ik het heerlijk om veel tijd voor mezelf te hebben, ik ben alsnog zelden alleen thuis maar daar hecht ik niet zoveel waarde aan.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 3 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 3:05

Ik heb ook een sterke behoefte aan tijd voor mezelf, ook al woon ik samen. En dan ook echt alleen zijn, niet iets doen met vriendinnen of zo. Daar komt het momenteel te weinig van, we hebben nog één klein kamertje in huis dat nu volstaat met rommel en waar ik 'mijn' kamer van wil maken, zodat ik niet steeds gezelschap hoef te hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 3 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  PrimaBella do 5 jan 2012 - 3:53

Wij wonen nog niet samen maar ik weet wel dat ik ook veel behoefte heb aan tijd voor mezelf.
Als we een paar dagen achter elkaar bij elkaar zijn, moet ik ook echt even iets alleen doen. Hoe graag hij dan ook samen wil douchen met mij, ik stap dan toch echt even liever alleen onder de douche :P
Maar ook na een drukke werkdag heb ik even tijd nodig om bij te komen. En ik merk dat dit wel lastig is als ik na mijn werk naar hem toe ga. Hij verwacht dan meteen mijn volle aandacht terwijl ik eerst even met rust gelaten wil worden. Maar ik denk dat dit ook wel anders zal worden als we eenmaal samenwonen. Als ik bij hem ben, heb ik toch geen eigen plekje.
En nu voel je je ook 'verplicht' om de ander bezig te houden als je bij elkaar thuis bent.
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 3 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  Shy do 5 jan 2012 - 7:30

Ik vindt het heerlijk als het woensdagavond is, mijn vriend is dan altijd volleyballen en ik kan dan lekker stomme programma's kijken, vaak ook maskertje op, tutten, douchen.

Heeft er volgens mij niks mee te maken dat jullie er nog niet aan toe zijn om samen te wonen. Ik vindt het gewoon heerlijk om 1 avond in de week mijn eigen ding te doen.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 3 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  Liz do 5 jan 2012 - 10:43

Wij wonen samen, mijn vriend komt uit een ander gedeelte van Nederland. Een keer in de 2 weken gaat hij een weekend naar zijn ouders/vrienden en heb ik een weekendje voor mezelf. Echt heerlijk! Die weekendjes hebben we allebei nodig, ik geniet ervan om lekker mijn eigen ding te kunnen doen. Ook ga ik regelmatig een avondje weg met vriendinnen en dan heeft hij het rijk voor zich alleen. Ook ga ik vaak rommelen in huis met mn ipod op, dan ben ik voor mn gevoel ook even alleen. Dus Marin het heeft niks te maken met niet klaar zijn voor samenwonen, vind het juist gezond dat je beide je eigen ding wil doen smile
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 3 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 22:00

Mijn vriend werkt van ma t/m wo en ik heb maandag en woendag vrij. Ik heb dan altijd 2 hele dagen voor mijzelf en ik vind het heeeerlijk!

Ik merk ook wel dat als we beide vakantie hebben dat ik dan mijn rust nodig heb. Dan ga ik gewoon mijn kledingkast uitmesten of even naar stad of even wat anders voor mijzelf doen.

Soms vraag ik mij het wel eens af als ik ga werken na mijn studie, dan zijn we beide op za/zo vrij en heb ik mijn alleen dagje niet meer haha HELP :P .. Ik kan nu bijv ook echt niet aan school werken als mijn vriend er is, in het weekend doe ik dus niets, ik doe dat altijd als ik alleen thuis ben en hij aan het werk is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 3 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  sanne-84 vr 6 jan 2012 - 5:55

ik werk onregelmatig, dus ik heb overdag vaker tijd voor mezelf (hoewel ik het wel moeilijik vind om die ook te nemen, en niet te sporten, boodchappen of te poetsen).
'savonds kan ik het ook wel eens fijn vinden, maar niet te vaak. omdat ik dus ook wel eens 'savonds werk, en mn vriend ook (overwerk) en daarnaast ook wel andere dingen hebben 'savonds, vind ik het ook heerlijk om samen te zijn. kan best vervelend zijn als mn vriend veel heeft gewerkt, en dus én bij mij wil zijn, maar het ergens ook wel fijn vind om tijd voor zichzelf te hebben
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 3 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  studiebol vr 6 jan 2012 - 23:41

Door mijn vriend zijn werk ben ik regelmatig alleen. Zoals nu ook hij is net vanochtend weer aan het werk gegaan.. en ik vind het heerlijk dat ik gewoon weer ff alleen ben. Nou ja met die twee meiden ben ik niet meer alleen maar je snapt wat ik bedoel Very Happy

Als hij er dan weer is dan is het ook gewoon weer prettig dat hij er is hoor en dan is het ook gewoon weer genieten en doen we weer allemaal leuke dingen samen. Maar ook in de periode dat hij thuis is dan doen we ons eigen ding. Ik met vriendinnen en hij met vrienden. Of ik ga ff een uurtje paardrijden! Heerlijk gewoon ff voor mezelf...

Ik heb wel echt behoefte aan tijd voor mezelf of ruimte voor mezelf. Mijn vriend is nu wegens omstandigheden 3 weken thuis geweest en de situatie was ook erg vervelend natuurlijk, maar het is voor ons allebei goed dat hij nu weer gaat werken.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tijd voor jezelf in je relatie - Pagina 3 Empty Re: Tijd voor jezelf in je relatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum