Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trouwtopic 2013

+52
Exogenesis
Burn
me1987
Kamperseboekenwurm
Kat1980
rapa nui
Antibes
Alex
Wasmachine
Zonnetje
Marin
TukTuk
Rebecca
flower
Suus
Aziraphale
Caribbeanlover
Bosjesvrouw
Tsjip
Roxy89
mouette
Guus
Sam
Parel
Gizmo
Fearie
Mikki
Appeltje
Funk
Lousanne
Anmy
Sneeuwpopje
Muppetje
Arwyn
Rose
Rhyolite
Mermaid
Rapunzel
Joli86
Slakje
baboeska
Ster
Jolanda
TNMN
Inge
vlinder-2011
Blond
Snoes
Shisha
Tazz
Lash
slaatje
56 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 - Pagina 33 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Burn vr 11 jan 2013 - 0:01

Veel plezier Azi!

Yeah! Ik ben dit jaar zusje van de bruidegom! =]

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Exogenesis vr 11 jan 2013 - 0:09

Burn schreef:Veel plezier Azi!

Gaat je broer trouwen? Very Happy
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Burn vr 11 jan 2013 - 0:15

Exogenesis schreef:
Burn schreef:Veel plezier Azi!

Gaat je broer trouwen? Very Happy
Jup! Laughing

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Arwyn vr 11 jan 2013 - 0:20

Wat leuk Burn!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Burn vr 11 jan 2013 - 0:21

Jaa! Vind het zelf ook leuk, het is nog niet officieel bekend gemaakt, dus ik moet mijn mond nog even houden! smile Maar ik denk dat niemand van hier mijn broer spreekt! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  minoessepoes vr 11 jan 2013 - 0:30

Wij trouwen op 13-3-2013. Gister zijn we in ondertrouw gegaan.

Wij willen heel klein trouwen, met in totaal 16 mensen, geen trouwjurk, receptie of feest.

De ceremonie is om 16.00 uur, wij gaan de gasten om 14.30 uur uitnodigen bij ons thuis voor koffie en taart en lopen daarna met zijn allen naar het stadsdeelkantoor. Daar is een uur voor ons gereserveerd. Na de ceremonie lopen we naar een restaurant waar wij altijd graag komen en toasten we met bubbels. Rond half 6 a 6 uur zullen we dan aan tafel gaan. We laten de chef een 3 gangenmenu samenstellen. Dit moeten we allemaal nog afspreken, maar zal waarschijnlijk geen probleem zijn op woensdag.

De meeste van onze gasten moeten nog zo'n 1.5 a 2 uur reizen naar huis, het is ook door de week dus na het diner zullen de meeste wel weer richting huis gaan.

Gister zijn we dus in ondertrouw gegaan. De gasten die er bij zullen zijn weten allemaal al lang van onze trouwplannen maar voor de rest hadden we het nog een beetje voor ons zelf gehouden. Gister hebben we een mail gestuurd naar onze vriendengroep (die op 2 uur reizen van ons vandaan wonen) om te laten weten dat we dit voornemen hebben en dit in kleine kring gaan doen en we krijgen allemaal hartverwarmende reacties, heel leuk.

Gister ook twee kaartjes gekregen met gefeliciteerd met de ondertrouw (terwijk dus maar heel weinig mensen wisten van onze plannen) en een hele mooie bos bloemen van mijn schoonouders. Ook ging mijn telefoon de hele dag. De ondertrouw was 's avonds na het werk en ik had er zelf niet zo bij stil gestaan, meer van dat doen we even, maar door al die reacties e.d. is het toch een beetje een speciale dag geworden, vond ik het heel lief.

Wij hadden trouwens geen specifieke datum in gedachte maar vonden een woensdag wel leuk, in eerste instantie dus gekozen voor woensdag 14-3-2013 (dachten we), toen we thuis de agenda pakte zagen we dat de datum niet klopte en meteen belde de ambtenaar dat ze in 2012 had zitten kijken i.p.v. 2013. Nu is het dus puur toevallig 13-3-2013 geworden en dat vind ik eigenlijk wel een hele mooie datum!

Ik vind het heel leuk om in dit topic mee te lezen, maar omdat er voor ons een stuk minder bij komt kijken dan bij een uitgebreide bruiloft zal ik niet heel actief mee gaan schrijven denk ik. Maar soms vind ik het wel leuk om wat dingen te delen en vooral van jullie allemaal te lezen!

Laatst aangepast door minoessepoes op vr 11 jan 2013 - 0:35; in totaal 1 keer bewerkt
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Marin vr 11 jan 2013 - 0:34

Wat leuk Minoes! Je zei het weer verkeerd, 13-03-2012, moet 2013 zijn natuurlijk!

Klinkt echt als een bruiloft wat jullie helemaal zelf samenstellen naar je eigen interesse en manier. Heel leuk! Alvast gefeliciteerd!

Burn jij ook alvast gefeliciteerd met je broer, leuk, lijkt me heel bijzonder!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  minoessepoes vr 11 jan 2013 - 0:35

Marin schreef:Wat leuk Minoes! Je zei het weer verkeerd, 13-03-2012, moet 2013 zijn natuurlijk!

Klinkt echt als een bruiloft wat jullie helemaal zelf samenstellen naar je eigen interesse en manier. Heel leuk! Alvast gefeliciteerd!

Burn jij ook alvast gefeliciteerd met je broer, leuk, lijkt me heel bijzonder!

Hahah ja inderdaad! 13-3-2013 (nou maak ik dezelfde fout als de ambtenaar Embarassed) Heb het aangepast.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  mouette vr 11 jan 2013 - 0:40

Gefeliciteerd Minoessepoes! Leuk dat jullie gaan trouwen, en al best snel ook! Maar als het niet zo'n groot feest wordt kan dat natuurlijk ook wel, dan heb je toch wat minder voorbereidingen.

Hier is het weer even rustig, wel zijn we druk bezig met onze trouwkaart en website, die we zelf hebben ontworpen. Hopelijk kan de kaart eind januari de deur uit.
En we zijn aan het kijken naar een mooie huwelijksreis. Waarschijnlijk gaan we naar Mauritius!
mouette
mouette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12

Bericht  Kylie vr 11 jan 2013 - 2:05

mouette schreef:Kylie, gefeliciteerd! Natuurlijk mag je in de tabel, ik ben zelf ook lang meelezer geweest en post nu af en toe. Juist leuk als er veel meiden mee schrijven!
Leuk dat je 12 april trouwt, dat is een week voordat wij trouwen. Gek idee, tegen die tijd zit ik waarschijnlijk in de stress om de laatste dingen voor te bereiden.. Wink

Edit: ik vind die haarpinnen die je postte ook erg mooi. Zou je willen zeggen waar je nu iets dergelijks gevonden hebt?

Wij wilden eerst ook 19 april trouwen, maar toen bleek dat er dan een aantal vrij belangrijke mensen voor ons niet konden en toen hebben we voor 12 april gekozen.
Ik kan me niet voorstellen dat ik nu precies over 3 maanden waarschijnlijk ook behoorlijk in de stress zit!

Die pinnen kan ik laten bestellen, of voor iets soortgelijks kiezen bij http://www.verliefdbruidscouture.nl Mag ik dat zo neerzetten?
Kylie
Kylie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 102
Punten : 155
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Kat1980 vr 11 jan 2013 - 2:11

Aziraphale: Leuk om kleding voor je vriend te gaan kijken! En daarna nog lekker uit eten. Wordt zo vast een gezellig dagje.

Burn: Gefeliciteerd met je broer!

Minoessepoes: Gefeliciteerd! Leuk dat iedereen met zijn hartverwarmende reacties jullie dag van ondertrouw zo speciaal heeft gemaakt.

Mouette: Zijn jullie zelf een kaart aan het ontwerpen? Leuk zeg!
Klinkt goed hoor, Mauritius :cheering:

Wij hebben vandaag ook onze "huwelijksreis" geboekt. We gaan gewoon lekker 2 weken met de kids naar Torroella de Montgri in Spanje. Zijn we vorig jaar ook geweest en was ons super goed bevallen. We vertrekken dan de donderdag na onze bruiloft.
Verder heb ik contact gehad met 2 cateraars voor de bbq, die binnenkort ook langskomen. En ik heb afspraken gemaakt met 3 fotografen. Net was ik nog even voor bruidstaarten aan het kijken. Geen idee alleen wat ik daarmee wil. Maar goed, als we in dit tempo doorgaan is dut bruiloft zo geregeld Wink
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Fearie vr 11 jan 2013 - 5:52

Kat, wij doen ook een bbq maar regelen het zelf. Heb je enig idee hoeveel stukken vlees je per persoon zou doen?

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Kat1980 vr 11 jan 2013 - 22:22

Fearie: Leuk dat jullie ook een BBQ doen!
Bij de cateraar heb je verschillende pakketten die je kan nemen. Bij het goedkoopste pakket gaan ze uit van 5 stukjes vlees en daarnaast heb je nog stokbrood met kruidenboter, sausjes, 2 salades en gepofte aardappels. Het luxe pakket gaat uit van 8 stukjes vlees, stokbrood met kruidenboter, sausjes, 5 salades, gepofte aardappels, maiskolfjes en aardappelkoekjes.

Persoonlijk zit ik bij een BBQ wel al vol na 3 a 4 vleesjes, maar eet je er natuurlijk ook veel stokbrood, salade en dergelijke bij. En je hebt uiteraard ook grotere eters Wink Misschien zou je bij een slager om advies kunnen vragen wat je gemiddeld aan vlees nodig hebt?
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  flower vr 11 jan 2013 - 22:29

Minoessepoes: gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!

Ik vergeet hier vaak mee te schrijven, lees wel regelmatig!

LEuk dat meerdere hier een bbq doen, hoor ik niet zo heel vaak en nu nog 2 meiden van het forum!

Aantal stukken vlees pp weet de slager vaak wel, wij laten het organiseren door onze locatie dus heb eerlijk gezegd nog geen flauw idee hoeveel stukken vlees/vis iemand krijgt.

WIj kunnen eind van de maand onze huwelijks reis gaan boeken, het word een rondreis over java en daarna 5 dagen bali met wat excursies! nu al zin in!

Volgende week gaan we onze ringen definitief maken bij de edelsmid...

Ook over de kaarten zijn we inmiddels uit, uit eindelijk toch gekozen voor een kaart via internet,simpel weg omdat we via de drukker er niet uit kwamen.

Dit wordt onze kaart:

Trouwtopic 2013 - Pagina 33 178911
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Zonnetje za 12 jan 2013 - 5:35

Wij gaan ook barbecuen, maar dat regelt de locatie waar wij het feest geven, dus ik weet niet hoeveel vlees en/of vis zij per persoon rekenen.

@Flower: jullie hebben echt een mooie kaart ontworpen! Jullie reis klinkt ook heel gaaf! Weet je al welke excursies je op Bali gaat maken? Wij gaan als huwelijksreis ook naar Bali en we gaan in ieder geval naar Ubud, Lovina, Candidasa en waarschijnlijk ook naar het schiereiland aan de zuidkant van Bali.

Java lijkt me ook heel mooi, maar wij hebben besloten om naar Bali te gaan, omdat we ook lekker wat stranddagjes willen hebben en niet alleen maar aan het rondreizen willen zijn. Hoe lang gaan jullie?
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  flower za 12 jan 2013 - 6:26

Zonnetje: Leuk dat jullie ook naar Bali gaan, wanneer gaan jullie?

Wij gaan in totaal 18 dagen! waarvan 5 nachten op bali! We hebben een kook workshop gezien verder zijn we nog kijkende.. via welke site kijken jullie voor de excursies?
flower
flower
Prater
Prater

Bericht  Kat1980 za 12 jan 2013 - 7:04

Flower: Mooie kaart! Waar is hij van? Lekker dat jullie je huwelijksreis bijna gaan boeken. Hoe lang gaan jullie?

Zonnetje: Leuk, jullie ook naar Bali!

All: Hebben jullie trouwens een save the date kaart gestuurd of doen jullie echt alleen de trouwkaart?
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  Zonnetje za 12 jan 2013 - 7:09

Flower: wij gaan in juli. We moeten nog even kijken hoe lang we precies gaan. Wanneer gaan jullie?

We wilden eerst via De Jong Intra reizen een 7-daagse rondreis boeken via Lovina, Ubud en Candidasa met onderweg allerlei bezoekjes, maar deze reis is t.o.v. vorig seizoen 125 euro p.p. duurder geworden. Dat vinden wij een veel te grote stijging, dus nu gaan we zelf overnachtingen boeken: 2 nachten in Lovina (vanuit hier willen we graag 's ochtends vroeg de boottocht om te zoeken naar dolfijnen maken, maar dit moeten we nog boeken), 2 nachten in Candidasa (we willen in ieder geval graag naar het waterpaleis en onderweg langs de vulkaan rijden) en 2 of 3 nachten in Ubud. Rondom Ubud willen we graag gaan fietsen of mountainbiken door de rijstvelden. Ik weet niet zo goed of we die dingen het beste van tevoren kunnen boeken of daar ter plekke. Ook het vervoer naar deze plaatsen willen we eigenlijk daar regelen doordat je daar voor maar weinig geld een hele dag een taxichauffeur tot je beschikking hebt, heb ik gehoord. Alleen de reis van het zuiden van Bali naar Lovina is een heel eind, dus dat willen we wel van tevoren regelen.
De hotels boeken we waarschijnlijk bij De Jong Intra reizen, voor excursies zijn we nog zoekende.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Zonnetje za 12 jan 2013 - 7:11

Kat1980 schreef:Flower: Mooie kaart! Waar is hij van? Lekker dat jullie je huwelijksreis bijna gaan boeken. Hoe lang gaan jullie?

Zonnetje: Leuk, jullie ook naar Bali!

All: Hebben jullie trouwens een save the date kaart gestuurd of doen jullie echt alleen de trouwkaart?

Wij doen geen save the date-kaartjes. We hebben tegen onze vrienden en familie gezegd wanneer we gaan trouwen en dat zij dag- of avondgast zijn op het feest. De meeste mensen hebben het in hun agenda geschreven, ook omdat wij in een vakantieperiode trouwen.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Bericht  flower za 12 jan 2013 - 7:24

Kat: We gaan waarschijnlijk 18 dagen maar kan ook zijn dat we 2 dagen extra bali nog doen dus dan 20! 25 januari gaan we naar het reisbureau..! Kaart is van hipdesign.nl , proefdruk besteld en in het echt is hij ook heel mooi! Staan meer leuke kaarten tussen!

Wij hebben geen save the date kaartje gestuurd, wel hebben wij op de kerstkaarten een save the date gestuurd, speciaal kerstkaarten met hartjes gezocht!

Zonnetje: Wij gaan eind augustus begin september, komen elkaar dus niet tegen! Dat is nogal een grof prijs verschil! Wij twijfelen ook of we dus daar excursies gaan regelen en of dat dus echt veel goedkoper maar ook goed is of dus vooraf.

Onze rondreis is via fox, laatste dagen zijn dus op bali en dan mag je jezelf vermaken. fox bied dus ook excursies aan. een hele dag op een cruise schip met ontbijt en 4 gangen diner, snorkelen, dolfijnen zoeken voor 82 dollar. geen idee dus of dit duur is!
flower
flower
Prater
Prater

Bericht  Appeltje za 12 jan 2013 - 7:29

Kat: wij hebben geen save the date kaartjes gedaan. De meeste mensen hebben we de datum gewoon verteld.

Flower: gaaf die kaart Very Happy

Bij ons is het ook aardig rustig op dit moment, ben nog steeds op zoek naar schoenen. Ik vind de schoenen van Rainbow eigenlijk een beetje te duur.
Maar weet ook niet waar ik zoeken moet!
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Bericht  flower za 12 jan 2013 - 7:40

Appeltje: ik vraag me ook al langere tijd af of je alleen trouwschoenen bij bruidszaken kan krijgen of dat je ze bijvoobeeld ook kan krijgen in grotere steden in schoenen winkels ofzo..
flower
flower
Prater
Prater

Bericht  Fearie za 12 jan 2013 - 7:40

Wij hebben ook geen save the date kaartjes, iedereen weet de datum :-)

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Zonnetje za 12 jan 2013 - 8:39

flower schreef:Appeltje: ik vraag me ook al langere tijd af of je alleen trouwschoenen bij bruidszaken kan krijgen of dat je ze bijvoobeeld ook kan krijgen in grotere steden in schoenen winkels ofzo..

Dat vraag ik me ook af. Ik ga anders in het voorjaar gewoon eens de stad in met het lapje stof van mijn jurk.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Zonnetje za 12 jan 2013 - 8:43

@Flower: wij zijn ook nog zoekende wat we vooraf gaan regelen en wat we daar gaan regelen. 82 dollar voor de dolfijnentocht is volgens mij best veel. Ik schat in dat het daar goedkoper kan, maar het is ook wel relaxed om het van tevoren geregeld te hebben.

Dan kom ik je inderdaad niet tegen. Volgens mij zitten we qua weer wel in het goede seizoen. Sowieso is het daar het hele jaar ongeveer 28 graden.

Wat betalen jullie voor de tickets? Bij het reisbureau hadden ze als goedkoopste optie 1250 euro p.p. gevonden, maar nu ik net op worldticketcenter keek zag ik ook tickets voor 1058 euro p.p. met Garuda Indonesia.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud