Trouwtopic 2013
+52
Exogenesis
Burn
me1987
Kamperseboekenwurm
Kat1980
rapa nui
Antibes
Alex
Wasmachine
Zonnetje
Marin
TukTuk
Rebecca
flower
Suus
Aziraphale
Caribbeanlover
Bosjesvrouw
Tsjip
Roxy89
mouette
Guus
Sam
Parel
Gizmo
Fearie
Mikki
Appeltje
Funk
Lousanne
Anmy
Sneeuwpopje
Muppetje
Arwyn
Rose
Rhyolite
Mermaid
Rapunzel
Joli86
Slakje
baboeska
Ster
Jolanda
TNMN
Inge
vlinder-2011
Blond
Snoes
Shisha
Tazz
Lash
slaatje
56 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Trouwtopic 2013
jaaa!
en mn trouwring voor de helft! I'm on a roll
nu is het alleen de truc om geen trouwjurken meer te kijken
heb trouwens wel weer allemaal leuke dingen gevonden op Etsy.com, wat een heerlijke site is dat!
dit vind ik echt cool! (alleen mijn haar dan wel iets mooier opgestoken
en mn trouwring voor de helft! I'm on a roll
nu is het alleen de truc om geen trouwjurken meer te kijken
heb trouwens wel weer allemaal leuke dingen gevonden op Etsy.com, wat een heerlijke site is dat!
dit vind ik echt cool! (alleen mijn haar dan wel iets mooier opgestoken
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Goochempie, hoe bedoel je, je trouwring voor de helft?
Wij hebben inmiddels contact gehad met een trouwlocatie, en hebben een optie vast laten leggen voor een datum; 28-08-2013 Het is een kasteel, en je kan daar op ma-wo voor een vast bedrag een arrangement afnemen met trouwen, receptie en diner. Ben helemaal verliefd op de locatie al vanaf de foto's! Over een paar weekjes hebben we er een afspraak om vanalles te bespreken.
Wij hebben inmiddels contact gehad met een trouwlocatie, en hebben een optie vast laten leggen voor een datum; 28-08-2013 Het is een kasteel, en je kan daar op ma-wo voor een vast bedrag een arrangement afnemen met trouwen, receptie en diner. Ben helemaal verliefd op de locatie al vanaf de foto's! Over een paar weekjes hebben we er een afspraak om vanalles te bespreken.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
dat ik die heb gekocht met 50% korting, en mijn vriend (ooh verloofde) die van hem met 25% korting waardoor we aardig wat hebben bespaard op dat potje zonder in te leveren op de kwaliteit, of uiterlijk van de ringen
wat leuk! in de buurt? mag ik een hint?
Guus- Kletskop
Goochempie schreef:dat ik die heb gekocht met 50% korting, en mijn vriend (ooh verloofde) die van hem met 25% korting waardoor we aardig wat hebben bespaard op dat potje zonder in te leveren op de kwaliteit, of uiterlijk van de ringen
Oooh, dat van die aanbieding wist ik wel. Suf, ik las het heel anders. Want Powerbabe schreef 'goed geregeld' en ik las direct erachter, 'ring voor de helft'. Oftewel, dat je je ring voor de helft had.
Ik stuur je ff een pm. Twijfel om hier de locatie enzo prijs te geven, mogelijk meelezers
Gizmo- Prater
Punk'd schreef:Oooh Goochem dat haarding van Etsy echt zo'n romantisch tintje
Jaa eigenlijk wil ik zoiets maar dan met wat grotere, echte witte bloemen... Maar dat is niet helemaal te realiseren denk ik
@Gizmo, wat mooi!
Guus- Kletskop
Ik kan nu ook niet wachten op de rondleiding daar!
Gizmo- Prater
Heeft iemand van jullie al trouwvervoer geregeld?
We zijn nu aan het rondkijken, maar ik vind het best prijzig.
Daarnaast ben ik het niet helemaal met mijn vriend eens.. we hebben een andere smaak wat dit betreft
Ik vind een oldtimer wel leuk, maar hij wil juist liever een nieuwe auto.
Had een schattige kever cabrio gezien maar mijn vriend wil dat dus liever niet.
We hadden ook een Porsche gezien maarja dan betaal je 750 euro voor 1 dag
dat ben ik dus echt niet van plan!
Ik weet het niet meer.. kan ook maar weinig aanbieders vinden wat auto's betreft in onze regio.
Daarnaast ben ik het niet helemaal met mijn vriend eens.. we hebben een andere smaak wat dit betreft
Ik weet het niet meer.. kan ook maar weinig aanbieders vinden wat auto's betreft in onze regio.
Appeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12
Appeltje schreef:Heeft iemand van jullie al trouwvervoer geregeld?
Wij huren voor 250 euro een mooie oude volkswagenbus, maar daar moet je maar net van houden. Heb je al op marktplaats gekeken? Vaak verhuren particulieren hun auto ook, goedkoper dan via een bedrijf.
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Ik heb afgelopen maandag mijn jurk gevonden!! Super, begin februari wordt ie geleverd en kan ik op zoek naar bijpassende bruidsmeisjesjurkjes.
Trouwvervoer hebben we niet geregeld, weet nog niet of we dat willen. We hebben beide niet echt iets met auto's, en we willen ook iets waar de kinderen in mee kunnen.
Trouwvervoer hebben we niet geregeld, weet nog niet of we dat willen. We hebben beide niet echt iets met auto's, en we willen ook iets waar de kinderen in mee kunnen.
Mikki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10
@ Goochem, mooi hoor zo'n haardingetje Ik wou het ook, maar heb kort haar dus dat staat niet.
@ Appeltje, wij hebben via via een Ford A gehuurd (als die auto nog rijdt tegen die tijd). De man rijdt ook voor niets, dus is geheel onder voorbehoud.
@ Mikki, wat leuk dat je geslaagd bent . Hoeveel kids hebben jullie? Of bedoel je de bruidsmeisjes?
Hebben jullie trouwens allemaal bruidsmeisjes/jonkers? Bij ons zal alleen onze zoon echt onze bruidsjonker zijn, hij brengt hopelijk de ringen (als hij niet een dwarse dreumes/peuter periode heeft).
@ Appeltje, wij hebben via via een Ford A gehuurd (als die auto nog rijdt tegen die tijd). De man rijdt ook voor niets, dus is geheel onder voorbehoud.
@ Mikki, wat leuk dat je geslaagd bent . Hoeveel kids hebben jullie? Of bedoel je de bruidsmeisjes?
Hebben jullie trouwens allemaal bruidsmeisjes/jonkers? Bij ons zal alleen onze zoon echt onze bruidsjonker zijn, hij brengt hopelijk de ringen (als hij niet een dwarse dreumes/peuter periode heeft).
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Welkom Pippi! Leuk!
Goochempie, leuk he Etsy.com? Ik zie veeeel te veeeel leuke dingen daar, haha!
Gaaf dat 'ding', echt mooi!
Ik heb kort haar, moet nog eens even gaan bekijken wat ik daarmee ga doen :-)
Appeltje, de vader van een vriend van ons heeft een Audi A8 (ik moet serieus nog eens gaan googlen, geen idee wat voor 'n auto dat is, haha). Mijn vriend is daar helemaal fan van en die vriend gaat ons rijden, heel leuk! Ik heb niet zoveel met het 'vervoer', dus gin hem graag z'n Audi. En geen kosten dus, dat scheelt ook weer.
Mikki, leuk!! In 1x geslaagd? Ben benieuwd... :-)
Fearie, wij hebben geen bruidskinderen. Ja, D.aan en J.ulia zijn er uiteraard bij, maar of we die tijdens de ceremonie een rol geven laten we afhangen van hun gedrag op die dag haha!
Wij hebben ondertussen de gastenlijst (daggasten) definitief gemaakt, ben blij dat dat klaar is. Gaf onbedoeld toch spanning tussen ons en dat vind ik het echt niet waard!
Ben ook bezig geweest met de trouwkaart, via hipdesign. Daar heb ik het geboortekaartje van J.ulia ook gemaakt. Denk dat 'ie bijna af is.
Verder zijn er geen grote ontwikkelingen, maar ik blijf lekker op internet kijken naar alles wat te maken heeft met bruiloften :-)
Hebben jullie heel toevallig Mijn vieze vette verloofde gezien? Mijn moeder en zusje zaten te kijken en de bruid heeft mijn jurk aan! Of een jurk die er heel veel op lijkt :-)
Goochempie, leuk he Etsy.com? Ik zie veeeel te veeeel leuke dingen daar, haha!
Gaaf dat 'ding', echt mooi!
Ik heb kort haar, moet nog eens even gaan bekijken wat ik daarmee ga doen :-)
Appeltje, de vader van een vriend van ons heeft een Audi A8 (ik moet serieus nog eens gaan googlen, geen idee wat voor 'n auto dat is, haha). Mijn vriend is daar helemaal fan van en die vriend gaat ons rijden, heel leuk! Ik heb niet zoveel met het 'vervoer', dus gin hem graag z'n Audi. En geen kosten dus, dat scheelt ook weer.
Mikki, leuk!! In 1x geslaagd? Ben benieuwd... :-)
Fearie, wij hebben geen bruidskinderen. Ja, D.aan en J.ulia zijn er uiteraard bij, maar of we die tijdens de ceremonie een rol geven laten we afhangen van hun gedrag op die dag haha!
Wij hebben ondertussen de gastenlijst (daggasten) definitief gemaakt, ben blij dat dat klaar is. Gaf onbedoeld toch spanning tussen ons en dat vind ik het echt niet waard!
Ben ook bezig geweest met de trouwkaart, via hipdesign. Daar heb ik het geboortekaartje van J.ulia ook gemaakt. Denk dat 'ie bijna af is.
Verder zijn er geen grote ontwikkelingen, maar ik blijf lekker op internet kijken naar alles wat te maken heeft met bruiloften :-)
Hebben jullie heel toevallig Mijn vieze vette verloofde gezien? Mijn moeder en zusje zaten te kijken en de bruid heeft mijn jurk aan! Of een jurk die er heel veel op lijkt :-)
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Fearie; wij hebben twee dochters. Zij gaan als het goed is ons de ringen brengen. Ze zijn tegen die tijd 3 en 5 jaar oud. Verder geen bruidskindjes.
LindaK; ja, ik ben in 1 keer geslaagd! He jammer, die uitzending heb ik niet gezien. Waar heb jij je jurk gekocht?
LindaK; ja, ik ben in 1 keer geslaagd! He jammer, die uitzending heb ik niet gezien. Waar heb jij je jurk gekocht?
Mikki- Fluisteraar
Mikki schreef:Fearie; wij hebben twee dochters. Zij gaan als het goed is ons de ringen brengen. Ze zijn tegen die tijd 3 en 5 jaar oud. Verder geen bruidskindjes.
Leuk dat je ook in 1x geslaagd bent. Ik vond het zo grappig, ik bedoel, in een kledingwinkel weet ik wel waar 'mijn kleding' hangt...maar dat je ook een trouwjurk in een dag kunt kiezen :-)
Ik heb m'n jurk in Boxmeer gekocht, hij is van het merk Sincerity.
http://www.sinceritybridal.com/collectionlist.php?start=54&collection=4
Op deze pagina is het de laatste...hij staat mij alleen heel anders :-) haha! Ik heb namelijk, kort donker haar :-) En mijn jurk krijgt schouderbandjes, want strapless staat me niet!
Waar ben jij geslaagd?
LindaK- Prater
Ik heb ook een sincerity! . Alleen de riemkleur wordt nog aangepast.
Ik ben in Rosmalen geweest, heb nog aan Boxmeer gedacht, maar had over Rosmalen betere verhalen gehoord. Dan woon jij denk ik niet al te ver van mij vandaan!
Ik ben in Rosmalen geweest, heb nog aan Boxmeer gedacht, maar had over Rosmalen betere verhalen gehoord. Dan woon jij denk ik niet al te ver van mij vandaan!
Laatst aangepast door Mikki op do 18 okt 2012 - 23:53; in totaal 1 keer bewerkt
Mikki- Fluisteraar
Mikki schreef:Ik heb ook een sincerity! Nummer 3711 om precies te zijn. Alleen de riemkleur wordt nog aangepast.
Oh, die is ook mooi!!
Wat grappig, ik had Rosmalen als 2e op mijn lijstje staan. Hoorde ook wat negatieve verhalen over Boxmeer, maar had toen de afspraak al gemaakt...Dacht, ik ga gewoon en zie het wel! Heb er geen nare herinneringen aan over gehouden
Ik PM je even over m'n woonplaats
LindaK- Prater
Oeh meiden ik heb de jurken van Jenny Packham ontdekt en ik ben er helemaal verliefd op! Iemand haar jurken wel eens gepast of gezien? Ze verkopen het alleen in Amsterdam.
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
@ Mikki en LindaK: wow, mooie jurken hoor! Echt heel mooi allebei! Hebben jullie ze in ivoor besteld? Of in wit-wit?
Mijn jurk is van Justin Alexander, dat is dezelfde ontwerper als van de Sincerity lijn kom ik net achter.
Volgens mij had ik hem al laten zien, maar ik kan het niet laten om nog een keer te showen:
http://www.justinalexanderbridal.com/wedding_dresses/8627 (in ivoor)
Mijn jurk is van Justin Alexander, dat is dezelfde ontwerper als van de Sincerity lijn kom ik net achter.
Volgens mij had ik hem al laten zien, maar ik kan het niet laten om nog een keer te showen:
http://www.justinalexanderbridal.com/wedding_dresses/8627 (in ivoor)
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
Yeah ik heb 'm gezien Mouette! Super mooi!
Staan echt super mooie jurken tussen!
Staan echt super mooie jurken tussen!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Oh Mouette, die is ook echt prachtig!!
Ik zag laatst ook dat de merken 'bij elkaar' horen, grappig!
Mijn jurk is niet wit-wit, ivoor of champagne? Ik weet het al niet meer, haha!
Ik zag laatst ook dat de merken 'bij elkaar' horen, grappig!
Mijn jurk is niet wit-wit, ivoor of champagne? Ik weet het al niet meer, haha!
LindaK- Prater
Wauw wat een mooie jurk LindaK!
Roxy89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10
Even een paar vraagjes voor jullie:
- zouden jullie voor je droomjurk gaan die wel wat boven je budget ligt (bijv. 500 euro), of genoegen nemen met een jurk die je ook mooi vindt maar minder kost?
- hadden jullie bij de jurk die je hebt uitgekozen meteen zoiets van, ja dit is em!
of kwam dat pas later toen je uiteindelijk je keus hebt gemaakt?
Ik heb afgelopen vrijdag jurken gepast maar heb nog geen keuze gemaakt, wel mooie jurken aan gehad maar toch had ik niet zoiets van WAUW!
- zouden jullie voor je droomjurk gaan die wel wat boven je budget ligt (bijv. 500 euro), of genoegen nemen met een jurk die je ook mooi vindt maar minder kost?
- hadden jullie bij de jurk die je hebt uitgekozen meteen zoiets van, ja dit is em!
of kwam dat pas later toen je uiteindelijk je keus hebt gemaakt?
Ik heb afgelopen vrijdag jurken gepast maar heb nog geen keuze gemaakt, wel mooie jurken aan gehad maar toch had ik niet zoiets van WAUW!
Appeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12
Appeltje; ik had twee jurken in mijn hoofd, die ik op internet had gevonden. Ik heb zo'n 8 jurken gepast, en kwam op deze twee toch uit. Daarna heb ik ze beide nog een keer aangetrokken en ineens wist ik welke mijn jurk werd. Als ik dat niet had gehad, was ik verder gaan kijken.
Qua prijs kan ik niets zeggen, ik heb mijn jurk gekregen van mijn ouders.
Ik ben nu een beetje naar ringen aan het zoeken, we gaan zelf een ontwerp maken.
Qua prijs kan ik niets zeggen, ik heb mijn jurk gekregen van mijn ouders.
Ik ben nu een beetje naar ringen aan het zoeken, we gaan zelf een ontwerp maken.
Mikki- Fluisteraar
Gaan jullie een dans in studeren voor jullie huwelijk?
Wij gaan wss (als het haalbaar is in een trouwjurk) de lindyhop in aangepaste versie doen. Beetje jaren 50 dans, vind mijn vriend helemaal te gek. Maar word nog leuk om deze 2 niet atletische mensen te leren.
Wij gaan wss (als het haalbaar is in een trouwjurk) de lindyhop in aangepaste versie doen. Beetje jaren 50 dans, vind mijn vriend helemaal te gek. Maar word nog leuk om deze 2 niet atletische mensen te leren.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Nee, hier zeker geen dans! Tenzij de ceremoniemeesters ons voor het blok zetten om plotseling de vogeltjesdans o.i.d. te doen... (haha daar ben ik serieus bang voor...)
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Trouwtopic 2013
» trouwtopic 2011 !
» trouwtopic 2012
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» 2013
» trouwtopic 2011 !