Trouwtopic 2013
+52
Exogenesis
Burn
me1987
Kamperseboekenwurm
Kat1980
rapa nui
Antibes
Alex
Wasmachine
Zonnetje
Marin
TukTuk
Rebecca
flower
Suus
Aziraphale
Caribbeanlover
Bosjesvrouw
Tsjip
Roxy89
mouette
Guus
Sam
Parel
Gizmo
Fearie
Mikki
Appeltje
Funk
Lousanne
Anmy
Sneeuwpopje
Muppetje
Arwyn
Rose
Rhyolite
Mermaid
Rapunzel
Joli86
Slakje
baboeska
Ster
Jolanda
TNMN
Inge
vlinder-2011
Blond
Snoes
Shisha
Tazz
Lash
slaatje
56 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Trouwtopic 2013
Wij hadden een budget van 9500 euro, volgens mij gaan we dat wel redden als ik het zo bekijk. We blijven er waarschijnlijk nog wel onder.
Wij hebben overdag 36 gasten en 's avonds zo'n 120. (we hebben geen receptie)
Ik ga 26 oktober jurken passen!
Flower, ik ga niet mee met het uitzoeken van het pak van mijn aanstaande. Vind het wel leuk als dat voor mij een verrassing blijft!
Wij hebben overdag 36 gasten en 's avonds zo'n 120. (we hebben geen receptie)
Ik ga 26 oktober jurken passen!
Flower, ik ga niet mee met het uitzoeken van het pak van mijn aanstaande. Vind het wel leuk als dat voor mij een verrassing blijft!
Appeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12
Haha ik ga ook niet mee met het uitzoeken van een pak, dat laat ik lekker aan mijn schoonpaps over!
Roxy89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10
Ik kan me ook aanmelden in dit topic
Gisteravond heeft mijn vriend me ten huwelijk gevraagd!! Het zat er wel al een tijdje aan te komen, maar hij heeft me helemaal weten te verrassen. Zit nu heerlijk op een roze wolkje.
We gaan waarschijnlijk in najaar 2013 trouwen. Datum moeten we nog prikken. Waarschijnlijk wordt het niet mijn ideale datum Dus nu maar kijken naar een andere.
Gisteravond heeft mijn vriend me ten huwelijk gevraagd!! Het zat er wel al een tijdje aan te komen, maar hij heeft me helemaal weten te verrassen. Zit nu heerlijk op een roze wolkje.
We gaan waarschijnlijk in najaar 2013 trouwen. Datum moeten we nog prikken. Waarschijnlijk wordt het niet mijn ideale datum Dus nu maar kijken naar een andere.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10
Gefeliciteerd Gizmo!
Ik ga ook niet mee met het uitzoeken van een pak. Ik stuur mijn moeder met mijn vriend mee, dan kan zij kijken of het past bij mijn jurk. Wie is er met jullie meegeweest bij het uitzoeken van de jurk? Ik ga maandag, met mijn moeder en zus. En dan net voor de bruiloft ga ik voor bruidsmeisjesjurkjes, ik weet nu natuurlijk nog niet welke maat ze dan hebben.
Ik ga ook niet mee met het uitzoeken van een pak. Ik stuur mijn moeder met mijn vriend mee, dan kan zij kijken of het past bij mijn jurk. Wie is er met jullie meegeweest bij het uitzoeken van de jurk? Ik ga maandag, met mijn moeder en zus. En dan net voor de bruiloft ga ik voor bruidsmeisjesjurkjes, ik weet nu natuurlijk nog niet welke maat ze dan hebben.
Mikki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10
Gizmo schreef:Ik kan me ook aanmelden in dit topic
Leuk hoor, gefeliciteerd!!
Welke datum zou je ideale datum zijn?
Appeltje- Fluisteraar
Appeltje schreef:Gizmo schreef:Ik kan me ook aanmelden in dit topic
Leuk hoor, gefeliciteerd!!
Welke datum zou je ideale datum zijn?
Dank jullie wel!!
16-08-2013 zou ik heel mooi vinden, dan zijn we 4 jaar samen, en heb ook iets met het getal 4.
Maar, en nu ben ik vast al een bridezilla, 1,5maand ervoor gaan mijn zwager en schoonzus trouwen. Die al 22 jaar samen zijn (zijn stuk ouder), zij 3x eerder nee heeft gezegd omdat hij haar niet op een goede manier vroeg.... ( wel echt heel leuk stel trouwens en heel gelukkig samen. Maar voorheen wilden ze nooit trouwen).
Mn vriend, uh verloofde, hebben het al een tijdje over trouwen, en nou gaan zij dus ook trouwen, grrr
1,5maand ertussen vind ik zelf echt te kort. Erg he, dat ik zo al denk. Maar vind het echt vervelend.
Gizmo- Prater
Oh dat is jammer ja, 16 augustus valt ook nog op een vrijdag.
Op zich vind ik het wel kunnen 1,5 maand ertussen en ze zullen het ook begrijpen dat deze datum speciaal is voor jullie! Maar als het voor jou niet goed voelt moet je het niet op die datum doen.
Op zich vind ik het wel kunnen 1,5 maand ertussen en ze zullen het ook begrijpen dat deze datum speciaal is voor jullie! Maar als het voor jou niet goed voelt moet je het niet op die datum doen.
Appeltje- Fluisteraar
Appeltje schreef:Oh dat is jammer ja, 16 augustus valt ook nog op een vrijdag.
Inmiddels hard nagedacht over een nieuwe datum, best lastig aangezien ik iets heb met bepaalde getallen... Maar waarschijnlijk wordt 20-09-2013 de grote dag Voelt goed, het is een vrijdag, en komt ook beter uit om de twee weken erna op vakantie te kunnen
Nu maar eens dit hele topic doorspitten. Kan wel wat tips gebruiken voor niet al te dure jurken en mooie locaties
Gizmo- Prater
Er is weer een bruidsmodezaak falliet zo te zien, kreeg een mailtje binnen van de veilingsite waar ik mijn jurk gekocht heb!
Dus dames in de buurt van drachten, ga naar de kijkdag en kijk of er iets tussen zit, voor mij was het zeker de moeite waard!
http://www.proveiling.nl/1031/Faillissementsveiling-Wedding-Fashion-te-Drachten-met-ca-70-bruidsjurken/AuctionGroup.aspx
Dus dames in de buurt van drachten, ga naar de kijkdag en kijk of er iets tussen zit, voor mij was het zeker de moeite waard!
http://www.proveiling.nl/1031/Faillissementsveiling-Wedding-Fashion-te-Drachten-met-ca-70-bruidsjurken/AuctionGroup.aspx
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Weet iemand wat er na je trouwen gebeurd met officiële documenten waar je naam op staat? Zoals je paspoort. Ik ben namelijk van plan straks de naam van mijn vriend voor mijn eigen naam te zetten..
Roxy89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10
Goochempie schreef:Er is weer een bruidsmodezaak falliet zo te zien, kreeg een mailtje binnen van de veilingsite waar ik mijn jurk gekocht heb!
Dank je wel voor de link! Drachten gaat hem niet worden voor me, maar heb me aangemeld voor de mailinglist. Nu maar duimen dat er over ongeveer 3 maanden iets in mijn buurt is (Eerst nog wat kilootjes kwijt en dan ga ik pas kijken )
Gizmo- Prater
Roxy89 schreef:Weet iemand wat er na je trouwen gebeurd met officiële documenten waar je naam op staat? Zoals je paspoort. Ik ben namelijk van plan straks de naam van mijn vriend voor mijn eigen naam te zetten..
Hier gebeurt niets mee. Op je paspoort blijf je je meisjesnaam gebruiken, in je nieuwe paspoort komt echter wel te staan echtgenote van....
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
@Goochempie; volgens mij las ik ergens in dit topic dat je in het kasteel in V..ten gaat trouwen? Ben wel benieuwd naar je dagindeling en verdere locaties. Ik woon in de stad ernaast (mag ook per pm).
Al wordt het niet dat kasteel voor ons, daar zijn vrienden van ons vorig jaar al getrouwd.
Al wordt het niet dat kasteel voor ons, daar zijn vrienden van ons vorig jaar al getrouwd.
Gizmo- Prater
Yes! Ben opgegroeid in V en mijn vader werkt bij het kasteel dus was een soort van vanzelfsprekend voor ons
We wonen nu op scheveningen en na de ceremonie en toast op het kasteel is het eten en feest in een strandtent vlakbij ons!
Waar woon je? Ben benieuwd wat jullie dan kiezen!
We wonen nu op scheveningen en na de ceremonie en toast op het kasteel is het eten en feest in een strandtent vlakbij ons!
Guus- Kletskop
Goochempie schreef:Yes! Ben opgegroeid in V en mijn vader werkt bij het kasteel dus was een soort van vanzelfsprekend voor ons
Ik woon in Leiden Locatie zijn we dus nog niet uit Ach, wellicht ook wel snel na 4 dagen, haha! Maar we willen in ieder geval in een kasteel trouwen, hebben nu ons oog laten vallen op ééntje in Wassenaar. Zitten alleen nog met de rest van de dagindeling en locaties. Binnenkort maar eens wat bezichtigingen plannen
Gizmo- Prater
Gefeliciteerd Gizmo!
Hier weinig nieuws...vakantie is dus geboekt en ik moet binnenkort even een kledinghoes kopen voor m'n jurk. Die ligt nu namelijk nog in een vacuumzak in de doos, verstopt...arm ding
Hier weinig nieuws...vakantie is dus geboekt en ik moet binnenkort even een kledinghoes kopen voor m'n jurk. Die ligt nu namelijk nog in een vacuumzak in de doos, verstopt...arm ding
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Gizmo schreef:Goochempie schreef:Yes! Ben opgegroeid in V en mijn vader werkt bij het kasteel dus was een soort van vanzelfsprekend voor ons
Ik woon in Leiden Locatie zijn we dus nog niet uit Ach, wellicht ook wel snel na 4 dagen, haha! Maar we willen in ieder geval in een kasteel trouwen, hebben nu ons oog laten vallen op ééntje in Wassenaar. Zitten alleen nog met de rest van de dagindeling en locaties. Binnenkort maar eens wat bezichtigingen plannen
Ahh dan weet ik wel welke denk ik
Leiden zelf heeft ook mooie plekjes, niet een kasteel maar wel die sfeer heeft bijvoorbeeld de regentenkamer!
Maareuhm tijd zat!
Guus- Kletskop
Scheltema in Leiden is ook erg mooi als feestdrukte
Laatst aangepast door Aziraphale op za 13 okt 2012 - 9:29; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale- Ratel
Ik heb er wel 1 voor je? Als nieuw, heeft alleen mijn eigen jurk in gehangen.Aziraphale schreef:Gefeliciteerd Gizmo!
Gast- Gast
Forumster schreef:Ik heb er wel 1 voor je? Als nieuw, heeft alleen mijn eigen jurk in gehangen.Aziraphale schreef:Gefeliciteerd Gizmo!
Wat lief van je en wat leuk dat jij ook getrouwd bent ondertussen
Aziraphale- Ratel
Goochempie schreef:Gizmo schreef:Goochempie schreef:Yes! Ben opgegroeid in V en mijn vader werkt bij het kasteel dus was een soort van vanzelfsprekend voor ons
Ahh dan weet ik wel welke denk ik
Leiden zelf heeft ook mooie plekjes, niet een kasteel maar wel die sfeer heeft bijvoorbeeld de regentenkamer!
Maareuhm tijd zat!
We komen er net achter dat je bij het kasteel in Wassenaar de gehele dag moet afnemen... Daar helaas het budget niet voor.
Regentenkamer is inderdaad ook mooi! Alleen logistiek gezien wat lastiger, wil gasten dichtbij kunnen laten parkeren. Maar goed, hangt ook nog vanaf hoe we de rest van de dag invullen. Staat in ieder geval op ons optie lijstje!
Gizmo- Prater
Ook wij gaan trouwen! Maar pas in 2014, dus eigenlijk pas ik hier niet haha! Maar het is zo leuk om mee te lezen!
Dus ik wacht geduldig op het 2014 trouwtopic en wens jullie veel plezier met de voorbereidingen!
Dus ik wacht geduldig op het 2014 trouwtopic en wens jullie veel plezier met de voorbereidingen!
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Goochempie schreef:Er is weer een bruidsmodezaak falliet zo te zien, kreeg een mailtje binnen van de veilingsite waar ik mijn jurk gekocht heb!
Drachten is te doen maar hoe werkt zoiets? Kijk je naar de foto's welke je mooi vindt en moet je er dan op bieden? Je kunt niet passen denk ik?
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Ja je kan naar de pasdag gaan, ik heb de mijne ook gewoon gepast. Als je een mooie hebt gevonden die goed zit (of die je nog kan laten verstellen) kan je erop bieden. Bij mij was ik de enige die bood dus had een nieuwe jurk voor een schijntje!
Guus- Kletskop
Goochempie schreef:Ja je kan naar de pasdag gaan, ik heb de mijne ook gewoon gepast. Als je een mooie hebt gevonden die goed zit (of die je nog kan laten verstellen) kan je erop bieden. Bij mij was ik de enige die bood dus had een nieuwe jurk voor een schijntje!
Ik vind dit nog steeds zo relax voor je! Goed geregeld.
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Trouwtopic 2013
» trouwtopic 2011 !
» trouwtopic 2012
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» 2013
» trouwtopic 2011 !
» trouwtopic 2012
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» 2013