Trouwtopic 2013
+52
Exogenesis
Burn
me1987
Kamperseboekenwurm
Kat1980
rapa nui
Antibes
Alex
Wasmachine
Zonnetje
Marin
TukTuk
Rebecca
flower
Suus
Aziraphale
Caribbeanlover
Bosjesvrouw
Tsjip
Roxy89
mouette
Guus
Sam
Parel
Gizmo
Fearie
Mikki
Appeltje
Funk
Lousanne
Anmy
Sneeuwpopje
Muppetje
Arwyn
Rose
Rhyolite
Mermaid
Rapunzel
Joli86
Slakje
baboeska
Ster
Jolanda
TNMN
Inge
vlinder-2011
Blond
Snoes
Shisha
Tazz
Lash
slaatje
56 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Trouwtopic 2013
Wat leuk aziraphale! Lijkt me wel lastig om je jurk in huis te hebben en dat je vriend er nog maanden niet naar mag kijken. Ik denk dat ik mijn jurk maar bij mijn moeder ga hangen tegen die tijd
Light in the box is dus wel een aanrader zo te horen.
Voor de bruidsmeisjesjurk van mijn zusje denken we aan deze, maar dan in royal blue:
http://www.lightinthebox.com/a-line-sweetheart-floor-length-chiffon-evening-dress_p351452.html
Light in the box is dus wel een aanrader zo te horen.
Voor de bruidsmeisjesjurk van mijn zusje denken we aan deze, maar dan in royal blue:
http://www.lightinthebox.com/a-line-sweetheart-floor-length-chiffon-evening-dress_p351452.html
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
Wat leuk Aziraphale! Jammer dat je hem nog niet echt goed hebt kunnen passen, maar dinsdag is al snel!
Ben er echt heel blij mee!! M'n moeder vindt 'm ook prachtig
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
foto?
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Wat fijn dat je zo blij bent met je jurk Azirphale! Lijkt me toch een hele gok zo via internet. Super dat ie dan in het echt helemaal is wat je wil! Moet ie ook nog vermaakt worden ofzo, of past ie zo?
En ben je ook tevreden over de kwaliteit?
Ik ben inmiddels namelijk ook opzoek naar een mooie, maar vooral betaalbare jurk. Onze plannen zijn namelijk nogal veranderd.
Wij gaan namelijk volgend jaar 24 mei trouwen op BALI! We waren al druk met locaties zoeken in Nederland, maar dat wou niet echt lukken. We konden niet exact datgene vinden wat we allebei mooi vonden. En toen kwam trouwen in het buitenland ter sprake. Ook hadden we wat gedoe met de gastenlijst. Wie wel uitnodigen en wie niet, aangezien we het echt klein willen houden.
Dus nu doen we het lekker helemaal anders en gaan we volgend jaar mei samen naar Bali en daar gaan we dan trouwen. Als we weer thuis zijn geven we nog een feestje voor naaste familie en vrienden.
Ook heerlijk dat alles nu voor ons geregeld wordt! De exacte locatie zoeken we uit als we daar zijn en verder wordt alles daar voor ons geregeld. Nu nog opzoek dus naar een mooie jurk. Maar omdat we nu maar met zn tweetjes zijn hoef ik geen jurk van 1500 euro. Dus ik denk dat ik toch ook internet maar eens even afstruin opzoek naar iets moois.
Mouette: Mooie jurk voor je bruidmeisjes! Super,die blauwe kleur is erg mooi!
En ben je ook tevreden over de kwaliteit?
Ik ben inmiddels namelijk ook opzoek naar een mooie, maar vooral betaalbare jurk. Onze plannen zijn namelijk nogal veranderd.
Wij gaan namelijk volgend jaar 24 mei trouwen op BALI! We waren al druk met locaties zoeken in Nederland, maar dat wou niet echt lukken. We konden niet exact datgene vinden wat we allebei mooi vonden. En toen kwam trouwen in het buitenland ter sprake. Ook hadden we wat gedoe met de gastenlijst. Wie wel uitnodigen en wie niet, aangezien we het echt klein willen houden.
Dus nu doen we het lekker helemaal anders en gaan we volgend jaar mei samen naar Bali en daar gaan we dan trouwen. Als we weer thuis zijn geven we nog een feestje voor naaste familie en vrienden.
Ook heerlijk dat alles nu voor ons geregeld wordt! De exacte locatie zoeken we uit als we daar zijn en verder wordt alles daar voor ons geregeld. Nu nog opzoek dus naar een mooie jurk. Maar omdat we nu maar met zn tweetjes zijn hoef ik geen jurk van 1500 euro. Dus ik denk dat ik toch ook internet maar eens even afstruin opzoek naar iets moois.
Mouette: Mooie jurk voor je bruidmeisjes! Super,die blauwe kleur is erg mooi!
baboeska- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11
Baboeska, wat leuk zeg!! Klinkt als onze bruiloft, maar wij gaan trouwen op Samos (Griekenland). Vandaar dat ik ook geen dure jurk wilde.
Ik ben echt ontzettend tevreden over LightInTheBox.com. De jurk is heel mooi, mooie stof, goed gevoerd en op maat gemaakt. Hij past dus echt perfect, er hoeft niks meer aan te gebeuren. Hopen dat ik volgend jaar hetzelfde weeg haha. Opzich kan ik 'm nog strakker of losser aansnoeren, dus er is nog speling.
Ik wil wel snel een foto plaatsen, maar m'n vriend mag niks zien dus ik ben een beetje panisch Moet ze ook snel uit m'n Apple fotostream verwijderen voordat ze overal in huis zichtbaar zijn (Apple tv, iMac, iPad en m'n iPhone...lol).
Ik ben echt ontzettend tevreden over LightInTheBox.com. De jurk is heel mooi, mooie stof, goed gevoerd en op maat gemaakt. Hij past dus echt perfect, er hoeft niks meer aan te gebeuren. Hopen dat ik volgend jaar hetzelfde weeg haha. Opzich kan ik 'm nog strakker of losser aansnoeren, dus er is nog speling.
Ik wil wel snel een foto plaatsen, maar m'n vriend mag niks zien dus ik ben een beetje panisch Moet ze ook snel uit m'n Apple fotostream verwijderen voordat ze overal in huis zichtbaar zijn (Apple tv, iMac, iPad en m'n iPhone...lol).
Laatst aangepast door Aziraphale op za 3 nov 2012 - 4:54; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale- Ratel
Als je dat zou willen doen.. Ik ben altijd veels te nieuwsgierig
Zelf zit ik stiekem ook te kijken naar trouwjurken, ben nog helemaal niet gevraagd of wat dan ook . En ik kwam er achter dat vlak bij mij een outlet met trouwjurken zit
Zelf zit ik stiekem ook te kijken naar trouwjurken, ben nog helemaal niet gevraagd of wat dan ook . En ik kwam er achter dat vlak bij mij een outlet met trouwjurken zit
Rose- Kletskop
--weg--
Laatst aangepast door Aziraphale op di 28 aug 2012 - 7:36; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale- Ratel
Wow, mooi! Ook mooi met je (nieuwe) tattoo
Rose- Kletskop
Wat een mooie jurk. Mag ik vragen wat hij kost(e)
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Bedankt! Ik ben er heel blij mee Simpel maar wel wat kleine details zoals wat kraaltjes onderin bij de vetersluiting.
Hij kostte inclusief op maat maken en verzekerd verzenden €220. Ik had er gelukkig geen douanekosten bij, dat zou soms nog kunnen omdat hij uit China wordt verzonden.
Hij kostte inclusief op maat maken en verzekerd verzenden €220. Ik had er gelukkig geen douanekosten bij, dat zou soms nog kunnen omdat hij uit China wordt verzonden.
Aziraphale- Ratel
Dat is niet duur en wel een hele mooie jurk
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Hallo dames,
Ik ben 2 maanden terug al getrouwd maar wou even zeggen geniet van alle voorbereidingen en ook van de huwelijksdag! Gaat zo ontzettend snel voorbij.. En eerlijk gezegd mis ik het wel een beetje dus vergeet vooral niet te genieten!!!
Ik ben 2 maanden terug al getrouwd maar wou even zeggen geniet van alle voorbereidingen en ook van de huwelijksdag! Gaat zo ontzettend snel voorbij.. En eerlijk gezegd mis ik het wel een beetje dus vergeet vooral niet te genieten!!!
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Aziraphale schreef:--weg--
aaaaaaaah gemist
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
.
Laatst aangepast door Aziraphale op di 28 aug 2012 - 8:55; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale- Ratel
Wauw, wat mooi !
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Echt heel mooi!
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Twee keer gemist
Nouja, in ieder geval goed om te horen dat je er zo tevreden mee bent! Is je jurk van chiffon? Of een ander soort stof?
Nouja, in ieder geval goed om te horen dat je er zo tevreden mee bent! Is je jurk van chiffon? Of een ander soort stof?
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
Jammer heb ik net je jurk gemist Aziraphale. Goed om te weten dat je er tevreden over bent. Er staan mooie jurken tussen.
Wat leuk dat jullie op Samos trouwen! Ook lekker met zn tweetjes of gaat er familie mee? Wij hebben ook over Griekenland nagedacht, Santorini, maar uiteindelijk is het toch Bali geworden.
Wat leuk dat jullie op Samos trouwen! Ook lekker met zn tweetjes of gaat er familie mee? Wij hebben ook over Griekenland nagedacht, Santorini, maar uiteindelijk is het toch Bali geworden.
baboeska- Fluisteraar
De jurk is van taft. Ik plaats ze gewoon weer even hoor Ik haal ze tussendoor wel weg, ivm m'n vriend enzo
Edit: ik ga nu naar bed, morgen misschien Mouette?
Edit: ik ga nu naar bed, morgen misschien Mouette?
Laatst aangepast door Aziraphale op di 28 aug 2012 - 10:07; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale- Ratel
Oooh prachtig!! Staat je heel mooi!! Ook gaaf zo met die tattoo!!
baboeska- Fluisteraar
Tnx
Wij gaan ook met z'n tweetjes trouwen. Nemen wel een fotografe mee, die we kennen, maar verder niet.
Wij gaan ook met z'n tweetjes trouwen. Nemen wel een fotografe mee, die we kennen, maar verder niet.
Aziraphale- Ratel
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Trouwtopic 2013
» trouwtopic 2011 !
» trouwtopic 2012
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» 2013
» trouwtopic 2011 !