Trouwtopic 2013
+52
Exogenesis
Burn
me1987
Kamperseboekenwurm
Kat1980
rapa nui
Antibes
Alex
Wasmachine
Zonnetje
Marin
TukTuk
Rebecca
flower
Suus
Aziraphale
Caribbeanlover
Bosjesvrouw
Tsjip
Roxy89
mouette
Guus
Sam
Parel
Gizmo
Fearie
Mikki
Appeltje
Funk
Lousanne
Anmy
Sneeuwpopje
Muppetje
Arwyn
Rose
Rhyolite
Mermaid
Rapunzel
Joli86
Slakje
baboeska
Ster
Jolanda
TNMN
Inge
vlinder-2011
Blond
Snoes
Shisha
Tazz
Lash
slaatje
56 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Trouwtopic 2013
Ik meld me hier ook. Ik ben Mikki, 29 jaar, 2 dochters en afgelopen mei ten huwelijk gevraagd door mijn vriend. We zijn al tien jaar samen, maar hadden het nooit over trouwen gehad. Komende zomer gaan we eerst verbouwen in huis en daarna gaan we bedenken wat we met de bruiloft willen. We trouwen in ieder geval op zaterdag 15 juni 2013. We willen het klein houden, en geven het feest waarschijnlijk in de tuin van mijn schoonouders.
Mikki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10
@ Goochempie, dankje. Ik ken trouwens wel wat je beschrijft, onze bruiloft was praktisch gepland haha. Ik ben zo'n controlfreak dat ik alles al had uitgezocht haha.
@ Mouette, leuk zeg. Wanneer ben je ten huwelijk gevraagd? Ik in februari al, 21 februari
@ Fotograaf, wij hebben een krap budget (ongeveer 3500 euro) en ik heb een vriendin van me gevraagd of foto's te maken, nu heeft ze pas 1 bruiloft gedaan en vind het dus eng. Voor degene die low budget gaan trouwen, wat geef je uit aan de fotograaf (wil me toch even oriënteren voor het geval ze het echt niet aandurft).
@ Trouwlocatie, we gaan binnenkort in ondertrouw en moeten dan onze trouwlocatie doorgeven. Omdat we in een andere gemeente gaan trouwen moeten we daar dan ook naartoe om de locatie te reserveren, maar moet je dan meteen de trouwtijd doorgeven?
@ Mouette, leuk zeg. Wanneer ben je ten huwelijk gevraagd? Ik in februari al, 21 februari
@ Fotograaf, wij hebben een krap budget (ongeveer 3500 euro) en ik heb een vriendin van me gevraagd of foto's te maken, nu heeft ze pas 1 bruiloft gedaan en vind het dus eng. Voor degene die low budget gaan trouwen, wat geef je uit aan de fotograaf (wil me toch even oriënteren voor het geval ze het echt niet aandurft).
@ Trouwlocatie, we gaan binnenkort in ondertrouw en moeten dan onze trouwlocatie doorgeven. Omdat we in een andere gemeente gaan trouwen moeten we daar dan ook naartoe om de locatie te reserveren, maar moet je dan meteen de trouwtijd doorgeven?
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Wij zijn €600,- kwijt voor onze fotografe, ze is er van 's ,morgens tot in de loop van het feest.
Jolanda- Fluisteraar
- Aantal berichten : 98
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-11
Nog even een extra vraag voor degene die klein trouwen en catering zelf regelen (of al zijn getrouwd en dus zelf geregeld hebben). Wat voor een soorten drank haal je behalve bier en wijn?
Fearie- Ratel
@ Fearie: Ik ben 24 februari ten huwelijk gevraagd. Ik was een weekendje weg met mijn vriend en in het restaurant de eerste avond (had ie al van tevoren uitgezocht allemaal) is hij op zijn knieeen gegaan. Wij hebben dus ook best veel tijd om de bruiloft voor te bereiden en natuurlijk om te sparen
Wat betreft fotograaf en drinken: Wij zijn 500 euro kwijt voor 2 dagdelen fotografie. Drinken laten wij door de locatie regelen. Wij doen alleen wijn/bier/fris. Geen binnenlands/buitenlands gedestilleerd.
Wat betreft fotograaf en drinken: Wij zijn 500 euro kwijt voor 2 dagdelen fotografie. Drinken laten wij door de locatie regelen. Wij doen alleen wijn/bier/fris. Geen binnenlands/buitenlands gedestilleerd.
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
whaaa, het is een virus!
toen ik gevraagd was had ik een vriendin in gedachte als CM maar ze werdt zelf gevraagd! dus een andere vriendin gevraagd, en die is nu gister ook verloofd! hahaha even afwachten of ze het nog ziet zitten ernaast... anders zoek ik een vriendin die graag wil trouwen om te vragen want dikke kans dan
zo leuk, we gaan met z'n drieen alle suffe expo's onveilig maken en eieieieieieieindeloos zitten keuvelen over trouw-dingen haha.
Heb nu net een hele reis gepland, mijn vriend dacht niet dat we Zuid Afrika zouden redden qua budget, maar ik zag het als uitdaging om de helft bij elkaar te krijgen van wat een gemiddeld bureau bied en het is gelukt! Ik heb nu 19 dagen (zonder de 'vluchtdagen') volgepland en kom uit op net iets meer dan 2000 totaal met z'n tween! dat is incl. huurauto en de safari's! (alleen zonder benzine en eten, maar tijdens de safari's is het all in) en dan maar hopen dat we de tickets van een gulle gever krijgen (we hebben wel iemand in gedachte) en de bruiloftsgasten ons goed gezind zijn
Ik ben benieuwd naar z'n reactie vanavond (volgens hem ben ik aan het hyperfocussen haha)
toen ik gevraagd was had ik een vriendin in gedachte als CM maar ze werdt zelf gevraagd! dus een andere vriendin gevraagd, en die is nu gister ook verloofd! hahaha even afwachten of ze het nog ziet zitten ernaast... anders zoek ik een vriendin die graag wil trouwen om te vragen want dikke kans dan
zo leuk, we gaan met z'n drieen alle suffe expo's onveilig maken en eieieieieieieindeloos zitten keuvelen over trouw-dingen haha.
Heb nu net een hele reis gepland, mijn vriend dacht niet dat we Zuid Afrika zouden redden qua budget, maar ik zag het als uitdaging om de helft bij elkaar te krijgen van wat een gemiddeld bureau bied en het is gelukt! Ik heb nu 19 dagen (zonder de 'vluchtdagen') volgepland en kom uit op net iets meer dan 2000 totaal met z'n tween! dat is incl. huurauto en de safari's! (alleen zonder benzine en eten, maar tijdens de safari's is het all in) en dan maar hopen dat we de tickets van een gulle gever krijgen (we hebben wel iemand in gedachte) en de bruiloftsgasten ons goed gezind zijn
Ik ben benieuwd naar z'n reactie vanavond (volgens hem ben ik aan het hyperfocussen haha)
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Volgens mij kan dat echt prima hoor goochem! Ik was voor alles bij elkaar voor meer dan een maand 3000 euro kwijt. En dat was echt alles. Wij hebben de gehele periode een auto gehuurd en ik had een mega duur ticket van 1100 euro. En we hebben echt nergens op bezuinigd, alle excursies die er waren zo ongeveer gedaan, en heel veel gegeten en (wijn) gedronken.
Ik vind gewoon echt dat jullie naar zuid-afrika op huwelijksreis moeten haha, dus ik ben voor.
Ik vind gewoon echt dat jullie naar zuid-afrika op huwelijksreis moeten haha, dus ik ben voor.
Gast- Gast
Haha ik ook
Ik hoop dus dat we geen ticket hoeven te betalen en dat we aardige cadeautjes krijgen (dus ga maar vast sparen voor naast je outfit )
Ik hoop dus dat we geen ticket hoeven te betalen en dat we aardige cadeautjes krijgen (dus ga maar vast sparen voor naast je outfit )
Guus- Kletskop
Powerbabe schreef:Punk'd en ik hebben al een spaarrekening geopend .
Dan mogen jullie komen zuipen
Guus- Kletskop
Onze trouwlocatie is gereserveerd
Fearie- Ratel
Wat leuk Fearie!
Wij zijn druk op zoek naar een leuke locatie, ik vind echt téveel leuk/mooi, maar heb her en der wat informatie aangevraagd, dus er beginnen nu wat voorkeuren te komen, kijken of ik deze week kan bellen om een paar afspraken voor bezichtiging te maken.
Wij zijn druk op zoek naar een leuke locatie, ik vind echt téveel leuk/mooi, maar heb her en der wat informatie aangevraagd, dus er beginnen nu wat voorkeuren te komen, kijken of ik deze week kan bellen om een paar afspraken voor bezichtiging te maken.
Fijn dat het geregeld is Fearie, dat geeft vast een goed gevoel!
Hier is het op dit moment eventjes rustig. Eet- en trouw+feestlocatie zijn geregeld, jurk is uitgezocht. Over 2 weken hebben we het gesprek met de BABS die we via internet hebben gevonden. Via de mail hadden we leuk contact dus ik hoop dat het in het echt ook klikt. Dan kunnen we dat ook weer van het to-do lijstje strepen
Hier is het op dit moment eventjes rustig. Eet- en trouw+feestlocatie zijn geregeld, jurk is uitgezocht. Over 2 weken hebben we het gesprek met de BABS die we via internet hebben gevonden. Via de mail hadden we leuk contact dus ik hoop dat het in het echt ook klikt. Dan kunnen we dat ook weer van het to-do lijstje strepen
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
Dit is onze trouwlocatie
En onze feestlocatie
En onze waarschijnlijke trouwauto
En onze feestlocatie
En onze waarschijnlijke trouwauto
Fearie- Ratel
Weet niet of ik het al eens gevraagd had, maar voor degene die zelf de catering/drank doen, welke dranken buiten witte/rode wijn en bier zou je moeten hebben (wat is een must) en hoe bepaal je hoeveel flessen ongeveer per soort?
Wij hebben 35 daggasten en 70 avondgasten (incl daggasten), 2/3 daarvan zal drinken (andere deel blijft nuchter ivm de kids).
Wij hebben 35 daggasten en 70 avondgasten (incl daggasten), 2/3 daarvan zal drinken (andere deel blijft nuchter ivm de kids).
Fearie- Ratel
Ik mag ook met jullie gaan meeschrijven. Mijn vriend heeft mij ten huwelijk gevraagd . Ik zal met nog even kort voorstellen, omdat ik vooral meelees en meer heel af en toe reageer. Ik ben 26 jaar, mijn vriend 27, we wonen in Limburg en wonen bijna twee jaar samen. We willen graag in mei gaan trouwen en willen een redelijk traditionele bruiloft. Ik ben van plan wat fanatieker mee te gaan schrijven en het lijkt me erg leuk om ervaring uit te wisselen.
Ik heb al meteen een vraag, wat kun je het beste al regelen, we hebben nog 10 maanden.
Ik heb al meteen een vraag, wat kun je het beste al regelen, we hebben nog 10 maanden.
Ster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 186
Punten : 240
Gefeliciteerd !! Wij gaan ook in mei trouwen, hebben jullie al een datum?
Wat wij tot nu toe hebben geregeld is,
- trouwlocatie en feestlocatie vastgelegd
- getuigen en ceremoniemeesters gevraagd
- trouwauto geregeld (onder voorbehoud)
- trouwkaart uitgezocht
- opties bekijken voor eten (regelen dit zelf)
Heb zelf ook nog een vraag, is het leuk om naar de Love en Marriage beurs te gaan als je een low budget bruiloft hebt, al is het maar om inspiratie op te doen?
Wat wij tot nu toe hebben geregeld is,
- trouwlocatie en feestlocatie vastgelegd
- getuigen en ceremoniemeesters gevraagd
- trouwauto geregeld (onder voorbehoud)
- trouwkaart uitgezocht
- opties bekijken voor eten (regelen dit zelf)
Heb zelf ook nog een vraag, is het leuk om naar de Love en Marriage beurs te gaan als je een low budget bruiloft hebt, al is het maar om inspiratie op te doen?
Fearie- Ratel
Hoi Ster,
van harte met je voorgenomen huwelijk! Wij hadden ook zo'n 10 maanden, wat ons betreft zat tijd, uiteindelijk zijn wij afgelopen januari begonnen met plannen (dus 8 maanden voor ons huwelijk).
Ik hoor veel verhalen over de jurk die veel levertijd heeft. Dit ligt er natuurlijk aan wat voor idee je bij de jurk hebt, ik ben zelf niet naar een bruidswinkel geweest in 1e instantie. Een half uurtje bij ons vandaan heb ik een coupeuse gevonden die 'oude' partijen opkoopt en daardoor dus goedkoop jurken aanbiedt. Ze heeft ze dus ook op voorraad, dus dat scheelt aanzienlijk.
Verder hebben wij direct een aantal offertes bij feestlocaties opgevraagd en hebben we zalen bekeken, waardoor we eigenlijk alle 1e keus hadden. Er is bij dezelfde feestlocatie die wij nu uiteindelijk hebben nog een bruidspaar die gewoon heel veel hebben moeten inleveren omdat wij alles al 'ingepikt' hebben. (alle 8 hotelkamers, leukste eetzaal en de mooiste feestzaal).
Ook hebben we meteen de datum en het tijdstip bij de gemeente vastgelegd in januari, waren we ook de 1e mee, dus konden elk gewenst tijdstip kiezen, altijd fijn
Uitzoeken van de kaarten kan ook best veel werk zijn als je samen een compleet andere smaak hebt. (hadden wij gelukkig niet, maar je kunt er maar op tijd mee zijn).
Fotograaf, heb je iemand op het oog, vraag eens wat offertes op. Het zelfde met DJ of band.
Nou ja, als je nog vragen hebt laat het maar weten!
van harte met je voorgenomen huwelijk! Wij hadden ook zo'n 10 maanden, wat ons betreft zat tijd, uiteindelijk zijn wij afgelopen januari begonnen met plannen (dus 8 maanden voor ons huwelijk).
Ik hoor veel verhalen over de jurk die veel levertijd heeft. Dit ligt er natuurlijk aan wat voor idee je bij de jurk hebt, ik ben zelf niet naar een bruidswinkel geweest in 1e instantie. Een half uurtje bij ons vandaan heb ik een coupeuse gevonden die 'oude' partijen opkoopt en daardoor dus goedkoop jurken aanbiedt. Ze heeft ze dus ook op voorraad, dus dat scheelt aanzienlijk.
Verder hebben wij direct een aantal offertes bij feestlocaties opgevraagd en hebben we zalen bekeken, waardoor we eigenlijk alle 1e keus hadden. Er is bij dezelfde feestlocatie die wij nu uiteindelijk hebben nog een bruidspaar die gewoon heel veel hebben moeten inleveren omdat wij alles al 'ingepikt' hebben. (alle 8 hotelkamers, leukste eetzaal en de mooiste feestzaal).
Ook hebben we meteen de datum en het tijdstip bij de gemeente vastgelegd in januari, waren we ook de 1e mee, dus konden elk gewenst tijdstip kiezen, altijd fijn
Uitzoeken van de kaarten kan ook best veel werk zijn als je samen een compleet andere smaak hebt. (hadden wij gelukkig niet, maar je kunt er maar op tijd mee zijn).
Fotograaf, heb je iemand op het oog, vraag eens wat offertes op. Het zelfde met DJ of band.
Nou ja, als je nog vragen hebt laat het maar weten!
Jolanda- Fluisteraar
- Aantal berichten : 98
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-11
Fearie jij hebt al veel geregeld, lijkt me wel een lekker gevoel als je de belangrijkste dingen al vast hebt staan. We twijfelen nog een beetje over de datum maar neigen naar woensdag 8 mei, de dag voor helemaalvaart, dan heeft bijna iedereen de dag erna lekker vrij, zodat we er een gezellig feestje van kunnen maken. Anders wordt het 24 mei.
Gaan jullie de uitnodigingen laten maken bij een drukker of via internet? En via welke site bestelling jullie de kaartjes dan?
Gaan jullie de uitnodigingen laten maken bij een drukker of via internet? En via welke site bestelling jullie de kaartjes dan?
Ster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 186
Punten : 240
Wij gaan via internet bestellen, via deze website http://www.weddingdesigns.nl/nl/
Fearie- Ratel
Meiden, geniet van alle voorbereidingen, het is zo verschrikkelijk leuk.
Mochten er nog meiden zijn die op zoek zijn naar een videograaf... Wij hadden een geweldige videograaf die van begin tot eind gebleven is. 550,- (600,- als je al het filmmateriaal wilt hebben). http://www.pjhvideo.nl/
Vriend wilde eerst geen videograaf maar ben zo blij dat we dat wel gedaan hebben.
Mochten er nog meiden zijn die op zoek zijn naar een videograaf... Wij hadden een geweldige videograaf die van begin tot eind gebleven is. 550,- (600,- als je al het filmmateriaal wilt hebben). http://www.pjhvideo.nl/
Vriend wilde eerst geen videograaf maar ben zo blij dat we dat wel gedaan hebben.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik wil eind volgende maand mijn trouwjurk al gaan shoppen, een bruidszaak hier in de buurt heeft dan een super uitverkoop. Dat is ongeveer 8 maand voor de bruiloft, is dat te vroeg of gewoon 'erg' op tijd?
Fearie- Ratel
Wij hebben besloten een kans te wagen om ons droomhuis te kopen (en ons huidige huis te koop zetten)
Betekent hoogst waarschijnlijk dat als het lukt, we het trouwen gaan uitstellen...opzich jammer maar dit gaat voor!
Betekent hoogst waarschijnlijk dat als het lukt, we het trouwen gaan uitstellen...opzich jammer maar dit gaat voor!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Aziraphale schreef:Wij hebben besloten een kans te wagen om ons droomhuis te kopen (en ons huidige huis te koop zetten)
Oooh, dat is jammer. Maar ook weer niet, want jullie droomhuis kopen is ook fantastisch. Staat jullie droomhuis al te koop, fotos?
Fearie- Ratel
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Trouwtopic 2013
» trouwtopic 2011 !
» trouwtopic 2012
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» 2013
» trouwtopic 2011 !