Trouwtopic 2013
+52
Exogenesis
Burn
me1987
Kamperseboekenwurm
Kat1980
rapa nui
Antibes
Alex
Wasmachine
Zonnetje
Marin
TukTuk
Rebecca
flower
Suus
Aziraphale
Caribbeanlover
Bosjesvrouw
Tsjip
Roxy89
mouette
Guus
Sam
Parel
Gizmo
Fearie
Mikki
Appeltje
Funk
Lousanne
Anmy
Sneeuwpopje
Muppetje
Arwyn
Rose
Rhyolite
Mermaid
Rapunzel
Joli86
Slakje
baboeska
Ster
Jolanda
TNMN
Inge
vlinder-2011
Blond
Snoes
Shisha
Tazz
Lash
slaatje
56 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Trouwtopic 2013
Wat leuk dat je de jurk gevonden hebt, Mouette! Ik ben heel benieuwd naar een plaatje, het klinkt erg mooi in ieder geval
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Hmm.. plaatjes plakken lukt me nog niet erg. Moet ik dan eerste een Imageshack accout aanmaken?
Een linkje plakken kan natuurlijk wel. Deze is het dus:
http://www.justinalexanderbridal.com/jar/8627
Ik heb er ook een sluier bij, maar mijn sluier heeft een klein kantje langs de rand. Zoiets als deze maar dan een iets fijner kantrandje:
http://www.vowstoryshop.nl/sluiers/kapellengte-sluier-met-kanten-rand-pts010_p1231.html
Een linkje plakken kan natuurlijk wel. Deze is het dus:
http://www.justinalexanderbridal.com/jar/8627
Ik heb er ook een sluier bij, maar mijn sluier heeft een klein kantje langs de rand. Zoiets als deze maar dan een iets fijner kantrandje:
http://www.vowstoryshop.nl/sluiers/kapellengte-sluier-met-kanten-rand-pts010_p1231.html
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
Wow mooi Mouette! Wat is dat toch een prachtig merk.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
@ Marin: Ik had dus serieus voor vanochtend nog nooit van dat merk gehoord. Ik vond van tevoren zelf de jurken van Cymbeline en Blue by Enzoani heel mooi, maar ik heb me laten verrassen!
mouette- Fluisteraar
Zo zie je maar, laat je verrassen! Waar ben je geweest?
Marin- Lady Post-a-lot
Ik ben bij de Bruidssuite geweest, in Amsterdam. Echt een prachtige zaak met twee hele lieve en behulpzame verkoopsters. Ze nemen alle tijd voor je en denken met je mee. Mocht je zelf ooit gaan trouwen, echt een aanrader
mouette- Fluisteraar
Leuk, nou ga ik nog lang niet trouwen, maar woon daar wel in de buurt
Geniet er van! Moest ie nog ingenomen worden? Je sluier vind ik trouwens ook erg mooi.
Geniet er van! Moest ie nog ingenomen worden? Je sluier vind ik trouwens ook erg mooi.
Marin- Lady Post-a-lot
Oh da's ook toevallig Ik woon zelf trouwens niet in Amsterdam, maar wel onder de rook van Amsterdam. Plaatsnaam begint ook met een A.
Ik zie nu pas aan je ticker dat jij sinds 11 maanden samen bent met je vriend, dus da's misschien ook wel een beetje snel om al te trouwen. Mijn vriend heeft 7 jaar gewacht voordat ie me vroeg, hopelijk voor jou is jouw vriend ietsje sneller, haha
De jurk was er helaas niet in mijn maat, ik heb een 38 gepast en het gaat een 34 of 36 worden. Die moet dus besteld worden en dat gaat 4-5 mnd duren helaas. Volgende keer passen duurt dus nog even.
Ik zie nu pas aan je ticker dat jij sinds 11 maanden samen bent met je vriend, dus da's misschien ook wel een beetje snel om al te trouwen. Mijn vriend heeft 7 jaar gewacht voordat ie me vroeg, hopelijk voor jou is jouw vriend ietsje sneller, haha
De jurk was er helaas niet in mijn maat, ik heb een 38 gepast en het gaat een 34 of 36 worden. Die moet dus besteld worden en dat gaat 4-5 mnd duren helaas. Volgende keer passen duurt dus nog even.
mouette- Fluisteraar
Ik ook
Wel leuk dat je 'm over een tijdje weer mag passen, dan wordt het echt JOUW jurk!
Wel leuk dat je 'm over een tijdje weer mag passen, dan wordt het echt JOUW jurk!
Marin- Lady Post-a-lot
Oh da's helemaal toevallig. Dan zijn we dus dorpsgenoten
Ik heb ook nu alweer zin om mijn jurk over een aantal maandjes weer te passen . Het lijkt me wel ontzettend moeilijk om het nog ruim 9 maanden stil te houden voor mijn vriend. Ik ben heel slecht met verrassingen. Ik verklap ook altijd zijn verjaardagscadeautjes liefst al dagen van tevoren enzo
Ik heb ook nu alweer zin om mijn jurk over een aantal maandjes weer te passen . Het lijkt me wel ontzettend moeilijk om het nog ruim 9 maanden stil te houden voor mijn vriend. Ik ben heel slecht met verrassingen. Ik verklap ook altijd zijn verjaardagscadeautjes liefst al dagen van tevoren enzo
mouette- Fluisteraar
Mooie jurk Mouette!
Gefeliciteerd Rebecca!
Mijn vriend heeft me ook gevraagd...en ik heb ja gezegd! Wij willen graag in juli 2013 op Samos (Griekenland) trouwen, gewoon wij tweeën op het strand. We hebben net een mailtje gestuurd naar een wedding planner dus het begint nu echt te worden allemaal!! Hoop zo dat het door kan gaan Vind het berespannend!
Mijn moeder weet het al en ik krijg mijn jurk etc. van haar, echt heel lief! Maar het duurt nog even voor we daar naar gaan kijken.
Gefeliciteerd Rebecca!
Mijn vriend heeft me ook gevraagd...en ik heb ja gezegd! Wij willen graag in juli 2013 op Samos (Griekenland) trouwen, gewoon wij tweeën op het strand. We hebben net een mailtje gestuurd naar een wedding planner dus het begint nu echt te worden allemaal!! Hoop zo dat het door kan gaan Vind het berespannend!
Mijn moeder weet het al en ik krijg mijn jurk etc. van haar, echt heel lief! Maar het duurt nog even voor we daar naar gaan kijken.
Laatst aangepast door Aziraphale op ma 2 jul 2012 - 5:47; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Gefeliciteerd Aziraphale! Romantisch hoor een bruiloft op het strand voor 2 personen. Hebben jullie iets speciaals met Samos? Hopelijk krijgen jullie het allemaal rond met de weddingplanner.
mouette- Fluisteraar
Tnx! Het is zo leuk om samen plannen te maken en te mijmeren hoe het zal zijn
We zijn in 2008 samen naar Samos gegaan, was onze eerste grotere vakantie samen. Ik ben in totaal al 4x op Samos geweest en het is mijn favoriete eiland, voelt echt als een tweede thuis. Mijn vriend dacht er net zo over... We wilden sowieso volgend jaar daar naartoe op vakantie, dus nu combineren we het met onze bruiloft!
We zijn in 2008 samen naar Samos gegaan, was onze eerste grotere vakantie samen. Ik ben in totaal al 4x op Samos geweest en het is mijn favoriete eiland, voelt echt als een tweede thuis. Mijn vriend dacht er net zo over... We wilden sowieso volgend jaar daar naartoe op vakantie, dus nu combineren we het met onze bruiloft!
Aziraphale- Ratel
Wat leuk, gefeliciteerd!
@shisha, ik kijk wel eens online voor2e hands... Maar het is allemaal zo niet mijn stijl wat ertussen zit!
@shisha, ik kijk wel eens online voor2e hands... Maar het is allemaal zo niet mijn stijl wat ertussen zit!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Goochempie schreef:Wat leuk, gefeliciteerd!
Jij ook nog gefeliciteerd!
Het is zo raar, ik heb nooit echt gedroomd van trouwen, het hoefde voor mij nooit zo, maar nu we dingen aan het voorbereiden zijn, moet ik steeds zo enorm glimlachen
Wil het het liefste aan iedereen vertellen maar we wachten nog even tot we een gesprek hebben gehad met de wedding planner (wat klinkt dat filmster-achtig, wedding planner! Maar het is wel erg handig ivm alle documenten en vertalingen!).
Aziraphale- Ratel
Gefeliciteerd Aziraphale! Samos is een mooi eiland, leuk dat jullie daar willen gaan trouwen!
Hier hebben we over het wanneer/wat nog niet echt nagedacht. Wel dat het zomervakantie 2013 gaat worden, we willen een kleine bruiloft zonder kinderen (uit mijn klas), vandaar dat dat ons een handig moment lijkt, maar precies de datum gaan we over een week of 2 wel nadenken, nu nog even veel te druk met de laatste loodjes voor de zomervakantie (al ben ik al wel heerlijk aan het rondneuzen op internet ). Wil toch wel een aantal grote dingen al wel bedacht hebben voor september ofzo, dan begint voor ons beide onze opleiding weer en wordt het erg druk. Mijn vriend wil ook in dat schooljaar gaan afstuderen, een half jaar eerder dan eigenlijk de bedoeling was, dus die zal niet zo veel tijd over houden voor andere dingen!
Hier hebben we over het wanneer/wat nog niet echt nagedacht. Wel dat het zomervakantie 2013 gaat worden, we willen een kleine bruiloft zonder kinderen (uit mijn klas), vandaar dat dat ons een handig moment lijkt, maar precies de datum gaan we over een week of 2 wel nadenken, nu nog even veel te druk met de laatste loodjes voor de zomervakantie (al ben ik al wel heerlijk aan het rondneuzen op internet ). Wil toch wel een aantal grote dingen al wel bedacht hebben voor september ofzo, dan begint voor ons beide onze opleiding weer en wordt het erg druk. Mijn vriend wil ook in dat schooljaar gaan afstuderen, een half jaar eerder dan eigenlijk de bedoeling was, dus die zal niet zo veel tijd over houden voor andere dingen!
Goochempie schreef:Wat leuk, gefeliciteerd!
Je moet inderdaad maar net geluk hebben dat ie er tussen zit. De jurk die ik had was ook zo'n beetje de enige die ik mooi vond haha!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Gefeliciteerd Rebecca en Aziraphale
Gaaf om in het buitenland te aan trouwen!!
Gaaf om in het buitenland te aan trouwen!!
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Gefeliciteerd, Aziraphale! En wat leuk dat jullie op Samos gaan trouwen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Aziraphale- Ratel
Onze eet/feest locatie staat ook al in de boeken
Gaat allemaal wel soepel zo, nog maar dik 14 maanden te gaan...
Gaat allemaal wel soepel zo, nog maar dik 14 maanden te gaan...
Guus- Kletskop
He dames, mag ik ook mee babbelen. Wij gaan volgend jaar 14 mei trouwen
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Gefeliciteerd Fearie!
Guus- Kletskop
Gefeliciteerd Fearie! Dan trouw je een maandje later dan ik, wij gaan op 19 april trouwen!
@ Goochempie: heel herkenbaar, wij hebben ook eigenlijk bijna alles wel geregeld en dan lijkt het nog zo lang te duren... Maar van de positieve kant: je hebt ook langer voorpret
@ Goochempie: heel herkenbaar, wij hebben ook eigenlijk bijna alles wel geregeld en dan lijkt het nog zo lang te duren... Maar van de positieve kant: je hebt ook langer voorpret
mouette- Fluisteraar
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Trouwtopic 2013
» trouwtopic 2011 !
» trouwtopic 2012
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» 2013
» trouwtopic 2011 !