Trouwtopic 2013
+52
Exogenesis
Burn
me1987
Kamperseboekenwurm
Kat1980
rapa nui
Antibes
Alex
Wasmachine
Zonnetje
Marin
TukTuk
Rebecca
flower
Suus
Aziraphale
Caribbeanlover
Bosjesvrouw
Tsjip
Roxy89
mouette
Guus
Sam
Parel
Gizmo
Fearie
Mikki
Appeltje
Funk
Lousanne
Anmy
Sneeuwpopje
Muppetje
Arwyn
Rose
Rhyolite
Mermaid
Rapunzel
Joli86
Slakje
baboeska
Ster
Jolanda
TNMN
Inge
vlinder-2011
Blond
Snoes
Shisha
Tazz
Lash
slaatje
56 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Trouwtopic 2013
O, leuk!! Ik ben jaloers, lijkt me heerlijk om ermee bezig te zijn en alles te regelen Hoe werd er gereageerd door de familie toen je het vertelde?
Gast- Gast
@PB, ja! Eigenlijk gelijk vorig weekend al vastgelegd, L was helemaal enthousiast haha zo lief!
@Pippa, ja is ook heel leuk, maar is nog erg ver weg hoor. Ben nou eenmaal niet de meest geduldige persoon haha
We hebben wel al veel leuke plannetjes, we gaan er zo'n leuk feest van maken ik heb er helemaal zin in! Haha
Iedereen reageerde heel enthousiast toen we het vertelde, er zijn wat tranen gelaten haha (niet door mij, die bewaar ik voor volgend jaar denk ik) Ik merk ook verschil in het gedrag van mijn vader naar mij en L toe. Alsof het nu klopt zegmaar... Nog weer een beetje volwassener. Kan mijn vinger er niet opleggen, maar volgens mij zat hij er op te wachten haha
@Pippa, ja is ook heel leuk, maar is nog erg ver weg hoor. Ben nou eenmaal niet de meest geduldige persoon haha
We hebben wel al veel leuke plannetjes, we gaan er zo'n leuk feest van maken ik heb er helemaal zin in! Haha
Iedereen reageerde heel enthousiast toen we het vertelde, er zijn wat tranen gelaten haha (niet door mij, die bewaar ik voor volgend jaar denk ik) Ik merk ook verschil in het gedrag van mijn vader naar mij en L toe. Alsof het nu klopt zegmaar... Nog weer een beetje volwassener. Kan mijn vinger er niet opleggen, maar volgens mij zat hij er op te wachten haha
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Ik ben mouette, 25 jaar en nieuw hier
In februari van dit jaar ben ik ten huwelijk gevraagd door mijn vriend en 19 april 2013 gaan we trouwen! Het lijkt me leuk om hier mee te schrijven over alle voorbereidingen en hopelijk ook wat tips op te doen
Meteen maar vast een eerste vraag: hoe ver van tevoren gaan jullie DE jurk uitzoeken? (of voor de bruidjes van dit jaar: hoe ver van tevoren hebben jullie je jurk uitgezocht?)
In februari van dit jaar ben ik ten huwelijk gevraagd door mijn vriend en 19 april 2013 gaan we trouwen! Het lijkt me leuk om hier mee te schrijven over alle voorbereidingen en hopelijk ook wat tips op te doen
Meteen maar vast een eerste vraag: hoe ver van tevoren gaan jullie DE jurk uitzoeken? (of voor de bruidjes van dit jaar: hoe ver van tevoren hebben jullie je jurk uitgezocht?)
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
Gefeliciteerd
Ik heb mijn jurk 8-9 maanden van te voren uitgezocht - gekocht
Goochempie, wij hadden bepaalde dingen ook ver van te voren al vastgelegd... hier kwam op een gegeven moment een punt dat er even een tijd was dat er niks te regelen viel en dan opeens komt alles weer tegelijk :-D
Ik heb mijn jurk 8-9 maanden van te voren uitgezocht - gekocht
Goochempie, wij hadden bepaalde dingen ook ver van te voren al vastgelegd... hier kwam op een gegeven moment een punt dat er even een tijd was dat er niks te regelen viel en dan opeens komt alles weer tegelijk :-D
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
mouette schreef:Goedemorgen!
Gefeliciteerd! Heet je in het echt ook Mouette?
Gast- Gast
Gefeliciteerd, Mouette!
Ik heb in maart mijn jurk uitgezocht en ga in september trouwen, een half jaar van tevoren dus
Ik heb in maart mijn jurk uitgezocht en ga in september trouwen, een half jaar van tevoren dus
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Bedankt voor de felicitaties allemaal! Ik heb meteen maar even gemaild met de bruidskledingwinkel die ik op het oog heb voor een afspraak. Beter te vroeg dan te laat toch?
Wie nemen jullie mee om bruidsjurken te passen? Ik ga samen met mijn moeder en zusje (zusje is ook bruidsmeisje)
En hoe hebben jullie je getuigen gevraagd? Ik wil mijn beste vriendin en oma als getuigen. Beste vriendin heb ik al op een leuke manier gevraagd, maar ik wil mijn oma ook graag op een speciale manier vragen. Ze is alleen nogal een nuchter type dus ik ben bang dat ze het al snel 'too much' vindt.
@ Powerbabe: Nee, mijn voornaam begint wel met een M, maar gelukkig hebben mijn ouders me niet naar het franse woord voor zeemeeuw genoemd
Wie nemen jullie mee om bruidsjurken te passen? Ik ga samen met mijn moeder en zusje (zusje is ook bruidsmeisje)
En hoe hebben jullie je getuigen gevraagd? Ik wil mijn beste vriendin en oma als getuigen. Beste vriendin heb ik al op een leuke manier gevraagd, maar ik wil mijn oma ook graag op een speciale manier vragen. Ze is alleen nogal een nuchter type dus ik ben bang dat ze het al snel 'too much' vindt.
@ Powerbabe: Nee, mijn voornaam begint wel met een M, maar gelukkig hebben mijn ouders me niet naar het franse woord voor zeemeeuw genoemd
mouette- Fluisteraar
Leuk.
Ik had mijn moeder en zusje mee en bij de pas daarna mijn moeder zusje en schoonmoeder.
Mijn beste vriendin had ik gewoon gevraagd, dat flapte er meteen uit. Voor mijn vader heb ik een gedicht op een tegeltje laten drukken en die aan hem gegeven
Ik had mijn moeder en zusje mee en bij de pas daarna mijn moeder zusje en schoonmoeder.
Mijn beste vriendin had ik gewoon gevraagd, dat flapte er meteen uit. Voor mijn vader heb ik een gedicht op een tegeltje laten drukken en die aan hem gegeven
Laatst aangepast door Inge op vr 22 jun 2012 - 22:52; in totaal 1 keer bewerkt
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik wil mijn zus en mij moeder vragen en die mogen ook mee jurken passen, dus dat gooi ik mooi in de combi
Duurt nog even!
Denk dat ik in Januari pas ga passen, heb ik die maand ook weer wat leuks te doen en dat ik nog ruim een half jaar vantevoren!
Ik denk dat ik mijn jurk online ga bestellen, scheelt super veel geld wat we weer ergens anders (of huwlijksreis) kunnen besteden
Duurt nog even!
Denk dat ik in Januari pas ga passen, heb ik die maand ook weer wat leuks te doen en dat ik nog ruim een half jaar vantevoren!
Ik denk dat ik mijn jurk online ga bestellen, scheelt super veel geld wat we weer ergens anders (of huwlijksreis) kunnen besteden
Guus- Kletskop
Goochemm ik vind het zooo leuk!!!
Krijg helemaal kriebeltjes bij hoe je het beschrijft Lieverd!!
Krijg helemaal kriebeltjes bij hoe je het beschrijft Lieverd!!
Gast- Gast
Goochempie schreef:Ik wil mijn zus en mij moeder vragen en die mogen ook mee jurken passen, dus dat gooi ik mooi in de combi
Duurt nog even!
Ik zou zelf echt geen jurk online bestellen, hij moet toch precies passen en dat krijg je nooit als je hem online besteld.. Die van mij moest 3x vermaakt worden..
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Ik vind trouwjurken gewoon echt veel veel te duur, bizar gewoon. Ik geef dat liever uit aan andere dingen. Ik heb die jurk maar een paar uur aan...
Er zijn heel veel sites waar ze dure jurken gewoon namaken (met goeie recencies en op maat) en veel Amerikaanse ketens hebben ook een bruidslijn die gewoon te betalen zijn. Zelfs al past hij niet precies en moet ik hem wat bij laten maken ben ik nog honderden euro's goedkoper uit.
Ik ga passen in een bruidszaak en als er mooie jurken zijn onder de 500 zijn dan ben ik om, maar ik geef het weinig kans
Er zijn heel veel sites waar ze dure jurken gewoon namaken (met goeie recencies en op maat) en veel Amerikaanse ketens hebben ook een bruidslijn die gewoon te betalen zijn. Zelfs al past hij niet precies en moet ik hem wat bij laten maken ben ik nog honderden euro's goedkoper uit.
Ik ga passen in een bruidszaak en als er mooie jurken zijn onder de 500 zijn dan ben ik om, maar ik geef het weinig kans
Guus- Kletskop
Mijn jurk is af, en mijn verloofde zijn pak ook, en het bruidsmeisjes jurkje van onze dochter ook! Alles op maat gemaakt, super mooie stoffen, mijn jurk is nagemaakt van een merk jurk met wat aanpassingen die ik zelf het mooiste vond. En we zijn voor die 3 dingen bij elkaar nog geen 300 euro kwijt . Ook hebben we 25 Corsages laten maken, heel mooi geworden voor 3 of 4 euro in totaal!
We hebben alles in onze vakantie laten maken afgelopen 2 weken. Ik ben helemaal happy, alleen we komen er echt niet uit wat we als dagindeling willen en of we het nou thuis vieren of een zaaltje huren. Of we overdag een receptie of een feest doen. En dat is toch wel handig om te weten om de tijd van het trouwen te bepalen. Ook ben ik nu hard op zoek naar een fotograaf, ik denk dat we voor deze gaan. www.mashabakker.com
We hebben alles in onze vakantie laten maken afgelopen 2 weken. Ik ben helemaal happy, alleen we komen er echt niet uit wat we als dagindeling willen en of we het nou thuis vieren of een zaaltje huren. Of we overdag een receptie of een feest doen. En dat is toch wel handig om te weten om de tijd van het trouwen te bepalen. Ook ben ik nu hard op zoek naar een fotograaf, ik denk dat we voor deze gaan. www.mashabakker.com
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Waar en hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Guus- Kletskop
Op vakantie in M.acedonie (waar mijn ouders wonen), naar een kleermaakster waar mijn moeder ook al haar jurken laat maken. Zij is echt geweldig, en lief. Zij is ook mee geweest naar de stoffenwinkel, we hadden ook naar de markt kunnen gaan voor nog goedkopere stoffen maar ik wilde toch wel wat kwaliteit, en in dit winkeltje hebben ze echt zijde etc voor heel weinig geld. Aan de stof hebben we ongeveer 100 euro uitgegeven, en zij heeft hem helemaal op maat gemaakt, naar het ontwerp wat ik wilde voor 2000 denar, dat is ongeveer 32/35 euro.
Mijn man heeft zijn pak laten maken bij een professionele pakkenmaker voor 8100 denar. (1000 denar is ongeveer 16 euro)
En voor de jurk van mijn dochter heb ik 200 denar stof betaal en de kleermaakster heeft hem gratis voor ons op maat gemaakt naar het ontwerp wat ik wilde, met tasje erbij van dezelfde stof en een bloem erop met de stof van mijn jurk. Ook heeft ze het ringkussentje gemaakt.
De corsages daar heb ik stof voor gekocht, voor een paar euro, (waar nog heel veel van over is) en voor 200 denar hebben die lieve mensen in de oude stad van Skopje er 25 van gemaakt.
Ook heb ik 3 lange tasjes laten maken voor de bruidsmeisjes, de stof was 200 denar, en ik heb er 3 voor 600 denar laten maken. Ze zijn erg mooi geworden.
Dus mijn tip, boek een vakantie naar M.acedonie, en laat het daar maken!
Helaas had de kleermaakster geen tijd meer voor de twee jurken van mijn getuige en bruidsmeisje, ik heb wel de stof meegenomen, dus nu ben ik op zoek naar iemand hier die twee redelijk simpele jurken kan naaien voor weinig geld. Jullie een idee misschien?
Mijn man heeft zijn pak laten maken bij een professionele pakkenmaker voor 8100 denar. (1000 denar is ongeveer 16 euro)
En voor de jurk van mijn dochter heb ik 200 denar stof betaal en de kleermaakster heeft hem gratis voor ons op maat gemaakt naar het ontwerp wat ik wilde, met tasje erbij van dezelfde stof en een bloem erop met de stof van mijn jurk. Ook heeft ze het ringkussentje gemaakt.
De corsages daar heb ik stof voor gekocht, voor een paar euro, (waar nog heel veel van over is) en voor 200 denar hebben die lieve mensen in de oude stad van Skopje er 25 van gemaakt.
Ook heb ik 3 lange tasjes laten maken voor de bruidsmeisjes, de stof was 200 denar, en ik heb er 3 voor 600 denar laten maken. Ze zijn erg mooi geworden.
Dus mijn tip, boek een vakantie naar M.acedonie, en laat het daar maken!
Helaas had de kleermaakster geen tijd meer voor de twee jurken van mijn getuige en bruidsmeisje, ik heb wel de stof meegenomen, dus nu ben ik op zoek naar iemand hier die twee redelijk simpele jurken kan naaien voor weinig geld. Jullie een idee misschien?
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Haha ahaaa, goed geregeld, wat fijn!
Marktplaats coupeuse zoeken misschien?
Marktplaats coupeuse zoeken misschien?
Guus- Kletskop
@ Inge: Ik was een nachtje weg dus reageer nu pas. Heb wel het gedicht voor je vader gelezen: echt supermooi en lief! Had je het zelf gemaakt? In dat geval: respect!
De afspraak bij de bruidsmodewinkel is inmiddels gemaakt, dinsdag ga ik passen, samen met mijn moeder en zus. Ben benieuwd! Ik weet ook nog niet zeker of ik wel zoveel geld uit wil geven aan een jurk, ik denk alleen als ik hem echt heel erg mooi vind. Wel fijn als je een kleermaker in Macedonie kent. Helaas heb ik niet zulke goede connecties
De afspraak bij de bruidsmodewinkel is inmiddels gemaakt, dinsdag ga ik passen, samen met mijn moeder en zus. Ben benieuwd! Ik weet ook nog niet zeker of ik wel zoveel geld uit wil geven aan een jurk, ik denk alleen als ik hem echt heel erg mooi vind. Wel fijn als je een kleermaker in Macedonie kent. Helaas heb ik niet zulke goede connecties
mouette- Fluisteraar
Breekt in: wat leuk goochem!! Gefeliciteerd
En iedereen in dit topic natuurlijk ook.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Ik mag me hier ook melden ! Gistermiddag ben ik tijdens een romantische picknick ten huwelijk gevraagd. Een datum hebben we nog niet bedacht, maar het wordt ergens in de zomervakantie van volgend jaar!
Hoi Rebecca,
Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! Klinkt als een romantisch aanzoek.
Leuk dat je ook mee komt schrijven over alle voorbereidingen.
Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! Klinkt als een romantisch aanzoek.
Leuk dat je ook mee komt schrijven over alle voorbereidingen.
mouette- Fluisteraar
Gefeliciteerd, Rebecca!
Suus- Lady Post-a-lot
TNMN schreef:Breekt in: wat leuk goochem!! Gefeliciteerd
Thnx!
Ik heb mijn ring gevonden! Jammer genoeg boven budget maar ik zou zelfs dingen willen verkopen om te zorgen dat ik hem mag
Het is een witgouden antieke ring met een saffier en briljanten, precies mijn maat... Dat moet een voorteken zijn!
We wilden überhaupt al beide een ring uitzoeken ipv een setje en mijn vriend vind deze ook heel mooi en hij wil gewoon een gladde simpele witgouden.
Hij zei nu: dan koop ik wel een zilveren, dat is veel goedkoper en ik zie toch het verschil niet! Dan krijg jij die!
Maar ik wil gewoon beide een mooie ring natuurlijk! Op de een of andere manier gaat hij er komen!
Guus- Kletskop
Goochempie schreef:Ik vind trouwjurken gewoon echt veel veel te duur, bizar gewoon. Ik geef dat liever uit aan andere dingen. Ik heb die jurk maar een paar uur aan...
En een 2ehands jurk dan? Ik had die van mij via marktplaats en ik was er maar 350,- euro voor kwijt.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Shisha schreef:Goochempie schreef:Ik vind trouwjurken gewoon echt veel veel te duur, bizar gewoon. Ik geef dat liever uit aan andere dingen. Ik heb die jurk maar een paar uur aan...
En een 2ehands jurk dan? Ik had die van mij via marktplaats en ik was er maar 350,- euro voor kwijt.
Ik was wel wat meer kwijt dan 350 euro, maar ik heb mijn jurk via een winkel die trouwjurken to 600 euro verkoopt. En de jurken waren echt heel mooi!
Suus- Lady Post-a-lot
@ Goochempie: Wat cool dat je je ring al hebt gevonden! Klinkt mooi, witgoud met saffier. Dat vind ik ook een prachtige steen. En wat betreft de prijs: gewoon wat schuiven met het budget, dan kan het misschien toch wel. Superlief van je vriend trouwens dat hij aanbood om dan voor een zilveren ring te gaan zodat jij dan die ring kan kopen. Echte liefde!
Ik ben vanochtend bruidsjurken wezen passen en heb mijn jurk gevonden en gekocht! Het is er eentje geworden van Justin Alexander, strapless met kant en klein sleepje. Het was de vierde jurk die ik aantrok en ik wilde hem eigenlijk niet meer uittrekken. Mijn moeder en zusje waren ook gelijk even helemaal stil.
Mijn mama bood aan om de helft te betalen dus nu is ie ook nog binnen budget gebleven.
Ik weet niet of jullie het leuk vinden om een plaatje te zien? Ik weet alleen nog niet hoe ik hier plaatjes kan plakken..
Ik ben vanochtend bruidsjurken wezen passen en heb mijn jurk gevonden en gekocht! Het is er eentje geworden van Justin Alexander, strapless met kant en klein sleepje. Het was de vierde jurk die ik aantrok en ik wilde hem eigenlijk niet meer uittrekken. Mijn moeder en zusje waren ook gelijk even helemaal stil.
Mijn mama bood aan om de helft te betalen dus nu is ie ook nog binnen budget gebleven.
Ik weet niet of jullie het leuk vinden om een plaatje te zien? Ik weet alleen nog niet hoe ik hier plaatjes kan plakken..
mouette- Fluisteraar
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Trouwtopic 2013
» trouwtopic 2011 !
» trouwtopic 2012
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» 2013
» trouwtopic 2011 !