Het -5 TOPIC!
+19
sanne-84
Shisha
Aziraphale
Esperanza
Dennenappel
Suus
Tiana
silly-one
Lavendel
Penny Blossom
Travelgurly
TukTuk
Error
flower
Lien
Lise_E
Ster
Muppie
Bay
23 plaatsers
Pagina 15 van 19
Pagina 15 van 19 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19
Re: Het -5 TOPIC!
Dank je wel voor je uitgebreide antwoord! Ik heb inderdaad ook pijnstillers en spierverslappers. Rond kerst zaten mijn bekken en onderrug ook al iets vast. Toen kon ik wel nog alles, had alleen veel pijn, kon bepaalde bewegingen als bukken e.d. niet maken en liep als een gans.Sayuri schreef:Dennenappel schreef:Als je je gegevens hier neerzet, wil ik hem voor je in de tabel zetten. Wat is je lengte, gewicht, start gewicht, e.d.?
De tabel is namelijk van klein naar groot gebaseerd.
Het was ook heel vervelend, donderdag kon ik geen eens bewegen, alleen mijn armen en mijn voeten een beetje. Lag plat op de grond te gillen van de pijn en kon geen eens een matras o.i.d. opkruipen. Het was echt verschrikkelijk.
Ik had dat ook 2 weken geleden, ik kon echt niks meer. Ik had daarvoor al een paar weken last van lage rugpijn, maar daar was nog wel mee om te gaan. Toen was de lage rugpijn een weekje weg en maakte ik een rare onverwachte beweging en ineens was alles over en uit. Wat een pijn en ik stond ook helemaal scheef. Ik kon niet meer lopen en niet meer zitten. De eerste dag kroop ik letterlijk over de grond om van A naar B te gaan, verschrikkelijk. Ik heb toen pijnstillers en spierontspanners van de dokter gekregen, maar uiteindelijk toch nog een week platgelegen.
En toen ik beter was, besloot ik dat ik veel meer moet bewegen, bij mij kwam het echt doordat mijn spieren en mijn lichaam gewoon niet in goede conditie waren, denk ik.
Ik loop nu 5 a 6 keer in de week (rustig en maar 20 min tot 30 min elke keer om het op te bouwen) en ik doe buikspier-en rugspieroefeningen op de grond. Zo hoop ik sterker en fitter te worden. Ik wilde eerst elke dag gaan sporten, maar nu na 2 weken voel ik toch de rugpijn soms heel lichtjes terugkomen, dus ik ga me nu zeker aan mijn rustdagen houden.
En als bijgevolg heb ik nu ook in mijn hoofd om strakker te worden. Ik ben 1.69m en ik weeg 55.8 kg, waarvan 15.6 vet (dus 27%) volgens mijn weegschaal. Ik hoop meer spieren op te gaan bouwen en mijn vetpercentage naar 25% terug te brengen, misschien uiteindelijk nog minder. Na 2 weken lopen en grondoefeningen ben ik zwaarder geworden (1 kg), maar wel strakker. Mijn kleding zit al iets losser.
Ik zou wel in dit topic mee willen schrijven, maar aangezien ik geen 5kg moet afvallen, maar alleen vet moet verliezen en spieren opbouwen, weet ik niet of het een geschikt topic voor mij is.
In ieder geval dennenappel: begin rustig aan weer te bewegen, zodat je spieren sterker worden, maar niet overbelast raken. Als dat goed voelt, kun je misschien ook gaan werken aan je buikspieren en rugspieren, maar wel in combinatie met cardio om je hele lichaam soepel te houden.
Mijn bekken en alle spieren daaromheen staan naar binnen gericht, ik moet ze nu langzaam aan leren normaal en iets meer naar buitengericht te gaan laten staan. Doordat ze naar binnen staan, is het hele gebied continue gespannen. Dit heb ik waarschijnlijk mijn hele leven al. Door oefeningen moet dit nu langzaam aan anders gaan. Ik denk dat dit wel te maken heeft met de verkrampte onderrug.
Cardio ben ik al heel voorzichtig mee begonnen de afgelopen maanden, evenals mijn spieren ontspannen (bleken continue gespannen te zijn). Het is inderdaad denk ik niet verkeerd om rug- en buikspieroefeningen te gaan doen als ik mij weer normaal kan bewegen.
Ik hoop dat het bij jou snel beter gaat! Van mij kan je gewoon bij dit topic, er zijn er meer die amper willen afvallen maar minder vet willen hebben en in het algeheel wat strakker.
Zelf wil ik wat strakker worden, vet rondom mijn heupen weg en mijn conditie verbeteren. Daarnaast wil ik mij wat meer kunnen beheersen met ongezond eten. Wanneer ik een zak snoep, koek, chips o.i.d. heb, gaat/ging het in een keer op.
@Zelda; het was ook heel eng, vooral omdat het zolang duurde, de huisarts alleen pillen voorschreef en ik nog steeds plat op mijn buik op de grond lag en mij niet kon bewegen, verschrikkelijk veel pijn had en naar de wc moest (al vijf uur lang!). Ik zie dat Angelyn je al heeft toegevoegd!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Hier gisteren ook weer goed begonnen. Helaas niets kwijt t.o.v. gisteren maar ik voel ook dat ik het weer kan volhouden!
Ik wil nog steeds donderdag 59 kg halen. Mijn streefdoel
@ Zelda, wat ben jij een mopske qua lengte! Ik had mij jou veel langer voorsteld (Altijd grappig als je voorstelling voor geen meter klopt).
Ik wil nog steeds donderdag 59 kg halen. Mijn streefdoel
@ Zelda, wat ben jij een mopske qua lengte! Ik had mij jou veel langer voorsteld (Altijd grappig als je voorstelling voor geen meter klopt).
Gast- Gast
Ja ik ben erg klein, misschien ben ik inmiddels al 1.60 maar goed, daardoor lijk ik dus heel snel al dik.Punk'd schreef:
Gast- Gast
AngelNyn schreef:Ik heb je er bij gezet Zelda! Je kan zelf nog even je eerste streefdatum invullen
Overigs Lavendel, als je de tabel hebt, en je klikt op de rand aan de buitenzijde, zie je hele kleine pijltjes tevoorschijn komen, en als je op het pijltje dat naar beneden wijst klikt, komt op die plek een nieuwe regel
Naam Start Lengte BMI 1e Doel 2e Doel Huidig Streefdatum 1e doel Gewicht op 1e streefdatum Totaal eraf Lavendel 54 1.55 22.5 52 50 54.0 1 april . 0 Zelda 65 1,58 26 60 58 65 M1918 58.7 1.65 21.6 55 53 58.7 16 maart Angelnyn 83,9 1.66 30 80 75 79,4 1 maart . 4,5 Stylegirl 88 1.68 31 83 79 86,5 1 april . 1,5 KBW
Sayuri68.5
55.81.68
1.6924
2068
5565
5467.9
561 februari
9 maart.
.0.6
+0.2Punk'd 62 1.72 20.08 59 56 59.4 1 maart . 2.6 Silly-one 79 1.72 27 75 70 76.9 1 maart . 2.1 Aimy 72.5 1.73 23.09 69.9 67,5 69.1 tweede doel 31 maart 69.5 3.4 Chipp 72.5 1.73 23.36 69 67 69.9 14 februari . 2.6 Dennenappel 62.8 1.78 20 61 59 62.3 23 maart . 0,5 Powerbabe 70.9 1.82 21,4 68 65 70,3 13 februari . 0,6
Ik heb mezelf er ook bij gezet. Ik ben overigens sinds het sporten alleen maar aangekomen in gewicht (heb nu 55.8kg als startgewicht gezet, maar voor ik begon te sporten woog ik minder, zo rond 54kg) en het blijft maar stijgen. Ik probeer minder koolhydraten te eten, maar dat lukt niet zo goed, ik ben echt gek op noodles, pasta en aardappelpuree...Snoepen deed ik al niet veel. Ik zal het toch met sporten moeten doen om dat vet percentage omlaag te krijgen en niet met behulp van (minder) eten, al ga ik proberen me in te houden op het gebied van koolhydraten. Zo moeilijk!
Laatst aangepast door Sayuri op ma 27 feb 2012 - 23:11; in totaal 1 keer bewerkt
Sayuri- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11
Oh en I messed up the table. Ook dat nog. Kan iemand dat corrigeren voor mij?
Dennenappel: neem jij nu nog spierontspanners in? Mijn rugpijn is lichtjes terug, en ik vraag me af of ik dat mag innemen nu. Het zijn gewoon de pillen die ik nog over heb van 2 weken terug.
Dennenappel: neem jij nu nog spierontspanners in? Mijn rugpijn is lichtjes terug, en ik vraag me af of ik dat mag innemen nu. Het zijn gewoon de pillen die ik nog over heb van 2 weken terug.
Sayuri- Fluisteraar
Hey
Allemaal een goede dag gehad dames? Ik wel! Zit nu aan een lekker kopje thee en heb net nog een paar druiven en een pruim gehad nu is alles op Als avondeten had ik broccoli, worteltjes, paprika, ui en een paar ovengebakken krieltjes en een halve vega schnitzel. Jullie?
Hoop dat alles goed gaat met de high tea Zelda. En Silly one wat sport jij toch altijd veel zeg! Super goed! Als ik dat zou doen zouden de kilo's eraf vliegen! Ligt het bij jou dan ook vooral aan je eten dat je iets te zwaar bent? En Dennenappel en Sayuri waar komt jullie pijn vandaan eigenlijk? (of heb ik daar overheen gelezen..?)Gaat het ooit weer over of is het chronisch? Lijkt me heel naar, hoop dat het snel beter gaat bij jullie.
Punk'd ik zag je topshop kleding, superleuk! Whaa ik heb ook van die korte shortjes dus moet echt proberen ook doordeweeks te gaan sporten als het weer langer licht is anders wordt dat nooit wat natuurlijk.
Allemaal een goede dag gehad dames? Ik wel! Zit nu aan een lekker kopje thee en heb net nog een paar druiven en een pruim gehad nu is alles op Als avondeten had ik broccoli, worteltjes, paprika, ui en een paar ovengebakken krieltjes en een halve vega schnitzel. Jullie?
Hoop dat alles goed gaat met de high tea Zelda. En Silly one wat sport jij toch altijd veel zeg! Super goed! Als ik dat zou doen zouden de kilo's eraf vliegen! Ligt het bij jou dan ook vooral aan je eten dat je iets te zwaar bent? En Dennenappel en Sayuri waar komt jullie pijn vandaan eigenlijk? (of heb ik daar overheen gelezen..?)Gaat het ooit weer over of is het chronisch? Lijkt me heel naar, hoop dat het snel beter gaat bij jullie.
Punk'd ik zag je topshop kleding, superleuk! Whaa ik heb ook van die korte shortjes dus moet echt proberen ook doordeweeks te gaan sporten als het weer langer licht is anders wordt dat nooit wat natuurlijk.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Zelda schreef:Mijn BMI klopt trouwens niet, als ik het bereken komt er 25 uit.
Ik heb het op 4 sites uitgerekend en overal komt 26 of 26,04 uit
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
O echt? Ik heb dan volgens mij als gewicht 63 ingevuld, dat is tenminste het gewicht waarmee ik s' ochtends op de weegschaal sta....aan het eind van de dag is het 65AngelNyn schreef:Zelda schreef:Mijn BMI klopt trouwens niet, als ik het bereken komt er 25 uit.
Ik heb het op 4 sites uitgerekend en overal komt 26 of 26,04 uit
Gast- Gast
Zelda, je zegt wel in een post dat je 1.60 m bent, maar bij de gegevens voor in de tabel zei je dat je 1.58 lang bent, misschien ligt het daaraan? Hoe was de high tea trouwens?
Lavendel, goed bezig met je eten! Ik had als diner wat noodles, peultjes, champignons, paprika en kip in een teriyaki woksausje. Was lekker :-)
Shisha, balen dat je ziek bent joh! Beterschap!
Punk'd, bij mij voelt het ook alsof ik even genoeg ongezonde dingen heb gegeten en het nu makkelijker kan volhouden. Weet nog niet of dat ook echt zo is, haha.
Sayuri, ik vind koolhydraten ook te lekker om daar veel van te schrappen, maar ik probeer het wel. Ik ben niet zo'n grote broodfan, maar eet overdag weg gewoon brood. 's Avonds neem ik koolhydraten ter grootte van een vuist zeg maar. Die tip heb ik ooit eens gekregen. Dit geldt voor rijst, pasta, noodles, aardappels en dat soort dingen. Het helpt bij mij wel, ik minder, maar eet toch wat ik lekker vind.
Lavendel, goed bezig met je eten! Ik had als diner wat noodles, peultjes, champignons, paprika en kip in een teriyaki woksausje. Was lekker :-)
Shisha, balen dat je ziek bent joh! Beterschap!
Punk'd, bij mij voelt het ook alsof ik even genoeg ongezonde dingen heb gegeten en het nu makkelijker kan volhouden. Weet nog niet of dat ook echt zo is, haha.
Sayuri, ik vind koolhydraten ook te lekker om daar veel van te schrappen, maar ik probeer het wel. Ik ben niet zo'n grote broodfan, maar eet overdag weg gewoon brood. 's Avonds neem ik koolhydraten ter grootte van een vuist zeg maar. Die tip heb ik ooit eens gekregen. Dit geldt voor rijst, pasta, noodles, aardappels en dat soort dingen. Het helpt bij mij wel, ik minder, maar eet toch wat ik lekker vind.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Morning! Er is bij mij 0.3 af Ik kan het alleen niet in de tabel invullen, snap er niks meer van haha. Kan iemand ook het stuk van Sayuri weer rechtzetten? Dan kan ik daarna weer kijken of ik dat van mij kan veranderen.
Ik heb vanochtend een bakje kwark met lijnzaad, muesli, druiven en pruim op. Voor straks staat er een kiwi op het programma, als lunch volkorenknackebrod met hutenkase en komkommer, tussendoor een appel en een paar noten en voor vanavond heb ik de helft van mijn eten van gister nog over.
Wel echt een nadeel van kantoorwerk, merk dat ik een stuk minder aan mijn beweging toekom. Als ik straks samenwoon met mijn vriend (heeft nu geen zin want hier in n.ijmegen moet je een abonnement en ik verhuis wrs (hopelijk) binnen een aantal weken) wil ik gaan bootcampen! Powerbabe en Punk'd hadden het er al over (in dit topic?) maar dat is zo leuk! Lijkt me heerlijk op een zonnige avond in het park
Als ik mijn volgende salaris heb ga ik eerst maar even een goedkoop fitnessmatje scoren (iemand een idee waar ik een goede kan halen? Dus niet zo'n heel dun flut matje), dan kan ik tenminste ook een beetje spieroefeningen doen. In de lente en zomer loop ik altijd liever hard dan dat ik naar de sportschool ga maar daar word ik natuurlijk niet echt veel strakker van.
Succes vandaag!
Ik heb vanochtend een bakje kwark met lijnzaad, muesli, druiven en pruim op. Voor straks staat er een kiwi op het programma, als lunch volkorenknackebrod met hutenkase en komkommer, tussendoor een appel en een paar noten en voor vanavond heb ik de helft van mijn eten van gister nog over.
Wel echt een nadeel van kantoorwerk, merk dat ik een stuk minder aan mijn beweging toekom. Als ik straks samenwoon met mijn vriend (heeft nu geen zin want hier in n.ijmegen moet je een abonnement en ik verhuis wrs (hopelijk) binnen een aantal weken) wil ik gaan bootcampen! Powerbabe en Punk'd hadden het er al over (in dit topic?) maar dat is zo leuk! Lijkt me heerlijk op een zonnige avond in het park
Als ik mijn volgende salaris heb ga ik eerst maar even een goedkoop fitnessmatje scoren (iemand een idee waar ik een goede kan halen? Dus niet zo'n heel dun flut matje), dan kan ik tenminste ook een beetje spieroefeningen doen. In de lente en zomer loop ik altijd liever hard dan dat ik naar de sportschool ga maar daar word ik natuurlijk niet echt veel strakker van.
Succes vandaag!
Lavendel- Ratel
Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed hoe lang ik ben, het kan zijn dat ik inmiddels al 1.60 ben maar dat weet ik niet zeker de high tea was lekker, wel ongezond, maarja.Stylegirl schreef:Zelda, je zegt wel in een post dat je 1.60 m bent, maar bij de gegevens voor in de tabel zei je dat je 1.58 lang bent, misschien ligt het daaraan? Hoe was de high tea trouwens?
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed hoe lang ik ben, het kan zijn dat ik inmiddels al 1.60 ben maar dat weet ik niet zeker de high tea was lekker, wel ongezond, maarja.Stylegirl schreef:Zelda, je zegt wel in een post dat je 1.60 m bent, maar bij de gegevens voor in de tabel zei je dat je 1.58 lang bent, misschien ligt het daaraan? Hoe was de high tea trouwens?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik voel mij gelukkig al weer iets beter vandaag! Nog steeds iets last van mijn maag maar ik ben niet meer zo misselijk als de afgelopen dagen.
Ik ben door de griep ook weer wat afgevallen maar dat zal er wel weer snel aanzitten nu ik weer normaal kan eten.
Voor de gein even wat oude broeken gepast (die ik al jaren bewaar, hoopvol dat ik ze ooit weer pas) en de meeste pas ik nu weer! Ze zitten nog wel wat strak maar ik krijg ze i.i.g. weer over mijn kont heen en dicht. Alleen 1 spijkerbroek krijg ik nog niet dicht. En dat is de spijkerbroek waar ik weer in wil passen.
Vandaag doe ik nog een dagje rustig aan, morgen weer werken en hopelijk vrijdag dan weer sporten!
Lavendel: Woon je in de buurt van je werk? En ga je met de fiets? Anders is dat misschien een optie. Ik woon sinds vorig jaar op ongeveer een half uur fietsen van mijn werk af en ik probeer altijd op de fiets te gaan.
Ik ben door de griep ook weer wat afgevallen maar dat zal er wel weer snel aanzitten nu ik weer normaal kan eten.
Voor de gein even wat oude broeken gepast (die ik al jaren bewaar, hoopvol dat ik ze ooit weer pas) en de meeste pas ik nu weer! Ze zitten nog wel wat strak maar ik krijg ze i.i.g. weer over mijn kont heen en dicht. Alleen 1 spijkerbroek krijg ik nog niet dicht. En dat is de spijkerbroek waar ik weer in wil passen.
Vandaag doe ik nog een dagje rustig aan, morgen weer werken en hopelijk vrijdag dan weer sporten!
Lavendel: Woon je in de buurt van je werk? En ga je met de fiets? Anders is dat misschien een optie. Ik woon sinds vorig jaar op ongeveer een half uur fietsen van mijn werk af en ik probeer altijd op de fiets te gaan.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Shisha schreef:Ik voel mij gelukkig al weer iets beter vandaag! Nog steeds iets last van mijn maag maar ik ben niet meer zo misselijk als de afgelopen dagen.
Fijn dat je weer beter bent en dat je broeken al bijna goede passen Ik heb ook zo'n spijkerbroek in de kast die ik weer wil passen, het past steeds een stukje beter! En helaas woon ik echt een uur rijden met de auto van mijn werk af. Ik ga nu maar vaak 's avonds naar de supermarkt lopen dan kom ik iig nog even buiten en heb ik een beeje beweging. In het weekend probeer ik het wel een beetje te compenseren maargoed dat schiet niet echt op.
Lavendel- Ratel
Dat is wel iets te ver om te fietsen!
Thuis oefeningen doen kan ook. Ik heb alleen geen idee waar je een goede (en goedkope) mat kan kopen. En anders wat gewichtjes erbij kopen voor thuis? Volgens mij zijn die niet zo heel duur.
Thuis oefeningen doen kan ook. Ik heb alleen geen idee waar je een goede (en goedkope) mat kan kopen. En anders wat gewichtjes erbij kopen voor thuis? Volgens mij zijn die niet zo heel duur.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Dit heb ik niet chronisch, ik hoop dit ook niet nogmaals te krijgen. Een verkrampte onderrug schijnt iedereen zomaar plotseling te kunnen krijgen. Bij mij heeft het misschien wel verband met mijn bekken.Lavendel schreef: En Dennenappel en Sayuri waar komt jullie pijn vandaan eigenlijk? (of heb ik daar overheen gelezen..?)Gaat het ooit weer over of is het chronisch? Lijkt me heel naar, hoop dat het snel beter gaat bij jullie.
Daarnaast ben ik wel 'chronisch ziek'. Astma en pds. Voor PDS loop ik 1x per twee weken in het ziekenhuis. Bij mij is het nogal hardnekkig, zeer zeer trage darmen. Veel medicijnen (geen arts heeft iemand gezien met meer), daarnaast moeilijke stoelgang, pijn, vermoeidheid, krampen, gassen, opgeblazen, noem maar op. Astma gaat het laatste jaar goed Voorheen elk jaar wel minstens 4-5 keer dat ik ruim zes weken zeer benauwd was, opgezette keel, geen stem, zeer kortademend, hoesten e.d.
Hierdoor is het voor mij moeilijk om sporten op te bouwen. Met mijn longen kost het extra veel tijd, net wat opgebouwd en boem lig ik weer tijdelijk stil door mijn darmen of longen en kan ik weer opnieuw beginnen. Frustrerend, maar ik blijf doorgaan! Sporten is nou eenmaal mijn uitlaatklep, waar ik van hou. Sommigen sporten kan en mag ik ook niet meer, krijg ik te veel pijn, val ik flauw en kan ik een paar dagen amper lopen van de pijn. Dat doen we dus maar niet .
Dennenappel- Kletskop
Ik ben zonder echte reden aangekomen en ik ga dus maar wat meer mijn best doen om iig niet verder aan te komen. Ik doe niet mee, maar ik houd jullie in de gaten
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ha dames,
Hoe gaat het bij jullie? Bij mij prima, heb zelfs vanochtend een fitnessmatje gekocht en net een paar workouts gedaan. Ik was aan het zoeken op workoutfilmpjes en kwam dit tegen: http://sixpackshortcuts.com/index-f37.php?c=3&k=111
Het is een beetje gericht op mannen en het kweken van buikspieren maar het focust zich op het belang van gezond en niet te veel eten NA het sporten ipv wat veel mensen doen, gezond eten dan sporten en daarna iets lekker etens of meer eten dan normaal omdat ze het er toch al afgesport hebben. Ga hier eens proberen meer op te letten, kijken of het iets uitmaakt. Wat denken jullie hiervan?
Hoe gaat het bij jullie? Bij mij prima, heb zelfs vanochtend een fitnessmatje gekocht en net een paar workouts gedaan. Ik was aan het zoeken op workoutfilmpjes en kwam dit tegen: http://sixpackshortcuts.com/index-f37.php?c=3&k=111
Het is een beetje gericht op mannen en het kweken van buikspieren maar het focust zich op het belang van gezond en niet te veel eten NA het sporten ipv wat veel mensen doen, gezond eten dan sporten en daarna iets lekker etens of meer eten dan normaal omdat ze het er toch al afgesport hebben. Ga hier eens proberen meer op te letten, kijken of het iets uitmaakt. Wat denken jullie hiervan?
Lavendel- Ratel
Ben ik nog in mijn eentje bezig, of hebben jullie zo'n zondige dag dat je het niet durft te vertellen
Ik ga vanavond maar eens de pasta uit het amber boek proberen. Ik heb Carrie al een paar keer horen vertellen dat hij fantastisch is, dus ik ben benieuwd!
Ik ga vanavond maar eens de pasta uit het amber boek proberen. Ik heb Carrie al een paar keer horen vertellen dat hij fantastisch is, dus ik ben benieuwd!
Lavendel- Ratel
Ik lig nog vrijwel plat en heb daardoor zeer weinig te vertellen eigenlijk. Ja, dat ik baal en het een beetje beu begin te worden.
Dennenappel- Kletskop
Ik ben niet zo actief bezig momenteel. Naja, actief ben ik wel, maar het eten stem ik daar ook op af.
Vanochtend wel 69.6, toch weer iets minder!
Ik houd jullie wel in de gaten hoor
Vanochtend wel 69.6, toch weer iets minder!
Ik houd jullie wel in de gaten hoor
Gast- Gast
Ik heb ook niet veel te vertellen. Let wel op mijn eten, maar ik eet nog steeds niet koolhydraatvrij. Ik zal dat ook niet gaan doen, denk ik. Ik sport ong 5 keer per week (buikspieroefeningen op de grond en tussen de 20 en de 35 min hardlopen) en ik probeer iets meer te bewegen overdag op het werk. Neem bijv. de trap ipv de lift en wat wel leuk is, is dat ik telkens collega's overhaal om met mij mee te doen. We werken op de 5e verdieping, dus het is wel telkens een flinke klim. Het is me tot nu toe elke keer gelukt om mensen mee te krijgen en een aantal collega's nemen nu ook standaard de trap. Zo draag ik mijn steentje bij aan de gezondheid van mijn collega's . Mijn gewicht blijft schommelen rond de 55.8 kg, maar volgens mijn weegschaal is mijn vetpercentage wel omlaag gegaan. Ik heb ook 2 hele strakke spijkerbroeken, waarbij ik zo'n rolletje vet had als ik die aan had. Dat heb ik nog steeds, maar ik denk dat het zwembandje iets minder is geworden.
Sayuri- Fluisteraar
Hier hang ik op de 60.0 stil.. Heb wel de afgelopen week weer koolhydraten gegeten. Ben in iedergeval blij dat ik niet blijf aankomen. Dus ik weet nu ongeveer hoeveel ik kan eten om gelijk te blijven.
Nu moet ik alleen weer een moment vinden waarop ik weer 2 weken streng ga doen. Ik heb het nu zoo ontzettend druk met school dat ik steeds stiekem snaai en echt geen tijd heb om te sporten.
Ik hoopte dat mijn nieuwe hardloopschoenen binnen waren gekomen vandaag dan kon ik in iedergeval wat hardlopen, maar ze zijn er nog niet . Hier dus even rustig verder.. aankomende 3 weken niet veel resultaat en daarna weer hard er tegenaan.
Prioriteit 1 is op het moment mijn laatste 2 modules halen! jaaa
Nu moet ik alleen weer een moment vinden waarop ik weer 2 weken streng ga doen. Ik heb het nu zoo ontzettend druk met school dat ik steeds stiekem snaai en echt geen tijd heb om te sporten.
Ik hoopte dat mijn nieuwe hardloopschoenen binnen waren gekomen vandaag dan kon ik in iedergeval wat hardlopen, maar ze zijn er nog niet . Hier dus even rustig verder.. aankomende 3 weken niet veel resultaat en daarna weer hard er tegenaan.
Prioriteit 1 is op het moment mijn laatste 2 modules halen! jaaa
Gast- Gast
Pagina 15 van 19 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19
Soortgelijke onderwerpen
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Van de hak- op- de- tak topic...
» AD(H)D-topic
» Het +/- topic
» Het UP-topic
» Van de hak- op- de- tak topic...
» AD(H)D-topic
» Het +/- topic