Het -5 TOPIC!
+19
sanne-84
Shisha
Aziraphale
Esperanza
Dennenappel
Suus
Tiana
silly-one
Lavendel
Penny Blossom
Travelgurly
TukTuk
Error
flower
Lien
Lise_E
Ster
Muppie
Bay
23 plaatsers
Pagina 9 van 19
Pagina 9 van 19 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 19
Re: Het -5 TOPIC!
Punk'd dat is wel een goede. Ik merk dat ik dan geneigd ben tot het nemen van lekker eten. Dat schiet natuurlijk niet echt op.
Vanmorgen heb ik mij gewogen en ben t.o.v. vorige week 1.1 kg afgevallen! Jeah, ik merkte al iets bij mijn heupen dat er wat minder vet zat
Vanmorgen weer lekker een uurtje oefeningen gedaan.
Ik eet en drink trouwens wel nog lekkere dingen, een wijntje, wat chips, koek e.d. Alleen niet meer zoveel als eerst. Niet meteen een hele zak chips of snoep.
Vanmorgen heb ik mij gewogen en ben t.o.v. vorige week 1.1 kg afgevallen! Jeah, ik merkte al iets bij mijn heupen dat er wat minder vet zat
Vanmorgen weer lekker een uurtje oefeningen gedaan.
Ik eet en drink trouwens wel nog lekkere dingen, een wijntje, wat chips, koek e.d. Alleen niet meer zoveel als eerst. Niet meteen een hele zak chips of snoep.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Naam | Start | Lengte | BMI | 1e Doel | 2e Doel | Huidig | Streefdatum 1e doel | Gewicht op 1e streefdatum | Totaal eraf |
Lavendel | 54 | 1.55 | 22.5 | 52 | 50 | 53.0 | 1 februari | . | 1.0 |
Angelnyn | 83,9 | 1.66 | 30 | 80 | 75 | 80,5 | 1 maart | . | 3,4 |
Stylegirl | 87 | 1.68 | 31 | 83 | 79 | 86,6 | 1 maart | . | 0,4 |
KBW | 68.5 | 1.68 | 24 | 68 | 65 | 67.9 | 1 februari | 0.6 | |
Punk'd | 61 | 1.72 | 20.5 | 59 | 56 | 60.7 | 1 februari | . | 0.3 |
Silly-one | 79 | 1.72 | 27 | 75 | 70 | 77.6 | 1 maart | . | 1.4 |
Aimy | 72.5 | 1.73 | 24.02 | 69,9 | 67,5 | 71.7 | 10 februari | . | 0,8 |
Chipp | 72.5 | 1.73 | 23.49 | 69 | 67 | 70.3 | 14 februari | . | 2.2 |
Dennenappel | 62.8 | 1.78 | 20 | 61 | 59 | 61.4 | 17 februari | . | 1,4 |
Powerbabe | 70.9 | 1.82 | 21,4 | 68 | 65 | 70,3 | 13 februari | . | 0,6 |
M1918 | 56.7 | 53 |
Dennenappel- Kletskop
Hoi!
Ik heb het boek van Amber gekocht, en hoewel ik al veel wist en het ook al grotendeels volgde ben ik er nog positiever tegenover gaan staan Dus mochten jullie kans hebben om het van iemand te lenen of uit de bieb te halen, doen! Het geeft je echt een andere kijk op voeding. Nu ga ik echt niet iedere ochtend met groentensapjes ontbijten maar light producten en eten uit pakjes en zakjes probeer ik toch wel over te slaan. Al dan gemanipuleerde voedsel, kan niet goed zijn voor een mens
Ik vond dit wel een leuk stukje: Koop geen dingen met ingredienten die een normaal mens niet in zijn voorraadkast heeft staan. Wanneer heb jij voor het laatst eeb 'natriumwaterstofcarbonaat' in de pan gegooid? Of een stukje 'fosfatidylcholine' afgesneden?
De naam van het boek vind ik trouwens wel verschrikkelijk. Eet jezelf mooi, slank & gelukkig komt over als zo'n enorm vrouwen dieetboek, terwijl het je eigenlijk gewoon heel veel over de werking van voeding leert. Zonde. Het komt op mij nu minder intelligent over dan het eigenlijk is.
Anyway, goed bezig Punk'd! Fijn dat je de flow weer gevonden hebt Ik kan ook wel eens met een beloningssysteem gaan werken.. Over 2 weken begin ik met mijn 1e echte baan en ik ga er natuurlijk vanuit dat dan het geld met bakken binnenstroomt Dus mijn eerste beloning wordt Viktor en Rolf Flowerbomb parfum en de 2e wordt een paar Shabbies laarzen. You've got to set your rewards high
Ik ga morgen naar mijn ouders voor een weekendje en heb mijn hardloopschoenen ingepakt. Zondag lekker een dagje naar de Sauna met moeder en zussen. Altijd fijn
Ik heb het boek van Amber gekocht, en hoewel ik al veel wist en het ook al grotendeels volgde ben ik er nog positiever tegenover gaan staan Dus mochten jullie kans hebben om het van iemand te lenen of uit de bieb te halen, doen! Het geeft je echt een andere kijk op voeding. Nu ga ik echt niet iedere ochtend met groentensapjes ontbijten maar light producten en eten uit pakjes en zakjes probeer ik toch wel over te slaan. Al dan gemanipuleerde voedsel, kan niet goed zijn voor een mens
Ik vond dit wel een leuk stukje: Koop geen dingen met ingredienten die een normaal mens niet in zijn voorraadkast heeft staan. Wanneer heb jij voor het laatst eeb 'natriumwaterstofcarbonaat' in de pan gegooid? Of een stukje 'fosfatidylcholine' afgesneden?
De naam van het boek vind ik trouwens wel verschrikkelijk. Eet jezelf mooi, slank & gelukkig komt over als zo'n enorm vrouwen dieetboek, terwijl het je eigenlijk gewoon heel veel over de werking van voeding leert. Zonde. Het komt op mij nu minder intelligent over dan het eigenlijk is.
Anyway, goed bezig Punk'd! Fijn dat je de flow weer gevonden hebt Ik kan ook wel eens met een beloningssysteem gaan werken.. Over 2 weken begin ik met mijn 1e echte baan en ik ga er natuurlijk vanuit dat dan het geld met bakken binnenstroomt Dus mijn eerste beloning wordt Viktor en Rolf Flowerbomb parfum en de 2e wordt een paar Shabbies laarzen. You've got to set your rewards high
Ik ga morgen naar mijn ouders voor een weekendje en heb mijn hardloopschoenen ingepakt. Zondag lekker een dagje naar de Sauna met moeder en zussen. Altijd fijn
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zit midden in de verhuizing en daardoor is er echt niets overgebleven van mijn goede ritme. Dus als ik verhuisd ben neem ik een abonnement op de sportschool tegenover en begin ik weer. Ik laat het nu maar even voor wat het is. Ik eet niet enorm ongezond hoor, maar gewoon niet actief genoeg er mee bezig om echt af te vallen .
Dus jullie zien me over een paar dagen wel weer actiever terug haha!
Dus jullie zien me over een paar dagen wel weer actiever terug haha!
Gast- Gast
Oke vooruit, je hebt een paar dag verlof Veel succes met verhuizen en plaats maar veel foto's als het klaar is!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Moet je veel klussen Powerbabe? Vaak is dat al genoeg sport. Ik viel in ieder geval af tijdens het klussen, terwijl ik veel meer at dan normaal. Puur door het vele fysieke werk.
Heb je foto's van je nieuwe woning?
[edit]
Zie nu dat je zelf al zegt dat je foto's zal plaatsen!
Heb je foto's van je nieuwe woning?
[edit]
Zie nu dat je zelf al zegt dat je foto's zal plaatsen!
Dennenappel- Kletskop
Heb nog geen foto's en het is ook nog niet echt fotowaardig. Want het is een soort loft en 2 slaapkamers, maar het is allemaal nog best wel lelijk haha! Maar zal wel voor en na foto's maken .
Gast- Gast
Succes met verhuizen PB. Dat jullie er een leuk paleisje van kunnen maken.
Hier gaat het eigenlijk wel goed. Ik had met mijzelf afgesproken dat ik alleen nog in het weekend alcohol drink en iets mag snacken. Nu had ik donderdag vergadering en ik kwam daar aan en zonder dat ik iets had gezegd stond er een biertje voor mij neus. Beetje jammer, maar ja hij kon ook niet weten dat ik minder ging drinken. Maar ik heb het op die ene gehouden .
Gisterenavond feestje gehad van een huisgenootje en daarbij is er wederom veel bier naar binnen gewerkt. Dus tot volgend weekend voor mij geen bier/wijn meer.
Mij er net wel toe aan weten te zetten om te gaan hardlopen en het ging totaal niet lekker. Wel het grote rondje gelopen ook al wilde ik door spierspanningen voor het kleintje gaan (kleintje is 4,6 km grote is 6,7 km). Tijdens het hardlopen een beetje aan het intervallen geweest zodat ik hopelijk het sneller ga lopen ( wil een doel hebben anders ga ik hardlopen saai vinden). Het is echt een van de eerste keren dat ik echt moe ben van het hardlopen. Ik had echt een paar keer het gevoel dat ik mijn grenzen ging verleggen en dat ik er overheen ging. Maar gelukkig niet gedaan.
Nu nog bedenken wat ik vanavond ga eten, ik denk dat ik voor een vissalade ga of zo. Lekker visje halen met een hele grote berg sla en groenten.
Dames succes van het weekend, we gaan er tegenaan ( op een positieve manier he!)
Hier gaat het eigenlijk wel goed. Ik had met mijzelf afgesproken dat ik alleen nog in het weekend alcohol drink en iets mag snacken. Nu had ik donderdag vergadering en ik kwam daar aan en zonder dat ik iets had gezegd stond er een biertje voor mij neus. Beetje jammer, maar ja hij kon ook niet weten dat ik minder ging drinken. Maar ik heb het op die ene gehouden .
Gisterenavond feestje gehad van een huisgenootje en daarbij is er wederom veel bier naar binnen gewerkt. Dus tot volgend weekend voor mij geen bier/wijn meer.
Mij er net wel toe aan weten te zetten om te gaan hardlopen en het ging totaal niet lekker. Wel het grote rondje gelopen ook al wilde ik door spierspanningen voor het kleintje gaan (kleintje is 4,6 km grote is 6,7 km). Tijdens het hardlopen een beetje aan het intervallen geweest zodat ik hopelijk het sneller ga lopen ( wil een doel hebben anders ga ik hardlopen saai vinden). Het is echt een van de eerste keren dat ik echt moe ben van het hardlopen. Ik had echt een paar keer het gevoel dat ik mijn grenzen ging verleggen en dat ik er overheen ging. Maar gelukkig niet gedaan.
Nu nog bedenken wat ik vanavond ga eten, ik denk dat ik voor een vissalade ga of zo. Lekker visje halen met een hele grote berg sla en groenten.
Dames succes van het weekend, we gaan er tegenaan ( op een positieve manier he!)
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Naam | Start | Lengte | BMI | 1e Doel | 2e Doel | Huidig | Streefdatum 1e doel | Gewicht op 1e streefdatum | Totaal eraf |
Angelnyn | 83,9 | 1.66 | 30 | 80 | 75 | 80,5 | 1 maart | . | 3,4 |
Silly-one | 79 | 1.72 | 27 | 75 | 70 | 77.3 | 1 maart | . | 1.7 |
M1918 | 56.7 | 53 |
Ik zit nu aan mijn ontbijtje met havermout pap. Klein beetje suiker, maar dat moet kunnen.
Vanmiddag neem ik brood en vanavond ga ik een salade maken met geitenkaas, walnoten en honing en gewoon een hoop sla en tomaat en komkommer denk ik.
Als het een beetje mee zit wil ik ook nog vanmiddag gaan hardlopen, ga ik weer voor het rondje van 6.7 km. Ben ik iets van 40 minuten mee bezig.
Genoeg voornemens dus hopelijk komt het er ook goed van.
silly-one- Ratel
Hoe liggen jullie op schema?
Ik zie net tot mijn verbazing dat het overmorgen alweer 1 februari is .. En hier blijf ik maar schommelen tussen de 60.7 en 61.3 ofzo..
Toch laat ik mijn tweede doel staan. Extra uitdaging
Ik zie net tot mijn verbazing dat het overmorgen alweer 1 februari is .. En hier blijf ik maar schommelen tussen de 60.7 en 61.3 ofzo..
Toch laat ik mijn tweede doel staan. Extra uitdaging
Gast- Gast
Mijn doel heb ik nog even voor. Ik wil deze week wel even iets harder opletten op wat ik eet. Dus iets gezonder en kijken of ik meer kan sporten. Vanwege de sneeuw zal tennissen deze week niks worden, dus ik wil daarom extra gaan hardlopen. I.p.v. 2 keer hardlopen en 2 keer tennissen nu 4 keer hardlopen.
Zaterdag ga ik alleen een heel groot feest krijgen, dus ik ga deze week niks snoepen etc. omdat ik zaterdag al extra's genoeg binnen ga krijgen. Eigenlijk nu al een beetje rekening houden met het komende weekend.
Zaterdag ga ik alleen een heel groot feest krijgen, dus ik ga deze week niks snoepen etc. omdat ik zaterdag al extra's genoeg binnen ga krijgen. Eigenlijk nu al een beetje rekening houden met het komende weekend.
silly-one- Ratel
Angelnyn | 83,9 | 1.66 | 30 | 80 | 75 | 79,8 | 1 maart | . | 4,1 |
Silly-one | 79 | 1.72 | 27 | 75 | 70 | 77.3 | 1 maart | . | 1.7 |
M1918 | 56.7 | 53 |
Hoop dus vanaf nu wat actiever te kunnen mee lezen en posten!
Heb me net gewogen en woog 79.8 Dus mijn doelen kloppen niet helemaal meer..Zal ik die aanpassen of maar zo laten?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Boekenwurm: Inmiddels is er al weer wat bij op. Ik ben op mezelf gaan wonen, en moet er echt een weg in vinden. Alleen nu moet de rem er echt op! Even helemaal, en niet half, dat werkt bij mij niet. De enige uitzondering is een wijntje / drankje in het weekend, maar qua eten mag ik dan ook niet zondigen van mezelf. Vrijdag ga ik mijn startgewicht opgeven, nu eerst 3 dagen hard aan de bak met goed eten!
Gast- Gast
@m1918, dat is inderdaad even een omschakeling. Maar goed dat je er nu achterkomt. Ik heb altijd tegen mijzelf gezegt als je op jezelf gaat, of gaat samenwonen o.i.d. is dat geen reden om slechter of meer te gaan eten. Ik snoep wel iets meer dan voorheen (thuis) maarrrr niet overdreven veel. Ben lichter als mijn laatste jaar thuis.
Gast- Gast
Goed bezig iedereen!
Sillyone; word je niet gek van dat telkens wegen en dan net wat anders wegen op je weegdag? Dat lijkt mij vrij frustrerend. Kan je inmiddels weer goed naar de wc?
Angelyn; je gaat hard zeg! Gefeliciteerd met je mooie cijfer! Ga zo door.
M1918; herkenbaar, ik ben ook aangekomen toen ik op mijzelf ging wonen. Bij mij kwam het voornamelijk door veel te veel avondeten klaar maken en dit ook allemaal opeten (tot het misselijke aan toe, omdat weggooien zonde is). Ik denk dat het bier ook wel wat deed . Hopelijk kan je snel je ritme er in vinden. Hoe vind je het om op jezelf te wonen?
Punk'd; bij jou gaat het toch ook extra langzaam omdat je voornamelijk bezig bent met je vetpercentage? Hoe gaat het nu daarmee?
Hier gaat het wel goed, vanmorgen weer 10 minuten op de crosstrainer en dat was goed vol te houden.
Sillyone; word je niet gek van dat telkens wegen en dan net wat anders wegen op je weegdag? Dat lijkt mij vrij frustrerend. Kan je inmiddels weer goed naar de wc?
Angelyn; je gaat hard zeg! Gefeliciteerd met je mooie cijfer! Ga zo door.
M1918; herkenbaar, ik ben ook aangekomen toen ik op mijzelf ging wonen. Bij mij kwam het voornamelijk door veel te veel avondeten klaar maken en dit ook allemaal opeten (tot het misselijke aan toe, omdat weggooien zonde is). Ik denk dat het bier ook wel wat deed . Hopelijk kan je snel je ritme er in vinden. Hoe vind je het om op jezelf te wonen?
Punk'd; bij jou gaat het toch ook extra langzaam omdat je voornamelijk bezig bent met je vetpercentage? Hoe gaat het nu daarmee?
Hier gaat het wel goed, vanmorgen weer 10 minuten op de crosstrainer en dat was goed vol te houden.
Dennenappel- Kletskop
Mijn vetpercentage blijft dalen. Niet echt schikbarend maar wel wat haha.
Laatst had ik ineens weer een piek bij de sportschool dus ik vertrouw die weegschaal daar niet. (De trainer zei ook dat hij vet/vocht niet altijd goed berekend)
Op mijn weegschaal thuis ben ik van 24 naar 22 gegaan bij hetzelfde gewicht. Maargoed een thuisweegschaal is ook niet alles.
Verder probeer ik om de maand foto's te maken voor het resultaat. (sla december/januari over omdat ik daar vrij weinig heb gedaan en ook geen resultaat heb bereikt).
Maar ik heb er nog steeds vertrouwen in . Het gaat alleen sloomm maar goed, beter dan niet.
Laatst had ik ineens weer een piek bij de sportschool dus ik vertrouw die weegschaal daar niet. (De trainer zei ook dat hij vet/vocht niet altijd goed berekend)
Op mijn weegschaal thuis ben ik van 24 naar 22 gegaan bij hetzelfde gewicht. Maargoed een thuisweegschaal is ook niet alles.
Verder probeer ik om de maand foto's te maken voor het resultaat. (sla december/januari over omdat ik daar vrij weinig heb gedaan en ook geen resultaat heb bereikt).
Maar ik heb er nog steeds vertrouwen in . Het gaat alleen sloomm maar goed, beter dan niet.
Gast- Gast
@ Punk'd: Aan de ene kant wel, aan de andere kant weet ik dat gewicht per dag kan schommelen en ik heb mijn weegdag op de maandag staan ( gisterenavond na het hardlopen had ik wel 76.9 op de weegschaal ). Naar de WC kan ik nog steeds niet normaal. Merk nu ook dat ik er eigenlijk teveel mee bezig ben en daardoor wordt het nog moeilijker. Heel frustrerend, maar ja niks aan te doen.
Verder afvallen kan beter gestaag gaan dan hard, want dan is de kans van aankomen een stuk kleiner.
Gisteren avond echt super gezond gegeten. Geitenkaas met honig en walnoten en tomaten in de oven en daarna daar een hoop sla bij. Niet super veel, maar vandaag heb ik lekker weer aardappels gegeten. Op deze manier wil ik het iedere keer om en om doen.
Vandaag op school stond er taart en deze heb ik eigenlijk zonder moeite laten staan. Normaal pak ik het zo, maar ik had er nu echt geen zin in. Het scheelt misschien ook dat het taarten waren die ik niet zo super vind qua smaken, dat maakt het wel gemakkelijker haha.
Tennissen is vandaag inderdaad niet doorgegaan en ik wilde gaan hardlopen, maar ik vond het echt te koud om te gaan lopen. Hoe slecht is dat eigenlijk. Er stond wel een hele koude oostenwind toen ik op de fiets naar huis zat en ik vond die echt te koud om te gaan hardlopen. Misschien donderdag weer, want voor morgen is het dit weer voorspeld.
Ach het moet gewoon goed gaan vriezen dan kan ik zondag (brak) gaan schaatsten.
Verder afvallen kan beter gestaag gaan dan hard, want dan is de kans van aankomen een stuk kleiner.
Gisteren avond echt super gezond gegeten. Geitenkaas met honig en walnoten en tomaten in de oven en daarna daar een hoop sla bij. Niet super veel, maar vandaag heb ik lekker weer aardappels gegeten. Op deze manier wil ik het iedere keer om en om doen.
Vandaag op school stond er taart en deze heb ik eigenlijk zonder moeite laten staan. Normaal pak ik het zo, maar ik had er nu echt geen zin in. Het scheelt misschien ook dat het taarten waren die ik niet zo super vind qua smaken, dat maakt het wel gemakkelijker haha.
Tennissen is vandaag inderdaad niet doorgegaan en ik wilde gaan hardlopen, maar ik vond het echt te koud om te gaan lopen. Hoe slecht is dat eigenlijk. Er stond wel een hele koude oostenwind toen ik op de fiets naar huis zat en ik vond die echt te koud om te gaan hardlopen. Misschien donderdag weer, want voor morgen is het dit weer voorspeld.
Ach het moet gewoon goed gaan vriezen dan kan ik zondag (brak) gaan schaatsten.
silly-one- Ratel
Hoi meiden
hoe gaat het er allemaal mee? Het koude weer geeft nog geen aanleiding tot snacken en snaaien? Ik heb die neigen zelf wel, maar ik heb gewoon niks in huis en ik haal niks in huis.
Dinsdag heb ik wel mijn eigen regels overtreden. We hadden een Dies ( dag van oprichting) van onze vereniging waarbij ik aanwezig moest zijn ( lustrumcommissie) en toen heb ik helaas bier gedronken. Nu ben ik na nummer 3 naar huis gegaan omdat ik de volgende dag moest werken. Ik baalde daar wel van, maar ik weet ook dat op dat soort momenten ik het bier ook niet kan laten staan. Vooral niet als we gezamenlijk gaan proosten op het 50 jarig bestaan van onze vereniging.
Gisteren weer super goed gegeten en gedaan en ik merk ook aan mijn buikje dat het steeds minder wordt. Het gaat niet snel ( helaas) maar gestaag gaat het er wel af.
Nu alleen met de kou en vooral de lage gevoelstempratuur ga ik niet hardlopen. Ik ben soms best wel prettig gestoord maar niet zo erg. Hebben jullie een tip wat ik nu kan gaan doen. Als ik wil gaan fitnessen moet ik minimaal 20 minuten fietsen ( Universitair sportcentrum), maar moet ook toegeven dat ik fitness saai vind. Als het oefeningen voor in huis zijn vind ik het ook goed, want nu plof ik op de bank neer en doe eigenlijk niks meer
hoe gaat het er allemaal mee? Het koude weer geeft nog geen aanleiding tot snacken en snaaien? Ik heb die neigen zelf wel, maar ik heb gewoon niks in huis en ik haal niks in huis.
Dinsdag heb ik wel mijn eigen regels overtreden. We hadden een Dies ( dag van oprichting) van onze vereniging waarbij ik aanwezig moest zijn ( lustrumcommissie) en toen heb ik helaas bier gedronken. Nu ben ik na nummer 3 naar huis gegaan omdat ik de volgende dag moest werken. Ik baalde daar wel van, maar ik weet ook dat op dat soort momenten ik het bier ook niet kan laten staan. Vooral niet als we gezamenlijk gaan proosten op het 50 jarig bestaan van onze vereniging.
Gisteren weer super goed gegeten en gedaan en ik merk ook aan mijn buikje dat het steeds minder wordt. Het gaat niet snel ( helaas) maar gestaag gaat het er wel af.
Nu alleen met de kou en vooral de lage gevoelstempratuur ga ik niet hardlopen. Ik ben soms best wel prettig gestoord maar niet zo erg. Hebben jullie een tip wat ik nu kan gaan doen. Als ik wil gaan fitnessen moet ik minimaal 20 minuten fietsen ( Universitair sportcentrum), maar moet ook toegeven dat ik fitness saai vind. Als het oefeningen voor in huis zijn vind ik het ook goed, want nu plof ik op de bank neer en doe eigenlijk niks meer
silly-one- Ratel
Silly-one, je kunt ook een work-out downloaden voor thuis? Pilates for Dummies is erg leuk, als je geen matje hebt kun je mss wel op een dikke handdoek oefenen? Of goedkoop een matje halen bij Kijkshop of Lidl/Kruidvat?
Zo zijn er wel meer work-outs voor thuis, Zumba etc.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben na samenwonen een tijdje thuis gaan wonen, waar ik ook veel ben aangekomen, en nu weer alleen. Alle stress en de hele situatie heeft mij een aantal kilo's opgeleverd! Het alleen wonen bevalt wel, soms gaat het iets minder, maar over het algemeen is het vooral genieten.
Vandaag begin ik met mijn ontbijt en lunch te vervangen door yoghurt met weight care poeder. Ik heb 1 bus, en hoop daarna het gezonde eten zelf weer op te kunnen pakken.
Vandaag begin ik met mijn ontbijt en lunch te vervangen door yoghurt met weight care poeder. Ik heb 1 bus, en hoop daarna het gezonde eten zelf weer op te kunnen pakken.
Gast- Gast
AngelNyn schreef:
Naam Start Lengte BMI 1e Doel 2e Doel Huidig Streefdatum 1e doel Gewicht op 1e streefdatum Totaal eraf Lavendel 54 1.55 22.5 52 50 53.0 1 februari . 1.0 Angelnyn 83,9 1.66 30 80 75 79,8 1 maart . 4,1 Stylegirl 87 1.68 31 83 79 86,6 1 maart . 0,4 KBW 68.5 1.68 24 68 65 67.9 1 februari 0.6 Punk'd 61 1.72 20.5 59 56 60.7 1 februari . 0.3 Silly-one 79 1.72 27 75 70 77.3 1 maart . 1.7 Aimy 72.5 1.73 24.02 69,9 67,5 71.7 10 februari . 0,8 Chipp 72.5 1.73 23.49 69 67 70.3 14 februari . 2.2 Dennenappel 62.8 1.78 20 61 59 61.4 17 februari . 1,4 Powerbabe 70.9 1.82 21,4 68 65 70,3 13 februari . 0,6 M1918 58.7 1.65 21.6 55 53 58.7 16 maart
Gast- Gast
Ik ben deze week 0.8 kilo aangekomen. Snap er weinig van. Ik heb wel iets meer gesnoept, maar daarnaast geen frituur en extra veel gesport.
Ik zie wel wat volgende week mij brengt. Door mijn darmen kan het ook wat heen en weer slingeren.
Ik zie wel wat volgende week mij brengt. Door mijn darmen kan het ook wat heen en weer slingeren.
Dennenappel- Kletskop
Aziraphale schreef:Silly-one, je kunt ook een work-out downloaden voor thuis? Pilates for Dummies is erg leuk, als je geen matje hebt kun je mss wel op een dikke handdoek oefenen? Of goedkoop een matje halen bij Kijkshop of Lidl/Kruidvat?
Deed ik vroeger ook! Ik had die pilates gedownload die toen telkens op tell sell was.. Is ondertussen 9 jaar geleden ofzo:P Legde altijd mijn dekbed op de grond, werkte perfect
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Pagina 9 van 19 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 19
Soortgelijke onderwerpen
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Het UP-topic
» Hét EK-topic
» Huh topic van PB weg?
» Het eet tip topic!
» Het UP-topic