Het -5 TOPIC!
+19
sanne-84
Shisha
Aziraphale
Esperanza
Dennenappel
Suus
Tiana
silly-one
Lavendel
Penny Blossom
Travelgurly
TukTuk
Error
flower
Lien
Lise_E
Ster
Muppie
Bay
23 plaatsers
Pagina 18 van 19
Pagina 18 van 19 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19
Re: Het -5 TOPIC!
Shisha schreef:Punk'd schreef:Shisha schreef:Haha! Het zal er vast wel raar uitzien en het is maar goed dat ik alleen ben 's nachts. Maar ik ben wel blij dat het kan. Vanavond ook meer even kinecten denk ik.
Ik heb nog 2 maanden voor de bruiloft (en daarna huwelijksreis) dus ik ben momenteel echt super gemotiveerd!
Dat zou ik ook zijn als ik jou was.. Nog maar een dikke 8 weken! :cyclops:
Sportennnn als de malle
Echt wel! Voordeel is dat ik door de toenemende stess amper eetlust heb en dus al helemaal geen zin heb in chips e.d.
En ik ben behoorlijk hyper de laatste tijd dus die energie moet ik ook weer kwijt!
Nog maar 8 weken.
Ik wil ook trouwen!! Je steekt mij aan
(jammer genoeg hebben we er niet echt de financiele middelen voor.. Anders was ik allaaang in het huwelijksbootje gestapt haha)
Gast- Gast
Punk'd schreef:Shisha schreef:Punk'd schreef:Shisha schreef:Haha! Het zal er vast wel raar uitzien en het is maar goed dat ik alleen ben 's nachts. Maar ik ben wel blij dat het kan. Vanavond ook meer even kinecten denk ik.
Ik heb nog 2 maanden voor de bruiloft (en daarna huwelijksreis) dus ik ben momenteel echt super gemotiveerd!
Dat zou ik ook zijn als ik jou was.. Nog maar een dikke 8 weken! :cyclops:
Sportennnn als de malle
Echt wel! Voordeel is dat ik door de toenemende stess amper eetlust heb en dus al helemaal geen zin heb in chips e.d.
En ik ben behoorlijk hyper de laatste tijd dus die energie moet ik ook weer kwijt!
Nog maar 8 weken.
Ik wil ook trouwen!! Je steekt mij aan
(jammer genoeg hebben we er niet echt de financiele middelen voor.. Anders was ik allaaang in het huwelijksbootje gestapt haha)
Ja alleen de voorbereidingen zijn al leuk! En jouw dag komt ook nog wel.
En wij houden het ook goedkoop hoor. Hier helaas ook geen geldboom in de tuin haha!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Zo ik kom hier ook weer eens kijken haha, wilde eigenlijk alleen maar zeggen dat jullie zo goed bezig zijn punk'd en shisha!
Ik merk dat het toch niet helemaal mijn ding is om in dit topic mee te schrijven, want ik ben er dan teveel mee bezig. Terwijl als ik het niet doe het eigenlijk prima gaat omdat ik er dan niet zo over nadenk en mijn gezonde eetpatroon me eigenlijk wel al heel erg eigen is geworden. Natuurlijk eet ik af en toe nog dingen die ik beter niet kan eten maar verder gaat het goed!
Dus ik meld me hierbij officieel af voor het -5 topic. Al zal dat jullie weinig verbazen omdat ik er nooit meer ben te vinden .
Ik merk dat het toch niet helemaal mijn ding is om in dit topic mee te schrijven, want ik ben er dan teveel mee bezig. Terwijl als ik het niet doe het eigenlijk prima gaat omdat ik er dan niet zo over nadenk en mijn gezonde eetpatroon me eigenlijk wel al heel erg eigen is geworden. Natuurlijk eet ik af en toe nog dingen die ik beter niet kan eten maar verder gaat het goed!
Dus ik meld me hierbij officieel af voor het -5 topic. Al zal dat jullie weinig verbazen omdat ik er nooit meer ben te vinden .
Gast- Gast
Snap ik PB! Maar fijn dat het eten je zo goed af gaat! Ook goed bezig dus!
Shisha- Ratel
Ik typ hier ook niet zoveel meer hoor. Doe gewoon lekker mijn ding (mijn dong whaha) en dan zie ik wel hoe het loopt.
Maar vind het altijd leuk om adviezen te geven.. of nouja mijn ervaringen ergens mee.
Maar PB jij ziet er al super uit joh! Gewoon lekker doorzetten en je bereikt je doel wel
Maar vind het altijd leuk om adviezen te geven.. of nouja mijn ervaringen ergens mee.
Maar PB jij ziet er al super uit joh! Gewoon lekker doorzetten en je bereikt je doel wel
Gast- Gast
Punk'd schreef:Ik typ hier ook niet zoveel meer hoor. Doe gewoon lekker mijn ding (mijn dong whaha) en dan zie ik wel hoe het loopt.
He? Als ik er super uit zie, hoe zie jij er dan uit? Superwoman? Met je sixpack! Haha!
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Punk'd schreef:Ik typ hier ook niet zoveel meer hoor. Doe gewoon lekker mijn ding (mijn dong whaha) en dan zie ik wel hoe het loopt.
He? Als ik er super uit zie, hoe zie jij er dan uit? Superwoman? Met je sixpack! Haha!
hahaha idioott ik en mijn wijn.. jongess
Wel grappig.. zitten we hier over gezond te praten en ondertussen jassen we er 3.5 fles doorheen met 3 vrouwtjes hahaha
Gast- Gast
Hahaha ja, die heb ik voor het gemak maar even buiten beschouwing gelaten .
Gast- Gast
Ok, ik geloof dat ik me hier ook aan wil gaan melden.. (als dat mag haha).
Er is van de bevalling nog 4 kilo blijven hangen, maar 5 er af vind ik ook niet erg
Ik probeer iedere dag met haar te gaan wandelen, en binnenkort ook weer het fitnessen 2x pw op te gaan pakken. Even afhankelijk hoe het gaat lopen met mijn vriend zijn werkuren.
Dan alleen nog een beetje letten op mijn eten, want dat gaat veel te makkelijk allemaal. Happie dit, happie dat, happie zus, happie zo....
Er is van de bevalling nog 4 kilo blijven hangen, maar 5 er af vind ik ook niet erg
Ik probeer iedere dag met haar te gaan wandelen, en binnenkort ook weer het fitnessen 2x pw op te gaan pakken. Even afhankelijk hoe het gaat lopen met mijn vriend zijn werkuren.
Dan alleen nog een beetje letten op mijn eten, want dat gaat veel te makkelijk allemaal. Happie dit, happie dat, happie zus, happie zo....
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Welkom Lejow! Natuurlijk mag je meeschrijven!
Veel succes!
Veel succes!
Shisha- Ratel
Dank je!!
Heb echt nog een flink kwabje over zeg maar
Heb echt nog een flink kwabje over zeg maar
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Jij hebt ook een goede (en mooie reden) voor je kwabje.
Mijn kwabjes heb ik toch echt aan mijzelf te danken haha!
Mijn kwabjes heb ik toch echt aan mijzelf te danken haha!
Shisha- Ratel
@ Lejow: Gezellig dat je er bij komt. Je heb idd een hele mooie rede om toch een kwabje te hebben. Verder ( je wilt er nu nog niet aan denken) zal het snacken snel minder worden zodra je weer gaat werken. Dan heb je meer ritme in je leven en zit je niet de hele dag thuis waarbij alles zo te pakken is.
Ik probeer ook sinds deze week weer wat actiever te schrijven. Helaas ging het sporten vandaag niet zoals ik in de planning had. Zaterdag en zondag lekker wezen hardlopen, ook al liep ik zondag de laatste 5 minuten niet lekker meer vanwege een overbelaste hamstring ( loop wel vaker meerdere dagen achter elkaar hard dus het is niet ineens teveel wat ik heb gedaan). Vandaag wilde ik een uurtje gaan trainen ( tennis) daarna conditietraining en afhankelijk van nog een rondje van 45 minuten vrij tennissen. Helaas is het bij de training gebleven omdat ik toch wel teveel last had van mijn hamstring
Verder gaat het eten nu wel redelijk, snoepen mag nog minder maar ja ik heb zo van die dagen dat het gewoon niet ander kan helaas.
Morgenavond ga ik in elk geval weer een Dr. Frank gerecht eten dus dat betekend weer een avond eten met maar 650kcal maar waar wel alles ( behalve vezels) aanwezig is, maar de vezels pak ik overdag goed.
Ik probeer ook sinds deze week weer wat actiever te schrijven. Helaas ging het sporten vandaag niet zoals ik in de planning had. Zaterdag en zondag lekker wezen hardlopen, ook al liep ik zondag de laatste 5 minuten niet lekker meer vanwege een overbelaste hamstring ( loop wel vaker meerdere dagen achter elkaar hard dus het is niet ineens teveel wat ik heb gedaan). Vandaag wilde ik een uurtje gaan trainen ( tennis) daarna conditietraining en afhankelijk van nog een rondje van 45 minuten vrij tennissen. Helaas is het bij de training gebleven omdat ik toch wel teveel last had van mijn hamstring
Verder gaat het eten nu wel redelijk, snoepen mag nog minder maar ja ik heb zo van die dagen dat het gewoon niet ander kan helaas.
Morgenavond ga ik in elk geval weer een Dr. Frank gerecht eten dus dat betekend weer een avond eten met maar 650kcal maar waar wel alles ( behalve vezels) aanwezig is, maar de vezels pak ik overdag goed.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ben net nog even wezen hardlopen. Had er ineens zin in.
Niet lang hoor.. 20 minuutjes haha. Maar beter dan op de bank blijven zitten.
Merk wel echt dat ik na mijn winterstop echt een klootconditie heb gekregen. Loop te piepen met ademen niet normaal.
Vorig jaar was ik helemaal trots dat ik 40/45 minuten kon rennen. Nu ben ik echt gekilled bij 20 minuten. Dus dat wordt weer opbouwen.
(En ik heb het nog wel proberen bij te houden op de loopband.. dat is zoveel makkelijker dan buiten hardlopen).
Niet lang hoor.. 20 minuutjes haha. Maar beter dan op de bank blijven zitten.
Merk wel echt dat ik na mijn winterstop echt een klootconditie heb gekregen. Loop te piepen met ademen niet normaal.
Vorig jaar was ik helemaal trots dat ik 40/45 minuten kon rennen. Nu ben ik echt gekilled bij 20 minuten. Dus dat wordt weer opbouwen.
(En ik heb het nog wel proberen bij te houden op de loopband.. dat is zoveel makkelijker dan buiten hardlopen).
Gast- Gast
Het gaat bij mij op zich wel goed, alleen baal ik dat ik al ruim 1,5 week last heb van duizeligheid en extreme vermoeidheid. Ben vrijdag langs de dokter geweest en ik moet het nog even afwachten, maar nadat ik vanmiddag in slaap ben gevallen (in de bus ), een half uur heb gelopen over een stuk wat ik normaal in 10 minuten loop, vanmiddag nog in slaap ben gevallen en me nu zo duizelig en naar voel, heb ik besloten om morgen na stage maar eens bloed te laten prikken.. Had het formulier al meegekregen, dus dat scheelt..
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Vervelend Stylegirl! Ik hoop dat ze er snel achter zijn wat er is en dat je snel weer opknapt!
Ik heb net nog even gehoelahoept en een fitnessgame op de kinect gedaan dus nu nog even relaxen en dan moet ik zo al weer naar mijn werk.
Ik heb net nog even gehoelahoept en een fitnessgame op de kinect gedaan dus nu nog even relaxen en dan moet ik zo al weer naar mijn werk.
Shisha- Ratel
Oeh Stylegirl dat klinkt niet lekker! Hopelijk weten ze snel wat het is.
Lejow; welkom, gezellig. Ik denk dat nu elke dag lekker samen wandelen goed helpt en straks weer aan het werk ook qua snoepen. Bij mij gaat het dan in ieder geval stukken beter.
Powerbabe; succes! Je hebt nu ook al een mooi figuur.
Punk'd; klinkt goed, net nog heerlijk hardgelopen. Ik hoop dat ik voor de zomer toch ook weer langzaam kan beginnen met hardlopen.
Shisha; goed bezig en wat een mooi vooruitzicht! Nog maar acht weken, heerlijk. Waar gaan jullie heen op huwelijksreis?
Hier gaat het opzich redelijk. Vrijdag, zondag en maandag op de crosstrainer geweest. 9 minuten, ik wil weer naar de 12 waar ik was voor mijn rug en dat verder uitbreiden (moet dan 12 minuten 5x zo doen en mag er dan 1 of 2 minuten bij. Telkens het zo op deze manier opbouwen van de fysio). Daarnaast wel wat meer op het eten gelet, alleen hou ik zo van lekkers!
Shisha; welke fitnes/beweegspellen heb jij voor de kinect? Wellicht is het wat voor mij. Ik heb your shaped envolved 2012 zo uit mijn hoofd.
Morgenochtend wil ik ook weer kinecten! Donderdag kanoën, vrijdag en zondag crosstrainer.
Lejow; welkom, gezellig. Ik denk dat nu elke dag lekker samen wandelen goed helpt en straks weer aan het werk ook qua snoepen. Bij mij gaat het dan in ieder geval stukken beter.
Powerbabe; succes! Je hebt nu ook al een mooi figuur.
Punk'd; klinkt goed, net nog heerlijk hardgelopen. Ik hoop dat ik voor de zomer toch ook weer langzaam kan beginnen met hardlopen.
Shisha; goed bezig en wat een mooi vooruitzicht! Nog maar acht weken, heerlijk. Waar gaan jullie heen op huwelijksreis?
Hier gaat het opzich redelijk. Vrijdag, zondag en maandag op de crosstrainer geweest. 9 minuten, ik wil weer naar de 12 waar ik was voor mijn rug en dat verder uitbreiden (moet dan 12 minuten 5x zo doen en mag er dan 1 of 2 minuten bij. Telkens het zo op deze manier opbouwen van de fysio). Daarnaast wel wat meer op het eten gelet, alleen hou ik zo van lekkers!
Shisha; welke fitnes/beweegspellen heb jij voor de kinect? Wellicht is het wat voor mij. Ik heb your shaped envolved 2012 zo uit mijn hoofd.
Morgenochtend wil ik ook weer kinecten! Donderdag kanoën, vrijdag en zondag crosstrainer.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ook your shape.
We hebben nog niks geboekt maar we zitten te denken aan Cyprus, Italië of Portugal. Twijfel twijfel haha! Ben in alle 3 de landen nog nooit geweest en het ziet er allemaal geweldig uit.
We hebben nog niks geboekt maar we zitten te denken aan Cyprus, Italië of Portugal. Twijfel twijfel haha! Ben in alle 3 de landen nog nooit geweest en het ziet er allemaal geweldig uit.
Shisha- Ratel
Ben er ook nog! Ik heb het sporten een beetje aangepast, want ik kreeg nogal gespierde benen. Daardoor leek ik alleen maar nog groter. Ik ben terug gegaan naar lichte oefeningen (buik en billen) en toch maar meer cardio. En ik sport ook iets minder vaak, van 4 tot 5 keer in de week naar maximaal 3 keer. Verder let ik niet meer op mijn eten (in de zin van koolhydraten vermijden), want dat vond ik niet leuk meer . Het enige wat ik echt leuk vind om te doen (als het maar niet vaker dan 3 keer in de week is) is hardlopen met mijn ipod.
Het klinkt allemaal niet zo goed, maar op een of andere manier voel ik me hier beter bij. Ik zit nu rond 55 kg bij 1.70m en het kan allemaal nog wel strakker, maar ik wil er niet obsessief mee bezig zijn. Ik blijf wel meeschrijven, want misschien komt mijn drive om er keihard tegenaan te gaan nog wel terug.
Het klinkt allemaal niet zo goed, maar op een of andere manier voel ik me hier beter bij. Ik zit nu rond 55 kg bij 1.70m en het kan allemaal nog wel strakker, maar ik wil er niet obsessief mee bezig zijn. Ik blijf wel meeschrijven, want misschien komt mijn drive om er keihard tegenaan te gaan nog wel terug.
Sayuri- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11
Shisha; Your Shape is leuk en goed uitgebreid he? Ik ben er wel blij mee! Gisteren helaas niet kunnen doen, wegens te veel hoofdpijn.
Ik ben benieuwd welke bestemming jullie tenslotte kiezen! Ik zou denk ik voor Cyprus of Portugal gaan.
Sayuri ik ben benieuwd hoe je er nu uitziet. Met je gewicht en lengte klinkt het namelijk zeer goed, maar het ligt compleet aan je lichaamsbouw ook. Hardlopen werkt wel goed om wat strakker te worden (bij mij in ieder geval). Succes!
Straks ga ik kanoën, hoop dat het beetje te doen is met het weer. Heb er zin in!
Ik ben benieuwd welke bestemming jullie tenslotte kiezen! Ik zou denk ik voor Cyprus of Portugal gaan.
Sayuri ik ben benieuwd hoe je er nu uitziet. Met je gewicht en lengte klinkt het namelijk zeer goed, maar het ligt compleet aan je lichaamsbouw ook. Hardlopen werkt wel goed om wat strakker te worden (bij mij in ieder geval). Succes!
Straks ga ik kanoën, hoop dat het beetje te doen is met het weer. Heb er zin in!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Kanoen! Dat lijkt me zwaar en heel erg goede cardio!
Mijn lengte en gewicht klinken theoretisch inderdaad goed, maar mensen geloven bijvoorbeeld nooit dat ik 55 kg weeg (denken dat ik meer weeg). Ik heb hele kleine borsten, dus het vet zit ergens anders: benen (zowel bovenbenen & kuiten) en rond mijn buik.
Als ik afval dan worden mijn borsten nog kleiner en mijn taille ook, waardoor ik, raar-maar-waar, dikker lijk, omdat de verhouding bovenlijf - onderlijf nog schever wordt. Mijn buik en benen lijken nog dikker, omdat ik van boven smaller ben geworden. Dus ik denk niet dat je niet onder de indruk zou zijn van hoe het er bij mij uit ziet . Goede verhoudingen zijn heel belangrijk, maar helaas heb je die niet voor het kiezen!
Mijn lengte en gewicht klinken theoretisch inderdaad goed, maar mensen geloven bijvoorbeeld nooit dat ik 55 kg weeg (denken dat ik meer weeg). Ik heb hele kleine borsten, dus het vet zit ergens anders: benen (zowel bovenbenen & kuiten) en rond mijn buik.
Als ik afval dan worden mijn borsten nog kleiner en mijn taille ook, waardoor ik, raar-maar-waar, dikker lijk, omdat de verhouding bovenlijf - onderlijf nog schever wordt. Mijn buik en benen lijken nog dikker, omdat ik van boven smaller ben geworden. Dus ik denk niet dat je niet onder de indruk zou zijn van hoe het er bij mij uit ziet . Goede verhoudingen zijn heel belangrijk, maar helaas heb je die niet voor het kiezen!
Sayuri- Fluisteraar
Ik heb hetzelfde als jou Sayuri. Van boven smal en van onder breed. Broeken zijn ook echt altijd een drama want het zit of te strak bij mijn benen/kuiten of het zit veel te los bij mijn middel...
Strakker worden gaat ook heel langzaam bij mijn benen. Bij mijn middel/buik zie je al snel resultaat maar toen ik een paar jaar geleden nog zo'n 5x in de week ging sporten bleven mijn benen in verhouding een stuk slapper/drillerig.
Strakker worden gaat ook heel langzaam bij mijn benen. Bij mijn middel/buik zie je al snel resultaat maar toen ik een paar jaar geleden nog zo'n 5x in de week ging sporten bleven mijn benen in verhouding een stuk slapper/drillerig.
Shisha- Ratel
Naam | Start | Lengte | BMI | 1e Doel | 2e Doel | Huidig | Streefdatum 1e doel | Gewicht op 1e streefdatum | Totaal eraf |
Lavendel | 54 | 1.55 | 22.5 | 52 | 50 | 52,4 | 1 april | . | 1,6 |
Zelda | 65 | 1,58 | 26 | 60 | 58 | 65 | |||
M1918 | 58.7 | 1.65 | 21.6 | 55 | 53 | 58.7 | 16 maart | ||
Angelnyn | 83,9 | 1.66 | 30 | 80 | 75 | 79,4 | 1 maart | . | 4,5 |
Stylegirl | 88 | 1.68 | 31 | 83 | 79 | 85,8 | 1 april | . | 2,2 |
KBW | 68.5 | 1.68 | 24 | 68 | 65 | 67.9 | 1 februari | . | 0.6 |
Punk'd | 62 | 1.72 | 20.08 | 59 | 56 | 59.4 | 8 april (58.0) | 2.6 | |
Silly-one | 79 | 1.72 | 27 | 75 | 70 | 76.9 | 1 maart | . | 2.1 |
Aimy | 72.5 | 1.73 | 23.49 | 68.5 | 67 | 69.8 | eerste doel 31 maart / tweede doel 21 april | ? | 2.7 |
Chipp | 72.5 | 1.73 | 23.02 | 69 | 67 | 68.9 | - | . | 3.6 |
Dennenappel | 62.8 | 1.78 | 20 | 61 | 59 | 62.3 | 23 maart | . | 0,5 |
Powerbabe | 70.9 | 1.82 | 21,4 | 68 | 65 | 70,3 | 13 februari | . | 0,6 |
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Ik zat vanmorgen ook weer goed onder de 60 kg.. Nu doorzetten
Wil volgende week echt 59.0 zien staan
Wil volgende week echt 59.0 zien staan
Gast- Gast
Style-girl, gaat het weer beter of heb je nu een idee wat er aan de hand is? Het klinkt echt naar...
Lavendel en Punk'd, super goed! Nu volhouden!
Ik heb gisteren per toeval eigenlijk niet zo veel koolhydraten gegeten en ik merk toch dat mijn buik direct minder opgeblazen is. Misschien dat stukje toch maar weer oppakken. Zit nu trouwens terug in de 54 kg, tegen 55 kg aan, dus dat is OK. Nu proberen niet teveel af te vallen, maar gewoon mijn lichaam iets meer toned te krijgen.
Shisha, ik heb foto's van jou gezien en ik zie het echt niet! Je hebt echt een super mooi figuurtje. Net als Punk'd trouwens, to die for! Maar strakker worden is natuurlijk niks mis mee voor de bikinitijd die eraan komt.
Ben echt blij met dit topic. Elke keer als ik de neiging heb om te verslappen, kijk ik hier even...
Lavendel en Punk'd, super goed! Nu volhouden!
Ik heb gisteren per toeval eigenlijk niet zo veel koolhydraten gegeten en ik merk toch dat mijn buik direct minder opgeblazen is. Misschien dat stukje toch maar weer oppakken. Zit nu trouwens terug in de 54 kg, tegen 55 kg aan, dus dat is OK. Nu proberen niet teveel af te vallen, maar gewoon mijn lichaam iets meer toned te krijgen.
Shisha, ik heb foto's van jou gezien en ik zie het echt niet! Je hebt echt een super mooi figuurtje. Net als Punk'd trouwens, to die for! Maar strakker worden is natuurlijk niks mis mee voor de bikinitijd die eraan komt.
Ben echt blij met dit topic. Elke keer als ik de neiging heb om te verslappen, kijk ik hier even...
Sayuri- Fluisteraar
Pagina 18 van 19 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19
Soortgelijke onderwerpen
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Van de hak- op- de- tak topic...
» AD(H)D-topic
» Het +/- topic
» Het UP-topic
» Van de hak- op- de- tak topic...