Huh topic van PB weg?
+31
Atelier Madame
Steep
Gympie
Toet
Mamsie
Alex
Bazinga
Lenster
SuperGrover
Lejow
Bubbelicious
Blond
Jeanette
nina
Snoes
Pompoen
Blair
June
Burgemeester Nicky
M@niek
Zora
Antibes
Sylvana
Kowalski
SoGood
Susan
Poubelle
Paper Crown
_Nina
Ibbeltje
Monte
35 plaatsers
Pagina 1 van 15
Pagina 1 van 15 • 1, 2, 3 ... 8 ... 15
Huh topic van PB weg?
Vanochtend reageerde ik nog op het topic van PB over hartkloppingen, ik vroeg me af hoe het nu is. Maar ik kan het hele topic nergens meer vinden, mijn reacties staat ook niet bij alle reacties die ik gegeven heb. Waarom is dit topic weg?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Huh topic van PB weg?
Misschien door de hele discussie die er bij kwam? Geen idee?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Dat vind ik dan weer jammer van dr.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Ja ik vind het ook jammer, mensen hebben toch advies gegeven en leven mee.
Monte- Ratel
Ja ik weet niet, maar op deze manier krijg ik wél m'n twijfels bij het hele verhaal..
_Nina- Prater
Wat ze zal de uitslag toch al wel moeten hebben denk ik zo? Want ik wou net vragen hoe het was bij de dok.
Gast- Gast
Ik kan haar ook niet meer vinden in de gebruikerslijst, is ze weg? Of andere naam?
Monte- Ratel
Wie's PB? Powerbabe? Die is er gewoon nog hoor!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Als ze helemaal weg is kun je dat toch nog zien in het moderator topic, dat iemand een topic en account wilde laten verwijderen?
Naja dat kan ook via pm zijn gegaan mss..
Ik vind het nogal wat om het hele verhaal als fake te bestempelen, maar het is gek dat het topic weg is.
Naja dat kan ook via pm zijn gegaan mss..
Ik vind het nogal wat om het hele verhaal als fake te bestempelen, maar het is gek dat het topic weg is.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik heb het topic niet gelezen, maar ik dacht bij PB aan PrinsesBo.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
PrinsesBo.
Bah, nu alweer spijt van die discussie.. Ik zie ook geen reden om je profiel hierom te verwijderen?
Bah, nu alweer spijt van die discussie.. Ik zie ook geen reden om je profiel hierom te verwijderen?
_Nina- Prater
Paper Crown schreef:Wie's PB? Powerbabe? Die is er gewoon nog hoor!
Nee PrinsesBo bedoelen we
Maar idd ze is er niet meer onder haar naam. Ik heb haar gesmst maar heb niks terug nog.
Ik heb niks van de discussie meegekregen verder, maar misschien heeft ze wel om een andere reden haar profiel laten verwijderen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ja niet PowerBabe inderdaad.Susan schreef:Ik heb het topic niet gelezen, maar ik dacht bij PB aan PrinsesBo.
Ik zeg ook zeker niet dat het fake is. Maar mensen hebben echt de moeite genomen met goede bedoelingen advies te geven, dan mag ze bij de dokter komen en ben ik dus zeer benieuwd hoe het is gegaan en dan is het hele topic weg. Mensen leven met haar mee, dan vind ik dat wel vreemd.
Monte- Ratel
Monte schreef:Ja niet PowerBabe inderdaad.Susan schreef:Ik heb het topic niet gelezen, maar ik dacht bij PB aan PrinsesBo.
Ik zeg ook zeker niet dat het fake is. Maar mensen hebben echt de moeite genomen met goede bedoelingen advies te geven, dan mag ze bij de dokter komen en ben ik dus zeer benieuwd hoe het is gegaan en dan is het hele topic weg. Mensen leven met haar mee, dan vind ik dat wel vreemd.
Ik bedoelde jou ook niet, Statler zei dat ze begon te twijfelen aan het hele verhaal.
Poubelle- Ratel
Niet zozeer als fake bestempelen, dat bedoel ik niet, maar wel de ernst overdrijven.
_Nina- Prater
Statler schreef:Niet zozeer als fake bestempelen, dat bedoel ik niet, maar wel de ernst overdrijven.
Ah, op die manier.
Geen idee, ik hoop dat ze nog komt laten weten hoe het is gegaan.
Poubelle- Ratel
Inderdaad, het gaat nu een beetje vreemd. Topic verwijderen kan ik nog snappen, maar account niet.Pixie schreef:Statler schreef:Niet zozeer als fake bestempelen, dat bedoel ik niet, maar wel de ernst overdrijven.
Ah, op die manier.
Monte- Ratel
Waarom kwam 't topic ongeloofwaardig over dan?Statler schreef:Niet zozeer als fake bestempelen, dat bedoel ik niet, maar wel de ernst overdrijven.
Ik heb t niet meegekregen maar ben nu best benieuwd.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Monte schreef:Inderdaad, het gaat nu een beetje vreemd. Topic verwijderen kan ik nog snappen, maar account niet.Pixie schreef:Statler schreef:Niet zozeer als fake bestempelen, dat bedoel ik niet, maar wel de ernst overdrijven.
Ah, op die manier.
Als ik sms terug heb laat ik het wel weten.
Is haar account ook verwijderd dan? Nou ja, misschien dacht ze er al langer over na om te stoppen met dit forum, en vallen de dingen nu een beetje samen?
Gast- Gast
Fake niet, aangedikt wel. Topic om aandacht te krijgen terwijl ze zelf al wist hoe het zat of iig wist wat het niet was.Statler schreef:Niet zozeer als fake bestempelen, dat bedoel ik niet, maar wel de ernst overdrijven.
Ze werkt in een ziekenhuis.
Gast- Gast
in het topic nam ik het nog voor haar op, maar ze had klachten die leken op die van een hartaanval, vannacht gekregen en ze had er nu nog last van, maar ze wilde de hap niet bellen omdat ze bang was een mieperd te zijn. Uiteindelijk waren er mensen die aangaven dat het don was dat ze nog niet eerder gebeld had (wat ik zelf overigens ook gezegd heb) en waren er mensen die vielen over de manier of ze al dan niet gemaakt geschrokken reageerde toen iemand dacht dat het wel degelijk eens een hartaanval kon zijn.Paper Crown schreef:Waarom kwam 't topic ongeloofwaardig over dan?Statler schreef:Niet zozeer als fake bestempelen, dat bedoel ik niet, maar wel de ernst overdrijven.
Ik heb t niet meegekregen maar ben nu best benieuwd.
_Nina- Prater
Ja dat bedoel ik idd. Dat laatste wist ik overigens niet, dan weet je zelf toch wel beter lijkt mij?Smikkell schreef:Fake niet, aangedikt wel. Topic om aandacht te krijgen terwijl ze zelf al wist hoe het zat of iig wist wat het niet was.Statler schreef:Niet zozeer als fake bestempelen, dat bedoel ik niet, maar wel de ernst overdrijven.
Ze werkt in een ziekenhuis.
_Nina- Prater
Pagina 1 van 15 • 1, 2, 3 ... 8 ... 15
Pagina 1 van 15
Permissies van dit forum: