Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vragenuurtje aan andere forumsters!

+23
Suus
Rush
Pompoen
Sweety
Burn
Inge
Qiara
Alex
Ibbeltje
Kabouter
Esperanza
girli
Monte
mzcharlotte
Marin
Lady4
Raindrop
Antibes
Zininzon
Queen
RYW
Zora
Roza
27 plaatsers

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 8 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 4:38

TGR schreef:Wie heeft er een hekel aan kerst en waarom?
Hekel is een groot woord, maar vond het altijd heerlijk om te werken met kerst. Dat zat er dit jaar niet in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 8 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Stuiterbal za 24 dec 2011 - 4:39

TGR schreef:Wie heeft er een hekel aan kerst en waarom?

Dit jaar kan ik er echt niet warm van worden.
Waarom ? Ik ben hoofdzakelijk alleen. Ik heb niet eens het kerstgevoel. Als je me zou vertellen dat het volgende week pas kerst zou zijn, geloofde ik je meteen. En dan al die verplichte dingen daar word ik kriebelig van.
Maar bovenal mis ik echt de warmte van mensen om mij heen. De warmte van je gezin b.v. Je familie.

Ik ben echt blij als het weer dinsdag is !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 8 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 5:10

Ik heb geen hekel aan kerst, maar 1 dag vind ik altijd wel genoeg eigenlijk. Ik houd niet zo van die 'verplichtingen'. Bij ons in de familie loopt het niet tussen iedereen even goed, en dan met kerst was het altijd zo dat iedereen leuk en aardig tegen elkaar doet. Dat hoeft van mij niet, dat schijnheilige gedoe, dat hebben we nu dus ook afgeschaft. Maar vind het wel heerlijk om met mijn ouders en zus lekker te eten en een avond gezellig te doen. Normaal gesproken is er altijd wel iemand niet thuis 's avonds.

Dit jaar is sowieso anders dan anders aangezien mijn oma in het ziekenhuis ligt. Dus dat wordt minstens éen kerstdag een bezoekje brengen aan haar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 8 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  girli ma 26 dec 2011 - 22:24

Lorna mercedez schreef:
girli schreef:Ik ben wel benieuwd hoe het met de opleiding van lorna mercedez gaat.
studeren is wel wennen maar het gaat goed, alles gehaald.
Fijn om te lezen!
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 8 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 1:19

Zusje schreef:Dat is ook lastig June. Als je steeds vraagt en hetzelfde antwoord krijgt ben ik ook altijd een beetje bang dat ik die persoon er mee lastig val. Ik heb het update topic eigenlijk gemist over je zus Youandi, staat het nog ergens?

Ik denk dat ze deze bedoelt: https://yescafe.actieforum.com/t19113-hoe-is-het-met#858135

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 8 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 1:26

Youandi schreef:Lief van je smile Sommige mensen die dichter bij me staan, schijnen het namelijk al vergeten te zijn. Terwijl het nog wel degelijk speelt. Sterker nog, ik heb het idee dat het besef bij mij nu los is gebarsten... Sad

June en Zusje, met bovenstaande bedoel ik vooral dat sommige mensen opmerkingen naar mijn zus slingeren zonder er bij na te denken dat ze lichamelijk nog lang niet in orde is.

Iemand heeft letterlijk tegen haar gezegd dat ze zich niet moet aanstellen, toen ze even wilde zitten omdat ze moe was.. Diverse mensen vragen haar continue of ze nu weer eens mee wil naar feestjes of wat drinken in de kroeg, terwijl ze dat nog niet goed kan volhouden. Ik begrijp dat het lastig is, omdat ze niet heel zichtbaar ziek is geweest (als je haar opgeblazen witte gezicht, magere postuur en blauwe plekken niet meerekent), maar kwetsend is het wel..

Het is even heel heftig geweest. We waren echt bang om haar kwijt te raken. Wij zitten nog midden in het verwerkingsproces en dan is het confronterend te merken dat de rest gewoon door is gegaan. Dat is hard. Maar uiteindelijk wel begrijpelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 8 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 7:52

Nou ja, het is in ieder geval positief dat ze haar erbij willen betrekken en dat ze haar niet vergeten om het zo maar te zeggen. Ik heb weleens gehoord dat dat ook vaak gebeurd. Ik kan me natuurlijk wel voorstellen dat het niet ok is als mensen zeggen dat ze zich niet aan moet stellen. Sjees, waar haal je het lef vandaan? Als iemand al aangeeft moe te zijn, waarom zou dat niet zo zijn dan? Men, kan me voorstellen dat je dan pissig wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 8 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 8:08

Dat is zeker positief ja, dat ze haar er nog bij betrekken. Ze zijn háár ook echt niet vergeten. Maar haar ziekte zijn ze wel vergeten, zo lijkt het. Terwijl voor haar de lichamelijke klachten juist nu het heftigst zijn. Maar nogmaals, ik respecteer ieders reactie. Niet iedereen begrijpt wat er gaande is en niet iedereen durft te vragen. Alleen reacties als die ik in de vorige post noemde, daar kan ik ontzettend kwaad om worden, want kennelijk vond diegene het niet nodig zich ook maar een greintje in J.'s situatie te verplaatsen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 8 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 8:14

hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 8 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum