Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vragenuurtje aan andere forumsters!

+23
Suus
Rush
Pompoen
Sweety
Burn
Inge
Qiara
Alex
Ibbeltje
Kabouter
Esperanza
girli
Monte
mzcharlotte
Marin
Lady4
Raindrop
Antibes
Zininzon
Queen
RYW
Zora
Roza
27 plaatsers

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 2 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Roza vr 23 dec 2011 - 9:30

Antibes schreef:Opnieuw Roza, opnieuw..

Nu ben ik vast ontzettend dom, maar ik snap je even niet laughcry

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 2 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Raindrop vr 23 dec 2011 - 9:30

Queen, ben jij ook een oud forumster of niet? Zo ja, dan wil ik ook weten wie jij eerst was.
En dat wil ik ook wel graag weten van Roza en Oreo.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 2 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 9:31

Maura schreef:
Roza schreef:
Maura schreef:Ik zit me nu continu af te vragen wie Roza is. Het maakt wel nieuwsgierig, dit. angel
Daar heb ik je al eerder antwoord op gegeven. Met de mededeling erbij dat je er vast niet heel blij mee zou zijn.. Gaat er een lampje branden?

Ja, maar dat zegt iedereen. :P Maar de enige van wie me die zin is bijgebleven is van Joan.
Ben je daar ook niet bij mee dan?

Ik vind het heel leuk dat Joan er weer is!!!! Roza en ik zaten ooit bij jou in de auto op de nationale moppersmurf dag angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 2 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 9:32

Smikkell schreef:
Maura schreef:
Roza schreef:
Maura schreef:Ik zit me nu continu af te vragen wie Roza is. Het maakt wel nieuwsgierig, dit. angel
Daar heb ik je al eerder antwoord op gegeven. Met de mededeling erbij dat je er vast niet heel blij mee zou zijn.. Gaat er een lampje branden?

Ja, maar dat zegt iedereen. :P Maar de enige van wie me die zin is bijgebleven is van Joan.
Ben je daar ook niet bij mee dan?

Ik vind het heel leuk dat Joan er weer is!!!! Roza en ik zaten ooit bij jou in de auto op de nationale moppersmurf dag angel

Ik snap het al. En toen heb ik ook al gezegd dat tijden veranderen en ik niets op haar tegen heb. smile Net als ik niets tegen heb op Joan. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 2 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 9:32

Queen schreef:Als iedereen nou nu vanavond even zegt wie je voorheen was, dat zou een hoop nadenken schelen nerd

Hoi! Maple, aangenaam nerd Of Madison, Monkichi, Ilse.... Al is die laatste (eerste Wink ) wel vreemde eend in de bijt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 2 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Antibes vr 23 dec 2011 - 9:33

Roza schreef:
Antibes schreef:Opnieuw Roza, opnieuw..

Nu ben ik vast ontzettend dom, maar ik snap je even niet laughcry

In je taalfouten-alinea nog wel.. Je doet iets over, of opnieuw. Niet overnieuw.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 2 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Roza vr 23 dec 2011 - 9:34

Antibes schreef:
Roza schreef:
Antibes schreef:Opnieuw Roza, opnieuw..

Nu ben ik vast ontzettend dom, maar ik snap je even niet laughcry

In je taalfouten-alinea nog wel.. Je doet iets over, of opnieuw. Niet overnieuw.. Wink

Ow... *Zegt het even hardop*.. Moeders roept meteen door de huiskamer "Ja, Limburgs dialect"...
Is dat een geldige reden? Very Happy

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 2 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 9:37

Ik pleit ook voor een wie=wie lijst. Snap er niks meer van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 2 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Queen vr 23 dec 2011 - 9:38

Maple schreef:
Queen schreef:Als iedereen nou nu vanavond even zegt wie je voorheen was, dat zou een hoop nadenken schelen nerd

Hoi! Maple, aangenaam nerd Of Madison, Monkichi, Ilse.... Al is die laatste (eerste Wink ) wel vreemde eend in de bijt.

Ja kijk, jouw naam wist ik dan weer wel Very Happy
Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 2 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 9:41

Ik ben Smikkell, al vanaf mijn eerste forumdag! Ik heb wel een andere avatar sinds dit forum. Ik durf soms wel een beetje te veranderen.. angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 2 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Lady4 vr 23 dec 2011 - 9:42

Ik kan ook niet bedenken wie Evy eerst was..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 2 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 9:44

Lady4 schreef:Ik kan ook niet bedenken wie Evy eerst was..

Haha, als je het weet, denk je oooohjaaaa.... Beter nog, ik heb d'r zelfs een tijd terug gemeet en toen wist ik nog niet eens dat ze tegenwoordig als Evy door het leven ging op het forum :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 2 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Marin vr 23 dec 2011 - 9:44

Roza schreef:- Ik wil graag van RYW weten hoe de ontmoeting met haar stiefzoontje was.
- Van Joy wil ik graag weten hoe het met werk gaat. Heeft je al werk wat je leuk vind? Of wat doe je nu?

Verder moet ik nog even nadenken Very Happy

Ik werk wel weer, maar geen droombaan ofzo. Drie dagen als oppas op twee kindjes, wat erg leuk is maar geen zak betaald natuurlijk en vier ochtenden als postbode wat ook best leuk maar tegelijkertijd ook wel erg kut is. Dus nee, in 2012 hoop ik een echte baan te vinden die bij me past maar tot die tijd doe ik t zo. Wat best oke is.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 2 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Marin vr 23 dec 2011 - 9:45

Aan Roza: Ben je nog altijd blij met de keuzes die je gemaakt hebt en heb je je draai gevonden?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 2 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 9:55

Maple schreef:
Lady4 schreef:Ik kan ook niet bedenken wie Evy eerst was..

Haha, als je het weet, denk je oooohjaaaa.... Beter nog, ik heb d'r zelfs een tijd terug gemeet en toen wist ik nog niet eens dat ze tegenwoordig als Evy door het leven ging op het forum :P

Ik had eerst een vermoeden en dacht toen neeee dat kan niet, die is net weggegaan van het forum en 2 dagen daarna ofzo (?) was de naam Evy aangemeld. Maar het is toch wel diegene.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 2 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 9:56

Zelfde had ik met Zelda trouwens. Dacht ook eerst; nee dat kan niet. Maar toch wel. Ben best goed in raden maar sommige namen kom er ik echt niet achter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 2 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 10:09

Jolee schreef:Zelfde had ik met Zelda trouwens. Dacht ook eerst; nee dat kan niet. Maar toch wel. Ben best goed in raden maar sommige namen kom er ik echt niet achter.

+ 1 en ook met Stella_

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 2 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Marin vr 23 dec 2011 - 10:10

Oreo en Stella weet ik niet, de rest wel :-)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 2 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 10:10

Maar dat zijn ook forummers die niet per definitie anoniem wilde blijven voor forummers, maar wel voor hun eigen omgeving. En sommige dachten weg te kunnen gaan, maar dat lukt geen forummer. Evil or Very Mad

(Doet zo'n eng lachje!!! Twisted Evil )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 2 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 10:12

Maple schreef:
Lady4 schreef:Ik kan ook niet bedenken wie Evy eerst was..

Haha, als je het weet, denk je oooohjaaaa.... Beter nog, ik heb d'r zelfs een tijd terug gemeet en toen wist ik nog niet eens dat ze tegenwoordig als Evy door het leven ging op het forum :P
Hahaha, en PM ook niet lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 2 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 10:13

Smikkell schreef:
Maple schreef:
Lady4 schreef:Ik kan ook niet bedenken wie Evy eerst was..

Haha, als je het weet, denk je oooohjaaaa.... Beter nog, ik heb d'r zelfs een tijd terug gemeet en toen wist ik nog niet eens dat ze tegenwoordig als Evy door het leven ging op het forum :P
Hahaha, en PM ook niet lol!

Ik denk dat dat dan dezelfde minimeet geweest moet zijn, want dat was idd bij PM thuis :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 2 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Lady4 vr 23 dec 2011 - 10:14

Ik weet het al! Ben even getipt, haha. En toen bedacht ik me dat ik het gisteren ook al ontdekt had. Door het topic van Qmusic en de reacties die ik daarover ook al op haar FB had gezien.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 2 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 10:17

Oreo schreef:
Jolee schreef:Zelfde had ik met Zelda trouwens. Dacht ook eerst; nee dat kan niet. Maar toch wel. Ben best goed in raden maar sommige namen kom er ik echt niet achter.

+ 1 en ook met Stella_

Stella_ denk ik ook idd. Maar jou dus niet, jij bent een lastige. Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 2 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  mzcharlotte vr 23 dec 2011 - 10:20

Charlie, Zelda, Antibes en Evy weet ik inmiddels wel. Maar Prosecco, Oreo, Roza en Queen weet ik echt niet. Kan iedereen niet gewoon terug naar hun oude naam, net als ik heb gedaan angel


Laatst aangepast door mzcharlotte op vr 23 dec 2011 - 10:21; in totaal 1 keer bewerkt
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 2 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 10:21

Reden dat ik graag nog enigszins anoniem wil blijven is omdat ik niet té veel privé van mijzelf online wil hebben staan! Sorry!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 2 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum