Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vragenuurtje aan andere forumsters!

+23
Suus
Rush
Pompoen
Sweety
Burn
Inge
Qiara
Alex
Ibbeltje
Kabouter
Esperanza
girli
Monte
mzcharlotte
Marin
Lady4
Raindrop
Antibes
Zininzon
Queen
RYW
Zora
Roza
27 plaatsers

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 7 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Roza za 24 dec 2011 - 1:30

June schreef:Van mij hoeft het niet in PM. Voorheen was ik June_.
Echt? :shock:

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 7 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 1:32

Roza werd voor mij helemaal duidelijk na dit topic, dank daarvoor Wink
Zelda en Evy en Charlie wist ik meteen. De rest is mij ook een raadsel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 7 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 1:32

Ja, ik snap dat het voor sommigen schokkend nieuws is.

Van Roza weet ik wel wie ze is, van LM ook, van Oreo niet. Van Oreo wil ik het wel graag weten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 7 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  nina za 24 dec 2011 - 1:49

Misschien een hele domme vraag, maar kan iemand mij een PM sturen of Maddy/Darcy/Fauve er ook weer is?

Want die vond ik altijd zo leuk en ben heel benieuwd hoe het met haar gaat.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 7 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 1:57

Zijn dit de enige vragen die jullie hebben? Als je zo nieuwsgierig bent, waarom stuur je die persoon dan niet gewoon een PM?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 7 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Suus za 24 dec 2011 - 1:58

Zusje schreef:Zijn dit de enige vragen die jullie hebben? Als je zo nieuwsgierig bent, waarom stuur je die persoon dan niet gewoon een PM?
Dat durf ik niet zo goed nerd Beetje stom misschien, maar ben dan bang dat die persoon mij toch niet kent, dus waarom zou ze dan antwoorden?
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 7 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 2:00

Mijn nieuwsgierigheid is daar niet groot genoeg voor hoor, het is dat het hier staat. Ik heb wel meer vragen, maar de meeste vragen die ik heb (Mamavan2, proudmom etc.) daar zijn al wel topics over. Daarnaast heeft er pas ook nog een update gestaan over Youandi.

O en van Leaf wil ik graag weten hoe het met haar gaat en wat ze met kerst gaat doen. Of ze daar tegenop ziet en wel genoeg steun krijgt? En haar een knuffel geven hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 7 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Suus za 24 dec 2011 - 2:04

Ik had er trouwens niet eens meer bij stil gestaan dat het een algemeen vragentopic was. Door alles wat ik las, leek het meer op een wie is wie topic. Alleen dan zonder antwoorden Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 7 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 2:08

nina schreef:Misschien een hele domme vraag, maar kan iemand mij een PM sturen of Maddy/Darcy/Fauve er ook weer is?

Want die vond ik altijd zo leuk en ben heel benieuwd hoe het met haar gaat.

Volgens mij is ze niet op het forum, of ik moet me enorm vergissen. Het gaat in ieder geval, voor zover ik weet, goed met haar smile Ze ziet er trouwens ook super goed uit!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 7 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 2:08

June schreef:Mijn nieuwsgierigheid is daar niet groot genoeg voor hoor, het is dat het hier staat. Ik heb wel meer vragen, maar de meeste vragen die ik heb (Mamavan2, proudmom etc.) daar zijn al wel topics over. Daarnaast heeft er pas ook nog een update gestaan over Youandi.

O en van Leaf wil ik graag weten hoe het met haar gaat en wat ze met kerst gaat doen. Of ze daar tegenop ziet en wel genoeg steun krijgt? En haar een knuffel geven hug

Wat voor update?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 7 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 2:10

Iemand vroeg toch pas hoe het met je zus was en zo smile? Daar was ik ook wel benieuwd naar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 7 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 2:12

Jaaaa, dat klopt!

Ik dacht even dat je iemand anders bedoelde, omdat de situatie van mijn zus niet zo 'belangrijk' is voor de meesten..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 7 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 2:13

Het speelt inderdaad geen rol in mijn dagelijks leven, maar het is toch behoorlijk heftig, vind ik. Heftig genoeg om geïnteresseerd te zijn in hoe het nu gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 7 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 2:18

Lief van je smile Sommige mensen die dichter bij me staan, schijnen het namelijk al vergeten te zijn. Terwijl het nog wel degelijk speelt. Sterker nog, ik heb het idee dat het besef bij mij nu los is gebarsten... Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 7 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Roza za 24 dec 2011 - 2:20

Inderdaad; terug naar hetgeen waar het topic echt voor is; vragen stellen!
Mocht je nog willen weten wie iemand is, dan PM diegene effe a.u.b.!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 7 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 2:26

Het is erg lastig om over een langere periode constant naar hetzelfde te blijven informeren, zeker als het inmiddels bijna altijd hetzelfde antwoord oplevert. Als je steeds hetzelfde antwoord krijgt, vraag je je ook minder af hoe het nu gaat en 'vergeet' je waarschijnlijk gemakkelijker te informeren. Dat maakt natuurlijk niet per se dat het niemand meer boeit, maar ik snap dat het zo voelt (zo voelt het voor mij ook wel ooit bij sommige dingen namelijk). Misschien vind je het zelf ook wel moeilijk om erover te beginnen? Of doe je dat wel en is er dan gewoon geen begrip voor? Dat zou mij namelijk storen, dat ik aangeef dat ik er graag over wil praten, maar dat ik dan op onbegrip stuit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 7 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 2:35

Dat is ook lastig June. Als je steeds vraagt en hetzelfde antwoord krijgt ben ik ook altijd een beetje bang dat ik die persoon er mee lastig val. Ik heb het update topic eigenlijk gemist over je zus Youandi, staat het nog ergens?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 7 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Marin za 24 dec 2011 - 2:52

Youandi schreef:
nina schreef:Misschien een hele domme vraag, maar kan iemand mij een PM sturen of Maddy/Darcy/Fauve er ook weer is?



Want die vond ik altijd zo leuk en ben heel benieuwd hoe het met haar gaat.

Volgens mij is ze niet op het forum, of ik moet me enorm vergissen. Het gaat in ieder geval, voor zover ik weet, goed met haar smile Ze ziet er trouwens ook super goed uit!!

Ze is inderdaad niet terug hier maar gaat goed met haar!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 7 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Roza za 24 dec 2011 - 3:45

Marin schreef:Aan Roza: Ben je nog altijd blij met de keuzes die je gemaakt hebt en heb je je draai gevonden?

Ja eigenlijk wel, nu ik er zo over nadenk. Natuurlijk droom ik er nog wel eens over dat ik nu in het buitenland had kunnen zitten/alweer terug had kunnen zijn.. Maar ik heb het afgelopen jaar hier ook mooie dingen meegemaakt. De enige 'verkeerde' keuze was om in de kinderopvang te gaan werken. Dat bleek niets voor mij te zijn. Maarja echt een verkeerde keuze is dat nu ook weer niet, want ik weet nu wel dat ik dat niet wil. En nu ben ik half werkloos (heb 0 uren op papier) en dus hard op zoek naar iets anders. Alleen is er niet echt werk hier laughcry

Lief dat je het vraagt!!!!!!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 7 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 3:45

Roza schreef:Inderdaad; terug naar hetgeen waar het topic echt voor is; vragen stellen!
Mocht je nog willen weten wie iemand is, dan PM diegene effe a.u.b.!

laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 7 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Roza za 24 dec 2011 - 3:46

Marin schreef:
Roza schreef:- Ik wil graag van RYW weten hoe de ontmoeting met haar stiefzoontje was.
- Van Joy wil ik graag weten hoe het met werk gaat. Heeft je al werk wat je leuk vind? Of wat doe je nu?

Verder moet ik nog even nadenken Very Happy

Ik werk wel weer, maar geen droombaan ofzo. Drie dagen als oppas op twee kindjes, wat erg leuk is maar geen zak betaald natuurlijk en vier ochtenden als postbode wat ook best leuk maar tegelijkertijd ook wel erg kut is. Dus nee, in 2012 hoop ik een echte baan te vinden die bij me past maar tot die tijd doe ik t zo. Wat best oke is.

Net zo als mij dus eigenlijk.. Een beetje aanrommelen omdat er toch geld binnen moet komen Wink
Ik ga voor je duimen dat 2012 een goed jaar voor je wordt waarin je nieuw werk gaat vinden!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 7 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Roza za 24 dec 2011 - 3:46

Jaya schreef:Roza werd voor mij helemaal duidelijk na dit topic, dank daarvoor Wink
Zelda en Evy en Charlie wist ik meteen. De rest is mij ook een raadsel.

Asjeblieft Wink

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 7 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 4:35

Wie ik was is wel duidelijk toch? Anders wil ik per PM wel PMmen dat ik PM was, geen probleem Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 7 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  TGR za 24 dec 2011 - 4:37

Wie heeft er een hekel aan kerst en waarom?

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 7 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Stuiterbal za 24 dec 2011 - 4:38

Ik zie mijn naam ook een aantal keren voorbij komen.
Jullie mogen best weten wie ik ben maar dan wel via pm !
angel
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenuurtje aan andere forumsters! - Pagina 7 Empty Re: Vragenuurtje aan andere forumsters!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum