Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

+8
RioolSpook
Penélope
L!ND@
Sorella
duckie
PapillonRose
bolus26
sawasdee
12 plaatsers

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 4 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Tiana wo 4 jan 2012 - 1:34

Goed bezig Sjandra, met het sporten! En Liv ook goed dat jij het lekkers hebt kunnen afslaan op een verjaardag. Dat mag ik zaterdag gaan doen! nerd
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 4 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 2:20

Sjandra, ik heb de kerstboom zondag afgetuigd. Succes met de lampjes! laughcry Ik heb mijn vriend de lampjes laten doen, haha! 2 uur sporten is super goed van je!

SG, ik heb zaterdag weer een verjaardag van een vriendin. Dan mag ik het ook weer doen. Ik doe het gewoon zoals gisteravond. Ik moet er gewoon voor gaan! Jij kan het ook! Ik weet het zeker!

Ondertussen ben ik nog steeds bezig met m'n studie. Ik moet 15 dingen maken en ik heb er nu 4 gemaakt. Vanmiddag maak ik er nog een en dan vind ik het wel goed voor vandaag. Oh, wat kan ik alles toch goed uitstellen tot de kerstvakantie! Embarassed Volgende week woensdag moet ik het inleveren, dus ik heb nog even de tijd.

Gast
Gast

Bericht  Penélope wo 4 jan 2012 - 4:51

Sjandra, Ja leuk hé. Kan ik me inderdaad nog herinneren dat ik bij 3 jasjes ben komen ophalen. Maar jij had toch een goed figuur??
Ik red het ook niet de hele dag op crackers maar vind het wel lekker voor tussendoor.

Liv, Knap dat je alle lekkere dingen hebt kunnen afslaan op de verjaardag!! Wat moet je voor opdrachten maken?

Ik ben gisteravond gaan aquajoggen dus ik ga morgen weer sporten. Misschien dat ik eens wat meer groepslessen ga volgen. Die zitten gratis bij mijn fitness abo.
Ik ben wel eens naar een groepsles van BBB geweest. Ik weet niemand of iemand het kent of ook doet? Merkte echt dat ik geen conditie heb, had naar 5 min al geen lucht meer.
Ik heb echt de meeste moeiten met het snoepen. Ik mis s ’avonds echt het snaaien. Het helpt ook niet mee nu ik ongesteld bent, heb de hele dag zin in chocolade.
Komen jullie op 1 ½ tot 2 liter water per dag ? Het lukt mij echt niet. Ik doe er wel eens wat siroop bij voor de smaak maar dat vind ik ook niet bepaald lekker. Daardoor drink ik nu nog minder als normaal.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 5:08

Penelope, ik ben fulltime leerkracht van groep 3/4 en daarnaast doe ik de gymopleiding. Als alles goed is, krijg ik 1 februari mijn diploma. Voor die gymopleiding moeten we 15 lessen geven aan verschillende groepen. Aangezien ik er niet aan toe gekomen ben om die lesvoorbereidingen en evaluaties eerder te maken, moet dat nu dus in de kerstvakantie.

Gast
Gast

Bericht  sawasdee wo 4 jan 2012 - 5:19

_Liv schreef:Sjandra, ik heb de kerstboom zondag afgetuigd. Succes met de lampjes! laughcry Ik heb mijn vriend de lampjes laten doen, haha! 2 uur sporten is super goed van je!

SG, ik heb zaterdag weer een verjaardag van een vriendin. Dan mag ik het ook weer doen. Ik doe het gewoon zoals gisteravond. Ik moet er gewoon voor gaan! Jij kan het ook! Ik weet het zeker!

Ondertussen ben ik nog steeds bezig met m'n studie. Ik moet 15 dingen maken en ik heb er nu 4 gemaakt. Vanmiddag maak ik er nog een en dan vind ik het wel goed voor vandaag. Oh, wat kan ik alles toch goed uitstellen tot de kerstvakantie! Embarassed Volgende week woensdag moet ik het inleveren, dus ik heb nog even de tijd.

haha, ik heb 1 set lampjes uit ellende weg gegooid. Waren niet meer uit elkaar te krijgen, de andere 2 setjes gelukkig wel.
Net klaar met alles. Heerlijk weer he, alles aan kant.

Dat wordt doorwerken dan he, balen! Ik loop nog steeds tegen mijn toets aan te hikken voor school. Geen zin om ervoor te gaan zitten en mijn toets vorm te geven. Evil or Very Mad

Nou, zometeen avond eten maken; Kip met boontjes en aardappel.
Daarna naar de bioscoop, zonder M&M's Mad laughcry

Penelope dat valt vies tegen hoor haha. Heb nu bovenom maat S/M
Maar beneden zit ik nog steeds op 'n 42/44 en daar wordt ik helemaal wild van.

Voor een gezond BMI zou ik nu rond de 24 moeten zitten en ik zit in 26, dat zou licht overgewicht zijn...
Als ik 4,5 kilo afval zit ik op de 24 en dus een gezond gewicht... Maar goed, ik wil er 10 af haha
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 7:37

Sjandra, welke toets moet je nog leren/halen?

Gast
Gast

Bericht  sawasdee do 5 jan 2012 - 0:22

_Liv schreef:Sjandra, welke toets moet je nog leren/halen?

Ik moet voor mijn opleiding Social Work een praktijktoets vormgeven en een periodeverslag.
Maar ik zit nu in een erg rommelig schuitje wat het werk betreft, dus kom er gewoon niet aan toe. En thuis vind ik de motivatie niet.. Pfff

Gister naar de bioscoop geweest, heb mijn flesje water gehad and that's it...
Wel weer even wennen hoor, om zo naar de film te gaan. Maar goed.

Hoe loot het bij jullie allemaal?
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 0:38

Sjandra, Hier gaat het nog goed. Ik kan ook zo slecht de motivatie vinden, maar ik moet het voor woensdag inleveren.

Gisteravond hebben we echt Hollands gegeten: een bal gehakt, bloemkool en gekookte aardappelen. En ik vond het erg lekker! Na al die feestdagen en dat anders en veel eten, heb ik er gister van genoten. Ik weet nog niet wat ik vanavond ga eten. Ik moet nog even naar de winkel.

Ondertussen heb ik al 7 van de 15 opdrachten af! nerd Nu stop ik ermee, want er komt vanmiddag gezellig een vriendin langs.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 21:26

Vanmiddag ga ik lunchen met mijn moeder. Het is de laatste dag van mijn vakantie. angel

Hoe gaat het bij jullie?

Gast
Gast

Bericht  woezel vr 6 jan 2012 - 3:24

Hoe is het met jullie meiden. Lees dat een paar al druk aan het sporten zijn.
Hier gaat het eten wel aardig, sporten nog niet, maar vanmorgen eerst naar het dorp gefietst en vanmiddag gelopen. Dus voor vandaag kom ik er wel aan. Net wel in de sale wat kleren gekocht, ben benieuwd, mag dus ietst trakker zitten nu dan kan het straks aan.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  bolus26 vr 6 jan 2012 - 3:42

hee!

bij mij een redelijke start: sporten ging prima (vind ik ook leuk) maar eten wat minder als ik gepland had ivm onverwachte etentjes en verjaardag en mn zusje kwam nog logeren. Heb de schade enigzins weten te beperken en er maar lekker van genoten! Heb niet veel ,maar niet zulke magere dingen gegeten als ik normaal doe. Een beetje afbouwen van de feestdagen Wink

maandag ga ik weer aan t werk dus dan komt het wel weer goed met mn eetritme!

succes allemaal
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  baboeska vr 6 jan 2012 - 3:46

Goed bezig meiden!
Ik heb deze week ook al 2 keer een uur gesport, vanavond ga ik weer. Ik begin het zelfs leuk te vinden!
Het eten gaat ook steeds beter. Alleen in de supermarkt heb ik nog wel moeite om het chipsvak voorbij te lopen smile! Gister met mn moeder in de stad ff wat gedronken. Meestal neem ik een warme choco met slagroom...nu maar voor een kopje thee gegaan.
Ik hoop dat er maandag een klein beetje resultaat is, al is het maar 100 gram Wink!
baboeska
baboeska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 5:12

Mijn laatste vakantiedag zit er bijna op. Vanmiddag ben ik met m'n moeder wezen lunchen. Ik heb een clubsandwich van kip op. Hij was heerlijk! Vanavond eet ik iets minder. M'n vriend wil pizza eten, dus misschien neem ik wel gewoon brood. Ik vind brood eten trouwens niet erg.
Morgen ga ik het sporten weer oppakken. Bij ons zat de sportschool tussen kerst en oud&nieuw dicht en afgelopen week is er niks van gekomen door die *** opdrachten van m'n studie. Morgen ga ik een uurtje steppen. Maandagavond heb ik een tenniswedstrijd, dus moet weer een beetje in vorm komen.

Meiden, een fijn weekend!

Gast
Gast

Bericht  Sorella vr 6 jan 2012 - 6:10

Wat leuk om te lezen dat iedereen zo goed bezig is! Fijn dat je hier ook wat ondersteuning krijgt.

Bij mij gaat het wel goed, heb crackers gekocht voor op niet-werkdagen, als ik werk heb ik echt brood nodig! Verder ook snack a jacks als snack, gaat erg goed.
Stond vanochtend op de weegschaal, wil van de vrijdag mijn 'echte' weegdag maken. Er is nu een kilo vanaf alleen door niet te snoepen laughcry Ergens is dat best wel beschamend haha Embarassed .

Fijn weekend allemaal! Ik ga morgen extra genieten van mijn zondedag! Lekker aan de chocola! cheers
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  sawasdee vr 6 jan 2012 - 6:14

Loopt allemaal lekker zo te zien Very Happy
En lijnen als er geen echt ritme is, is al moeilijker dan normaal! Vind ik dan...

Hier gaat het wel goed eigenlijk. Eet alleen te weinig, maar dat komt vooral door mijn wisseldiensten.
Maar goed, het zij zo.

vanavond staat kippensoep op het menu, met een musli/notenbrood boterham Laughing
Ben vanavond alleen e heb geen zin om voor mij alleen te koken, dus even makkelijk...

Morgen nog werken en dan lekker 2 dagen uitwaaien op Texel, hoop dat de storm gaat liggen haha.
Ben benieuwd of ik me er nog enigszins aan kan houden.

Fijn weekend allemaal!
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Tiana vr 6 jan 2012 - 6:25

Hier zal het volgende week ook weer wat makkelijker worden, moet dan weer naar school dus dan is er meer structuur. Deze week had ik nog vaak moeilijke momenten en ik ben ervan overtuigd dat het volgende week weer goed gaat :-)!
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  baboeska vr 6 jan 2012 - 8:10

Super Sorella dat je nu al een kilo kwijt bent! Dat werkt motiverend!

Ik ben net uiteten geweest met mn vriend. Als verassing omdat ik zo goed bezig ben volgens hem smile! We zijn naar de mexicaan geweest. Heerlijk gegeten, maar geen toetje gehad. En 1 voordeel ik zit zo vol, deze avond zal ik geen last hebben van snackdip.
baboeska
baboeska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11

Bericht  Sorella vr 6 jan 2012 - 10:30

Ja ik ben er ook heel blij mee Very Happy
Knap van jou ook dat je geen toetje hebt genomen!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 22:31

Goedemorgen!

Fijn dat iedereen zo goed en lekker bezig is.

Ik ben net wezen sporten. Ik heb lekker een uurtje gestept en kon net uit de douche. Even een beetje opruimen. Mijn vriend is vandaag werken, dus ik heb het hele huis voor me alleen. Ik vind dat altijd wel lekker. Vanmiddag heb ik een verjaardag van een vriendin. Ik hoop dat het vanmiddag net zo goed gaat als afgelopen dinsdag op de verjaardag van oma.

Een fijn weekend allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Tiana vr 6 jan 2012 - 23:09

Vandaag heb ik het feestje. Gelukkig is het een feestje van mijn zusje, dan vind ik het ook makkelijker om dingen af te slaan dan bij vrienden :P.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  woezel za 7 jan 2012 - 23:12

Hoe is het met iedereen?
Hier vanmorgen gewogen en zit nu op 76,6 dus gewoon 1,5 kilo afgevallen. Had ik niet verwacht, betekent dus dat ik normaal heel veel snoep tussendoor. Nu wel vaak nog een hongerig gevoel.

woezel
Prater
Prater

Bericht  Sorella zo 8 jan 2012 - 7:05

Wow Woezel, wat goed! Super!
Ik had gister mijn snackdag, heerlijk! Ben van plan om dinsdag weer op de weegschaal te staan i.v.m. gister :P
Heb nu net gegeten en merk dat ik echt trek heb in wat zoets, ik neem straks maar een beker sojamelk krijg ik in ieder geval wat smaak binnen!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Bericht  Tiana zo 8 jan 2012 - 19:40

Hier is het weekend goed verlopen. Had zaterdag een feestje maar heb het
gehouden bij een stukje taart :-). Ook begint school weer, dus kom ik
weer in een goed ritme wat betreft het eten. Dat zal al een heleboel
schelen.

Woezel, ik heb ook nog veel 'honger' momenten, maar ik denk dat het beter zal gaan nu de school weer begint!
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  Novalee zo 8 jan 2012 - 20:43

Hey meiden!

Gisteren was mijn weegdag en ben 0,6 kg afgevallen, een mooi begin dus. Donderdag, vrijdag en zaterdag waren niet zulke goede dagen (om verschillende redenen) dus ik hoop deze week op een beter resultaat. Al is een halve tot een hele kilo in de week afvallen gezond dus is dit al een goede week geweest. Morgen komt een vriendin en ik wil brownies bakken wat betekent dat ik de andere dagen wel iets strenger wil zijn.

Ik las hier over broodbeleg, ik eet grillham, rookvlees, kipfilet en 30+ kaas. Dat laatste kon volgens de diëtiste, waar ik voor m'n zwangerschap ben geweest, gewoon. 20+ Kaas heeft amper smaak, en dat was ze met me eens smile Ik eet ook gewoon hagelslag en pindakaas, met mate moet zoiets gewoon kunnen. Als ik straks m'n streefgewicht heb bereikt wil ik zulke dingen immers ook gewoon kunnen eten en daarnaast word ik er kriegelig van als ik mezelf van alles ontzeg, daar kom ik alleen maar door in opstand Twisted Evil

Succes voor iedereen die na de vakantie weer aan de slag moet!

PR, hoe was je vakantie?

Op een mooie slanke week! Very Happy
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  woezel zo 8 jan 2012 - 21:31

Novalee, zo het begin is er bij jou ook.
Ik doe dat ook zo qua beleg hoor, ook geregeld een broodje hagelslag.
Hier vanmorgen 2 broodjes gegeten, en me buik rommelt alweer.

woezel
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: