Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

+8
RioolSpook
Penélope
L!ND@
Sorella
duckie
PapillonRose
bolus26
sawasdee
12 plaatsers

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 2 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 8:57

Er zijn al best wat meiden die zich hebben aangemeld, maar ik wil me ook wel (voorzichtig) aanmelden. Ben eind november bevallen en in totaal 22 kilo aangekomen. Inmiddels zitten er daar nog 10 van aan, én ik was naar mijn idee al zo'n 5 kilo te zwaar ...

Maar goed, allereerst ga ik voor 10 kilo.
Ik ben 1.77 m en weeg momenteel 86 kilo.
Maatje 36 zal ik nooit krijgen, maar het zou toch fijn zijn weer eens een M'tje te kunnen passen in plaats van XL Wink Ben na 9 maanden zwangerschap die gestreepte pens toch wel zat!

Ik heb trouwens een pesthekel aan sporten, ga gewoon lekker met de kinderwagen lopen en op mijn eten letten, zo ben ik 5 jaar terug ook 12 kilo kwijtgeraakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 2 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  woezel do 29 dec 2011 - 7:31

Mag ik ook nog mee doen meiden.
Wil graag nog 5 a 10 kilo kwijt. Gok dat ik nu rond de 77/78 zit en wil graag onder de 70. Dus in het nieuwe jaar word het minder snoepen en meer proberen te bewegen.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 2 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  PapillonRose do 29 dec 2011 - 8:58

Parels schreef:
Ik heb trouwens een pesthekel aan sporten, ga gewoon lekker met de kinderwagen lopen en op mijn eten letten, zo ben ik 5 jaar terug ook 12 kilo kwijtgeraakt.
Dit had ik kunnen typen, ik denk er precies zo over :P Nu maar hopen dat het bij mij ook gaat werken, ben nog nooit aan het afvallen geweest en nu is het daar toch echt wel tijd voor! Nog een paar dagen en dan moet mijn knop echt om laughcry
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 2 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Penélope do 29 dec 2011 - 8:59

Hoe gaan jullie ervoor zorgen dat de kilo's eraf gaan? Ik doe nu al sporten en wil ook echt gezonder en regelmatiger gaan eten. Ook was ik het denken om misschien weightwatchers te gaan volgen.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 2 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Sorella do 29 dec 2011 - 9:03

Ik sport al twee keer per week en voor mijn werk beweeg en sjouw ik een hoop! Voor mij is het gewoon een kwestie van minder snoepen en gezonder gaan eten. Drie jaar geleden ben ik hierdoor 8 kilo afgevallen dat wil ik nu weer. Maar stop maar eens met dat snaaien laughcry
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 2 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  PapillonRose do 29 dec 2011 - 9:08

Ik heb nog nooit aan afvallen gedaan, was vrij gemiddeld en vond het niet nodig. Nu wordt de eerste keer en ik denk dat ik maar ga beginnen met goed op mijn eten letten en proberen meer te gaan bewegen. En dan vooral in de vorm van wandelen en fietsen, want ik zie het even niet zitten om met een sport te beginnen. Ben er te druk voor, en de paar sporten die me wat lijken zijn nou ook weer niet zulke calorieverbranders (zoals 1x per week stijldansen).

Ik ben wel bang dat ik een type ben dat snel resultaat wil zien, en dat ik er mee stop als het niet vlug genoeg lukt. Ik ben mezelf dan ook vast heel hard aan het inprenten dat ik echt even vol moet gaan houden. Ben benieuwd of het me gaat lukken er 10 kilo af te krijgen en in hoeveel tijd. Een echt dieet volgen ga ik nu nog niet doen, misschien als mijn methode niet goed werkt dat ik het dan wel ga doen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 2 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  sawasdee vr 30 dec 2011 - 0:05

Stylegirl schreef:Hee meiden, zou ik misschien ook mee mogen doen? Ik post nu ook in het topic van 5 kilo afvallen, maar ik wil meer kwijt en vind het ook wel weer fijn om in januari met een frisse start te gaan beginnen. :-)

Hey, post je even hoeveel je kwijt wilt? Dan zet ik je erbij Very Happy
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 2 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  sawasdee vr 30 dec 2011 - 0:05

_Liv schreef:Ik wil ook graag mee doen, mag/kan dat nog?

Ja hoor, laat je even weten hoeveel eraf moet?? Cool
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 2 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  sawasdee vr 30 dec 2011 - 0:14

Heey!

Leuk dat er zoveel meiden zijn die zich hebben 'aangemeld' nerd
We zijn nu met 15 meiden, denk dat dit wel genoeg is, anders wordt het bijhouden van een schema wel lastig denk ik hihi... Heb er geen ervaring mee laughcry

Leuk om te lezen dat iedereen er al op de een of andere manier mee bezig is...
En dat sommige ook al veel kwijt zijn geraakt.
Ik heb zelf nu echt zin erin, ben me er bijna op aan het verheugen. Klinkt echt belachelijk haha. Maar denk dat dat komt omdat ik nu weer iets heb waar ik me voor moet bewijzen ofzo, geen idee.
heb wel meerdere dagen in januari waarop het moeilijk zal zijn. Een weekendje texel, mijn moeder ziet Sarah en daar zijn 3 dagen met de dochters voor gepland, en te lekker uiteten bij Sausalitos, weet niet of iemand dat kent, maar dat is echt te lekker, grrrr.

sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 2 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  sawasdee vr 30 dec 2011 - 0:22

PapillonRose schreef:Hier wel aardig wat lekkers gegeten vandaag, en niet allemaal even gezond laughcry

Ik heb weer een extra motivatiepunt erbij gevonden.. Wilde vandaag mijn rokje aantrekken, dit rokje droeg ik vorig jaar ook met kerst (is mijn kerstrokje ofzo, had 'm ook sinds vorige kerst niet meer gedragen). Hij past nog wel, maar zit niet bepaald lekker meer. Dus ik wil weer normaal in mijn rokje passen bounce


Hoe gaan jullie het trouwens aanpakken? Ik zit te twijfelen tussen gewoon gezonder eten en wat meer bewegen, of er ook een dieet tegenaan te gooien. Dan wel een beetje normaal dieet, geen crashdieet want dat werkt niet zo goed op de lange termijn heb ik begrepen.

Moest echt lachen om je rokjes verhaal... Stond op 1ste kerstdag voor de spiegel in mijn rokje, heel strak ding, kijk ik naar beneden, zie ik gewoon een bult zeg maar van mijn buik in de rok staan. :shock:
Ben heel ordinair in een spijkerbroek de deur uitgegaan.

Ik ga gewoon gezonder eten en weer sporten, dit heb ik echt verwaarloosd de laatste weken, ofja ondertussen zullen het al maanden zijn Embarassed
Crashen werkt geweldig op de weegschaal, is alleen heel negatief voor je lichaam en je gaat er flink door schommelen. Ik viel iedere keer veel af maar kwam meer bij.
Persoonlijk vind ik het dus echt niet aan te raden.
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 2 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Tiana vr 30 dec 2011 - 0:29

Ik weet niet hoeveel ik nu precies weeg, maar ik denk dat mijn startgewicht 87 kilo is. Bij een lengte van 1,68 m. Ik ben in 2 jaar tijd zo'n 15 kilo aangekomen, nadat ik ben aangereden en nu nog steeds gescheurde banden in mijn knie heb. Waardoor sporten onmogelijk is, heb wel 2 uur in de week fysiotherapie. Maar ik merk dat bijvoorbeeld een stevige wandeling al te veel kan zijn voor mijn knie, ik zak er ook nog vaak doorheen. Ik geef niet alleen het ongeluk de schuld van het aankomen, want ik heb het natuurlijk gewoon zelf gedaan, door ongezonder te eten, minder te kunnen bewegen en hierdoor dus aan te komen.

Ik merk het ook wel van kledingstukken niet meer passen, mijn eerste doel is dan ook om weer een bepaalde spijkerbroek te kunnen passen en dat die broek dan ook gewoon goed zit. Mijn eerste gewichtsdoel zal denk ik zijn om onder de 80 te zitten, dus om 79 te wegen. 8 kilo eraf! Mijn bovengrens heb ik steeds bijgesteld qua gewicht.. Eerst was het niet boven de 75, toen niet boven de 80, toen niet boven de 85 en nu vind ik het genoeg. Ik ga ervoor zorgen dat ik af ga vallen en ik hoop die 80 niet meer te hoeven zien op de weegschaal!

Ik wens jullie bij deze ook alvast heel veel succes bij het afvallen en ik denk dat het zeker gaat helpen als we elkaar steunen in dit topic!
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 2 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  sawasdee vr 30 dec 2011 - 0:42

Iemand ervaring met het maken van tabellen bij dit forum?
Had een gemaakt via Word, maar kan 'm niet invoegen. En het maken van een tabel in een post lukt mij niet Cry
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 2 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  sawasdee vr 30 dec 2011 - 0:44

Stylegirl schreef:Ik weet niet hoeveel ik nu precies weeg, maar ik denk dat mijn startgewicht 87 kilo is. Bij een lengte van 1,68 m. Ik ben in 2 jaar tijd zo'n 15 kilo aangekomen, nadat ik ben aangereden en nu nog steeds gescheurde banden in mijn knie heb. Waardoor sporten onmogelijk is, heb wel 2 uur in de week fysiotherapie. Maar ik merk dat bijvoorbeeld een stevige wandeling al te veel kan zijn voor mijn knie, ik zak er ook nog vaak doorheen. Ik geef niet alleen het ongeluk de schuld van het aankomen, want ik heb het natuurlijk gewoon zelf gedaan, door ongezonder te eten, minder te kunnen bewegen en hierdoor dus aan te komen.

Ik merk het ook wel van kledingstukken niet meer passen, mijn eerste doel is dan ook om weer een bepaalde spijkerbroek te kunnen passen en dat die broek dan ook gewoon goed zit. Mijn eerste gewichtsdoel zal denk ik zijn om onder de 80 te zitten, dus om 79 te wegen. 8 kilo eraf! Mijn bovengrens heb ik steeds bijgesteld qua gewicht.. Eerst was het niet boven de 75, toen niet boven de 80, toen niet boven de 85 en nu vind ik het genoeg. Ik ga ervoor zorgen dat ik af ga vallen en ik hoop die 80 niet meer te hoeven zien op de weegschaal!

Ik wens jullie bij deze ook alvast heel veel succes bij het afvallen en ik denk dat het zeker gaat helpen als we elkaar steunen in dit topic!

Oeh, dat maakt het natuurlijk wel makkelijker om aan te komen he, wanneer je zo'n ongeluk hebt gehad met als gevolg niet kunnen bewegen.
Ik hoop dan ook voor je dat je snel weer goed kunt bewegen, wat vast makkelijker zal worden als je wat gewicht kwijt raakt, toch?
Die 80 ga je zeker achter je laten Very Happy
suc6
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 2 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  woezel vr 30 dec 2011 - 1:37

Ik ga 3 jan op de weegschaal en vanuit dan wil ik de kilo's langzaam aan omlaag zien gaan.
Hier wel een moeilijkheidsfactor omdat ik medicijnen heb om mijn schildklier af te remmen, maar over een paar weken moet er dan weer medicijnen bij om hem weer aan het werk te zetten.
Ik wil eerst een stuk minder snoepen en wat meer bewegen. Dus toch wat vaker de fiets naar school ipv de auto. En dan binnenkort ook weer beginnen met start to run. Al word dat dan ivm bekken heel langzaam aan.

Stylegirl, zat je voor je ongeluk ook niet in zo'n groepje? Balen zeg dat je er nog steeds zo'n last van hebt.

Kleding, hier wel wat nog past van na de zwangerschappen enz. Maar niet veel en wil ook niet van alles nieuw kopen, maar eerst op gewicht.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 2 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 7:09

Dank je!

De afgelopen maanden zat ik totaal niet lekker in mijn vel, waardoor ik maar bleef eten. Ik ben aardig wat aangekomen. Embarassed Eerst interesseerde zelfs dat me niet, maar nu ben ik het zo zat. Ik ben 1.68m en weeg op dit moment 90,0 kilo. Eerst woog ik 92,0 kilo, maar gelukkig is de eerste 2 kilo er al af. Nu de rest nog. Ik heb niet echt een einddoel. Eerst maar eens onder de 85,0 kilo komen. Hoe ga ik het doen? Gezonder eten en meer bewegen. Eigenlijk het bekende verhaal. Ik heb zin om met jullie mee te posten en wens iedereen veel succes! We kunnen het!

Sjandra, ik heb geen ervaring met tabellen maken op het forum.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 2 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  RioolSpook vr 30 dec 2011 - 8:00

Ik heb even het lijstje uit het andere topic gebruikt om een schema te maken. Als je mijn bericht quote Sjandra, kunt je de codes van de tabel overnemen en de gegevens invullen die er in moeten komen te staan!

LengteStartHuidigStreefAfgevallen
Sjandra
Bolus26
Papillonrose
Duckie
Sorella
Lind@
Penelope
Rioolspook
Novalee
Balloon
Baboeska
Parels
Woezel
_Liv
Stylegirl
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 2 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Novalee vr 30 dec 2011 - 12:11

* zwaait even *
Ik doe nog mee hoor! Ben alleen de afgelopen dagen druk dus geen tijd om uitgebreid te forummen. Kan wel zeggen dat van mijn vroege start bar weinig terecht is gekomen Embarassed Nou ja, nog maar even van genieten nu het nog "mag".

Leuk dat er zoveel meiden mee komen schrijven!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 2 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 23:09

Hebben jullie allemaal een leuke avond/nacht gehad? Gelukkig nieuwjaar!

Bij ins was het erg gezellig. M'n ouders en m'n oma waren er. Na 12en kwamen er nog wat mensen uit de straat binnen. Ik was wel blij toen ik m'n bedje zag. smile Ik ben bezig met de kerstboom aftuigen. Dat ding staat vandaag al precies 5 weken. Straks is alles lekker opgeruimd.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 2 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Sorella zo 1 jan 2012 - 6:23

Gelukkig nieuw jaar allemaal!

Ik was gister gewoon thuis, had een rustige oud en nieuw. Heb helaas wel veel te veel gegeten dus er moet nu denk ik een extra kilo vanaf haha!

Ik was trouwens vergeten te melden dat ik voor mezelf één zonde-dag invoer. Op zaterdag mag ik dan van mezelf wat snoepen als beloning voor de week inhouden! Doordeweeks wil ik als ik snaaihonger krijg iets gezonds nemen zoals een manderijn voor de zoete trek en een worteltje voor de hartige trek. Kijk er nu al naar uit laughcry
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 2 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  woezel zo 1 jan 2012 - 6:43

Voor ieder een gelukkig nieuwjaarm met hopelijk gauw wat kilo's minder.
Wij waren gisteravond ook gewoon thuis, maar wel lekker oliebollen gegeten en kleine gehaktbroodjes. Vandaag de rest en gesnoept tijdens het maken vd taart. Maar dat mocht nog van mij. Morgen vieren we de verjaardag van onze zoon. Dus dinsdag ga ik beginnen met er op te letten.
Ik wil vooral minderen met suikers wil vd pieken af waarbij je steeds gaat snoepen. Ook bedacht dat ik het toetje bewaar tot later ipv een koekje.
Hier stond de teller vanmorgen op 78,3 dus wil er 9 af dan zit ik onder de 70.

sorelle, groot gelijk dat je ook een dag niet zo op let. Ik ga ook gewoon mee doen, gebakje op verjaardag enz. Vooral minder eten op de normale dagen.

liv o lekker de kerstboom al weg. Hier staat hij nog, denk dat hij er dinsdag wel uit gaat.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 2 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gast zo 1 jan 2012 - 7:14

Sorella, je moet af en toe ook iets lekker kunnen nemen. Het valt niet mee om 24 uur per dag 7 dagen per week alleen maar gezond te eten. Tenminste.. Ik ken mezelf. Wink

Woezel, opgeruimd staat netjes. Toevallig was ik vroeg wakker. Mijn vriend lag nog op bed, dus ben ik de kerstboom maar gaan aftuigen. Mijn vriend heeft de lampjes gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 2 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gast zo 1 jan 2012 - 7:27

Gelukkig nieuwjaar meiden! En laten we er voor gaan. Vanaf morgen gaat mijn strijd beginnen.
Ook ik plan een keer per week een snoepdag in. Betekend natuurljk niet dat ik extra veel ga snoepen, maar dan eten we patat en 's avonds wat lekkers.

Moet lukken denk ik zo! Oja, minder cola en meer water is ook nog een punt. En het fruit niet te vergeten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 2 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  baboeska zo 1 jan 2012 - 11:25

Gelukkig nieuwjaar meiden! Morgen begint het grote afvallen. Ben heel benieuwd hoeveel ik na de feestdagen nog aangekomen ben. Heb me gister behoorlijk laten gaan met oliebollen eten!
Zaterdagavond is mijn chips/snoep avond! De beloning aan het einde van de week ( met mate natuurlijk Wink ).
baboeska
baboeska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 2 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  PapillonRose zo 1 jan 2012 - 11:35

Gelukkig nieuwjaar meiden! Morgen begint de eerste dag van de rest van mijn gezonde leven Wink Ok, dat is wat overdreven, eerst maar eens beginnen en kijken hoe ik het beste aanpassingen kan maken die goed vol te houden zijn.

Om te beginnen ga ik morgen op vakantie, niet handig wat afvallen betreft.. In elk geval niet met het avondeten, elke avond kookt iemand anders. Maargoed, ik probeer wel zo gezond mogelijk te eten. En lekker veel zwemmen en wandelen, dat laatste alleen als het droog is laughcry

En dan na de vakantie eerst een digitale weegschaal kopen, want ik heb nu zo'n gewone. En dat is niet heel nauwkeurig. En ik wil wel wat beter kunnen bijhouden hoe het zal gaan met mijn gewicht. Succes alvast allemaal en tot over een week!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 2 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Novalee zo 1 jan 2012 - 11:55

Fijne vakantie PR!

Vandaag op de weegschaal gestaan en m'n beginpunt is 82,0 kg (mooi rond startgetal, maar of ik er blij mee moet zijn laughcry). Ik wil gewoon gezond gaan eten en meer bewegen. Deze maand wil ik weer lid worden van een sportschool, maar ik moet even kijken hoe we dat doen qua oppas voor N. Ik wil doordeweeks gewoon netjes eten en dan mag ik vrijdag en zaterdagavond iets lekkers, één dag iets gezond, de andere dag iets van chips ofzo. Verder meer drinken. Ik drink sowieso alleen water, thee en heel veel spa rood (een overblijfsel van m'n zwangerschap, daarvoor lustte ik het totaal niet). Op zich dus wel allemaal gezonde dingen, maar ik merk dat ik te weinig drink op een dag.

Ik denk dat ik de eerste dagen ook een eetdagboek bij ga houden over wat ik eet en wanneer/waarom. Ben namelijk nogal een emo-eter en het zou handig zijn als ik die momenten ga herkennen en voor kan zijn smile

Allemaal heel veel succes!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 2 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum