Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

+8
RioolSpook
Penélope
L!ND@
Sorella
duckie
PapillonRose
bolus26
sawasdee
12 plaatsers

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 7 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 19:17

Waar is iedereen? Is het bij allemaal mislukt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 7 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Sorella ma 6 feb 2012 - 22:45

Ik ben er nog! En ik doe nog mee! Dit topic loopt niet zo lekker als de andere he?
Ik ben ondanks mijn ongesteldheid van de week en de bijbehorende vreetbuien tóch afgevallen Very Happy Vrijdag ga ik weer wegen!

Hoe gaat het bij jou Parel?
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 7 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  baboeska ma 6 feb 2012 - 23:51

Ja erg rustig hier!! Maar ik ben nog actief aan het lijnen hoor!!

Wat goed parel dat je al meer dan 3 kilo afgevallen bent.
En bij jou gaat het dus ook goed Sorella, super ondanks de vreetbuien haha!

Hebben jullie ook het gevoel dat je maag kleiner wordt? Weet niet of het echt zo is hoor haha, maar ik merk dat ik sneller vol zit. At vroeger met gemak een toetje na de warme maaltijd ( als het kon soms zelfs 2 Embarassed ). Heb tegenwoordig helemaal geen zin meer in een toetje, zit dan echt vol!

En merken jullie het ook al aan kleding? Had vanochtend een spijkerbroek aan, zit normaal gesproken gewoon goed, maar moest er vanochtend een riem om, zat iets te wijd! Helemaal blij natuurlijk haha, als ik 5 kg ben afgevallen mag ik van mezelf een nieuw setje kleding kopen Very Happy

Ben benieuwd hoe het met de rest is!
baboeska
baboeska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 7 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  bolus26 ma 6 feb 2012 - 23:53

zal ook weer es wat posten,was jullie gewoon vergeten! Embarassed

qua gewicht is er niet zo veel af maar heb al wel een kleinere kledingmaat qua broeken!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 7 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 6:52

Ik ben er nog. In dit topic valt het een beetje stil, terwijl het in de andere topics veel drukker is. Hoe komt dat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 7 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 9:52

Ik heb geen idee, liv Sad misschien vinden jullie ons gewoon niet zo gezellig!
En we hebben het zelf in de hand he, dan kletsen we zelf gewoon te weinig Wink

Sorella ; wat goed van je! Je lichaamt heeft natuurlijk ook even gedetoxt tijdens je menstruatie Wink

Baboeska ; helaas merk ik niks van die kleiner wordende maag, was het maar zo! En goed zo, lekker shoppen als beloning straks!

bolus ; goed zeg! Heb je ook met een meetlint gemeten? En hoe heb je dat gedaan?

Hier gaat het wel redelijk, al heb ik een ontzettend slechte week! Maar lijkt wel alsof het bij mij een week goed gaat waarin ik een kilo afval, en dan een week stil sta (heb ik zelf in de hand hoor, ik eet teveel!). Ach ik heb nog 6 maanden de tijd Wink 9 maanden op, 9 maanden af haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 7 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  baboeska di 7 feb 2012 - 10:16

Inderdaad we moeten het zelf gezellig maken Wink

Ach zolang het zo door blijft gaan gaat het goed toch Parel. Beter langzaam alle overtollige kilo's afvallen dan heel snel en na een maand alles er weer bij, is mijn motto Wink Enne dan val je toch 2 kilo per maand af, is goed toch?!

Goed bolus, al een kledingmaat kleiner!

Nou ik ga zo maar slapen, morgen gaat mn wekker om 6 uur weer....brrr hou er niet van met deze kou zo vroeg uit de veren...nog 1 dagje gelukkig, donderdag weer uitslapen Very Happy
baboeska
baboeska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 7 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 2:12

Klopt. We moeten het gezellig maken. Ik merk aan mezelf dat ik druk ben en daarom vergeet te reageren. Bij mij gaat het even niet zo goed. Ik ben afgelopen maandag opnieuw begonnen en vanavond gaan we uiteten. Ik let wel op met wat ik neem.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 7 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 3:34

Hier vandaag weer een offday!
Maar had nog zo'n lekkere koek liggen Laughing
Moet ook wel een beetje lol in het leven blijven houden.
Morgen gaan we er weer tegenaan. Woog vanochtend 83.8, das niet best he, ik wil die 2 zien Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 7 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Sorella wo 8 feb 2012 - 7:30

Parel schreef:Hier vandaag weer een offday!
Maar had nog zo'n lekkere koek liggen Laughing
Moet ook wel een beetje lol in het leven blijven houden.
Morgen gaan we er weer tegenaan. Woog vanochtend 83.8, das niet best he, ik wil die 2 zien Laughing

Haha! Zo wordt het je ook wel moeilijk gemaakt he!! Zo denk ik er ook altijd over 'zonde om weg te gooien' Laughing

Vandaag heb ik me weer goed gedragen met eten, de avonden zijn bij mij verreweg het moeilijkst. Hopen dat ik hem nu weer goed doorsta!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 7 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 8:38

Hahahaha ja, hij werd alleen maar in pakjes van 2 verkocht, was zo'n heerlijke versgebakken luiksche wafel van de AH, de andere had ik gisteren al op haha

De avonden zijn hier ook het moeilijkste hoor, ben op bed gaan zitten met de laptop en een glas cola light haha. Dan kom ik ook niet in de verleiding, hoop ik ...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 7 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 8:59

Herkenbaar!

Ik ben net lekker uiteten geweest bij de Griek. Ik heb m'n bord niet leeg gegeten. Ik kreeg het niet op. Het was wel lekker. Morgen compenseer ik het wel weer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 7 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  bolus26 do 9 feb 2012 - 6:29

ik heb niet met een meetlint gemeten maar ik kan al mn broeken zo uit doen zonder mn knoop of rits open te maken dus ja Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 7 561177

ik sport 2 a 3 keer per week(eerst maar 1 a 2 keer) en eet gewoon gezond(maar dat deed ik al) daar bij gaat mn schildklier erg goed op dit moment dus dat heeft wellicht ook een positief effect. kilo´s gaan er dus nauwelijks af maar dit vind ik ook rpima.

ik heb rond 4 uur en net na t eten altijd een dip en s avonds als ik thusi ben inderdaad! gaat steeds beter! lekekr veel water drinken!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 7 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Sorella do 9 feb 2012 - 8:13

Wat goed dat je al zoveel centimeters kwijt bent Bolus! Ik ga morgenochtend weer wegen. Aan de ene kant ben ik heel benieuwd en aan de andere kant durf ik niet hahaha! Ik meld me morgen wel hoe of wat Wink
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 7 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Sorella do 9 feb 2012 - 22:15

Evil or Very Mad Sad :shock: Neutral Rolling Eyes confused Er is niks af... Potverdrie, ik weet niet waarom maar ik sta nu al sinds de eerste week ofzo stil.. Ik baal echt want dit betekend dat ik het niet red met stoppen met snoepen alleen. EN ik heb geen geld om naar de sportschool te gaan. Echt balen!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 7 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gast vr 10 feb 2012 - 8:38

Goed zo Bolus! Die cijfertjes maakt toch niks uit, als je het voelt en ziet aan je broeken is dat toch prima, kan jou het dan schelen wat je weegt!

Sorella ; balen zeg! Ik sta ook veel meer stil dan normaal. Ik ben ooit eens 12 kilo afgevallen en heb het toen ook gedaan zonder sportschoolabonnement. Ik deed dan mijn ipod op en ging dan gewoon km's lopen. Gewoon wandelen. Misschien kan je anders start to run doen? Voor mij is het niks, maar wie weet voor jou wel? En het is gratis.

Ik heb een beetje een baaldag vandaag, dus let niet zo op. Maar heb wel de kou getrotseerd en een stuk met de kinderwagen door de stad gelopen, en morgen ga ik schaatsen, dus wie weet komt het nog goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 7 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  sawasdee vr 10 feb 2012 - 20:14

Ook hier weer een berichtje..
Zoals ik laats al zei ging t nietsuper met me, dit heeft helaas ook zijn weerslag gehad op het lijnen!!
Maar goed, ondertussen alweer een dikke week bezig!
En heb de drive weer gevonden.
Zal proberen weer meer te reageren..
Wegen doe ik even niet, durf ik niet haha!

Wat goed dat jullie nog hard bezig zijn!

En start to run is een prima alternatief voor de sportschool.
Ik vond het erg leuk, maar door het rennen kreeg ik veel last van mijn enkels!

Nou suc6 iedereen en n fijn weekend!
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 7 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  PapillonRose za 11 feb 2012 - 10:04

Beetje vergeten mee te lezen hier Embarassed Maar hier staat het even stil, het is er bij ingeschoten de laatste week. Ben daarvoor wel al 3kg kwijt geraakt, en dat is nog steeds weg smile Nu de rest nog :P
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 7 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gast za 11 feb 2012 - 20:25

Goedemorgen!

Gister heb ik een redelijke dag gehad. 's Ochtends ben ik een uurtje wezen steppen. 's Avonds gingen we bij mijn ouders eten, want ze waren 29 jaar getrouwd. We aten frietjes, kippensoep en bruinebonensoep. Laat ik nu niet van soep houden, dus ik heb frietjes op. Een bord met frietjes en een frikandel. De rest van de dag heb ik me goed gedragen. Hoe is het bij jullie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 7 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  woezel za 11 feb 2012 - 22:35

Ik ben er ook nog, het is inderdaad zo stil hier.
Hier gaat het aardig. zit nu op 74,6 dus hopelijk blijf ik nu onder de 75. Sporten deze week lukt wel want heb een paar keer geschaatst. Vanmiddag ook nog even. En als het klaar is met vriezen wil ik beginnen met start to run.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 7 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  baboeska za 11 feb 2012 - 23:32

nou een waardeloze week gehad hier! Maar 1 keer gesport en te weinig op het eten gelet. Gister een higtea gehad, dus heeeel veel foute dingen gehad. Scones, muffins brownie bonbons enz. Was wel heerlijk hoor en heel gezellig maar ik denk dat ik het wegen morgen maar even oversla, wil het niet weten haha.

Hopelijk wordt het komende week wat beter. Mn vriend is dinsdag jarig, dus dan wordt het wel weer een taartje eten enzo, maar verder heb ik wel meer tijd om te sporten. Maar even wat extra beweging komende week.

Start to run vind ik ook erg leuk. Maar alleen in het voorjaar en zomer. Met deze temperaturen sport ik liever binnen Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 7 561177
baboeska
baboeska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 7 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 0:01

Ik vind start to run ook leuk, maar dan moet eerst de temperatuur iets omhoog. Ik wil er ook weer mee gaan beginnen. Ik denk wel dat ik weer vooraan begin. En jullie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 7 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  baboeska zo 12 feb 2012 - 1:29

Ja ik begin dan ook weer bij het begin denk ik. Loop nu wel hard op de loopband ( max 10 minuten), maar dat is toch anders dan buiten vind ik.
baboeska
baboeska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 7 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 3:01

Ja, binnen is inderdaad anders dan buiten. Ik heb er wel weer zin in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 7 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Sorella zo 12 feb 2012 - 5:01

Ik heb besloten om aankomende week even wat strenger te zijn voor mezelf met eten, kijken of dat wat helpt. Start to run klinkt goed maar mijn enkels kunnen dat denk ik niet aan. Ik klap er snel door dus ik denk dat rennen niet echt een optie is voor me.

Sporten jullie allemaal?
Ik rij drie keer per week paard en ik ben op mijn werk ook veel in beweging, til een hoop enzo. Je zou toch denken dat ik wel beweging genoeg krijg Rolling Eyes
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 7 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum