Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

+8
RioolSpook
Penélope
L!ND@
Sorella
duckie
PapillonRose
bolus26
sawasdee
12 plaatsers

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL Empty Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  sawasdee vr 23 dec 2011 - 8:23

Alle opgerichte groepjes zijn al vol, dusss Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL 827601

Ik ben in 15 maanden tijd 18 kilo kwijt geraakt, dit door gezond eten en veel te sporten.
Nu ben ik de laatste 3 maanden weer heeeeel slecht bezig (mede door mijn (verse) relatie)
Ik merk dat ik weer een stok achter de deur moet hebben en misschien zijn er nog een paar meiden die mee willen doen?

Mijn doel is nog 10 kilo kwijt te raken vanaf 2 januari 2012.
Ik ben benieuwd Very Happy

Tot nu toe dus met;

1ste doelmogelijk 2de doelAfgevallen
Sjandra-10
Bolus26-10
Papillonrose-10
Duckie -20
Sorella -6-2-1
Lind@
Penelope -10
Rioolspook -40
Novalee -5-0,6
Balloon -5
Baboeska -7
Parels -10
Woezel -5-5-1,5
_Liv-5
Stylegirl -8



Als iedereen even zorgt dat het aantal te verliezen kilo's vermeld wordt, ga ik een schema maken...
Leuk leuk... Nu dus nog allemaal even genieten van de kerstmaaltijden en de oud&nieuw snacks en dan flink knallen Laughing

[center]


Laatst aangepast door Sjandra op di 10 jan 2012 - 9:43; in totaal 21 keer bewerkt
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  bolus26 vr 23 dec 2011 - 8:50

ik wil wel

ik zat in het 4x 25 topic maar iedereen is afgehaakt of overgelopen!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  PapillonRose vr 23 dec 2011 - 8:55

Ik wil me ook voorzichtig aanmelden. Mijn doel is ook 10 kilo eraf! Na de zwangerschap zijn er een paar kilootjes blijven hangen en door medicatiegebruik en niet goed op mijn eten letten is er nog meer bijgekomen. Vind het nu welletjes en ik zal voor het eerst van mijn leven gaan proberen af te vallen! Ben benieuwd, ik hoop heel hard dat ik genoeg discipline zal hebben om het vol te houden.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  duckie vr 23 dec 2011 - 9:01

ik wil ook per januari gaan lijnen... ben voor mn zwangerschap zon 25 kg kwijt geraakt maar daar zit na de zwangerschap toch al wel weer genoeg van aan Sad. moet strax echt de knop om zetten en dat is het moeilijkste.... hoop dat het lukt om hier mee te kletsen, ben de ene week wat actiever dan de andere angel
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  sawasdee vr 23 dec 2011 - 9:55

Leuk!

Wat zullen we zeggen? Max 10 meiden (mits animo hihi) om het overzichtelijk te houden?
En werken we met een startgewicht of hebben jullie liever een schema waar alleen in komt hoeveel eraf is?

Lijkt me fijn om elkaar op deze manier enigzins te steunen, aangezien we allemaal dezelfde strijd voeren Evil or Very Mad
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Sorella vr 23 dec 2011 - 10:03

Ik zou ook wel willen meedoen! Ik wil er zo'n 6 á 8 kilo eraf, niet zo heel veel dus maar dit wil ik al twee jaar en het lukt me gewoon niet. Misschien dat dit dan voor mij een extra stok achter de deur is omdat ik dan bij jullie verantwoording 'moet' afleggen en het zo me dus wel gaat lukken!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  L!ND@ vr 23 dec 2011 - 10:06

Ik kom me ook aanmelden, hopelijk heb ik een stok achter de deur zo samen! Voor mijn zwangerschap was ik al geen lichtgewicht, maar nu is helemaal een ramp, dus er moet wat vanaf, het liefst wat meer als een beetje....Als ik voor mezelf mag spreken heb ik liever een schema waarin in staat hoeveel je kwijt bent. Ik schaam me namelijk dood voor mijn gewicht nu Embarassed
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Penélope vr 23 dec 2011 - 10:35

Ik wil me ook aanmelden, wil er echt minimaal 10 kilo vanaf.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  sawasdee vr 23 dec 2011 - 11:27

Goh, gaat snel hihi!
Zijn dus al met 7! Ik zal een schema maken als we met 10 zijn?
Als iedereen dan even duidelijk schrijft wat het doel is, sommige hebben dat al gedaan...

Geniet nog maar even van het lekkere en vele eten dames haha nerd
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  RioolSpook vr 23 dec 2011 - 11:59

Ik weet niet of ik mee mag doen? Ik krijg 11 januari een operatie om af te vallen en begin na de kerst eigenlijk al met een dieet. Mijn eerste doel is om 40 kilo kwijt te raken. Maar als er meer af kan dan zou dat alleen maar mooi zijn.
Mijn situatie is dan wel wat anders, maar zou graag mee willen schrijven.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Novalee vr 23 dec 2011 - 12:32

Yes, eindelijk eens op tijd! Ik wil ook graag meedoen! Al ben ik officieel al een beetje begonnen angel

Mijn eerste doel is de laatste 5 zwangerschapskilo's eraf. En daarna mogen er nog zo'n 5 à 10 af. Genoeg werk aan de winkel dus smile

Ik zou het trouwens niet erg vinden als dit topic gewoon open blijft. Hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch?

Sjandra, wat goed dat je al zoveel afgevallen bent!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 13:22

Ik ga wel afvallen, maar denk ik niet in een topic. Ik ben wel benieuwd wie het dit jaar weer gaat lukken.. cheers
Elk jaar weer een paar nieuwe, slanke, gezonde forummers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 21:53

Ik wil ook wel meedoen. Poging 2357896 ofzo, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  sawasdee za 24 dec 2011 - 0:17

RioolSpook schreef:Ik weet niet of ik mee mag doen? Ik krijg 11 januari een operatie om af te vallen en begin na de kerst eigenlijk al met een dieet. Mijn eerste doel is om 40 kilo kwijt te raken. Maar als er meer af kan dan zou dat alleen maar mooi zijn.
Mijn situatie is dan wel wat anders, maar zou graag mee willen schrijven.

Natuurlijk mag je mee doen!!
Wat spannend zeg! Wat voor een operatie krijg je? Ben erg benieuwd naar hoe het voor je gaat lopen...
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  sawasdee za 24 dec 2011 - 0:20

Novalee schreef:Yes, eindelijk eens op tijd! Ik wil ook graag meedoen! Al ben ik officieel al een beetje begonnen angel

Mijn eerste doel is de laatste 5 zwangerschapskilo's eraf. En daarna mogen er nog zo'n 5 à 10 af. Genoeg werk aan de winkel dus smile

Ik zou het trouwens niet erg vinden als dit topic gewoon open blijft. Hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch?

Sjandra, wat goed dat je al zoveel afgevallen bent!

Thnx Very Happy
Ik had onwijs veel doorzettingsvermogen... Totaal geen moeite om niet te snoepen, heel veel zin in het sporten... Nu met mijn relatie is dat heel anders.. Hij snoept veel en ik heb veel moeite om hier niet aan mee te doen, ook het sporten schiet er nu bij in...
Maaaar vanaf januari gaat dat hopelijk weer veranderen nerd

Hoeveel ben je al kwijt? Aangezien je al begonnen bent, goed hoor trouwens, met deze dagen! Knap...
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  baboeska za 24 dec 2011 - 5:12

mag ik nog meedoen? Ik ben de elfde volgens mij...steeds net te laat. Ik wil er heel graag 7 kilo af. Ik ga volgend jaar trouwen, en wil heel graag slank in mn trouwjurk! Hopelijk wordt dit topic een stok achter de deur ( als ik nog mee mag doen Embarassed )
baboeska
baboeska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  bolus26 za 24 dec 2011 - 22:34

hee
ik ben al 5 kilo kwijt maar de volgende stap is nog 10! (en eigenlijk daarna nog 10 maar goed kleine stapjes gaat vaak beter!)
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Sorella zo 25 dec 2011 - 8:47

Nou, ik werd vanochtend ziek wakker dus ik lig qua eten al een dag achter :P Zo zijn de kerstdagen niet zo'n aanslag op de lijn haha!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  PapillonRose zo 25 dec 2011 - 10:01

Hier wel aardig wat lekkers gegeten vandaag, en niet allemaal even gezond laughcry

Ik heb weer een extra motivatiepunt erbij gevonden.. Wilde vandaag mijn rokje aantrekken, dit rokje droeg ik vorig jaar ook met kerst (is mijn kerstrokje ofzo, had 'm ook sinds vorige kerst niet meer gedragen). Hij past nog wel, maar zit niet bepaald lekker meer. Dus ik wil weer normaal in mijn rokje passen bounce

Even een duidelijke confrontatie gehad met het feit dat ik toch echt wat forser ben dan een jaar geleden Rolling Eyes Wil er dan ook echt 10 kilo af. Volgens allerlei sites zit ik dan op mijn ideale gewicht. Mijn gezonde gewicht mag zitten tussen de 58 en 78 kilo en het ideale gewicht zou zitten op 68. Weeg er nu dus 78, ben nog nooit zo zwaar geweest No

Einde klaagmodus, verder was de dag wel gewoon geslaagd vandaag! En lekker gegeten dus, nu mag het nog :P Wel onhandig dat we de eerste week van januari op vakantie gaan met de familie, en ik dus met name 's avonds deels afhankelijk ben van wat er gekookt wordt. Maargoed, mocht het minder gezond zijn als ik zou willen dan doe ik de rest van de dag wel braaf mijn best en na het weekje weg kan ik het helemaal doen zoals ik wil.

Hoe gaan jullie het trouwens aanpakken? Ik zit te twijfelen tussen gewoon gezonder eten en wat meer bewegen, of er ook een dieet tegenaan te gooien. Dan wel een beetje normaal dieet, geen crashdieet want dat werkt niet zo goed op de lange termijn heb ik begrepen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  bolus26 ma 26 dec 2011 - 22:23

hee meiden

afgelopen 2 dagen heb ik me niet zo aan t afvalplan gehouden maar was vanacht ziek dus de schade zal nu wel meevallen.
Vandaag begin ik alweer met een strandwandeling dus das mooi!

Ik gebruik niet echt een dieet en zeker geen crashdieet omdat mn schildklier dan weer helemaal van slag raakt( hij is net een half jaar goed dus ja)

ik sport 3 keer per week en eet gewoon zo gezond mogelijk met af en toe zondigen in het weekend.Gaat niet supersnel op die manier maar de kilo´s blijven er wel lekker af en ik voel me er goed bij!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Tiana ma 26 dec 2011 - 22:25

Hee meiden, zou ik misschien ook mee mogen doen? Ik post nu ook in het topic van 5 kilo afvallen, maar ik wil meer kwijt en vind het ook wel weer fijn om in januari met een frisse start te gaan beginnen. :-)
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gast ma 26 dec 2011 - 23:04

Ik wil ook graag mee doen, mag/kan dat nog?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  RioolSpook di 27 dec 2011 - 6:11

Hey Meiden,

Ik ben vandaag aan mijn modifast dieet begonnen die ik tot de operatie moet volgen (met uitzondering van oud en nieuw, dan ga ik gewoon grillen bij schoonmoeder). En net vandaag is mijn moeder bij mij thuis en heeft ze lekker gekookt. Heb daarnet mijn shake genomen en ben maar snel naar boven gevlucht! Blegh.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  duckie di 27 dec 2011 - 8:05

ik zou graag wel rond de 20 kg weer kwijt willen (meer is altijd beter Embarassed ). ik ging eerder naar de EGA club maar omdat ik daar nu niet meer heen kan is het wel mijn bedoeling om dit thuis wel weer op te pakken...moet alleen strax de knop omzetten om te beginnen...
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 7:28

Ik wil er in totaal 15 kg af, maar ik ga eerst voor 5 kg. Voor mijn eerste zwangerschap woog ik 15 kg minder en dat wil ik nu ook weer wegen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum