Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL
+8
RioolSpook
Penélope
L!ND@
Sorella
duckie
PapillonRose
bolus26
sawasdee
12 plaatsers
Pagina 6 van 8
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL
Hier is er weer 0,4 kg af. Het gaat niet snel, maar met iedere ons die ik afval, ben ik tevreden ..
In totaal is er nu 0,8 kg af in 2 weken.
Jeetje Rioolspook, heel veel beterschap!
In totaal is er nu 0,8 kg af in 2 weken.
Jeetje Rioolspook, heel veel beterschap!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Het gaat er iig af Stylegirl!
Hier even een correctie, het is 1,4 kilo in 2,5 week, vanochtend zat er 2 ons bij.
Hier even een correctie, het is 1,4 kilo in 2,5 week, vanochtend zat er 2 ons bij.
Gast- Gast
Dat is waar Parel. Ik kijk er heel erg naar uit om weer onder de 80 te zitten, maar op dit tempo duurt dat nog wel eventjes. Nog 6,2 kg te gaan voor dat doel!
Tiana- Ratel
Ik ook!
Eerlijk waar met 79.9 ben ik momenteel al blij haha
Eerlijk waar met 79.9 ben ik momenteel al blij haha
Gast- Gast
Goed dat jullie weer wat zijn afgevallen! Ik heb morgen weer een weegdag, ben benieuwd, ik zal me daarna hier komen melden ! Heb me deze week weer goed in kunnen houden.
Rioolspook heb je al uitslagen gekregen?
Rioolspook heb je al uitslagen gekregen?
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Jeetje RioolSpook, dat is niet niks! Ik hoop voor je dat het meevalt en het geen longembolie is! En dat je herstel goed zal verlopen. Respect hoor, zo'n ingreep zal best heftig zijn!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb uitslagen ja! Geen longembolie. Wel wat vocht achter de longen, vandaar mijn benauwdheid. Maar ik dacht zelf ook geen longembolie te hebben hoor. Maar waarschijnlijk is het een bloeding in de maag. Krijg over enkele uren een gastroscopie om te kijken of het een actieve bloeding is of niet. Krijg in ieder geval extra maagbeschermers en zit sinds gisteren weer aan een paal vast en hoop toch echt wel vanavond weg te kunnen en in mijn eigen bedje te slapen. Ben hier nu al 3 nachten en ben het zo zat! Gelukkig is de pijn bijna helemaal weg en zit ik niet meer in quarantaine. Heb wel lekker een privekamertje.
Een voordeel: ik had een broek die ik eigenlijk maar net paste.. Die zakt nu bijna van mijn kont af!
Hoe gaat het met iedereen hier? Hoe vaak staan jullie op de weegschaal als ik vragen mag? En wat voor een soort weegschaal hebben jullie? Ik heb er namelijk 1 waarbij de getallen met de seconden schommelen.
Een voordeel: ik had een broek die ik eigenlijk maar net paste.. Die zakt nu bijna van mijn kont af!
Hoe gaat het met iedereen hier? Hoe vaak staan jullie op de weegschaal als ik vragen mag? En wat voor een soort weegschaal hebben jullie? Ik heb er namelijk 1 waarbij de getallen met de seconden schommelen.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Ik probeer 1x per week op de weegschaal te gaan staan.
Afgelopen week heb ik normaal gegeten. Ik heb het afvallen even naast me neergelegd. Woensdag hebben we niet zo goed nieuws gekregen over m'n moeder. Ik heb besloten om de draad weer op de pakken. Maandag ga ik op de weegschaal staan om te kijken wat de "schade" is.
RioolSpook, beterschap!
Afgelopen week heb ik normaal gegeten. Ik heb het afvallen even naast me neergelegd. Woensdag hebben we niet zo goed nieuws gekregen over m'n moeder. Ik heb besloten om de draad weer op de pakken. Maandag ga ik op de weegschaal staan om te kijken wat de "schade" is.
RioolSpook, beterschap!
Gast- Gast
Wat fijn om te horen RioolSpook, hopen dat je snel naar huis mag.
Ik kwam er vanochtend achter dat ik een ons ben aangekomen , weet niet hoe dat kan. Heb me echt goed gedragen deze week. Er is nu in totaal 1,5 kilo vanaf.
Ik kwam er vanochtend achter dat ik een ons ben aangekomen , weet niet hoe dat kan. Heb me echt goed gedragen deze week. Er is nu in totaal 1,5 kilo vanaf.
Sorella- Kletskop
Ik heb me vandaag weer gigantisch laten gaan!
Ben alleen thuis en ongesteld dus jaa ..
Morgen weer een nieuwe dag
Ben alleen thuis en ongesteld dus jaa ..
Morgen weer een nieuwe dag
Gast- Gast
Hier is er ondertussen ook niets extra's af. Moet echt weer even mijn drive vinden. Maar wel mijn hardloopspullen opgezocht met het start to run programma. Dus hoop volgend weekend les 1 te gaan doen.
Ik weeg 1x in de week, ik heb een digitale weegschaal, maar die heb ik al jaren, volgens mij eens bij de lidl vandaan.
Rioolspook, hoe is het nu? Hoop dat je ondertussen lekker thuis bent.
Parels o ongesteld, dan mag je je laten gaan hoor. Hier na het boodschappen doen ook lekker een reep chocolade meegenomen.
Ik weeg 1x in de week, ik heb een digitale weegschaal, maar die heb ik al jaren, volgens mij eens bij de lidl vandaan.
Rioolspook, hoe is het nu? Hoop dat je ondertussen lekker thuis bent.
Parels o ongesteld, dan mag je je laten gaan hoor. Hier na het boodschappen doen ook lekker een reep chocolade meegenomen.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Ik ben toch dit weekend nog 4 ons afgevallen
Al betwijfel ik of dat morgenochtend nog zo is, mijn dag vandaag was namelijk niet zo lang maar heb toch wat toastjes met filet, wat kaakjes en biefstuk met appelmoes, mayonaise, champignons en biefstuk op
Ach, van de week gaan we er gewoon weer voor!
Maar zo goed als die knop ooit eens om is geweest, is hij nog niet.
Het totaal nu zit dus 74.2 kilo. Ben 2,1 kilo afgevallen in 3 weken
Al betwijfel ik of dat morgenochtend nog zo is, mijn dag vandaag was namelijk niet zo lang maar heb toch wat toastjes met filet, wat kaakjes en biefstuk met appelmoes, mayonaise, champignons en biefstuk op
Ach, van de week gaan we er gewoon weer voor!
Maar zo goed als die knop ooit eens om is geweest, is hij nog niet.
Het totaal nu zit dus 74.2 kilo. Ben 2,1 kilo afgevallen in 3 weken
Gast- Gast
Nou de eerste 2 kilo is er hier af! Ik begon bij 74.9 en nu weeg ik 72.9 kg.
Ik ben erachter gekomen dat heel streng lijnen niet mijn ding is. Dat hou ik misschien een week vol en dan is het weer afgelopen.
Dus ik ben niet heel streng meer, let natuurlijk wel op mn eten, sport 2 (of soms 3 keer) per week en drink overdag alleen water en thee. Maar op alleen fruit en crackers red ik het niet. Af en toe heb ik iets meer suiker nodig
Ik val dan liever iets langzamer af maar dat het wel vol te houden is, dan dat ik nu heel streng doe en het er over 2 maanden weer aanzit.
Hoe is het nu met jou Rioolspook? Ben je inmiddels weer thuis?
Ik ben erachter gekomen dat heel streng lijnen niet mijn ding is. Dat hou ik misschien een week vol en dan is het weer afgelopen.
Dus ik ben niet heel streng meer, let natuurlijk wel op mn eten, sport 2 (of soms 3 keer) per week en drink overdag alleen water en thee. Maar op alleen fruit en crackers red ik het niet. Af en toe heb ik iets meer suiker nodig
Ik val dan liever iets langzamer af maar dat het wel vol te houden is, dan dat ik nu heel streng doe en het er over 2 maanden weer aanzit.
Hoe is het nu met jou Rioolspook? Ben je inmiddels weer thuis?
baboeska- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11
Hoe gaat het met iedereen? Houden jullie het nog vol?
Ik vind het wel moeilijk hoor, heb nu snack a jacks gekocht voor de avonden dat ik niet snoep Mag er twee van mezelf zodat ik toch nog iets zoets naar binnen krijg.
Ik vind het wel moeilijk hoor, heb nu snack a jacks gekocht voor de avonden dat ik niet snoep Mag er twee van mezelf zodat ik toch nog iets zoets naar binnen krijg.
Sorella- Kletskop
Rioolspook, hoe gaat het nu?
En meerderen van jullie soms wat moeite lees ik al, nou ik dus ook Ik ben wel netjes bezig geweest, maar de afgelopen dagen heb ik dat waarschijnlijk weer grotendeels teniet gedaan.. Erg druk, ben vermoeid en dan ook nog tentamenstress.. Dus mijn goede plan om veel water te drinken en geen ongezonde tussendoortjes te nemen is niet helemaal gelukt deze week. Kon onder andere geen chocola weerstaan, drink op mijn stage soms meerder kopjes warme chocomel per dag en ook bananenschuimpjes hebben er al aan moeten geloven. Allemaal nog wel met mate, maar toch.
Ben benieuwd.. Er was 2,5 kg af, zal van de week weer zien hoe het er dan mee staat (probeer niet elke dag te wegen zodat je in een keer wat meer resultaat kunt zien).
En meerderen van jullie soms wat moeite lees ik al, nou ik dus ook Ik ben wel netjes bezig geweest, maar de afgelopen dagen heb ik dat waarschijnlijk weer grotendeels teniet gedaan.. Erg druk, ben vermoeid en dan ook nog tentamenstress.. Dus mijn goede plan om veel water te drinken en geen ongezonde tussendoortjes te nemen is niet helemaal gelukt deze week. Kon onder andere geen chocola weerstaan, drink op mijn stage soms meerder kopjes warme chocomel per dag en ook bananenschuimpjes hebben er al aan moeten geloven. Allemaal nog wel met mate, maar toch.
Ben benieuwd.. Er was 2,5 kg af, zal van de week weer zien hoe het er dan mee staat (probeer niet elke dag te wegen zodat je in een keer wat meer resultaat kunt zien).
PapillonRose- Ratel
Nu heb ik ook trek in bananenschuimpjes
Sorella- Kletskop
Oeps, sorrySorella schreef:Nu heb ik ook trek in bananenschuimpjes
PapillonRose- Ratel
ooeehh ja bananenschuimpjes..heerlijk!! Maar ik heb nog meer zinin chocotofs...al dagen haha. Maar tot nu toen kan ik het nog weerstaan.
Ik vind het ook lastig hoor PR. Ook als er op het werk getrakteerd wordt ofzo. Ik werk in de zorg, dus als er een patient met ontslag gaat staan er hier ook regelmatig chocolaatjes enz op tafel. Lastige momentjes...
Ik probeer nu meer te sporten en minder de focus te leggen op alleen gezond eten, en dat werkt wel beter.
Vandaag stond de weegschaal al op 72.4, weer een halve kilo eraf. Maar het schommelt bij mij wel, morgen kan er zo weer 300 gram bij zitten. Het gewicht op de maandagochtend hou ik aan.
Ik vind het ook lastig hoor PR. Ook als er op het werk getrakteerd wordt ofzo. Ik werk in de zorg, dus als er een patient met ontslag gaat staan er hier ook regelmatig chocolaatjes enz op tafel. Lastige momentjes...
Ik probeer nu meer te sporten en minder de focus te leggen op alleen gezond eten, en dat werkt wel beter.
Vandaag stond de weegschaal al op 72.4, weer een halve kilo eraf. Maar het schommelt bij mij wel, morgen kan er zo weer 300 gram bij zitten. Het gewicht op de maandagochtend hou ik aan.
baboeska- Fluisteraar
Hoi meiden, ik zie dat er hier meerderen zijn die er ook een beetje moeite mee hebben! Bij mij ging het eigenlijk heel goed, gisteren ben ik alleen een dagje weg geweest en heb ik wel wat slechter gegeten, dus vandaag extra goed opletten! :-) Ik moet zo naar het ziekenhuis dus zal vanavond wat uitgebreider reageren!
Tiana- Ratel
Goedemorgen dames, hoe is het hier?
Ik heb best een redelijke week gehad geloof ik, zit inmiddels in de 83 (mag ook wel na een maand lijnen ), dus ben nu 2,9 kilo afgevallen.
En de rest? Is de motivatie weer hervonden?
Heb vanmiddag wel een verjaardag van mijn nichtje, dus ik vrees dat er wel een stukje taart in gaat .. maar goed, met mate mag álles, toch?
Ik heb best een redelijke week gehad geloof ik, zit inmiddels in de 83 (mag ook wel na een maand lijnen ), dus ben nu 2,9 kilo afgevallen.
En de rest? Is de motivatie weer hervonden?
Heb vanmiddag wel een verjaardag van mijn nichtje, dus ik vrees dat er wel een stukje taart in gaat .. maar goed, met mate mag álles, toch?
Gast- Gast
Hoi meiden,
Hier qua eten niet zo'n goede week gehad, maar wel vaker de fiets gepakt. Had niet verwacht dat er wat af was. Maar de weegschaal gaf vanmorgen 75,7 aan dus tot 0,8 eraf. Nu hopen dat het volgende week ook zo of minder is.
Hier qua eten niet zo'n goede week gehad, maar wel vaker de fiets gepakt. Had niet verwacht dat er wat af was. Maar de weegschaal gaf vanmorgen 75,7 aan dus tot 0,8 eraf. Nu hopen dat het volgende week ook zo of minder is.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
wat een rust hier meiden! Hoe gaat het met jullie? Nog een beetje vol te houden?
Ik ben inmiddels 3 kilo kwijt!! Af en toe zondig ik nog teveel, maar zo is het wel beter vol te houden. Ik drink met deze kou liters thee haha. Morgenochtend ga ik even lekker een uurtje zwemmen, fitness wordt een beetje eentonig, dus een beetje variatie.
Ik ben inmiddels 3 kilo kwijt!! Af en toe zondig ik nog teveel, maar zo is het wel beter vol te houden. Ik drink met deze kou liters thee haha. Morgenochtend ga ik even lekker een uurtje zwemmen, fitness wordt een beetje eentonig, dus een beetje variatie.
baboeska- Fluisteraar
Baboeska, wat lekker, al drie kilo kwijt! Goed van je!
Ik ben ongesteld dus ik heb het een beetje zwaar
Ik ben ongesteld dus ik heb het een beetje zwaar
Sorella- Kletskop
Ik ben inmiddels 3,3 kilo kwijt!
Na wat zenuwslopende dagen staat de teller inmiddels op 83 (Ik denk steeds 73 haha, das mn einddoel, maar ja, dat valt even tegen!).
Na wat zenuwslopende dagen staat de teller inmiddels op 83 (Ik denk steeds 73 haha, das mn einddoel, maar ja, dat valt even tegen!).
Gast- Gast
Met mij gaat het nu wel goed. Al weer ruim 1,5 week thuis en probeer de draad op te pakken met het eten en het gaat wel aardig. Heb tot nog toe geen dumping gehad en ook gene hongergevoel. Ben sinds 11 januari nu 11 kilo kwijt maar sta deze 1,5 week nu wel stil. Moet ongesteld worden, dus daardoor gaat het waarschijnlijk wat lastiger. Ook merk ik dat dit topic niet echt iets voor mij is. Ik ben op dit moment al ieder moment van de dag bezig met eten (want moet 6 eet momenten inplannen) en merk gewoon dat het een beetje te veel is. Het is gewoon niet echt iets voor mij om ieder moment van de dag met eten bezig te zijn.
Daarom wil ik me graag afmelden van dit topic.
Wel wil ik iedereen heel veel succes wensen met het afvallen! En het gaat vast goedkomen!
Daarom wil ik me graag afmelden van dit topic.
Wel wil ik iedereen heel veel succes wensen met het afvallen! En het gaat vast goedkomen!
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de afvallers; cadeautje bij bereiken van je doel
» Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?
» Plannen voor 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?