Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

+53
Raindrop
Peanut
Zonnetje
Middleme
Silver
LDJ
Atelier Madame
Starla
Toet
Marsy28
Poubelle
Suus
Alex
SoGood
Stuiterbal
Mari
Sterre
Mermaid
Rouxxxe
Lady4
JD
Pompoen
Carra
Blond
Caro
Eponine
Catwoman79
Polly
Roodkapje
Bliss
Burn
Exogenesis
Snirp
Océane
Shisha
Marin
Lejow
Caramba
Vino
Jasmine
Susan
Antibes
Kowalski
Tania
myloon
Amber-
Snoes
Merai
Sarah1985
GreenGrass
Beachgirl
Japie
Annemie
57 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? Empty Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Gast vr 14 dec 2012 - 8:48

Over een kleine drie weken is het jaar alweer voorbij. Hoe was het jaar 2012 voor jou? Vond je het een leuk jaar, of was er veel tegenspoed?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Gast vr 14 dec 2012 - 8:50

De eerste maanden redelijk goed maar daarna werd het iets minder. Komt o.a ook door het overlijden van iemand die me erg dierbaar was. Hopelijk wordt 2013 wel een beter jaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Annemie vr 14 dec 2012 - 8:52

Het begon goed, maar ik ben in mei mijn baan kwijtgeraakt en mijn vriend in september..we zijn dus druk aan het zoeken naar werk, hopelijk komt dat in 2013 goed, want het hakt er behoorlijk in, maar het valt niet mee in deze tijd.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Japie vr 14 dec 2012 - 8:56

Ik heb mijn vriend leren kennen, dus voor mij was het een goed jaar! Laughing
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Beachgirl vr 14 dec 2012 - 8:57

Begin 2012 was verschrikkelijk. Mijn (nu ex) liet me na 9 jaar barsten voor een ander en vond het erg moeilijk om mee om te gaan toen.

Daarnaast ben ik weer heel veel kilo's kwijtgeraakt dit jaar waar ik superhappy mee ben, heb ik na lang worstelen mijn HBO diploma in de pocket en ben ik nu aan het daten met een hele leuke jongen. Dus de negatieve dingen zijn langzaam overgegaan in een hoop positiefs! Op dit moment ben ik erg happy. Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? 561177


Laatst aangepast door Beachgirl_24 op vr 14 dec 2012 - 8:58; in totaal 1 keer bewerkt
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  GreenGrass vr 14 dec 2012 - 8:58

Ik heb mijn studie afgerond, een prachtige stage voltooid en een baan gevonden (in een bepaald deel van het land).

GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Sarah1985 vr 14 dec 2012 - 9:02

rot jaar begon al in januari, man had geen werk meer. Hij is 3 maanden thuis geweest. Toen had hij weer werk. Tussendoor ook veel stress gehad om de gezondheid van mijn ouders. En nu jaar is bijna om en man zit weer thuis zonder werk. En met mijn ouders nog steeds stress erom. Nee dit was niet mijn jaar
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Merai vr 14 dec 2012 - 9:19

Het was, ondanks ook een paar hele fijne dingen, echt niet mijn jaar. Dat geldt overigens voor heel veel mensen in mijn omgeving, er zijn veel verdrietige dingen gebeurd. Het biedt wel weer mogelijkheden want 2013 kan eigenlijk niet slechter worden Wink
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Snoes vr 14 dec 2012 - 9:51

Het begon slecht, maar het had niet mooier kunnen eindigen.

In januari werd ik nog geopereerd omdat onze kinderwens anders onvervuld zou blijven, in april bleek ik zwanger te zijn en 2 weken geleden ben ik bevallen van onze prachtige zoon I love you

Intussentijd hebben we ook de benedenverdieping van ons huis gerenoveerd, wat ook helemaal klaar is inmiddels.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Gast vr 14 dec 2012 - 9:58

Ik vond 2012 echt een fijn jaar! Ik heb begin dit jaar m'n MBO diploma gehaald. We kregen een huis aangeboden gekregen waar we al heel lang wilden wonen en ik ben begonnen met een HBO studie. Financieel gaat het ook steeds beter. Mijn vriend is ook weer gaan studeren. Ik kan echt zeggen dat we onze draai hebben gevonden en gewoon 'leven' nu. Het is niet meer zo dat we constant bezig zijn met opruimen van troep uit het verleden. Tussen mij en mijn vriend gaat het ook heel goed. Ik hoop dat het in 2013 zo door mag gaan, daar zou ik heel dankbaar voor zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Amber- vr 14 dec 2012 - 10:00

Mijn jaar begon super!! 2 dagen voor oudjaar testte ik positief. Het moeilijke jaar 2011 waarin ik twee miskramen heb gehad en waarin het zwanger worden niet meer leek te lukken eindigde toch geweldig!

7 sep ben ik bevallen van onze mooie zoon luuk! We hebben veel zorgen om hem en hoop erg dat we 8jan 2013 goed nieuws krijgen en luuk niet geopereerd hoeft te worden. Mocht dat wel zo zijn dan word 2013 een moeilijk jaar, maar we komen er wel!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  myloon vr 14 dec 2012 - 10:00

Ondanks dat ik veel in het ziekenhuis loop en een miskraam heb gehad kan ik wel zeggen dat ik heb genoten van 2012! Samen met mijn man heb ik heel veel leuke gezellige dingen gedaan, ook van familie en vrienden hebben we weer heerlijk kunnen genieten!
myloon
myloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Gast vr 14 dec 2012 - 10:02

2012 is voor mij het jaar geweest van afsluiten, opnieuw beginnen en mijn rust en geluk vinden. Het was een goed jaar, ondanks dat het op werkgebied momenteel erg onzeker is en we financieel goed moeten opletten, maar dat valt allemaal in het niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Tania vr 14 dec 2012 - 10:04

Het was een mooi jaar met als mooiste natuurlijk de geboorte van mijn dochter. Hoewel het soms zwaar ik vind ik het geweldig om te zien hoe ontzettend gek mijn kinderen zijn op mekaar en hoe lief ze voor mekaar zijn. Het voelt sinds M. er is goed, rustig en compleet. Voor mijn idee is mijn "later" nu begonnen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Kowalski vr 14 dec 2012 - 10:08

Eigenlijk was het een erg goed jaar... Ik heb er een neefje bijgekregen! Ik heb mijn premaster afgerond en toegang gekregen tot de master (die tot nu toe erg pittig is, maar toch niet slecht gaat), ik heb een (bij)baan 'gekregen' waar ze me erg graag willen hebben (probleem is dat ik gewoon weinig tijd heb), ik heb mijn passie (turnen) weer opgepakt en ben daar erg blij om. Ik heb een vriendschap beëindigd (waar ik toch nog steeds verdriet van heb) en nieuwe vrienden gemaakt. Ik zou dus eigenlijk niet mogen klagen, maar waar ik heel hard had gehoopt dat ik me voor het einde van 2012 echt wat gelukkiger zou voelen is me dat nog steeds niet gelukt, en dat is frustrerend Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? 1270000679

En toch blijf ik ervoor gaan dat ik dit aan het einde van 2013 wel kan zeggen!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Antibes vr 14 dec 2012 - 10:11

Maar 1 woord: DRUK

Wel veel bereikt ook. Ga het in 2013 alleen wel rustiger aandoen. =)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Susan vr 14 dec 2012 - 10:16

Best wel zwaar, er is heel veel gebeurd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Jasmine vr 14 dec 2012 - 10:17

2012 was voor mij niet zo'n leuk jaar. Mag van mij heel snel 2013 worden.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Vino vr 14 dec 2012 - 10:22

Van mij mag het snel 2013 zijn!
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Caramba vr 14 dec 2012 - 10:34

2012 was niet mijn jaar. Het jaar waarin ik overwerkt thuis kwam te zitten. Een keuze moest maken welke werkgever ik wilde hebben, wel juiste keus gemaakt, maar nog onzeker. Door dit alles 18 kg kwijt ben geraakt, niet op de juiste manier, vanaf maart tot begin november, maar wel enorm blij mee.
Maar toch is dit jaar voor mij snel voorbij gegaan. Ik hoop dan ook van harte dat 2013 mij meer goeds zal geven.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Lejow vr 14 dec 2012 - 10:43

Tania schreef:Het was een mooi jaar met als mooiste natuurlijk de geboorte van mijn dochter. Hoewel het soms zwaar ik vind ik het geweldig om te zien hoe ontzettend gek mijn kinderen zijn op mekaar en hoe lief ze voor mekaar zijn. Het voelt sinds M. er is goed, rustig en compleet. Voor mijn idee is mijn "later" nu begonnen.

Mooi, Tania!

2012 was een heftig, maar mooi jaar.
Veel te vroeg ouders geworden, maar van een meisje dat het zo ontzettend goed deed.
Ze is zo ontzettend lief, tevreden en vrolijk. Ik geniet zo van haar.
2012 heeft hierdoor ook veel in het teken van verwerken gestaan en dit zal doorlopen in 2013. Haar eerste verjaardag komt dichterbij en dus ook de hele periode waarin ze ineens geboren is. Maar hier slaan we ons wel doorheen.
Dat hebben we in 2012 tenslotte ook gedaan.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Jasmine vr 14 dec 2012 - 10:49

Lejow schreef:
2012 heeft hierdoor ook veel in het teken van verwerken gestaan en dit zal doorlopen in 2013. Haar eerste verjaardag komt dichterbij en dus ook de hele periode waarin ze ineens geboren is. Maar hier slaan we ons wel doorheen.
Dat hebben we in 2012 tenslotte ook gedaan.

Dat gaat vast goedkomen Lejow. Je bent een sterke vrouw, jullie komen er echt wel met zijn drietjes. Hoop dat 2013 voor jou een wat rustiger jaar wordt, ook wat betreft jouw moeder. hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Lejow vr 14 dec 2012 - 10:51

Dank je wel Jasmine, dat is lief van je.
Ik duim echt zo hard dat jullie in 2013 een klein muppie mogen vasthouden. Je hebt nu wel genoeg ellende meegemaakt wat dat betreft! hug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Marin vr 14 dec 2012 - 11:19

Mijn hoogtepunt was gewoon de continuïteit van geluk in m'n relatie. Het gaat gewoon allemaal zo goed. We zijn inderdaad in juni gaan samenwonen, toen we nog maar 11 maanden samen waren en sommigen vonden het wat vroeg, maar voor ons was het gewoon logisch. Waarom nog zo veel heen en weer reizen? Ik was het helemaal zat en bovendien zijn we geen 18 meer. Het hele samenwonen is zo ontzettend goed gegaan, hadden binnen no time een lekker leefritme gevonden. We zijn zo op ons gemak bij elkaar. Ja, gewoon dat gehele gevoel is wel het allerbeste in 2012.

Daarnaast heb ik gelukkig eindelijk een baan gevonden, meerdere zelfs. Ik heb een baan waarin ik m'n studie kennis kwijt kan gevonden waar ik met veel plezier voor schrijf, dit doe ik thuis. Daarnaast heb ik mezelf heel erg ontwikkeld als bruidsfotograaf, in 2012 m'n eigen bedrijf opgericht wat behoorlijk goed loopt! Dat vind ik wel stoer en ben vaak zo dankbaar dat ik dit werk gewoon kan en mag doen! Geweldig, om van je hobby je werk te kunnen maken! Daarnaast had ik aan het begin van 2012 een tijdelijk baantje als koerier waarbij ik de halve wereld ben over gevlogen, met als hoogtepunt natuurlijk Amerika (en Oslo en Istanbul), echt hoe vet was dat...
Op vakantie naar Amerika zijn we samen niet geweest, wat ik begin 2012 nog hoopte, maar heb dus wel m'n Amerika-shot door dat werk gehad, naar Oklahoma en Texas. Wel heerlijk twee weekjes naar Spanje en meerdere kleine tripjes gemaakt naar bijv Duitsland.

Een dieptepunt vind ik lastig om te benoemen, want het is inderdaad echt een jaar vol groei en ontwikkeling geweest. Goh. Dat ik nou echt even niks kan bedenken. Dat betekent veel positiefs.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Shisha vr 14 dec 2012 - 11:26

Ik heb een geweldig jaar gehad. Mijn man kreeg in januari eindelijk weer werk. 1 Juni zijn we getrouwd en ondertussen ben ik zo'n 16 weken zwanger van ons eerste kindje.
Verder heb ik een aantal leuke meiden leren kennen maar juist ook weer afstand kunnen doen van een aantal andere vrienden/kennissen wat wel wat verdriet heeft gedaan maar uiteindelijk voor veel rust heeft gezorgd.
Minpunje is alleen dat we nog steeds niet klaar zijn in huis, dat wordt toch echt wel een streven voor in 2013.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het jaar 2012, hoe was dat voor jou? Empty Re: Het jaar 2012, hoe was dat voor jou?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum