Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

+8
RioolSpook
Penélope
L!ND@
Sorella
duckie
PapillonRose
bolus26
sawasdee
12 plaatsers

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 5 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  PapillonRose ma 9 jan 2012 - 7:25

Zo, ik ben er ook weer! Heb alles zo'n beetje bijgelezen en hoop het vanaf nu goed bij te gaan houden hier.

De vakantie was erg leuk! Leuke dingen gedaan (zwemmen, wandelen, shoppen..) en gezellig met de familie samen geweest. Alleen ook erg lekker gegeten die week laughcry En als afsluiter zaterdagavond uit eten geweest ter ere van de verjaardag van mijn vader.

Ik ben dan ook pas sinds gisteren echt begonnen, al probeerde ik daarvoor ook al wel een beetje op mijn eten te letten. Ik probeer maar 1 glas fris (meestal sap) per dag te drinken, de rest water / thee, en wat melk bij het ontbijt. Verder gezond ontbijten (meestal muesli met banaan en melk) en geen ongezonde tussendoortjes. Zo min mogelijk suiker nemen, en snacks laten staan. Ik hoop dat dit al wat gaat doen. Moet alleen nog steeds een goede weegschaal kopen, die nauwkeurig weegt. Dat doe ik ergens deze week even tussen alle drukte van school, stage en afspraken door en dan neem ik het gewicht van de eerste keer wegen als startgewicht.

Wat goed trouwens dat er al zoveel van jullie gewicht kwijt zijn. Super! Dat geeft vast ook weer extra motivatie om door te zetten. Kan niet wachten tot mijn eerste beetje gewicht eraf zal zijn!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 5 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  sawasdee di 10 jan 2012 - 9:41

goed hoor! De eerste 3,2 kilo in dit topic zijn er dus al af Very Happy


Ik zal me morgenvroeg even wegen, maar ben er bang voor. Zo goed als ik vorige week bezig was, zo slecht waren de 2 dagen Texel.. Erg dubbel, want Texel zelf was ook slecht. Wat een saaie bedoeling nu zeg! :shock:
Zijn op maandag al om 14:00 op de boot gestapt omdat er niks te doen was, fietsen kon ook niet want de wind was te sterk!
Hotel was gewoon TE smerig voor woorden, getsie!

Vandaag teamdag gehad met een diner, dus ook niet echt gezond geweest! Maar goed, vanaf morgen weer verder met waar we zaterdag avond gestopt zijn!

Hoe zit het met de rest? Jullie al het weegmoment gehad? En wat waren de resultaten?? Vertel vertel!

Suc6 weer allemaal!
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 5 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Tiana di 10 jan 2012 - 19:44

Ik heb net op de weegschaal gestaan en ik weeg 86,6 dus de eerste 0,4 kg is eraf! Het is een begin, toch? :P
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 5 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 20:29

Goed zeg! Ik was 1,8 kilo kwijt vd week, maar na het weekend was dat nog maar 1,2.
Nu is het 1,4 kilo. Ook fijn, nu de rest nog!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 5 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  baboeska di 10 jan 2012 - 23:39

Goede eerste resultaten meiden!! Ik ben nu 0.8 kilo kwijt. Niet veel, maar het begin is er! Ik vind het wel steeds makkelijker vol te houden, het begint te wennen de gezonde leeftstijl!

Jammer dat Texel zo tegenviel Sjandra!

Ik ga vandaag 1 keer zondigen, vanmiddag ga ik een gebakje eten want ik heb een nieuwe baan, jipiiee!! Eindelijk, ben heel lang opzoek geweest. Vanochtend op gesprek geweest, was heel positief. Morgen heb ik mn arbeidsvoorwaarden gesprek en dan kan ik waarschijnlijk volgende week al beginnen! Dus ik ben superblij Very Happy!
baboeska
baboeska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 5 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Novalee wo 11 jan 2012 - 0:22

Woezel, als je zo snel na je ontbijt alweer honger hebt is het misschien wel slim om iets te eten (maar misschien heb je dat ook wel gedaan). Want anders heb je kans dat het de rest van de dag doorwerkt en je gaat snaaien, terwijl je het anders bij gewoon een extra boterham had gehouden. Of zit alleen ik zo in elkaar Very Happy

PR, fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad! Al een weegschaal op de kop getikt?

Sjandra, jammer dat Texel zo tegenviel.

Stylegirl en Parel, mooi resultaat!

Baboeska, gefeliciteerd met je nieuwe baan! En fijn dat je al zo snel kunt beginnen!

All, gisteren met een vriendin hier afgesproken en ik had brownies gebakken. Nou ja, een poging tot want het was mislukt. Het was meer een koek geworden, maar nog steeds lekker Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 5 166342 Maar we hebben ook een stuk gewandeld, hopelijk compenseert dat iets. 's Avonds at ik alleen en ik had o.a. rijst gekookt, wil ik die afgieten, glipt de deksel van de pan. Kortom, driekwart van m'n rijst in de gootsteen, was een mooi magere maaltijd zo Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 5 394967
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 5 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 8:40

Ik ben er ook nog. :-) Ik heb het alleen super druk en deze week ben ik maar een avond thuis. Als ik meer tijd om te reageren heb, reageer ik uitgebreider.
De eerste kilo's zijn er af! Meiden, super! Met mij gaat het ook nog redelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 5 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  RioolSpook do 12 jan 2012 - 22:44

Hoi meiden, Hier even een update van mij. Heb even niet heel veel puf om op iedereen te reageren, maar het is fijn om te lezen dat het bij de meesten wel goed gaat.

Ik ben twee dagen geleden geopereerd en lig nog in het ziekenhuis. Heb veel pijn gehad, vooral gisteren. Nu nog steeds, maar is gelulkkig al een stukje meer uit te houden. Vanmiddag mag mijn drain eruit waardoor het sowieso een stuk beter gaat lukken, hoop ik. Vanmiddag klrijg ik mijn eerste eten. Een yoghurtje. Zoals ze dat in Belgie zo grappig noemen. Voor de operatie was ik al 5 kilo kwijt, en ik denk dat er nu nog wel wat meer af is. Aangezien ik de afgelopen twee dagen niet gegeten heb.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 5 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  woezel do 12 jan 2012 - 22:52

Rioolspook, wat voor operatie heb je gekregen? Beterschap en dat je maar gauw hersteld bent.

Hier gaat het wel aardig, deze week nog niet tussendoor op de weegschaal gestaan. Dus morgen of zondag weer.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 5 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  RioolSpook do 12 jan 2012 - 23:03

Heb een gastric bypass gekregen. Om van mijn overgewicht af te komen.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 5 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Sorella vr 13 jan 2012 - 3:19

Beterschap RioolSpook, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

Ik heb zelf niet zo'n goede week achter de rug, ben nogal een emotie-eter en deze week was nogal heftig.
Al met al ben ik 2 ons kwijt geraakt dus daar ben ik dan alsnog wel blij mee, had het niet verwacht. Hopen dat volgende week weer wat beter gaat! Morgen weer m'n snackdag, ik kan niet wachten haha!

Succes allemaal en fijn weekend!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 5 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 7:04

RioolSpook, beterschap!

Ik heb ook niet zo'n goede week gehad als dat ik zou willen. Ik heb een studiedag (met lekker eten) en 2 nieuwjaarsborrels gehad. Morgen weer opletten en streng!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 5 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Tiana zo 15 jan 2012 - 1:59

Het gaat hier goed! Ik hou voortaan met een app op mijn telefoon bij wat ik eet en daar staan ook calorieën bij. Ik zie nu ook dat ik bijvoorbeeld aan gezond eten te weinig calorieën neem, ik eet dan namelijk maar rond de 1000 calorieën en daar komen de vreetbuien vandaan. Ik eet te weinig en ga hierdoor snacken. Volgens een berekening op een site mag ik zelf 1900 calorieën eten om af te vallen! Ik ga dus de komende tijd proberen om vaker te eten en dit gezonder te doen. Dus een boterham extra nemen als ik trek heb i.p.v. naar iets ongezonds te grijpen. 's Avonds een plakje ontbijtkoek nemen of 2 rijstwafels met wat beleg erop, zodat ik niet ga snacken. En omdat ik nu ook bijhoud hoeveel ik eet, wil ik ook niet meer die ongezonde dingen eten, in grote hoeveelheden. Zo heb ik gisteren echt maar een klein bakje chips gepakt, dat was rond de 200 calorieën, normaal eet ik minimaal een halve zak, maar al snel meer. Dus sowieso tussen de 500 en 1000 calorieën. Ik probeer me nu even niet te focussen op de weegschaal, maar vooral op het krijgen van een gezond eetpatroon. Dan zullen de kilo's er hopelijk ook wel af gaan!
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 5 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 3:04

Stylegirl, welke app is dat? Klinkt goed!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 5 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Tiana zo 15 jan 2012 - 3:48

Liv: de app heet calorieteller, met een weegschaal als icoontje!

Ik zit nu een rijstwafel met houmous te eten! En ik heb net boodschappen gedaan voor het avondeten! Ik ga zelf pizza maken met tomatensaus, mozzarella, gewone kaas, champignons en ui! Zelfgemaakt is veel lekkerder dan kant-en-klaar en ook gezonder! :-)
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 5 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  woezel zo 15 jan 2012 - 4:27

Stylegirl, ik ga ook eens zoeken naar die app. Zie hem nu zo gauw niet met weegschaaltje

Hier gingen de laatste dagen slecht, ook even slecht in mijn vel, en dus meer eten. Dus was niets af vandaag. Nu weer op zoek naar de drive om verder te gaan.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 5 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 9:35

Hier echt een dramaweekend gehad! Vanaf morgen moet ik weer op gaan letten, en zet ik mijn schouders eronder. Ik wil iig voor de carnaval (5 weken) nog 8 a 9 kilo eraf .. oeioeioei, dan kan ik daarna weer aan de slag, want met carnaval kom ik standaard 2 a 3 kilo aan Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 5 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 5 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  PapillonRose zo 15 jan 2012 - 9:44

Zo, ik ben er ook weer even. Ik ga denk ik straks ook even zoeken naar de app waar ik hier over las, wie weet heb ik er wat aan.

Ondertussen ben ik al ruim een kilo kwijt! Of misschien wel meer ondertussen, heb me woensdag voor het laatst gewogen. En heb de laatste dagen buikgriep, dus dan gaat het vast wat harder dan normaal laughcry Al doe ik er liever langer over en dat ik me dan gewoon fit voel, dit is ook niks zo. Hopelijk is het gauw over en kan ik weer fatsoenlijk (maar wel gezond) eten.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 5 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  baboeska zo 15 jan 2012 - 23:57

Wat vervelend dat je ziek bent PR. Beterschap!

@Rioolspook: Hoe is het nu met je? Is het nu zo dat je nog maar hele kleine beetjes kunt eten? En lukt het alweer om wat vast voedsel te eten? Hopelijk kun je snel aan je nieuwe ritme wennen.

Afeglopen weekend was echt slecht qua eetpatroon. vrijdagavond en gister een feestje, dus taart chips nootjes enz.
Naja vandaag er maar weer tegenaan. Vanochtend alweer lekker gesport, dus het begin is er weer!
baboeska
baboeska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 5 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  RioolSpook ma 16 jan 2012 - 0:38

@ Baboeska, Het gaat gelukkig een stuk beter! Heb nog wel wat pijntjes en weinig energie om veel te doen, maar ik ben weer thuis. Ik moet twee weken vloeibaar eten. En dan alleen dingen zonder suikers en vetten. Daarna mag ik beginnen met vast voedsel in kleine porties inderdaad. Maar dat moet dan ook nog eens 1 week gepureerd worden. En als dat goed gaat dan mag ik weer 'gewoon' eten. In kleine porties. Maar wel 8x per dag. Maar uiteraard ook alleen zonder suikers en vetten. Omdat ik anders een dumping kan krijgen.
Ik ben in ieder geval al 5 kilo kwijt sinds mijn ziekenhuisopname. In totaal dus al 8 kilo eraf!
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 5 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  baboeska ma 16 jan 2012 - 1:56

Fijn dat je je weer wat beter voelt Rioolspook! Knap hoor, zo'n heftige operatie ondergaan en alles wat daarna komt. Zal een hele nieuwe levensstijl voor je worden! En nu al 8 kilo kwijt, super! Daar doe je het natuurlijk voor. Hoeveel wil je in totaal afvallen?
baboeska
baboeska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 5 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  RioolSpook di 17 jan 2012 - 13:12

Nou, inmiddels gaat het toch even wat minder. Ben vanavond opnieuw opgenomen in het ziekenhuis. Had vanaf gisterenavond enorme steken in mijn onderrug bij het ademhalen. Dus nu denken ze dat ik een longembolie heb opgelopen. Omdat ik in Belgie ben geopereerd lig ik volledig in Quarantaine ivm het MRSA virus. Doen ze blijkbaar bij iedereen die in het buitenland is geopereerd. Ik ben al de hele avond onderzocht door marsmannetjes en vrouwtjes en heb om 12 uur eindelijk mijn eigen kamertje gekregen. Nouja, gevangeniskamertje. Ik mag er niet vanaf.

Morgen krijg ik een Ctscan om te kijken of ik echt een longembolie heb en zo niet, wat het dan wel is.
Qua afvallen zal het wel snel gaan, want ook vandaag bijna niks gegeten. Baal er een beetje van omdat ik me nu toch echt wel zwak begin te voelen.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 5 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  woezel di 17 jan 2012 - 22:13

Jeetje rioolspook dat is even een tegenvaller. Hoop dat je gauw weer opknapt en naar huis mag.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 5 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  sawasdee di 17 jan 2012 - 23:11

Sow Rioolspook! Het zit niet mee he tsjonge...

Hopen dat het snel over gaat!

Hier gaat het met afvallen ook niet echt best..
Zit in een rommelige periode waarin ik nogal op mijn tandvlees loop. Morgen naar de huisarts om te overleggen hoe en wat...
Hoop dat er dan wat rust komt en het lijnen dan ook weer opgang komt..

ik zal deze week even de gewichten bijwerken, dus als iedereen het even post Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 5 561177
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 5 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 8:31

Ik ben tot op heden 1,6 kilo kwijt.
Het is niet veel in bijna 3 weken, maar ala, het is een begin.
Er is iig meer af dan erbij Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 5 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum