Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

+8
RioolSpook
Penélope
L!ND@
Sorella
duckie
PapillonRose
bolus26
sawasdee
12 plaatsers

Pagina 3 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 3 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gast zo 1 jan 2012 - 22:19

Vanmorgen op de weegschaal gestaan en ik woog 89,1 kilo. Er is dus weer iets van af. Al heb ik geen idee hoe dat kan met de feestdagen, haha! Net heb ik m'n ontbijt op: 2 crackers met smeerkaas (slankie).

PR, fijne vakantie! Geniet ervan! Waar ga je heen?

Novalee, ik drink ook te weinig. Als je een goede tip hebt, hoor ik het wel. Op de een of andere manier "vergeet" ik het gewoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 3 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  baboeska zo 1 jan 2012 - 22:33

Fijne vakantie PR!

Ik weeg nu 73.5kg. Ik had gedacht dat ik zwaarder zou zijn na de feestdagen! Een meevaller dus, zo aan het begin.
Ik drink ook te weinig. Heb nu een 0,5 liter flesje naast me staan, dat werkt bij wel goed, ik probeer 3 flesjes water per dag te drinken. Verder vooral thee en geen frisdrank meer. Ik zal zo even naar de supermarkt, gezonde dingetjes kopen smile
baboeska
baboeska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 3 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gast zo 1 jan 2012 - 23:22

Succes allemaal!

Mijn streefgewicht is eerst 82 kg. Dan ben nog te zwaar maar echt slank zal ik nooit worden. Dat is mijn bouw gewoon niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 3 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Sorella ma 2 jan 2012 - 2:45

Ben vanochtend ook op de weegschaal gaan staan, de schade valt mee. Ik weeg nu 58.2 mijn streefgewicht is 54.5 dan pas ik al mijn broenen en bh's weer :P Alles wat er daarna eventueel afgaat is mooi meegenomen maar niet noodzakelijk.

Succes allemaal!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 3 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Tiana ma 2 jan 2012 - 3:28

Hier heb ik nog niet op de weegschaal gestaan, ik ga vanavond ook nog wat eten in de stad dus morgen zal ik echt verder gaan/beginnen met gezond eten.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 3 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 6:20

Bij mij gaat het vandaag goed. Alleen mag ik nog wel meer drinken. Ik denk dat ik nog geen liter op heb vandaag, dus daar ga ik vanavond even verandering in brengen.
Vandaag heb ik het hele huis gepoetst. Kerstboom eruit en grote schoonmaak gehouden. Heerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 3 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Penélope ma 2 jan 2012 - 7:59

Nog een gelukkig nieuwjaar meiden!
Ik ben gisteren al een beetje begonnen, alleen ging ik gisteravond al de mist in en heb ik wat snoepjes gehad.
Ik heb het meeste moeite met water drinken, vind ik zo vies! En het snoepen laten. Voor iemand herkenbaar en nog tips?
Ik zal me morgenvroeg eens wegen, kijken wat de schade van de feestdagen is.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 3 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 8:38

Ha meiden! Allemaal een ontzettend gelukkig, slank nieuwjaar!

Ik ben vandaag begonnen, mijn startgewicht is 86.3 laughcry maar ik ben 1.77 m dus dat 'gaat' nog. Mijn omtrek was 107 cm. Mijn streefgewicht staat voorlopig op 75 kilo, daarna mag er nog wel 5 vanaf, maar eerst dit maar.

Sporten heb ik een hekel aan, dus ik ben van plan lekker met mijn kleine meisje te gaan lopen als het droog is. Ik ben ook zo'n mooi weer-loper PR Wink

Ik vul mijn eten in op www.caloriechecker.nl, vind ik erg fijn, en zo kan ik zien of iets echt zo gezond is als dat ik denk!

En water drinken, tja, dat is hier ook een drama, ik ben gek op cola light, dat moet ik er ook echt in houden anders faal ik gigantisch denk ik! Vanaf morgen maar een flesje water op het aanrecht en dan idd 3 a 4 flesjes leegdrinken. Ik gooi ze meestal wel in 1x achterover haha, anders komt er nog niks van Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 3 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Novalee ma 2 jan 2012 - 10:06

Iedereen heeft moeite met voldoende drinken dus smile Ik dus ook, vandaag ging eigenlijk heel goed, behalve voldoende drinken. Nu ben ik de schade aan het inhalen, dat wordt vannacht waarschijnlijk veel plassen Rolling Eyes Verder ontbeten met een schaaltje yoghurt met cornflakes (zijn bijna op, dan koop ik iets gezonders), lunch met 2 sneetjes brood en verder een bord avondeten en een toetje. Ook druk geweest in huis, vanalles opgeruimd en druk geweest met de was, da's ook een hele workout Wink

Hebben jullie eigenlijk een vaste weegdag?
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 3 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  baboeska ma 2 jan 2012 - 10:20

Ik hou mn weegdag op maandag.
Vandaag wel een goede dag gehad, zolang ik een beetje bezig ben is er niks aan de hand en hou ik het prima vol.
Maar 's avonds vind ik wel lastig hoor, heb nu zo'n zinin chips...ga zometeen nog even een cracker eten en niet te laat naar bed.
Morgenochtend naar de sportschool!
baboeska
baboeska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 3 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  bolus26 ma 2 jan 2012 - 22:43

ik weeg altijd op woensdag!

ik begin vandaag weer met gezond eten,al vielen de feestdagen ook best mee!

ontbijt met een gekookt eitje
lunch salade met kip
diner: jamie oliver recept met veeel groente.

en vanavond lekker sporten!

water drinken is echt een kwestie van wennen,ik moet voor mn gezondheid echt minimaal 2 l per dag drinken en dat went vanzelf.In mn vakantie vind ik het wle lastiger omdat ik het dan sneller vergeet
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 3 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  sawasdee ma 2 jan 2012 - 23:03

Zo schema is gemaakt, onder het genot van een flesje water. Laughing

Ik ben vandaag begonnen, heb gister nog gezondigd.
Houd het nu maar even kort, huishouden wacht, en eigenlijk schoolwerk ook nerd
Vanavond een late dienst, dus die eerste dag (die ik zelf altijd het moeilijkst vind) kom ik dus wel door hihi

Suc6 allemaal!!
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 3 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  woezel di 3 jan 2012 - 1:09

Hier s'winters ook niet zo'n drinker. Maar probeer nu wel wat vaker nog even een glaasje water te drinken.
Hier gister nog even lekker aan de gebak en chips, Straks nog een verjaardag met gebakje, en dan geen chips. Vanaf nu ook gewoon water op verjaardag ipv frisdrank/sap. Moet zeggen dat ik me af en toe wel hongerig voel hoor, nu al. Dus langzaam aan een beetje afkicken.
Hier vanmorgen ook de kerstboom het huis uit gedaan, wat een ruimte zo weer

Sjandra, werkse straks.

Wegen wil ik in het weekend doen. Doorde weeks is het toch haasten enzo.

Wat voor beleg nemen jullie trouwens op je brood? Ben hier vd kaas, hagelsag en vlokken, maar dat mag niet meer. Wat doen jullie?

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 3 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 1:44

woezel, je kan wel 20+ kaas nemen? Daar zitten minder calorieën in.
Voor de rest is filet, smeerpate van linera, kipfilet, halvajam en smeerkaas (slankie) misschien een idee? Ik neem bijv. ook crackers ipv brood, dat scheelt af en toe weer wat calorieën.

Ik voel me ook wel hongerig hoor! Of eerder trekkerig, knorren doet mijn maag niet. Het is idd even afkicken, mijn lijf heeft 9 maanden alle plezier gehad Wink

Ik weeg me wanneer het mij uitkomt, ik moet eerlijk bekennen dat ik elke ochtend wel even op de weegschaal sta, niet perse nu extra, maar dat deed ik altijd al om mijn gewicht in de gaten te houden. En dan natuurlijk wel s'ochtends, naakt en na het plassen haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 3 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 4:36

Sjandra, ik heb het schema gezien. Super!

Ik heb nog lekker een weekje vakantie! Vanmiddag ben ik met een vriendin wezen lunchen. Ze wilde met mij allerlei lunchgerechten nemen, maar dat heb ik niet gedaan. Ik heb een "club sandwich" gegeten. Niet het aller gezondste, maar wel lekker! Ik zo wel een beetje op met m'n avondeten. De oma van m'n vriend is jarig, dus daar gaan we vanavond heen. Gelukkig ben ik geen taartmens, dus die kan ik makkelijk afslaan.

Ik weeg me wanneer het me uitkomt. Ik ben nu gister (maandag) op de weegschaal geweest. Het liefst wil ik me elke dag wegen, maar dat is niet goed voor mezelf, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 3 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Penélope di 3 jan 2012 - 6:16

woezel, Ik eet kipfilet, slankie smeerkaas en soms ham op mijn brood of cracker.
Wat nemen jullie wel eens als tussendoortje ? Ik eet wel eens een sultana of evergreen volgens mij valt dat nog wel mee met calorieën.
Ik heb een abonnement op de sportschool daar wil ik vanaf nu minimaal 2 keer per week gaan doen.
Vanavond ga ik aquajoggen doe ik iedere dinsdag.

Ik heb me gister voor eerst weer gewogen naar de feestdagen. 5 kilo bijgekomen was ik toch wel teleurgesteld over want zoveel heb ik nou ook weer niet gegeten.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 3 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Sorella di 3 jan 2012 - 6:27

Vandaag heb ik niet zoveel gegeten, kwam zo uit. Ik heb ontbeten met 2 bruine boterhammen met pindakaas, als lunch een appel en ik heb net sperziebonen met vegetarisch vlees en aardappelpuree op. Verder ruim 0/5 liter water, 1 thee en 1 sojamelk.
Het makkelijkste gedeelte is nu achter de rug, nu de avond nog, dat is voor mij veel moeilijker.

Sjandra goed schema!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 3 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  sawasdee di 3 jan 2012 - 9:34

Dag 1 zit er al bijna op Laughing

Ik hecht ontzettend veel waarde aan een goed ontbijt en lunch, dus ik ontbijt dan ook gewoon met een goede boterham. Het liefst met kaas mmmm

Vandaag op het werk niks gegeten (stom stom) dus nu net een boterham gehad en 'n gevuld pepertje (zijn trouwens maar 21 cal per stuk, dus voor de lekkere trek mag ik van mezelf 'n gevuld pepertje. Voor mij een echte beloning haha)

Ondertussen bijna mijn 1,5 liter water op!
Merk wel dat het snoepen/snaaien automatisch gaat, op het werk langs de snoepkast en even kijken wat er in ligt, en dan weer denken; Onee, lijnen!!! Hihi

Redden jullie een hele dag op crackers?? Ik heb dan veel te snel weer het honger gevoel waardoor ik ga snaaien.

Water drinken werkt voor mij eigenlijk alleen als ik het met flesjes water doe. Dus ik probeer iedere dag 3 a 4 flesjes weg te drinken!

Nou nog even banken en dan morgen weer sporten en verder aan dag twee.

Penelope, leuk dat jij ook mee doet haha, jij bent eens bij mij een paar jasjes komen halen!
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 3 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  baboeska di 3 jan 2012 - 9:59

Sjandra , nee op alleen crackers red ik het echt niet. Ik ontbijt en lunch gewoon met volkorenbrood. Anders heb ik ook de hele dag een honger gevoel. Ik eet crackers al tussendoortje.

Vanochtend lekker gesport, morgenochtend ga ik weer. Ik wil eigenlijk minimaal 2 keer per week sporten ( als het lukt met mn onregelmatige werken ).

Vandaag 1.5 liter water gedronken, maar man wat loop ik nu vaak naar de wc haha, hebben jullie daar ook last van?

Nemen jullie trouwens 's avonds ook nog een tussendoortje? Ik ben ik twijfel. Heb het gister en vandaag geschrapt, maar heb nu wel een hongergevoel. Maar misschien moet dat ook gewoon wennen hoor!
baboeska
baboeska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 3 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Tiana di 3 jan 2012 - 21:15

Zo, ik ben nu ook weer begonnen!

Ik denk dat ik 's avonds wel wat neem, een stuk fruit of een bakje yoghurt. Zeker in het begin omdat ik juist 's avonds snacktrek heb. Als ik dan niks neem, voorzie ik nu al dat ik dan eetbuien krijg. Dus om dat tegen te gaan, liever sowieso al iets in te plannen. Mijn dagschema voor de komende tijd:

O: yoghurt met een schepje honing (optioneel: 2 lepels cruesli) / 2 volkoren crackers met rauwe ham of kaas of jam / 1 boterham met hetzelfde beleg
T: appel / mandarijn / yoghurt als ik dat niet heb genomen bij mijn ontbijt / 1 volkoren cracker met beleg
L: 3 volkoren crackers met beleg / 2 volkoren boterhammen met beleg (evt. nog een mandarijn/stuk komkommer/cherrytomaat)
T: fruit / groente
D: 200 gr groente, stuk vlees/vis, 1 aardappel of 1 opscheplepel rijst/pasta
T: fruit/groente/yoghurt/cracker

Ik drink vooral water en thee dus daar ligt het probleem niet. Ben al afgekickt van vaak cola drinken en ook energy drink drink ik nog zelden.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 3 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 21:21

Goedemorgen!

Sjandra, de hele dag op crackers red ik ook niet.

Penelope, als tussendoortje neem ik: ontbijtkoek, fruit, cracker, rijstwafel, etc. Meestal probeer ik fruit te eten.

Gisteravond op de verjaardag heb ik me goed ingehouden. Ik heb vooral thee gedronken en een glaasje sap. Ik heb geen taart of oliebollen op. In totaal heb ik een blokje kaas gegeten. Ik vond het erg knap van mezelf. Vandaag weer een nieuwe dag. Het drinken gaat op dit moment ook beter. Ik heb nog kerstvakantie en thuis heb ik meer tijd om drinken te pakken dan op mijn werk. Ik ben benieuwd hoe dat volgende week gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 3 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  woezel di 3 jan 2012 - 22:16

hier gister toch nog te veel gehad. Is nu ook nog rommelig ivm vakantie. Vandaag weer een nieuwe kans.
Heb net ontbeten met yoghurt, appel en beetje kaneel, anders is het me veel te zuur.
Crackers ipv brood doe ik niet. De jongens moeten ook eerst een broodje op eten. Dus ja mama ook.
Dan toch maar eens kijken of ik kipfilet lust op brood. Smeerkaas eet ik af en toe, vind ik wel lekker met tomaat/komkommer, maar daar krijg ik vaak buikpijn van als ik het te vaak eet.

Tussendoortje, wil ik ook voor ontbijtkoek of biscuitje gaan of fruit. S'avonds neem ik wel wat, wil nu meer dan de yoghurt enz doen ipv na het eten.

liv, wat het jij het goed vol gehouden op de verjaardag.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 3 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 22:53

Woezel, dat vond ik ook. Kipfilet is wel mager om op brood te nemen. Anders probeer je het gewoon een keer. Je kunt ook denken aan: runderrookvlees of rosbief. Deze zijn allebei ook mager.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 3 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Tiana di 3 jan 2012 - 23:00

Ik doe ook vaak plakjes komkommer of tomaat op mijn brood, dan vind ik simpel beleg ook vaak lekkerder.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 3 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  sawasdee wo 4 jan 2012 - 1:06

Stylegirl schreef:Ik doe ook vaak plakjes komkommer of tomaat op mijn brood, dan vind ik simpel beleg ook vaak lekkerder.

Erg lekker inderdaad!

Liv, idd heel knap gedaan hoor! Scheelt inderdaad dat het taart is, maar vla kan ik toch echt niet afwijzen Embarassed
Gelukkig is de eerste verjaardag pas op 23 jan, dan zit ik wel weer lekker in het ritme. (Hoop ik).

Vanmorgen lekker gestart met dik 2 uur sporten, nu eens de kerstboom afbreken.
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL - Pagina 3 Empty Re: Nog een groepje afvallers voor 2 jan 2012? VOL

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum