Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

+29
Fiwen
Dennenappel
Sugarfall
Roxi3
Happy
Arwyn
Sterre
Mysterious
JD
Lies
Toet
Jeanette
Roze Roos
smooch
Snoes
ButterflyEffect
Makamba
_Lacey_
Kabouter
Susan
RioolSpook
Angela_1986
Pluk
Benthe
minoessepoes
Eris
Merai
Feline
Blond
33 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? - Pagina 3 Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  Sugarfall di 4 jan 2011 - 23:02

Qua uiterlijk lijk ik op mijn vader. Qua innerlijk heb ik van allebei wat, maar net iets meer van mijn vader. Ik heb heel veel dingen die mijn vader en zijn kant van de familie ook heeft, en mijn broers hebben meer weg van mijn moeder en haar kant.

Wat ook wel grappig is, als mijn vader en ik naar bijvoorbeeld een verhaal luisteren, of verbaasd zijn over iets, dan staan/zitten we echt precies hetzelfde en met dezelfde uitdrukking, en dat hebben we dan niet door van elkaar. Dan zegt mijn moeder vaak ''Kijk ze weer precies hetzelfde zitten!'' Wink
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? - Pagina 3 Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 23:18

Sterre schreef:
Darcy schreef:Ik lijk sprekend op mijn moeder, hoor ik tenminste altijd haha. Alleen heb ik een andere kleur haar. Qua innerlijk lijk ik ook op mijn moeder.
Ja, ik zag laatst op je FB geloof ik een foto van jullie samen, en ik vond het echt twee druppels water. Lijkt me bijzonder om zo veel op elkaar te lijken smile

Haha ja dat kan goed, we horen het echt áltijd en óveral :P Ik vind het heel bijzonder smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? - Pagina 3 Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  Dennenappel di 4 jan 2011 - 23:26

Qua uiterlijk heb ik niets weg van beide.
Qua innerlijk heb ik veel weg van mijn vader en dat vind ik wel fijn smile. Koppig, eigenwijs, heethoofd (in bepaalde situaties), doorzetter, niet goed op jezelf passen qua gezondheid (minder fijne eigenschap), fijn om regelmatig alleen te zijn.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? - Pagina 3 Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  Fiwen wo 5 jan 2011 - 0:57

Ik lijkt heel veel op mijn vader, zowel qua uiterlijk als innerlijk. Het enige dat ik van mijn moeder heb is mijn haarkleur en mijn dyslectie :P Voor de rest ben ik compleet een vrouwelijke (en gelukkig behoorlijk slankere) versie van mijn vader.

En het grappige is dat mijn dochtertje ook heel veel op mijn vader lijkt, en hoewel mijn vader en ik heel veel op elkaar lijken, lijkt zij toch net wat meer op mijn vader dan op mij (waarschijnlijk omdat ze een heel rond koppie heeft) En trots dat hij daar op is!
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? - Pagina 3 Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 1:41

Ik lijk qua uiterlijk op mijn vader en qua innerlijk vooral op mijn moeder. Ik ben hier best blij mee alleen zou ik het innerlijk wel iets verdeeld willen hebben Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? - Pagina 3 Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  Caro wo 5 jan 2011 - 2:02

Ik heb het hoofd precies van mijn moeder. Daar zit geen verschil in.. Haren zijn ook precies van mijn moeder, enige verschil is dat ik bruine ogen heb en mijn moeder één groen en één blauw oog heeft.

Qua innerlijk heb ik de 'talenten' van mijn moeder: het taalgevoel, makkelijk kunnen leren etc. Maar qua persoonlijkheid ben ik net mijn vader: allebei open, jofiaal, vooral niet mensen lastig willen vallen, het sociale karakter heb ik dus precies van mijn vader.

MIjn jongere broertje is precies mij. Qua hoofd is hij de mannelijke versie, qua karakter zijn wij ook bijna identiek. Alleen het figuur niet, hij is zo smal als een spijker en ik niet. Onze oudere zus is qua uiterlijk meer onze vader, zij heeft dan weer de 'talenten' van mijn vader: meer de beta kant, minder taalgevoel en minder makkelijk kunnen leren (wel de intelligentie ervoor hebben). Maar zij heeft dan weer het gesloten karakter van mijn moeder.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? - Pagina 3 Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  Lotus wo 5 jan 2011 - 2:52

Ik lijk vooral op mijn moeder.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? - Pagina 3 Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 3:06

Ik ben een mix.


Vader: hoofdpijn, dun lichtkleurig haar, recht en smal lichaam (weinig heup) en gezicht.

Moeder: intelligentie, weelderige borsten en kont.

Mijn broer is sprekend mijn moeder, mijn zus is sprekend mijn vader. Dus toen moest er ook nog een leuk mixje komen (na 7 jaar 🐷 ) hihi!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? - Pagina 3 Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  patjuhhh wo 5 jan 2011 - 5:38

ik lijk qua uiterlijk meer op mijn vader en qua innerlijk een mixje van allebei.
zo kan ik net zoals mijn vader alles opkroppen en mijn moeder durfde vroeger niet goed van zich af te praten en dit heb ik precies hetzelfde
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? - Pagina 3 Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  Laquisia wo 5 jan 2011 - 10:00

Mijn ouders hebben hun chromosonen goed met elkaar gemixt. Ik ben zowel qua innerlijk als qua uiterlijk een combinatie van mijn vader & moeder.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? - Pagina 3 Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum