Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

+29
Fiwen
Dennenappel
Sugarfall
Roxi3
Happy
Arwyn
Sterre
Mysterious
JD
Lies
Toet
Jeanette
Roze Roos
smooch
Snoes
ButterflyEffect
Makamba
_Lacey_
Kabouter
Susan
RioolSpook
Angela_1986
Pluk
Benthe
minoessepoes
Eris
Merai
Feline
Blond
33 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? Empty Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  Blond di 4 jan 2011 - 5:17

Ik ben net mijn moeder, zowel qua innerlijk als uiterlijk. Mijn zusje lijkt juist heel erg op mijn vader.
Bij jullie?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  Feline di 4 jan 2011 - 5:20

Qua uiterlijk op m'n moeder.. qua innerlijk op beide. Ik praat net zoveel als mijn moeder.. maar ik kan ook heel rationeel zijn net als mijn vader.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 5:22

Ik ben een perfecte mix denk ik. Ik heb qua innerlijk en uiterlijk van allebei wel wat weg. Al moet ik zeggen dat ik qua innerlijk misschien iets meer op mijn vader lijk.. of nee.. nee toch niet haha.

Mijn vriend lijkt echt als twee druppels water op zijn vader, hij heeft echt niets van zijn moeder en als ik zijn moeder was zou ik dat echt soms best wel confronterend vinden, want ze zijn niet zo leuk uit elkaar gegaan om het maar even netjes te zeggen, loopt je ex alsnog rond in je huis;). Confronterend is misschien een te groot woord maar je wordt toch elke dag herinnerd aan je geweldige ex.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  Blond di 4 jan 2011 - 5:24

Powerbabe schreef:Ik ben een perfecte mix denk ik. Ik heb qua innerlijk en uiterlijk van allebei wel wat weg. Al moet ik zeggen dat ik qua innerlijk misschien iets meer op mijn vader lijk.. of nee.. nee toch niet haha.

Mijn vriend lijkt echt als twee druppels water op zijn vader, hij heeft echt niets van zijn moeder en als ik zijn moeder was zou ik dat echt soms best wel confronterend vinden, want ze zijn niet zo leuk uit elkaar gegaan om het maar even netjes te zeggen, loopt je ex alsnog rond in je huis;). Confronterend is misschien een te groot woord maar je wordt toch elke dag herinnerd aan je geweldige ex.
Zoiets heb ik ook wel eens gehoord van partners die overleden waren, dat het zo moeilijk was als je kind zo op je overleden partner leek. Maar in het geval van een lastige scheiding is het nog erger wss.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  Merai di 4 jan 2011 - 5:25

Risico van het vak Powerbabe smile.

Ik lijk zowel qua innerlijk als qua uiterlijk vooral op mijn vader. En daar ben ik ook wel blij mee.. smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  Eris di 4 jan 2011 - 5:26

Qua uiterlijk en innerlijk lijk ik veel op mijn moeder.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 5:27

Ik ben dan zo'n voorbeeld als jij noemt, Powerbabe.
Ik ben echt mijn vaders kant van de familie, als enige van het gezin.

Iedereen heeft een hekel aan mijn vader en aan die familie.... En maar blijven zeggen dat ik zo op 'die kant' lijk..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 5:28

Haha ja inderdaad risico van het vak. Haar andere zoontje lijkt ook enorm veel op zijn vader en daar is ze ook niet meer mee samen haha. Zit je dan met twee kopieen van je ex-geliefdes in huis:P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 5:29

Dolores schreef:Ik ben dan zo'n voorbeeld als jij noemt, Powerbabe.
Ik ben echt mijn vaders kant van de familie, als enige van het gezin.

Iedereen heeft een hekel aan mijn vader en aan die familie.... En maar blijven zeggen dat ik zo op 'die kant' lijk..


Oh dat lijkt me wel vervelend zeg! Zeg je er wel eens iets van?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 5:30

Niet meer.
Heeft toch geen zin.

Mijn vader is overleden, dat scheelt misschien ietsje?

En.... ik mag dan op die kant lijken, ik heb de humor van mijn moeders vader, en ik kan áltijd iemand de schuld geven van de talloze slechtere eigenschappen, iedereen is het daar tóch algemeen mee eens ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  minoessepoes di 4 jan 2011 - 5:34

Van beide wat, mijn vader heeft bruine ogen, mijn moeder licht groen ik heb groen met een beetje bruin. Ik heb mijn vaders haar, de lengte van mijn moeder, mijn vaders "kleine" voeten en handen, mijn moeders oogopslag en zo verder. Qua lichaamsbouw kom ik het meest overeen met mijn oma via mijn vader, wat dat betreft lijk ik niet op beide ouders.

Qua karakter lijk ik meer op mijn vader, maar ik zie ook wel weer veel trekjes die zowel mijn vader als broer hebben en die heb ik totaal niet, wat dat betreft zitten er ook zeker dingen in die ik van mijn moeder heb.

Mijn broer lijkt echt heel veel op mijn vader, het is dat zijn peuter foto's in kleur zijn en die van mijn vader in zwart/wit anders zou je niet weten wie wie is en ook doen ze sommige dingen/ handelingen precies hetzelfde, wel apart.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  Benthe di 4 jan 2011 - 5:36

Innerlijk lijk ik het meest op mijn moeder en uiterlijk op mijn vader.

Ik vind het trouwens onzin dat je als kind steeds te horen moet krijgen dat je het meest op je vader lijkt en dat de rest van de familie hem niet meer mag, en dat dat dan sneu zou zijn voor de moeder vind ik helemaal onzin. Ze heeft destijds wel gedacht dat hij een goede vader zou zijn en daarnaast mag ik toch ook hopen dat je als kind ook voornamelijk jezelf bent en mag zijn in plaats van een kopie van je vader.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  Pluk di 4 jan 2011 - 5:38

Gelukkig lijk ik veel meer op mijn moeder dan op mijn vader. Hoewel ik wel negatieve eigenschappen van mijn vader heb, maar die probeer ik zoveel mogelijk te negeren of de kop in te drukken angel
Mensen die mijn moeder kennen zeggen dat ik precies op mijn moeder lijk, mensen die mijn vader kennen zeggen dat ik precies op hem lijk.
Pluk
Pluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 95
Punten : 102
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 5:40

Ik zeg toch ook niet dat ze spijt van haar kinderen heeft? Of dat ze ze niet meer als haar kinderen ziet? En al helemaal niet dat ze sneu is. Ik zeg gewoon dat het best wel confronterend kan zijn. Mijn vriend lijkt niet alleen enorm op zijn vader qua uiterlijk maar ook qua innerlijk en aangezien haar relatie met zijn vader is stukgelopen kan ik me voorstellen dat ze het best lastig vindt dat hij zo op hem lijkt, omdat ze op precies dezelfde manier botsen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  Angela_1986 di 4 jan 2011 - 5:42

Ik lijk qua uiterlijk eigenlijk op geen van beide. Mijn stem schijnt wel op die van mijn moeder te lijken maar zelf heb ik dat nooit zo gehoord en mijn moeder zelf volgens mij ook niet.

Qua innerlijk heb ik van allebei wat weg alhoewel ik meer op m'n vader lijk, bij m'n broertje is dat juist andersom.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 5:43

Qua uiterlijk op mijn vader, qua innerlijk heb ik van beide wat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 5:50

Qua uiterlijk ben ik een kopie van m`n moeder, behalve m`n handen en voeten, dat is precies m`n vaders kant.

Qua innerlijk lijk ik het meest op m`n vader.. Koppig, eigenwijs etc. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  RioolSpook di 4 jan 2011 - 5:54

Ik lijk qua uiterlijk en innerlijk enorm op mijn vader. Dit heb ik dan ook altijd moeten horen. Mijn ouders zijn gescheiden en mijn moeders kant heeft niet zulke positieve ideeen over mijn vaders kant. Daarom ben ik altijd het 'gemene meisje' geweest. Vooral mijn oom en tante lieten altijd erg blijken dat ze me niet mochten en iedere keer als er iets gebeurde kreeg ik dan ook de schuld.
Ik ben heel bot en sociaal niet zo medelevend terwijl mijn moeders kant wel zo is. Dat vonden ze nooit zo leuk.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  Merai di 4 jan 2011 - 5:57

Powerbabe schreef:Haha ja inderdaad risico van het vak. Haar andere zoontje lijkt ook enorm veel op zijn vader en daar is ze ook niet meer mee samen haha. Zit je dan met twee kopieen van je ex-geliefdes in huis:P.

Haha oeps.. moet hier stiekem wel om lachen al is het voor haar waarschijnlijk niet altijd fijn.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  Susan di 4 jan 2011 - 5:57

Qua uiterlijk het meeste op mijn vader, qua karakter op geen van beiden, ik lijk heel erg op mijn tante, de zus van mijn vader.

Ze zeggen dat qua uiterlijk ik ook heel erg op mijn oma lijk, de moeder van mijn vader, maar dat zie ik niet zo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 6:09

Qua uiterlijk ben ik zowel mijn moeder als vader. De één vindt dat ik erg op mijn moeder lijk, de ander vindt dat ik erg op mijn vader lijk. Ik heb wel de jeugdigheid van mijn vader, mijn vader wordt bv nog steeds begin 40 geschat, terwijl hij toch al echt ergens in de 50 is. Dat "probleem" heb ik ook. Mijn collega's hebben lang gedacht dat ik begin 20 was. smile

Qua innerlijk lijk ik voor 110% op mijn vader. Soms gewoon eng. Anderzijds, als mijn vader iets doms doet, dan kijk ik naar wat ik zou doen en dan kom ik meestal tot de conclusie dat ik hetzelf ook zo zou doen en dat helpt weer om me tegenover hem stil te houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 6:12

Qua uiterlijk: de een zegt mijn vader, de ander mijn moeder. Ik weet zelf niet op wie ik het meeste lijk.
Qua innerlijk lijk ik op mijn vader. Beide koppig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 6:34

Ik lijk vooral op mijn moeder, qua uiterlijk, en ook qua innerlijk en hoe we doen en zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  Kabouter di 4 jan 2011 - 6:37

Ik ben zowel qua innerlijk als uiterlijk een echte mix van beide. Wel heb ik blijkbaar dezelfde stem als mijn moeder. Mensen dachten aan de telefoon namelijk vaak dat ze mijn moeder aan de lijn hadden ipv mij.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 6:47

Qua uiterlijk heb ik meer van m'n vader weg dan van m'n moeder. Ik heb dezelfde lach en ogen als mijn vader.
M'n gebit en haar heb ik weer van m'n moeder. Qua innerlijk lijk ik op beide. M'n moeder is zorgzaam en netjes en
m'n vader is gevoelig en rustig net als ik.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum