Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

+29
Fiwen
Dennenappel
Sugarfall
Roxi3
Happy
Arwyn
Sterre
Mysterious
JD
Lies
Toet
Jeanette
Roze Roos
smooch
Snoes
ButterflyEffect
Makamba
_Lacey_
Kabouter
Susan
RioolSpook
Angela_1986
Pluk
Benthe
minoessepoes
Eris
Merai
Feline
Blond
33 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  _Lacey_ di 4 jan 2011 - 6:53

Zowel qua uiterlijk als innerlijk ben ik een mix van mijn ouders.
Al komt mijn uiterlijk dichter bij dat van mijn moeder in de buurt en mijn innerlijk weer meer bij dat van mijn vader.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij meer op je moeder of op je vader? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij meer op je moeder of op je vader?

Bericht  Makamba di 4 jan 2011 - 6:56

Uiterlijk; vader.
Innerlijk; moeder.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  ButterflyEffect di 4 jan 2011 - 6:58

uiterlijk: de meeste dingen van mn vader, maar mn lippen bv van mn moeder
innerlijk: eerst dacht ik altijd helemaal moeder, maar de laatste 2 jaar zijn me toch dingetjes opgevallen die echt niet van mn moeder vandaan kunnen komen :P
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Snoes di 4 jan 2011 - 7:06

Ik ben innerlijk net mijn moeder, uiterlijk net mijn vader.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  smooch di 4 jan 2011 - 7:15

Uiterlijk lijk ik op mijn moeder.
Eigenlijk lijk ik op mijn oma de moeder van mijn moeder. En qua karakter ben ik ook net mijn oma volgens mijn moeder.
Laatst toen ik bij mijn oma was heb ik een fotoalbum van haar bekeken. En het was gewoon eng hoeveel ik op haar lijk.

Innerlijk lijk ik op mijn vader zijn beide koppig en daarom botsen we vaak ook.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 7:18

Ik lijk op allebei veel.
Ik heb het behulpzame, begripvolle van mijn moeder. Ook kan ik even goed ratelen als mijn moeder hahah.
Ik heb het directe, altijd gelijk willen hebben ( maar kan wel sorry zeggen als het achteraf niet zo bleek te zijn, in tegenstelling tot mijn vader) en het rustige van mijn vader.

uiterlijk.. ja dat is eigenlijk ook een echte mix.

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos di 4 jan 2011 - 9:08

Ik ben een mix van mijn ouders, in sommige dingen lijk ik op de een en in andere dingen op de ander! Zowel qua innerlijk als qua uiterlijk, als ik naast mn moeder sta zie ik gelijkenissen en bij mijn vader hetzelfde verhaal!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 9:09

Ik lijk in alles meer op mijn vader. Zowel uiterlijk als innerlijk. We doen wanneer ik ben afgestudeerd, werk in dezelfde richting.. Dezelfde interesses etc.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette di 4 jan 2011 - 11:21

Ik ben echt een mengelmoes van beiden. Ik heb een lichte huid met donker haar. Mijn vader heeft donker haar, maar een bruine huid en mijn moeder is blond met een lichte huid. Qua innerlijk heb ik eigenschappen van allebei.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 11:57

Ik ben uiterlijk een kloon van mijn moeder. Innerlijk lijk ik weer heel veel op mijn vader. Mijn zusje is precies andersom Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Toet di 4 jan 2011 - 12:49

Op mijn vader, qua innerlijk en qua uiterlijk op geen van beide.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Lies di 4 jan 2011 - 19:37

Zowel qua uiterlijk als innerlijk op mijn moeder.
Ik zie er nu hetzelfde uit als toen mijn moeder op deze leeftijd was.
We hebben wel eens foto's zitten vergelijken en is soms echt scary hoe we op elkaar lijken;)
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885

Bericht  JD di 4 jan 2011 - 20:17

qua uiterlijk zegt iedereen dat ik op mijn moeder lijkt.....maar ikzelf vind mijn vader..... :shock:

qua innerlijk....hmmmm.....geen van beiden haha

mijn ouders zijn allebei redelijk rustig, geen praters...
en ik ben druk, sociaal, kan uren lang doorratelen over iets, ben echt een prater....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Mysterious di 4 jan 2011 - 21:14

ik ben ook echt een mix van mijn beide ouders. van de een heb ik dit van de ander heb ik dat
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 21:28

Qua uiterlijk ben ik meer mijn moeder, qua innerlijk lijk ik op beide.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 21:31

Gezicht moeder, figuur vader, het geduld hebben van mijn vader en overal druk om maken van mijn moeder. Dus echt een complete mengelmoes van beide.

Gast
Gast

Bericht  Sterre di 4 jan 2011 - 21:58

Ik lijk op beide. Blauwe ogen van mijn vader, mond en lach van mijn moeder, lengte van beide, haarkleur van beide (al hoop ik nog steeds op meer van mijn moeder, mijn vader was vroeg grijs :shock: ).

Qua innerlijk lijk ik ook op beide een beetje.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 22:02

Powerbabe schreef:

Mijn vriend lijkt echt als twee druppels water op zijn vader, hij heeft echt niets van zijn moeder en als ik zijn moeder was zou ik dat echt soms best wel confronterend vinden, want ze zijn niet zo leuk uit elkaar gegaan om het maar even netjes te zeggen, loopt je ex alsnog rond in je huis;). Confronterend is misschien een te groot woord maar je wordt toch elke dag herinnerd aan je geweldige ex.

Mijn man lijkt ook als 2 druppels water op zijn vader. Echt identiek. Als ik foto's van vroeger zie van zijn vader is het net of ik naar J. aan het kijken ben. Bizar, enige verschil zijn pa heeft bruine ogen en J. blauw. Van zijn moeder. De huidige vrouw van zijn vader heeft ook een kind, dus het half broertje van J. en die lijkt ECHT TOTAAL NIET OP ZIJN VADER. Lijkt me best confronterend voor die vrouw.. haha!

Ik weet niet. Soms denk ik waaaaah, ben net mijn moeder maar ik heb echt een aardje van mijn paatje.. dont know,soms als ik mezelfs in een slitsecond in de spiegel zie, denk ik wow, ben mijn ma!

Gast
Gast

Bericht  Arwyn di 4 jan 2011 - 22:09

Ik ben echt een mengelmoesje.
Qua uiterlijk heb ik de lange ledematen echt van mijn vader en de neus en heupen van mijn moeder.
Qua innerlijk heb ik ook van allebei wat weg. De humor van mijn vader, het doorzetten van mijn moeder. Het koppige denk ik ook wel een beetje van mijn moeder, haha. Ook in mijn studiekeuzes lijk ik er op: mijn vorige opleiding was sociaal, mijn moeder werkt in de zorg en nu studeer ik geschiedenis, de grote hobby van mijn vader.
Ik ben denk ik 40/40 en dan nog 20% van mezelf Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 22:10

Lijkt me sowieso wel gek als je een persoonlijke kloon hebt rondlopen. Als mensen foto's zien van mijn moeder toen ze mijn leeftijd had zeggen ze allemaal dat het net een foto van mij lijkt. Ik word ook weleens aangesproken door vreemden met de vraag of ik er een van 'familienaam van mijn moeder' ben. En ja, dat ben ik overduideljik. Die familie hangt aan elkaar van kloontjes Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 22:15

Ik lijk sprekend op mijn moeder, hoor ik tenminste altijd haha. Alleen heb ik een andere kleur haar. Qua innerlijk lijk ik ook op mijn moeder.

Gast
Gast

Bericht  Happy di 4 jan 2011 - 22:16

Op mn moeder, Ik schrik er zelf soms van. :shock: :-)

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Roxi3 di 4 jan 2011 - 22:19

Ik lijk heel erg op mijn vader, zowel qua innerlijk als uiterlijk.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 22:57

Qua uiterlijk begin ik steeds meer op mijn moeder te lijken. Vooral de laatste tijd begint me dat op te vallen. Als ik bijvoorbeeld een glimp van mezelf opvang in de spiegel, kan ik er soms van 'schrikken' hoeveel ik op haar lijk. Qua innerlijk heb ik denk ik ook het meeste weg van mijn moeder. Met een sausje innerlijk van mijn vader er overheen om de scherpe kantjes er af te halen. :P

Gast
Gast

Bericht  Sterre di 4 jan 2011 - 22:59

Darcy schreef:Ik lijk sprekend op mijn moeder, hoor ik tenminste altijd haha. Alleen heb ik een andere kleur haar. Qua innerlijk lijk ik ook op mijn moeder.
Ja, ik zag laatst op je FB geloof ik een foto van jullie samen, en ik vond het echt twee druppels water. Lijkt me bijzonder om zo veel op elkaar te lijken smile

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: