Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer mag een vader, een vader zijn?

+13
Lejow
Manderijn
nina
Surya
Burgemeester Esmee
Burn
Lady4
Ella
Tania
Nyx
SDL
Ilovethe90s
Joli86
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wanneer mag een vader, een vader zijn? Empty Wanneer mag een vader, een vader zijn?

Bericht  Gast zo 23 jun 2013 - 7:33

*

Laatst aangepast door KimRosenberg85 op zo 23 jun 2013 - 7:37; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer mag een vader, een vader zijn? Empty Re: Wanneer mag een vader, een vader zijn?

Bericht  Nyx zo 23 jun 2013 - 7:35

Je mag van mij best een topic openen over een dergelijk onderwerp, maar moet dat met naam en toenaam?
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Wanneer mag een vader, een vader zijn? Empty Re: Wanneer mag een vader, een vader zijn?

Bericht  Joli86 zo 23 jun 2013 - 7:35

Persoonlijk vind ik het niet echt netjes dat je nav een situatie waar een ander inzit een topic opent met daarin gegevens van haar.. Ik zou dat in ieder geval niet prettig vinden.

Plus dat je reacties van andere kopieerd vind ik ook echt niet netjes.
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Ilovethe90s zo 23 jun 2013 - 7:37

Volgens mij kan het intro best wat algemener. Mocht de forumster haar verhaal weg willen halen dan moet ze jouw topics ook nog in de gaten houden Wink
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  SDL zo 23 jun 2013 - 7:38

Het gaat hierbij toch meer om de gevoelens van de vader en niet zozeer hoe jij, als "moeder" dit zou ervaren?

Ik vind jouw mening niet passend en die van de ander ook niet. Het zou je maar gebeuren.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  Nyx zo 23 jun 2013 - 7:41

Je hebt de naam wel weggehaald, maar van mij mag je alle extra informatie uit het andere topic weghalen. Want dit gaat aardig over de rug van een ander en dat vind ik niet kunnen.

Maar goed, persoonlijk vind ik dat een vader een rol mag spelen bij de opvoeding van een kind als het geen gevaar vormt voor het kind of moeder. Is dit wel het geval dan heeft de moeder het recht om al het contact met de vader te verbreken en zijn vaderschap ontkennen.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Tania zo 23 jun 2013 - 7:44

Ik vind dit echt niet netjes Kim. Je opent nu een topic over de situatie van een andere forummer die waarschijnlijk helemaal niet zit te wachten op een discussie over haar besluit.
Jij klaagt dat iemand je verkrachting erbij haalt maar vervolgens open je wel een topic met in de openingspost je mening over het besluit van iemand anders.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 23 jun 2013 - 7:44

Mijn familie heeft drugsgebruik, en alle gevolgen daarvan, van dichtbij mee gemaakt. Ik zou zelf iemand die drugs gebruikt niet meer in de buurt van mijn kind willen. Ik vind dat een kind, zo puur als het is, niet een dergelijke 'vader' zou moeten hebben, waar het kind tegen op zal kijken, bewonderen, van zal houden, maar die zĂł'n slechte invloed heeft, niet eens zichzelf kan onderhouden, en wie het kind voortdurend zal kwetsen. Kinderen horen nog niet met zulke dingen geconfronteerd te worden, zeker niet door hun eigen vader.

Prima als hij afgekickt is, dan zou ik het zeker wel weer willen proberen om weer een redelijke vader-kind-band op te laten bouwen, voor zo goed als dat zal gaan, maar eerder dan dat ook niet. Ik wil ook geen smeekbedes horen á la 'ik wil contact met mijn kind, mijn kind geeft me reden om door te gaan met afkicken'. Een kind is geen 'middel' om in te zetten als motivatie, terwijl hij nog in de drugs zit en het kind dus alles meekrijgt, het niet begrijpt, en die vervelende herinneringen ook meeneemt voor later.

Laatst aangepast door Lennox op zo 23 jun 2013 - 7:46; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jun 2013 - 7:45

Ik vind het vooral heel erg dat JustMeDaan me confronteert met wat mij zoveel jaar terug is overkomen. Ik denk toch dat als een kind van 15 zwanger raakt van haar verkrachter, dat het de situatie ietsjepietsje anders maakt. Of ben ik nou echt de enige die inziet hoe vreselijk hard haar opmerking is... Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jun 2013 - 7:46

Kim, hou toch eens op met topics openen over de vervelende reacties die je krijgt van mensen hier. Want dát is je doel van dit topic: nog een keer duidelijk maken hoe hard de reactie van JustmeDaan is en hoe gekwetst jij daardoor bent.
Ik vind die reactie ook niet kunnen, want een verkrachting is iets anders dan een relatie, maar ik vind het erg storend dat jij dan weer een topic gaat openen met alleen deze reactie er in en ook alleen maar daar op in gaat.

Gast
Gast

Bericht  SDL zo 23 jun 2013 - 7:47

Nee, je bent niet de enigste. Ik vind het ook niet passend maar dat vind ik van jouw reactie ook niet.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  Gast zo 23 jun 2013 - 7:48

Heftig dit, ik ben hier weg.

En een bericht aan de Burgemeester, die dit hoe dan ook gaat lezen: je mag mijn account voor altijd verwijderen.

Gast
Gast

Misschien moet je zelf dan ook ophouden over je verkrachting. Of mag het alleen op jouw commando? Jij haalde mijn situatie toch ook in ander topic ongevraagd, en op zeer brutale manier naar voren? En at doe je hier nu toch weer, bij een ander? Maar wat is de relatie van JustmeDaan dan met dit topic, dat over een hele andere forummer en haar situatie gaat?

Laatst aangepast door Lennox op zo 23 jun 2013 - 7:49; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

*

Gast
Gast

Bericht  Ella zo 23 jun 2013 - 7:50

Ik vind het erg ongepast dat je op deze manier een topic opent. Als je het dan doet houd het dan algemeen. En niet zo als je het nu doet.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 23 jun 2013 - 7:50

Ik vind het trouwens wel appels met peren vergelijken hoor, zwanger raken nav een verkrachting vs een vader die verslaafd is. Dat slaat toch nergens op...

Gast
Gast

Bericht  Lady4 zo 23 jun 2013 - 7:51

-
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast zo 23 jun 2013 - 7:52

Heftig Zus! Lijkt me heel moeilijk!

Gast
Gast

Bericht  Burn zo 23 jun 2013 - 7:53

SDL schreef:Nee, je bent niet de enigste. Ik vind het ook niet passend maar dat vind ik van jouw reactie ook niet.
+1!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Burgemeester Esmee zo 23 jun 2013 - 7:58

KimRosenberg85 schreef:Heftig dit, ik ben hier weg.

En een bericht aan de Burgemeester, die dit hoe dan ook gaat lezen: je mag mijn account voor altijd verwijderen.
Als je serieus bent wil ik dit best voor je regelen maar dan wil ik graag nog een bevestiging van je. Het zou ook kunnen dat je dit nu heel impulsief vermeld dus ik hoor het graag van je.

Edit: je hebt er ook een topic voor aangemaakt zie ik. Inmiddels is je gebruikersnaam verwijderd.

Laatst aangepast door Burgemeester Esmee op zo 23 jun 2013 - 8:08; in totaal 1 keer bewerkt

Burgemeester Esmee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 379
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Surya zo 23 jun 2013 - 8:04

Ik vind dat een vader (verkrachting buiten beschouwing gelaten) ten alle tijden recht heeft om contact te hebben met zijn kind. Omstandigheden zijn daarin wel bepalend voor de mate waarin hij contact heeft.
Gek genoeg kan een moeder het in nederland heel bont maken voor zij haar kind helemaal niet meer mag zien. Zelfs een verslaafde moeder mag haar kind nog zien. Vaders worden makkelijker aan de kant geschoven terwijl ze mijn inziens even veel rechten hebben als de moeder.
Surya
Surya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13

Bericht  nina zo 23 jun 2013 - 8:18

Ze is echt weg. :O
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Lady4 zo 23 jun 2013 - 8:22

nina schreef:Ze is echt weg. :O

Erg jammer vind ik.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Tania zo 23 jun 2013 - 8:22

Nou ze komt vast wel weer terug laughcry

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Surya zo 23 jun 2013 - 8:23

Lady4 schreef:
nina schreef:Ze is echt weg. :O

Erg jammer vind ik.

Ik ook.
Surya
Surya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: