Amerika-Topic
+30
Fenna
Winegum
Monte
Krullebol
Bacio
Polly
Poisongirl
Tunrida
knets
Minx
TukTuk
Mermaid
Sarah1985
Caribbeanlover
Jilke
Caro
Flower_L
Lejow
_Lacey_
Pancake
Tinus
Atelier Madame
GeKKiE
ChocoChip
Zora
Lady Starstruck
Highway
Linnie1985
Esperanza
Marin
34 plaatsers
Pagina 16 van 19
Pagina 16 van 19 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19
Re: Amerika-Topic
Wij vertrekken 28 juli en vliegen 26 augustus weer terug!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Oh dat is precies de tijd dat ik er zeker ga zijn!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Van vrijdag 3 t/m zondag 5 augustus zijn we in Portland.
GeKKiE- Prater
Als alles doorgaat ben ik dan ook zeker in Portland want een van de summerclasses is van 30 juli - 3 augustus.
Wel kort, paar daagjes voor Portland! 't is een grote stad! Al plannen voor wat jullie willen zien?
Ik verheug me er op om weer naar Powells te gaan, dat was toen en is volgens mij nog steeds 's werelds grootste boekhandel. 't is wel immens en ik kan natuurlijk niet allemaal boeken mee naar huis gaan slepen (aangezien ik ook gemaakt werk terug mee naar huis moet gaan slepen).
Gek trouwens, ik heb vorige keer helemaal niets meegekregen van de food carts, nou is het bepaald geen downtown waar ik zat maar ik ben daar toch zeker wel een aantal keer geweest.
En gaan jullie ook dingen in de omgeving van Portland bekijken? Mt. Hood of Mt. St. Helens of andere dingen?
Wel kort, paar daagjes voor Portland! 't is een grote stad! Al plannen voor wat jullie willen zien?
Ik verheug me er op om weer naar Powells te gaan, dat was toen en is volgens mij nog steeds 's werelds grootste boekhandel. 't is wel immens en ik kan natuurlijk niet allemaal boeken mee naar huis gaan slepen (aangezien ik ook gemaakt werk terug mee naar huis moet gaan slepen).
Gek trouwens, ik heb vorige keer helemaal niets meegekregen van de food carts, nou is het bepaald geen downtown waar ik zat maar ik ben daar toch zeker wel een aantal keer geweest.
En gaan jullie ook dingen in de omgeving van Portland bekijken? Mt. Hood of Mt. St. Helens of andere dingen?
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:
Bedoel je van die eetstandjes/verbouwde caravans enzo? Want dat is helemaal hip en opkomend juist nu. Dus niet zo gek als je 't toen niet gezien hebt.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik wil inderdaad naar Powell's en de food carts.
Dat was ook zo mooi te zien bij 3 op reis.
Maar we hebben ons in Portland nog niet heel erg verdiept...
Ik zag ook een Saturday Market en Farmers Market. Het Waterfront park....
Op www.travelportland.com staat veel.
We willen ook naar http://www.laurelwoodbrewpub.com/
Mijn tante woont in de buurt van Seattle. Aan de andere kant van Mount Rainier National Park. Waar we dus al doorheen rijden om bij haar te komen. Mijn ouders gaan meteen naar haar toe, wij blijven dan in Seattle en gaan daarna ook naar haar toe. Zij zal ons voor de omgeving veel tips geven, daarom hebben we nog geen plannen gemaakt.
Dat was ook zo mooi te zien bij 3 op reis.
Maar we hebben ons in Portland nog niet heel erg verdiept...
Ik zag ook een Saturday Market en Farmers Market. Het Waterfront park....
Op www.travelportland.com staat veel.
We willen ook naar http://www.laurelwoodbrewpub.com/
Mijn tante woont in de buurt van Seattle. Aan de andere kant van Mount Rainier National Park. Waar we dus al doorheen rijden om bij haar te komen. Mijn ouders gaan meteen naar haar toe, wij blijven dan in Seattle en gaan daarna ook naar haar toe. Zij zal ons voor de omgeving veel tips geven, daarom hebben we nog geen plannen gemaakt.
GeKKiE- Prater
Wel leuk hoor om met inside information te reizen! Ik verheug me daar ook echt op!
Bedankt voor de links trouwens, heel leuk en nuttig! Ik ga 't allemaal echt goed bestuderen als ik zeker weet dat ik ga haha...alhoewel ik wel denk dat het raar moet lopen mocht ik niet kunnen gaan!
Powell's ben ik vorige keer ook geweest, ik wist van gekkigheid niet meer waar ik het zoeken moest. Zóó groot!! Maar wel supergaaf en ze hebben er echt álles gewoon, nou ja alles, nee niet alle Nederlandse boeken ;-). Die heb ik toen uiteraard ook opgezocht.
Bedankt voor de links trouwens, heel leuk en nuttig! Ik ga 't allemaal echt goed bestuderen als ik zeker weet dat ik ga haha...alhoewel ik wel denk dat het raar moet lopen mocht ik niet kunnen gaan!
Powell's ben ik vorige keer ook geweest, ik wist van gekkigheid niet meer waar ik het zoeken moest. Zóó groot!! Maar wel supergaaf en ze hebben er echt álles gewoon, nou ja alles, nee niet alle Nederlandse boeken ;-). Die heb ik toen uiteraard ook opgezocht.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ja zeg, nou wil ik ook naar die boekenwinkel.
Marin- Lady Post-a-lot
Tja, dat is het risico van in een Amerikatopic rondzwerven...dat er ergens een boekhandel zit die groter is dan welke ook waar anders ter wereld... :-D
Pompoen- Lady Post-a-lot
Kleine vervanging voor jou dan: http://www.powells.com/
Pompoen- Lady Post-a-lot
Zucht.
Marin- Lady Post-a-lot
Ooooh, ze hebben de Espresso Book Machine waar je gewoon instantly een boek kunt laten drukken ! Dat MOET ik proberen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Jeetje, echt te erg maar hier ga ik dus écht van kwijlen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ok, ik kom er net achter dat die ook in Amsterdam staat...en eigenlijk wist ik dat al. Lost a little bit of magic now!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Wij wilden dus eigenlijk in dit hotel slapen:
De voormalige Kennedy school; slapen in een klaslokaal.
Leuk als je reist met 2 leerkrachten...
Maar helaas was dit hotel al vol (een paar maanden geleden!!!).
De voormalige Kennedy school; slapen in een klaslokaal.
Leuk als je reist met 2 leerkrachten...
Maar helaas was dit hotel al vol (een paar maanden geleden!!!).
GeKKiE- Prater
Wat grappig!! Maar jammer dat het al vol was inderdaad!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
nog een weekje en dan zit ik in het vliegtuig nu even aan het kijken wat ik eventueel wil zien
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Nog 1 maand en we zitten in Amerika!!!!
Ik heb er zoveel zin in en al zoveel leuke dingen opgezocht om te doen.
Vooral voor Seattle, Portland, San Francisco, Los Angeles en Las Vegas lijstjes gemaakt wat ik niet wil missen!
Ik heb er zoveel zin in en al zoveel leuke dingen opgezocht om te doen.
Vooral voor Seattle, Portland, San Francisco, Los Angeles en Las Vegas lijstjes gemaakt wat ik niet wil missen!
GeKKiE- Prater
Ik zag een upje, wij nog 8,5 week. En me roadbook is zo goed als klaar, veel wandelingen en mooie rij routes. Meiden alvast veel plezier! Word er nog een reis verslag bijgehouden door 1 van jullie?
ChocoChip- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 158
Registratiedatum : 03-01-11
Hier een berichtje vanuit Seattle, hebben hier nu twee nachten geslapen en blijven nog 1 slapen voor we richting Portland gaan. Gister de space needle en de eerste Starbucks bij pike market bekeken. Gaan nu even wat shoppen ed. Zitten nu in een fijn hotel eerste hotel had geen werkende douche en was vies. Nu een hotel met bad dus een enorm verschil.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik ben erg benieuwd naar foto's...Minx schreef:Hier een berichtje vanuit Seattle, hebben hier nu twee nachten geslapen en blijven nog 1 slapen voor we richting Portland gaan. Gister de space needle en de eerste Starbucks bij pike market bekeken. Gaan nu even wat shoppen ed. Zitten nu in een fijn hotel eerste hotel had geen werkende douche en was vies. Nu een hotel met bad dus een enorm verschil.
Wij gaan ook als eerste naar Seattle!
Hoe is het weer daar nu?
GeKKiE- Prater
Leuk minx, veel plezier en kom nog eens een update geven!
Marin- Lady Post-a-lot
Het weer vooral erg Nederlands haha. Ofwel grijs en regen.
Minx- Lady Post-a-lot
Minx schreef:Het weer vooral erg Nederlands haha. Ofwel grijs en regen.
Daar was ik al bang voor.... Nou ja, wij hebben nog een maand...
GeKKiE- Prater
Hier tot nu toe wel veel geluk gehad, straks naar mount St. Helens. Gister mount rainier op geweest. Is erg mooi zitten nu in een heel schattig hotelletje in packwood. Het gebouw is zo oud dat je alles hoort, de bedden kraken maar ze hebben er wel wifi. Blijf me verbazen hoe makkelijk je dat hier hebt.
Seattle zelf vond ik wel leuk maar de gebieden er omheen toch een stuk leuker, het deel bij de space needle en pike marketing zijn leuk maar toch ook wel ontzettend toeristisch. Dorpje waar we nu zitten totaal niet. Dat maakt het toch wel leuker.
Gekke heb je een auto gehuurd of niet? En staan je slaapplekken vast of dat niet. Moet zeggen dat ik het heerlijk vind dat dat bij ons niet vast ligt. Gemiddeld hebben we nu rond de 20 euro pp per nacht betaald. Ik ging van meer uit.
Seattle zelf vond ik wel leuk maar de gebieden er omheen toch een stuk leuker, het deel bij de space needle en pike marketing zijn leuk maar toch ook wel ontzettend toeristisch. Dorpje waar we nu zitten totaal niet. Dat maakt het toch wel leuker.
Gekke heb je een auto gehuurd of niet? En staan je slaapplekken vast of dat niet. Moet zeggen dat ik het heerlijk vind dat dat bij ons niet vast ligt. Gemiddeld hebben we nu rond de 20 euro pp per nacht betaald. Ik ging van meer uit.
Minx- Lady Post-a-lot
Pagina 16 van 19 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19
Soortgelijke onderwerpen
» Amerika en medicijnen
» Wat is leuk uit Amerika?
» Autorondreis Amerika
» Tips vliegen Amerika
» Vliegtickets Amerika (LA/San Francisco)
» Wat is leuk uit Amerika?
» Autorondreis Amerika
» Tips vliegen Amerika
» Vliegtickets Amerika (LA/San Francisco)
Pagina 16 van 19
Permissies van dit forum: