Amerika-Topic
+30
Fenna
Winegum
Monte
Krullebol
Bacio
Polly
Poisongirl
Tunrida
knets
Minx
TukTuk
Mermaid
Sarah1985
Caribbeanlover
Jilke
Caro
Flower_L
Lejow
_Lacey_
Pancake
Tinus
Atelier Madame
GeKKiE
ChocoChip
Zora
Lady Starstruck
Highway
Linnie1985
Esperanza
Marin
34 plaatsers
Pagina 13 van 19
Pagina 13 van 19 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19
Re: Amerika-Topic
Verdorie, net een heel verhaal getypt, is het ineens weg... Nouja. Independence Hall is een must als je in Philadelphia bent en de geschiedenis van de VS je een beetje boeit. Wel van tevoren reserveren, je wordt er rondgeleid door een Park Ranger.Krullebol schreef:Volgende week gaan we naar Philidelphia, iemand nog leuke ideen om te doen daar?!
Wat ik echt heel erg interessant vond, was Eastern State Penitentiary, een oude, half vervallen gevangenis (de eerste 'moderne' in z'n tijd). Mooie fotomogelijkheden en een goede audiotour.
Wat eten betreft is Reading Terminal Market dè aanrader. Zoveel leuke standjes en eettentjes! Met name de Dutch Eating Place, gerund door Amish. Simpel, maar echt heerlijk eten. Ergens een Philly Cheese steak broodje eten is ook bijna verplicht. Wij zijn daarvoor helemaal naar een buitenwijk gegaan, maar in het centrum heb je ook veel, meer toeristische, opties. En tot slot is er heerlijk ijs in een ouderwets interieur bij Franklin Fountain.
Gast- Gast
Thanks freakylief! Dat is handige informatie!
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Ik sluit me helemaal aan bij wat Freakielief zegt, maar wil daar nog aan toevoegen de USA Mint. Hier worden de munten van Amerika geslagen. Vonden wij ook heel leuk!
Wat Freakie zegt met betrekking tot fantaseren over daar wonen, dat doen wij ook. Hebben ook al meerdere malen meegedaan aan de loterij voor een GreenCard. dat is dit jaar er bij ingeschoten, omdat J. geboren werd, maar volgend jaar doen we weer mee denk ik zo.
Wat Freakie zegt met betrekking tot fantaseren over daar wonen, dat doen wij ook. Hebben ook al meerdere malen meegedaan aan de loterij voor een GreenCard. dat is dit jaar er bij ingeschoten, omdat J. geboren werd, maar volgend jaar doen we weer mee denk ik zo.
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Pff dat is voor mij ook alweer bijna een jaar geleden, op 1 mei hoorde ik dat ik had gewonnen en 13 mei dat het was teruggedraaid. Gelukkig weet ik nu dat ik er gewoon maar lekker in Nederland blijf en daar zo veel mogelijk naar toe zal reizen
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Daar zijn we ook geweest, vonden we niet zo heel spannend, maar op zich wel leuk. Kneuzig winkeltje erbij met allerlei vreselijke geld-gerelateerde souvenirs. Ze gingen het wel binnenkort moderniseren (de tentoonstelling had een flinke seventies-vibe), misschien is dat al wel gebeurd. En anders is het toch gratis!Poisongirl schreef:Ik sluit me helemaal aan bij wat Freakielief zegt, maar wil daar nog aan toevoegen de USA Mint. Hier worden de munten van Amerika geslagen. Vonden wij ook heel leuk!
Gast- Gast
freakielief schreef:Daar zijn we ook geweest, vonden we niet zo heel spannend, maar op zich wel leuk. Kneuzig winkeltje erbij met allerlei vreselijke geld-gerelateerde souvenirs. Ze gingen het wel binnenkort moderniseren (de tentoonstelling had een flinke seventies-vibe), misschien is dat al wel gebeurd. En anders is het toch gratis!Poisongirl schreef:Ik sluit me helemaal aan bij wat Freakielief zegt, maar wil daar nog aan toevoegen de USA Mint. Hier worden de munten van Amerika geslagen. Vonden wij ook heel leuk!
En dan blijven wij Nederlands en houden wij daar heeel graag van!
Waar ik mij trouwens over verbaas is dat ze hier echt veel en vaak een fooi geven. Dit omdat de mensen vaak erg weinig verdienen en door fooien een extra'tje hebben. Geen probleem, maar dat je ook bij de kapper een fooi geeft was ik wel verbaasd over.. dit hoorde wij later, oeps.. Maar gelukkig had ik de kapster al wel verteld dat ik uit Nederland kwam, dus hopelijk begrijpt ze het
Krullebol- Prater
Mijn vriend en ik hebben besloten deze zomer naar Amerika te gaan .. We willen eerst naar New York (city) en vervolgens door naar Tallahassee om familie te bezoeken.
Gast- Gast
Wat leuk Nyah! Voor hoelang willen jullie gaan?!
Philly was leuk! Jammer genoeg waren de tickets uitverkocht voor de rondleiding. Maar we hebben een hop on, hop off bus tour gedaan, wat erg leuk was en ook veel verteld werd. En er stond zo'n rij voor 'The Bell' dat we die van buitenaf bekeken hebben en het toen wel goed vonden. We hadden heerlijk weer en veel rondgelopen en gezien, erg leuk! De Phillysteak is lekker, eindelijk is lekker brood hier
Philly was leuk! Jammer genoeg waren de tickets uitverkocht voor de rondleiding. Maar we hebben een hop on, hop off bus tour gedaan, wat erg leuk was en ook veel verteld werd. En er stond zo'n rij voor 'The Bell' dat we die van buitenaf bekeken hebben en het toen wel goed vonden. We hadden heerlijk weer en veel rondgelopen en gezien, erg leuk! De Phillysteak is lekker, eindelijk is lekker brood hier
Krullebol- Prater
Krullebol schreef:Wat leuk Nyah! Voor hoelang willen jullie gaan?!
Zo'n 2,5 tot 3 weken willen we in totaal gaan..
Gast- Gast
Onze trip naar Amerika begint steeds meer vorm te krijgen. Route is bepaald, vluchten zijn geboekt, autohuur is geregeld. We zijn nu aan het zoeken naar hotels, en daar kan ik wel wat hulp bij gebruiken. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Voor New York heb ik al wel een hotel gevonden en dat is meteen een goede tip voor iemand anders (hoop ik, haha). We verblijven vier nachten in hotel Carter. Deze ligt om de hoek van Times Square en kostte ons maar 360 euro (4 nachten in juni). Twee collega's zijn hier afzonderlijk van elkaar geweest en beide vooral zeer tevreden over de locatie en prijs. Het is verder niks bijzonders maar wel schoon.
Ik ben nu nog op zoek naar hotels voor:
- Boston, We moeten onze huurauto kwijt kunnen en we kunnen dus iets verder van het centrum af zitten omdat we zelf vervoer hebben. Parkeren schijnt wel goed te lukken in Boston.
- Lincoln
- Buffalo/Niagra Falls
- Philadelphia, zelfde verhaal als Boston
- Washington, hier willen we juist in het centrum zitten, want hebben we onze auto niet meer.
- Miami Beach
- Key West, liefst aan het strand.
Liefst allemaal niet te duur. Die in Key West mag op zich wel wat luxer zijn.
Hoop dat iemand tips heeft, qua hotel of waar je op moet letten. Want is een hele zoektocht....
Alvast bedankt!!
Voor New York heb ik al wel een hotel gevonden en dat is meteen een goede tip voor iemand anders (hoop ik, haha). We verblijven vier nachten in hotel Carter. Deze ligt om de hoek van Times Square en kostte ons maar 360 euro (4 nachten in juni). Twee collega's zijn hier afzonderlijk van elkaar geweest en beide vooral zeer tevreden over de locatie en prijs. Het is verder niks bijzonders maar wel schoon.
Ik ben nu nog op zoek naar hotels voor:
- Boston, We moeten onze huurauto kwijt kunnen en we kunnen dus iets verder van het centrum af zitten omdat we zelf vervoer hebben. Parkeren schijnt wel goed te lukken in Boston.
- Lincoln
- Buffalo/Niagra Falls
- Philadelphia, zelfde verhaal als Boston
- Washington, hier willen we juist in het centrum zitten, want hebben we onze auto niet meer.
- Miami Beach
- Key West, liefst aan het strand.
Liefst allemaal niet te duur. Die in Key West mag op zich wel wat luxer zijn.
Hoop dat iemand tips heeft, qua hotel of waar je op moet letten. Want is een hele zoektocht....
Alvast bedankt!!
Tunrida- Fluisteraar
- Aantal berichten : 92
Punten : 105
Registratiedatum : 31-05-11
Hotel Carter is zo'n typisch hotel waar heel veel negatieve maar ook positieve verhalen over zijn. Er is eens iemand vermoord en hebben een aantal mensen zelfmoord gepleegd, waardoor het heel negatief in het nieuws heeft gestaan. Maar dat is allemaal vrij lang geleden geloof ik. Qua sanitair heb ik ook wel veel klachten gehoord. Maar andersom, zijn er ook mensen toch wel echt tevreden over. Zora heeft er geloof ik geslapen en vond het prima.
Marin- Lady Post-a-lot
Ohhh haha Hotel Carter ben ik ook geweest. Geweldige locatie, en daarom zaten we er ook, maar zoooo oud, en viezig! We moesten zelf altijd om nieuwe handdoeken en wcpapier gaan vragen, en op de bedden lagen van die vieze wollige spreien Maar goed, prima geslapen, en idd echt om de hoek van TS!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik ging even googlen naar hotel carter, maar van die plaatjes wordt je niet vrolijk. Er staat zelfs iemand op met een soort uitslag die hij daar opgelopen zou hebben.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Voor Key West raad ik Key Lime Inn aan. Het is wel vrij prijzig, maar het is zo'n schattig "hotelletje". Het zijn allemaal kleine huisjes. Ontbijt krijg je buiten op een terrasje. En het ligt ook dicht bij het centrum. Het ligt alleen niet aan het strand.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
Tunrida, ik weet niet of jullie erg gehecht zijn aan hotels, maar als je een appartement ook goed vindt, kan ik je airbnb.com aanraden. Fijne site om mee te werken en betrouwbaar. Ik vind het persoonlijk veel fijner en vooral vaak ook een stuk goedkoper dan een hotelkamer. Vooral in Boston zijn hotelprijzen erg hoog.
Onze appartementen in Boston en Washington waren prima, maar ik zou wel weer opnieuw goed rondkijken als ik er weer heen zou gaan. Het appartement in Philadelphia zou ik echter zo weer boeken, was bijna perfect:
http://www.airbnb.com/rooms/34396
Onze appartementen in Boston en Washington waren prima, maar ik zou wel weer opnieuw goed rondkijken als ik er weer heen zou gaan. Het appartement in Philadelphia zou ik echter zo weer boeken, was bijna perfect:
http://www.airbnb.com/rooms/34396
Gast- Gast
Wat heerlijk, zo'n appartement! Dat wil ik ook wel een keer doen, zeker als je een paar dagen in zo'n stad zit.
Ik ken de andere steden waar jij heen gaat niet, Tunrida, dus kan je geen concrete hoteltips geven. Wel kan ik je Priceline en Hotwire aanraden, als je goedkope deals wilt scoren met hotels.
Ik ken de andere steden waar jij heen gaat niet, Tunrida, dus kan je geen concrete hoteltips geven. Wel kan ik je Priceline en Hotwire aanraden, als je goedkope deals wilt scoren met hotels.
Marin- Lady Post-a-lot
Ja, ik kan het echt aanraden, het voelt toch een beetje alsof je er woont dan. Wij gaan als het even kan echt nooit meer naar een hotel.Marin schreef:Wat heerlijk, zo'n appartement! Dat wil ik ook wel een keer doen, zeker als je een paar dagen in zo'n stad zit.
Gast- Gast
turnida, in New York zaten wij in een hotelletje dat Sun Bright Hotel heette. Hij was klein maar aardig schoon. De badkamers zijn wel gedeeld, ik weet niet of er kamers zijn met eigen badkamer. ( hierdoor waren de badkamers wisselend schoon/vies) De locatie is in Chinatown, erg gezellig tussen alle chinezen. Wij hebben veel met de metro gedaan, is prima te doen vanaf het hotel naar Time Square maar je kunt ook prima lopen. De kamer zelf is erg klein maar je hebt wel een eigen wasbak,tv,kluis en ventilator
Wij waren er een weekend dus was prima te doen, helemaal voor de prijs. Voor drie personen was dit 275 dollar van zaterdag tot maandag.
Wij waren er een weekend dus was prima te doen, helemaal voor de prijs. Voor drie personen was dit 275 dollar van zaterdag tot maandag.
Krullebol- Prater
Thanks voor jullie reacties! Ik ga de tips van de appartementen en Priceline en Hotwire zeker verder uitzoeken.
Als jullie nog andere tips hebben, hoor ik het graag!
Als jullie nog andere tips hebben, hoor ik het graag!
Tunrida- Fluisteraar
- Aantal berichten : 92
Punten : 105
Registratiedatum : 31-05-11
Marin schreef:Hotel Carter is zo'n typisch hotel waar heel veel negatieve maar ook positieve verhalen over zijn. Er is eens iemand vermoord en hebben een aantal mensen zelfmoord gepleegd, waardoor het heel negatief in het nieuws heeft gestaan. Maar dat is allemaal vrij lang geleden geloof ik. Qua sanitair heb ik ook wel veel klachten gehoord. Maar andersom, zijn er ook mensen toch wel echt tevreden over. Zora heeft er geloof ik geslapen en vond het prima.
Dat van die verhalen van Carter heb ik ook gelezen. Heb Straus gemaild (daar hebben we weleens geboekt) dat er iemand is vermoord ed. Mijn tip was dus eigenlijk dat de klant recht heeft om dit te weten en eigenlijk meer dat ze het niet mee aanbieden.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Wie is er op de hoogte van visa? Ik zou graag een jaar in NYC blijven.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Wil je dat t hotel niet meer aangeboden wordt, omdat er ooit een moord is gepleegd? Dat maakt mij bv niet uit.Caribbeanlover schreef:Marin schreef:Hotel Carter is zo'n typisch hotel waar heel veel negatieve maar ook positieve verhalen over zijn. Er is eens iemand vermoord en hebben een aantal mensen zelfmoord gepleegd, waardoor het heel negatief in het nieuws heeft gestaan. Maar dat is allemaal vrij lang geleden geloof ik. Qua sanitair heb ik ook wel veel klachten gehoord. Maar andersom, zijn er ook mensen toch wel echt tevreden over. Zora heeft er geloof ik geslapen en vond het prima.
Dat van die verhalen van Carter heb ik ook gelezen. Heb Straus gemaild (daar hebben we weleens geboekt) dat er iemand is vermoord ed. Mijn tip was dus eigenlijk dat de klant recht heeft om dit te weten en eigenlijk meer dat ze het niet mee aanbieden.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Bacio schreef:Wie is er op de hoogte van visa? Ik zou graag een jaar in NYC blijven.
Ik weet redelijk wat van visa. Wat wil je doen in New York? Wat zijn je mogelijkheden? Werken zal niet echt mogelijk zijn, stage wel en studeren ook.
Marin- Lady Post-a-lot
Weet iemand een site waar ik een reisgenote voor Amerika kan vinden? Zie door de bomen het bos niet meer, en misschien weet een ander het zo.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Tinus schreef:Weet iemand een site waar ik een reisgenote voor Amerika kan vinden? Zie door de bomen het bos niet meer, en misschien weet een ander het zo.
allesamerika.nl
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Pagina 13 van 19 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19
Soortgelijke onderwerpen
» Amerika en medicijnen
» Wat is leuk uit Amerika?
» Autorondreis Amerika
» Tips vliegen Amerika
» Vliegtickets Amerika (LA/San Francisco)
» Wat is leuk uit Amerika?
» Autorondreis Amerika
» Tips vliegen Amerika
» Vliegtickets Amerika (LA/San Francisco)
Pagina 13 van 19
Permissies van dit forum: