Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het was een keer te verwachten.

+25
Pompoen
Paper Crown
Bolleke
_Mashimaro_
Sylvana
Evalynn
Susan
SarahKey
JD
Minx
maiadebij
LMCurious
Tania
Darius
Jasmine
Printje
frolic
Roodkapje
Coco
Rush
Benthe
ekjir@M
Monte
Happydobby
Ellebel
29 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Het was een keer te verwachten. - Pagina 4 Empty Re: Het was een keer te verwachten.

Bericht  Monte wo 21 dec 2011 - 5:07

Liz schreef:
Antibes schreef:Te veel vlees is inderdaad ongezond en kan darmkanker veroorzaken, maarja, iets over alles waar 'te' voor staat... Wink

Ik heb een keer goed de verpakking gelezen van vleesvervangers (zoals vegetarisch gehakt, leverworst etc) en daar zit ook een heleboel rotzooi in. Onwijs veel e-nummers en toevoegingen, dan eet ik liever een stukje biologisch vlees.
helemaal waar. Er is zo'n boekje over e nummers(wat zit er in uw eten?) en daar staan een aantal e nummers in die in heel veel producten zitten en die echt heel schadelijk voor je zijn. Dan schrik je wel als je de aandoeningen ziet die het kan veroorzaken(rusteloosheid, slapeloosheid, haarproblemen, kanker e.d.). Dus dan zou ik ook liever een stukje vlees eten zonder al die troep dan een burger vol met schadelijke e nummers.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het was een keer te verwachten. - Pagina 4 Empty Re: Het was een keer te verwachten.

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 5:31

Een groot deel van mijn vriendenkring eet geen vlees, in verschillende leeftijden. Maar die zien er allemaal nog wel heel goed uit hoor. Dus je gaat er echt niet eng uitzien als je het niet eet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het was een keer te verwachten. - Pagina 4 Empty Re: Het was een keer te verwachten.

Bericht  Antibes wo 21 dec 2011 - 5:37

Ostara schreef:Een groot deel van mijn vriendenkring eet geen vlees, in verschillende leeftijden. Maar die zien er allemaal nog wel heel goed uit hoor. Dus je gaat er echt niet eng uitzien als je het niet eet.

lol!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het was een keer te verwachten. - Pagina 4 Empty Re: Het was een keer te verwachten.

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 5:38

Ostara schreef:Een groot deel van mijn vriendenkring eet geen vlees, in verschillende leeftijden. Maar die zien er allemaal nog wel heel goed uit hoor. Dus je gaat er echt niet eng uitzien als je het niet eet.
Nou precies, daarom vond ik het plaatje een vergelijking van niks Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het was een keer te verwachten. - Pagina 4 Empty Re: Het was een keer te verwachten.

Bericht  TukTuk wo 21 dec 2011 - 5:41

Zelda schreef:
Ostara schreef:Een groot deel van mijn vriendenkring eet geen vlees, in verschillende leeftijden. Maar die zien er allemaal nog wel heel goed uit hoor. Dus je gaat er echt niet eng uitzien als je het niet eet.
Nou precies, daarom vond ik het plaatje een vergelijking van niks Wink

Vond het gewoon een grappig plaatje, that's it, natuurlijk is het niet kloppend smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het was een keer te verwachten. - Pagina 4 Empty Re: Het was een keer te verwachten.

Bericht  Susan wo 21 dec 2011 - 5:52

Volgens mij is de achterliggende gedachte van het plaatje ook niet dat je lelijk wordt van geen vlees eten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het was een keer te verwachten. - Pagina 4 Empty Re: Het was een keer te verwachten.

Bericht  TukTuk wo 21 dec 2011 - 5:54

Susan schreef:Volgens mij is de achterliggende gedachte van het plaatje ook niet dat je lelijk wordt van geen vlees eten.
En toetjes Laughing Zij staat vooral bekend om haar overheerlijke, veels te veel caloriebom toetjes, en het is gewoon een hele mooie vrouw. Een maatje meer, ok, maar wel een stralende vrouw, zonder (al te veel) rimpels Very Happy
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het was een keer te verwachten. - Pagina 4 Empty Re: Het was een keer te verwachten.

Bericht  Antibes wo 21 dec 2011 - 5:59

AngelNyn schreef:
Susan schreef:Volgens mij is de achterliggende gedachte van het plaatje ook niet dat je lelijk wordt van geen vlees eten.
En toetjes Laughing Zij staat vooral bekend om haar overheerlijke, veels te veel caloriebom toetjes, en het is gewoon een hele mooie vrouw. Een maatje meer, ok, maar wel een stralende vrouw, zonder (al te veel) rimpels Very Happy

True, maar ik geloof er dus niets van dat zij iedere nacht de rest van de taart/eton mess/koekjes/pasta/noodles opeet.. nerd
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het was een keer te verwachten. - Pagina 4 Empty Re: Het was een keer te verwachten.

Bericht  Susan wo 21 dec 2011 - 6:02

Dat denk ik ook niet, maar ze zal er zelf ook wel eens iets van eten, denk ik.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het was een keer te verwachten. - Pagina 4 Empty Re: Het was een keer te verwachten.

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 6:30

E nummers ontkom je bijna niet aan, antibiotica wel. Bij de mac komen wij sowieso vrijwel nooit, ik noemde dat omdat het als probleem gezien werd op verjaardagsfeestjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het was een keer te verwachten. - Pagina 4 Empty Re: Het was een keer te verwachten.

Bericht  Paper Crown wo 21 dec 2011 - 6:51

Haha, ik denk dat dat plaatje voornamelijk te maken heeft met genen en wie je photoshopt.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het was een keer te verwachten. - Pagina 4 Empty Re: Het was een keer te verwachten.

Bericht  Susan wo 21 dec 2011 - 7:11

Vooral het eerste, denk ik, Nigella heeft gewoon een leuker gezicht, daar heeft hun eetpatroon niet echt invloed op. Ik denk dat Nigella zelfs leuker zou zijn als zij rimpels had en die andere niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het was een keer te verwachten. - Pagina 4 Empty Re: Het was een keer te verwachten.

Bericht  Antibes wo 21 dec 2011 - 7:22

Susan schreef:Vooral het eerste, denk ik, Nigella heeft gewoon een leuker gezicht, daar heeft hun eetpatroon niet echt invloed op. Ik denk dat Nigella zelfs leuker zou zijn als zij rimpels had en die andere niet.

Naja, Nigella lijkt ook jonger doordat ze minder rimpels heeft en over het algemeen krijgen magere mensen nu eenmaal sneller zichtbare rimpels dan wat vollere mensen. Dus ik denk dat haar eetpatroon wel degelijk invloed heeft.

Ik weet alleen wel zeker dat het niet voor complete groepen van veganisten/vet-eters door te trekken is. smile
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het was een keer te verwachten. - Pagina 4 Empty Re: Het was een keer te verwachten.

Bericht  TukTuk wo 21 dec 2011 - 7:39

Meiden, het was niet serieus bedoelt! Laughing
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het was een keer te verwachten. - Pagina 4 Empty Re: Het was een keer te verwachten.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum