DagCafé
+17
Toet
Alex
_Lacey_
Jordana
TukTuk
Happydobby
Gebruikersnaam
Roza
Lotus
Rovine
Pompoen
Suus
Lejow
Ibbeltje
Zwerver
Burn
Erin
21 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Klopt. Maar zoveel zitten nog nieuw in de doos of zonder doos maar met stickers Moet ze eigenlijk verkopen ofzo.
Gast- Gast
Reva schreef:Klopt. Maar zoveel zitten nog nieuw in de doos of zonder doos maar met stickers Moet ze eigenlijk verkopen ofzo.
Welke maat heb je? Ik ben net 22,5 geworden
Gast- Gast
Dat ga je echt gewoon een half jaar roepen, he?June schreef:Reva schreef:Klopt. Maar zoveel zitten nog nieuw in de doos of zonder doos maar met stickers Moet ze eigenlijk verkopen ofzo.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat ga je echt gewoon een half jaar roepen, he?June schreef:Reva schreef:Klopt. Maar zoveel zitten nog nieuw in de doos of zonder doos maar met stickers Moet ze eigenlijk verkopen ofzo.
Nee, over een maand ben ik gewoon weer 'bijna jarig'.
Gast- Gast
Reva schreef:Maat kano
Net als Evy
Zonde, maar Evy wil vast wel op je schoenen passen.
Nu ga ik echt!
Gast- Gast
Jongen, ik ben als een malle aan het haken. Denk dat ik beter kan stoppen en morgenochtend verder kan gaat.
Gast- Gast
OMG, ja breien dus. Echt, ik kan geen breinaald meer zien en niet meer helder denken.Reva schreef:Huh, breien toch
Hierna ga ik weer even een paar dagen verder met verven en laat ik het breien even.
Gast- Gast
Mogûh
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Oh, ik heb gister zooo'n lief babytje gezien en ze huilde en zodra ik haar vast had werd ze helemaal rustig ik ben het nog niet verleerd ^^
Wat leuk, VC!
Ik ga zo naar mijn vrijwilligerswerk, daarna boodschappen doen en vanmiddag naar mijn spv'er.
Ik ga zo naar mijn vrijwilligerswerk, daarna boodschappen doen en vanmiddag naar mijn spv'er.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ga als een malle opruimen in huis, heb vorige week amper wat gedaan en dat is heel goed te zien
Ik heb om 11 uur een telefonisch rollenspel voor een vacature bij de belastingdienst, spannend! Dus ik kan nog eventjes 2 uurtjes goed voor bereiden
Daarna wil ik even langs de action voor kerstcadeautjes en moet boodschappen doen.
Als ik dan weer thuis ben moet ik een brief uittypen en printen voor vanavond, vanavond weer naar school.
Dus al met al heb ik een volgepland dagje
Daarna wil ik even langs de action voor kerstcadeautjes en moet boodschappen doen.
Als ik dan weer thuis ben moet ik een brief uittypen en printen voor vanavond, vanavond weer naar school.
Dus al met al heb ik een volgepland dagje
Gast- Gast
Alvast veel succes, Daisy!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: