DagCafé
+17
Toet
Alex
_Lacey_
Jordana
TukTuk
Happydobby
Gebruikersnaam
Roza
Lotus
Rovine
Pompoen
Suus
Lejow
Ibbeltje
Zwerver
Burn
Erin
21 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Misschien dat ik me niet op wil dringen of te veel wil zijn, al kan ik ook wel bedenken dat 't voor deze situatie niet opgaat.Reva schreef:Ik snap 't wel hoor, Smikk, daarom wilde ik ook niet aanbellen met de Sinterklaascadeautjes, maar heb ik ze alleen voor de deur gezet
Ik kan het altijd nog gewoon in de gang of op tafel leggen, ze is toch op zolder aan het werk
Gast- Gast
Mooie spiegel zeg.
En het afvallen gaat zeker goed, al heb ik niet zo heel veel foto's van je gezien. Ik heb niet meer op de weegschaal gezien en moet het nog steeds weer echt serieus oppakken. Maaar... morgen is het weer maandag
En het afvallen gaat zeker goed, al heb ik niet zo heel veel foto's van je gezien. Ik heb niet meer op de weegschaal gezien en moet het nog steeds weer echt serieus oppakken. Maaar... morgen is het weer maandag
Gast- Gast
Reva schreef:June schreef:Aha, dus?
DAN IS HET TOCH NIET 'LAATST GEKOCHT'
IK WIL 'M TOCH OOK GEWOON HIER ZIEN
Gast- Gast
Mijn weegschaal was niet lief, dus die heb ik onder de bank geschopt, maar ik krijg mijn bank niet in mn eentje van de kant
Ik ben verliefd op mijn spiegel. Hij is heeeeel groot, hoort eigenlijk op de grond te staan, maar daar is de hal een beetje te klein voor. Niet te tillen ook dat ding en ik moest en zou hem hebben toen ik nog bij mijn ouders woonde. Die waren ook heel blij toen hij naar boven moest door het raam
Ik ben verliefd op mijn spiegel. Hij is heeeeel groot, hoort eigenlijk op de grond te staan, maar daar is de hal een beetje te klein voor. Niet te tillen ook dat ding en ik moest en zou hem hebben toen ik nog bij mijn ouders woonde. Die waren ook heel blij toen hij naar boven moest door het raam
Gast- Gast
June schreef:Reva schreef:June schreef:Aha, dus?
DAN IS HET TOCH NIET 'LAATST GEKOCHT'
IK WIL 'M TOCH OOK GEWOON HIER ZIEN
Wat bied je?
Gast- Gast
Ik heb vandaag strijkijzersnoeg gekocht voor aan mijn lamp, maar durf het er niet zelf aan te zetten..
Mijn huis wordt wel echt leuk. Ik geil op mijn eigen huis en de vorderingen
Een paar aanpassingen maken al zoveel verschil.
Mijn huis wordt wel echt leuk. Ik geil op mijn eigen huis en de vorderingen
Een paar aanpassingen maken al zoveel verschil.
Gast- Gast
Zal met daglicht even een foto maken, mijn make up is doorgelopen tot halverwege mijn wangen nu
Gast- Gast
Die dochters van dat Surinaamse gezin in 'een huis vol' hebben meegedaan aan X-factor. Ik herkende die vader direct, ze stonden namelijk in de rij toen een vriendin van mij ook in de rij stond.. en ik haar gezelschap hield
Laatst aangepast door June op zo 18 dec 2011 - 12:30; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja, ik vind hem echt heel mooi. Zou hier ook goed passen, qua style danReva schreef:Mijn weegschaal was niet lief, dus die heb ik onder de bank geschopt, maar ik krijg mijn bank niet in mn eentje van de kant
Ach, misschien is het goed om even niet te wegen..
Gast- Gast
Klopt. Heb soms het idee dat het gezin (alleen) meedoet om dochters een podium te geven.June schreef:Die dochters van 'een huis vol' hebben meegedaan aan X-factor. Ik herkende die vader direct, ze stonden namelijk in de rij toen een vriendin van mij ook in de rij stond.. en ik haar gezelschap hield
Gast- Gast
Welke? Of allebei?
Ik vind het echt bizar hoor, twaalf kinderen. Ik heb het altijd normaal gevonden dat mijn moeder op is gegroeid in een gezin met acht kinderen, maar dat is stiekem ook best veel!
Ik vind het echt bizar hoor, twaalf kinderen. Ik heb het altijd normaal gevonden dat mijn moeder op is gegroeid in een gezin met acht kinderen, maar dat is stiekem ook best veel!
Gast- Gast
Pas wel op, hij lijkt me heel vruchtbaarReva schreef:Die vader wil ik echt neuken
Gast- Gast
Nee, bij dat x-factor (of wat was het..) gezin de vader en bij het andere gezin dat wijsneuskind.
June, ik vind je laarzen mooi!! Ik krijg mijn kuiten nooit in hoge laarzen! Al zei ik tegen Smikk kuikens
June, ik vind je laarzen mooi!! Ik krijg mijn kuiten nooit in hoge laarzen! Al zei ik tegen Smikk kuikens
Gast- Gast
Ik vind 12 kinderen opzich geen probleem, maar wel de manier waarop het gaat.June schreef:Welke? Of allebei?
Als er niet voldoende geld, ruimte, eten en aandacht is, vind ik het zielig.
Gast- Gast
Reva krijgt haar kuikens niet in zulke laarzen.. De heks.Reva schreef:Nee, bij dat x-factor (of wat was het..) gezin de vader en bij het andere gezin dat wijsneuskind.
Gast- Gast
Haha, ik had kunnen weten dat Smikkell het door zou sturen. Mijn kuikens krijg ik er ook nooit in, mijn kuiten wel! Zien jullie die lelijke vloer op de foto? Als het goed is gaat mijn vader die volgend jaar ein-de-lijk vervangen.
Maar bedankt . Mijn stiefmoeder heeft ook redelijk dikke kuiten en zij koopt ze vaak van Gabor, die hebben ook laarzen met brede schacht (wel meer merken waarschijnlijk). Deze zijn trouwens best wijd aan de bovenkant, dus dat moet ook wel passen.
Maar bedankt . Mijn stiefmoeder heeft ook redelijk dikke kuiten en zij koopt ze vaak van Gabor, die hebben ook laarzen met brede schacht (wel meer merken waarschijnlijk). Deze zijn trouwens best wijd aan de bovenkant, dus dat moet ook wel passen.
Gast- Gast
Ja, ik had laarzen gekocht in Duitsland -nou okee, gekregen- en daar passen ze warempel wel in. Vrouwen met dikke benen daar Hee, die hebben ook rood erin bedenk ik me nu!
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: