DagCafé
+17
Toet
Alex
_Lacey_
Jordana
TukTuk
Happydobby
Gebruikersnaam
Roza
Lotus
Rovine
Pompoen
Suus
Lejow
Ibbeltje
Zwerver
Burn
Erin
21 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Reva schreef:Ik vroeg vanavond Evy om een oordeel van mijn outfit, omdat ik niet wist of t stond. Krijg ik goedkeuring, wil że geen trio
nah ja schandalig
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Heb je Evy gemeet?Reva schreef:Ik vroeg vanavond Evy om een oordeel van mijn outfit, omdat ik niet wist of t stond. Krijg ik goedkeuring, wil że geen trio
Gast- Gast
Flauw.Reva schreef:Ik vroeg vanavond Evy om een oordeel van mijn outfit, omdat ik niet wist of t stond. Krijg ik goedkeuring, wil że geen trio
Wie kwam er nou eten waarvoor je doe hartige taart hebt gemaakt?
Gast- Gast
Dit was de proefversie. Gezien het ministuk wat nog in de koelkast staat, en bedankt hongerig manmonster, ga ik er vanuit dat hij goed is gekeurd. Dus gerust voor de 2e keer
Evy niet gemeet.
Evy niet gemeet.
Gast- Gast
Ah, na het posten bedacht ik me al dat dit de proefversie was.
Kussens sichtrijgen duurt langer dan het breien zelf..
Kussens sichtrijgen duurt langer dan het breien zelf..
Gast- Gast
oh het is bijna half 3
Ja!Reva schreef:Die uit haaktopic?
Wil er nu ook alleen nog eentje maken als cadeau dus, maar daar heb ik de wol niet voor. Als ik nu van mijn wol dat cadeau maak, heb ik niet genoeg voor mijn poef. Ik ben heel bang dat ik de wol daarna nooit meer ergens vind, en dan heb ik een groot probleem
Gast- Gast
Ben echt verliefd op dat kussen Smikk
Ik ook ..Ibbeltje schreef:Ben echt verliefd op dat kussen Smikk
Ik vind het dan ook eng om dit kussen weg te geven en dan de wol niet meer te vinden voor een kussen voor mezelf. Ik ga denk een topic openen of anderen voor mij bij de Zeeman willen kijken.
Gast- Gast
Graag. Ik zal je even een foto sturen zo.Reva schreef:Ik kan morgen hier bij zeeman kijken?
Het is wol van 'Nigar'. Het is zachte, pluizige wol die ik zoek in de kleur (zie dat er een kleur op de wikkel staat) color 80. Het liefst 12 of 14 bollen! Maar elke bol is al fijn. Ze zijn 0.99 cent.
Grijze bollen van de zelfde serie zijn ook welkom. Color 87 en 81.
Gast- Gast
Ow, en weet je wat helemaal geweldig is. Toen ik bij de HEMA de binnenkussens kocht, vond ik ook dunne, goedkope kussenhoezen in de zelfde maat van de wol. Nu heb ik dus eerst die kussenhoes om het kussen en dan pas het wol, waardoor je tussen het wol door niet het witte kussen maar de zelfe kleur als de wol ziet..
Gast- Gast
Hoeveel heb je nou nodig voor een kussen?
Ik weet niet wanneer ik weer kan kijken...wanneer had je het nodig?
Slim!Smikkell schreef:Ow, en weet je wat helemaal geweldig is. Toen ik bij de HEMA de binnenkussens kocht, vond ik ook dunne, goedkope kussenhoezen in de zelfde maat van de wol. Nu heb ik dus eerst die kussenhoes om het kussen en dan pas het wol, waardoor je tussen het wol door niet het witte kussen maar de zelfe kleur als de wol ziet..
Als iemand mij morgen kan vertellen dat die gene de wol heeft gevonden, kan ik deze iig cadeau geven maandag. Als dat niet lukt ben ik sowieso blij met deze wol, wanneer dan ook! Ze konden me in de winkel niet vertellen of en wanneer het weer kwam.Ibbeltje schreef:Hoeveel heb je nou nodig voor een kussen?
Voor een kussen heb ik 4 bollen nodig. Voor mijn poef 12.
Gast- Gast
Ben trots op mijn stukkie gehaakte= lapje hahah. Maar nu ga ik slapen. Mijn ogen willen niet meer.
slaap lekker! (of goede nacht )
slaap lekker! (of goede nacht )
Smikkell, is er ook een kans om dicht te naaien? Zodat je een beetje een niet gebreid effect krijgt, terwijl het wel gebreid is? En hoe doe ik dat dan? Misschien kun je deze vragen beter beantwoorden als ik mijn breinaalden uit het stof heb gehaald.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Als iemand mij morgen kan vertellen dat die gene de wol heeft gevonden, kan ik deze iig cadeau geven maandag. Als dat niet lukt ben ik sowieso blij met deze wol, wanneer dan ook! Ze konden me in de winkel niet vertellen of en wanneer het weer kwam.Ibbeltje schreef:Hoeveel heb je nou nodig voor een kussen?
Oh nee morgen gaat mij niet lukken helaas. Ik zal duimen voor je dat iemand er nog vind.
Ja, ik ga morgen zelf ook nog kijken en nu ik zie dat de wol een nummer en kleurnummer heeft zou ik ook kunnen bellen, al vertrouw ik dat nooit zo.Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Als iemand mij morgen kan vertellen dat die gene de wol heeft gevonden, kan ik deze iig cadeau geven maandag. Als dat niet lukt ben ik sowieso blij met deze wol, wanneer dan ook! Ze konden me in de winkel niet vertellen of en wanneer het weer kwam.Ibbeltje schreef:Hoeveel heb je nou nodig voor een kussen?
Oh nee morgen gaat mij niet lukken helaas. Ik zal duimen voor je dat iemand er nog vind.
De kleur van de binnenhoes is echt precies goed
Kussen kost zo alles bij elkaar 15 euro aan materiaal.
Gast- Gast
Smikkell schreef:enZusje schreef:Het gaan er 6 worden Smik!
Ik ben zo gelukkigen wat aangeschoten
Ja ik ben ook blij . Maar slapen zat er niet echt in, Confusion was haar sleutels vergeten hahaha dus die stond vannacht nog voor de deur. Moest er wel om lachen maar ben nu wel lichtelijk gaar. Vanmiddag maar de laatste kerstkadootjes en dan een tukkie .
Ik begrijp dus dat jij je wol niet hebt gevonden? Ik wil ook wel voor je kijken vanmiddag in de stad maar daar heb je dan weinig aan denk ik? Anders moet je me maar smsen...
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: