DagCafé
+17
Toet
Alex
_Lacey_
Jordana
TukTuk
Happydobby
Gebruikersnaam
Roza
Lotus
Rovine
Pompoen
Suus
Lejow
Ibbeltje
Zwerver
Burn
Erin
21 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: DagCafé
Ja, ik geloof er iedere zaterdagochtend aan haha. Stofzuigen, dweilen, toilet schoonmaken, alles opruimen.
*zucht*
Echte huisvrouw haha!
*zucht*
Echte huisvrouw haha!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ben ik net mijn badkamer aan het douchen, wil ik het vervolgens gaan droogmaken met zo'n stok met zeem eraan, breekt mijn stok af. Overal zwart, plus een tegeltje beschadigd. Je ziet het amper. Maar volgens mij is 2012 echt een ongeluks jaar. Ben nog nooit zo debiel geweest en heb nog nooit zoveel kleine schades in en rondom het huis aangebracht.
Gast- Gast
Gebruikersnaam- Fluisteraar
- Aantal berichten : 216
Punten : 236
Registratiedatum : 30-11-10
Waar is iedereen?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben een beetje aan het rommelen en tussendoor af en toe ff op de pc.
Ben aan het verzinnen wat ik eens zal eten vanavond...
Ben aan het verzinnen wat ik eens zal eten vanavond...
Ik heb zo'n ongelofelijke pesthekel aan stofzuigen, dat ik nu van alles aan het doen ben, behalve stofzuigen. En toch moet ik er vandaag aan geloven.
Gast- Gast
Stofzuigen is best leuk! Dat gaat tenminste een beetje snel.
Rush- Lady Post-a-lot
Als je het gewoon nu doet, dan heb je het gehad, Maura.
Is er niets waar je echt zin in hebt, Gebruikersnaam?
Is er niets waar je echt zin in hebt, Gebruikersnaam?
Lotus- Ratel
Maura schreef:Ik heb zo'n ongelofelijke pesthekel aan stofzuigen, dat ik nu van alles aan het doen ben, behalve stofzuigen. En toch moet ik er vandaag aan geloven.
Haha ik had het zelfde probleem vandaag. Heb echt 4/5 uur van alles en nog wat gedaan om het uit te stellen .
Overigens heb ik ook vaak dat als ik aan het schoonmaken ben ineens ziekzwakmisselijk word, dan moet ik echt even gaan liggen. Zit natuurlijk allemaal tussen de oren, maar toch vreemd .
Rush schreef:Stofzuigen is best leuk! Dat gaat tenminste een beetje snel.
Hoor ik daar een vrijwilliger roepen? Het is ook werk van niets. Het is zo klaar. Maar ik vind er zooooooooooooooooo verschrikkelijk. En waar het vandaan komt? Want mijn auto uitzuigen vind ik dan weer het leukste om te doen van het auto wassen e.d.
Gast- Gast
Nou ik wil een koolhydraatarme maaltijd klaarmaken, maar ben echt even inspiratieloos.
Ik heb trouwens vandaag een laatste impulsieve 2011 aankoop gedaan, een crosstrainer! Voor de goede voornemens
Ik heb trouwens vandaag een laatste impulsieve 2011 aankoop gedaan, een crosstrainer! Voor de goede voornemens
Ik heb 1x een auto uitgezogen en dat doe ik nooit weer. Auto wassen doe ik ook niet meer sinds m`n vriend dat wel doetMaura schreef:Rush schreef:Stofzuigen is best leuk! Dat gaat tenminste een beetje snel.
Hoor ik daar een vrijwilliger roepen? Het is ook werk van niets. Het is zo klaar. Maar ik vind er zooooooooooooooooo verschrikkelijk. En waar het vandaan komt? Want mijn auto uitzuigen vind ik dan weer het leukste om te doen van het auto wassen e.d.
Rush- Lady Post-a-lot
Volgens mij staan er aardig wat recepten op het forum.
Lotus- Ratel
stofzuigen heb ik ook een gruwelijke hekel aan hoor haha. En het is inderdaad zo gedaan
Gast- Gast
Rush schreef:Ik heb 1x een auto uitgezogen en dat doe ik nooit weer. Auto wassen doe ik ook niet meer sinds m`n vriend dat wel doetMaura schreef:Rush schreef:Stofzuigen is best leuk! Dat gaat tenminste een beetje snel.
Die mis ik hè. Nee, ik moest altijd mijn eigen auto doen. Mijn toenmalige vriend heeft het ook nog nooit voor mij gedaan. Misschien omdat ik denk dat ik dat het allerbeste zelf kan.
Stofzuigen is gedaan. Kleine ruimte, weinig moeite.
Gast- Gast
Ik heb een hekel aan auto wassen. Ik kan het gewoon niet. Hij wordt nooit goed schoon.
Rush- Lady Post-a-lot
Van de buitenkant kan ik het ook niet. Geen kracht/ te klein. Je zag altijd waar ik wel en niet bij kon en waar ik wel en geen kracht kon zetten. Daarom krijg ik nu pasjes voor de wasstraat van mijn paps. Voor hem is het toch gratis.
Gast- Gast
Ik wil absoluut niet door de wasstraat hahaha!Maura schreef:Van de buitenkant kan ik het ook niet. Geen kracht/ te klein. Je zag altijd waar ik wel en niet bij kon en waar ik wel en geen kracht kon zetten. Daarom krijg ik nu pasjes voor de wasstraat van mijn paps. Voor hem is het toch gratis.
Rush- Lady Post-a-lot
En de hogedrukspuit? Ik vind dat altijd superleuk en kost maar 2 euro voor een kwartier.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Waarom niet?Rush schreef:Ik wil absoluut niet door de wasstraat hahaha!Maura schreef:Van de buitenkant kan ik het ook niet. Geen kracht/ te klein. Je zag altijd waar ik wel en niet bij kon en waar ik wel en geen kracht kon zetten. Daarom krijg ik nu pasjes voor de wasstraat van mijn paps. Voor hem is het toch gratis.
Lotus- Ratel
Rovine schreef:En de hogedrukspuit? Ik vind dat altijd superleuk en kost maar 2 euro voor een kwartier.
Daar deed ik het ook altijd mee. Maar dan alsnog, het krachtzetten met de borstel moet jezelf doen en ik heb totaal geen kracht in mijn handen.
Maar voor echte autoliefhebbers is de wasstraat een crime, omdat het krasjes zou veroorzaken/veroorzaakt.
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: