Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+17
Toet
Alex
_Lacey_
Jordana
TukTuk
Happydobby
Gebruikersnaam
Roza
Lotus
Rovine
Pompoen
Suus
Lejow
Ibbeltje
Zwerver
Burn
Erin
21 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 40 Empty Re: DagCafé

Bericht  Toet ma 19 dec 2011 - 12:44

Smikkell schreef:Ik heb laatst 3 heerlijke koppen chocomel gemaakt van echte chocola. Zo lekker en zo slecht.
Ik heb nu alleen choco waar melk bij moet. Ik heb het met water geprobeerd, maar dat kan dus niet DagCafé - Pagina 40 394967

Die van optimel vind ik ook niet lekker.

Oh dat is ook heerlijk ja! Ik heb het liefst ook gewoon warme melk met van die poeder.

Waarom is hij boos Reva?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Toet ma 19 dec 2011 - 12:46

Oh ik zit zo in een dilemma over die kerstavond vrijdag met mijn 'vriendinnen' Rolling Eyes

Van de ene kant wil ik helemaal niet gaan door al het gezeik en doordat het idee gezellige avond voor mij echt totaal weggevallen is. Maar van de andere kant is het toch te gek voor woorden dat ik niet naar deze avond ga, terwijl ik hem nota bene zelf georganiseerd heb. Welke keus ik ook maak, het is beide niet goed denk ik.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 12:47

Geduld heb ik niet. Ik wil iets of meteen kunnen of ik roep heel dramatisch dat ik het niet snap en vast noooooit kan.

Hij was pissig omdat ik boven de plee had gehangen en bleef kortaf. Ja de groeten, je bent mn vader niet. Dus toen vroeg ik of hij zin had om geïrriteerd te blijven doen ja of nee en dat ie bij ja dan mocht gaan, omdat ik de wc het voer moeilijk kon laten ophoesten en dan zelf weer opeten.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 12:48

Ik heb zakjes om witte chocomelk te maken. Viessss.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 12:50

Toet schreef:Oh ik zit zo in een dilemma over die kerstavond vrijdag met mijn 'vriendinnen' Rolling Eyes

Van de ene kant wil ik helemaal niet gaan door al het gezeik en doordat het idee gezellige avond voor mij echt totaal weggevallen is. Maar van de andere kant is het toch te gek voor woorden dat ik niet naar deze avond ga, terwijl ik hem nota bene zelf georganiseerd heb. Welke keus ik ook maak, het is beide niet goed denk ik.
Als je ergens wel zin hebt om te gaan en geen ander alternatief hebt, dan zou ik gaan. Je kunt afspreken die avond alles te laten rusten en geen ruzie te maken of dingen uit te spreken. Niet dat je dikke vriendinnen moet gaan spelen, maar gewoon elkaar met rust laten. Voor iedereen beter zo'n avond.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 12:50

Reva schreef:Ik heb zakjes om witte chocomelk te maken. Viessss.
Die hoef ik nooit te proberen dus. Is dat ook met melk?
Melk met witte, gemolten chocola is wel lekker I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 12:52

Toet, ik heb er denk ik niks van meegekregen, maar lijkt mij wel jammer om niet te gaan als je zelf iets hebt georganiseerd.

Gast
Gast

Reva schreef:Geduld heb ik niet. Ik wil iets of meteen kunnen of ik roep heel dramatisch dat ik het niet snap en vast noooooit kan.

Hij was pissig omdat ik boven de plee had gehangen en bleef kortaf. Ja de groeten, je bent mn vader niet. Dus toen vroeg ik of hij zin had om geïrriteerd te blijven doen ja of nee en dat ie bij ja dan mocht gaan, omdat ik de wc het voer moeilijk kon laten ophoesten en dan zelf weer opeten.
Hebben jullie hier vooraf afspraken over gemaakt? Of hij jou er wel of niet op moet gaan aanspreken enz.

Snap dat hij er niet blij mee is, maar dat kan jij zelf ook wel bedenken zonder zijn reactie.

Gast
Gast

Volgens mij met water, zal morgen 's kijken. Morgen pyjamadag cheers

Gast
Gast

Bericht  Toet ma 19 dec 2011 - 12:52

Elkaar met rust laten lukt opzich ook wel en het lukt ook wel om geen ruzie te maken. Maar we gaan dus zo'n ruilspel doen met ook nog allemaal opdrachten er in en dat soort dingen zijn wel heel ongemakkelijk. Zaterdag in de matrixx was zij er ook en het ging opzich de hele avond wel oké (nou ja, ik ben heel even super boos geweest en heel hard gehuild)

Ik heb dus ook niet echt een ander alternatief voor die avond dus als ik alleen thuis of in de kroeg zit, moet ik toch de hele tijd alleen maar denken aan wat zij aan het doen zijn. Misschien dat ik dan toch maar gewoon een kans geef, ik ben natuurlijk iedere minuut vrij om te beslissen of ik blijf of weg ga.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 12:54

Toet schreef:Elkaar met rust laten lukt opzich ook wel en het lukt ook wel om geen ruzie te maken. Maar we gaan dus zo'n ruilspel doen met ook nog allemaal opdrachten er in en dat soort dingen zijn wel heel ongemakkelijk. Zaterdag in de matrixx was zij er ook en het ging opzich de hele avond wel oké (nou ja, ik ben heel even super boos geweest en heel hard gehuild)

Ik heb dus ook niet echt een ander alternatief voor die avond dus als ik alleen thuis of in de kroeg zit, moet ik toch de hele tijd alleen maar denken aan wat zij aan het doen zijn. Misschien dat ik dan toch maar gewoon een kans geef, ik ben natuurlijk iedere minuut vrij om te beslissen of ik blijf of weg ga.
Precies. En eerder weggaan is makkelijker dan later toch nog naar dat feest gaan.

Gast
Gast

Bericht  Toet ma 19 dec 2011 - 12:55

Dat is waar. DagCafé - Pagina 40 561177

Ik wil me ook gewoon niet laten kennen. Zij is de gene die de fout in is gegaan en nu ben ik de gene die er voor thuis moet blijven. Dan maar even op mijn tanden bijten, zulke situaties zullen er ongetwijfeld nog meer komen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 12:57

Reva schreef:Volgens mij met water, zal morgen 's kijken. Morgen pyjamadag cheers
Klinkt goed. Heb je wel plannen of ga je ook echt alleen maar hangen?

Ik ga hier morgen puinruimen, uiteraard ook in huispak. Ik heb thuis nooit mijn normale kleding aan. Zodra ik thuis kom hang ik mijn jas op en gaat de kleding uit. Ik moet alleen het pakket voor Dilla op de post doen morgen en daarvoor moet ik toch echt naar buiten.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 12:58

Toet schreef:Dat is waar. DagCafé - Pagina 40 561177

Ik wil me ook gewoon niet laten kennen. Zij is de gene die de fout in is gegaan en nu ben ik de gene die er voor thuis moet blijven. Dan maar even op mijn tanden bijten, zulke situaties zullen er ongetwijfeld nog meer komen.
Jij bent in deze situatie al genoeg gestraft. Het zou zonde zijn als je nu jezelf ook nog gaat straffen door weg te blijven van dingen waar je zo'n zin in had en hebt.

Gast
Gast

Bericht  Toet ma 19 dec 2011 - 12:59

Het is gewoon kut allemaal.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 13:00

Ik heb een heel lijstje voor morgen, maar is allemaal binnenshuis. En lekker de kerstcadeautjes inpakken etc. En puin ruimen moet ik ook...had je eerder vanavond foto gestuurd op whatsapp.

We hebben daar geen afspraken, ook eerste keer echt gedoe erom, maar ik sta zelf ook niet op de bank te juichen, dus tja, ik hoef geen boze reactie. Werkt ook niet.

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=19213

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen