DagCafé
+17
Toet
Alex
_Lacey_
Jordana
TukTuk
Happydobby
Gebruikersnaam
Roza
Lotus
Rovine
Pompoen
Suus
Lejow
Ibbeltje
Zwerver
Burn
Erin
21 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Dat kan ik me voorstellen. Maar het komt vast wel goed!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Dat hoop ik ook!
Het is op het moment met enige kans op een baan die redelijk op mijn opleiding aansluit.
En mijn huidige contract loopt 8 januari af dus moet echt iets anders vinden!
Het is op het moment met enige kans op een baan die redelijk op mijn opleiding aansluit.
En mijn huidige contract loopt 8 januari af dus moet echt iets anders vinden!
Gast- Gast
De voorkant van mijn kussenhoes is ook al klaar en aan elkaar gezet. Ben nu bezig met de achterkant ^^
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Heb even een vraagje over mijn rollenspel, zodra ik opneem moet ik gelijk al mijn rol aan nemen. Maar nu weet ik niet precies hoe ik moet opnemen..
Goedemorgen, Belastingdienst, u spreekt met Daisy wat kan ik voor u doen/waarmee kan ik u helpen?
of
Goedemorgen, Afdeling inkomstenbelasting, u spreekt met Daisy wat kan ik voor u doen/waarmee kan ik u helpen?
of
Goedemorgen, Belastingdienst afdeling inkomstenbelasting , u spreekt met Daisy wat kan ik voor u doen/waarmee kan ik u helpen?
Wat zouden jullie zeggen/doen? of misschien iets totaal anders?
Goedemorgen, Belastingdienst, u spreekt met Daisy wat kan ik voor u doen/waarmee kan ik u helpen?
of
Goedemorgen, Afdeling inkomstenbelasting, u spreekt met Daisy wat kan ik voor u doen/waarmee kan ik u helpen?
of
Goedemorgen, Belastingdienst afdeling inkomstenbelasting , u spreekt met Daisy wat kan ik voor u doen/waarmee kan ik u helpen?
Wat zouden jullie zeggen/doen? of misschien iets totaal anders?
Gast- Gast
Ik zou voor de laatste optie gaan Daisy
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik zou ook voor de laatste gaan.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Oke ja daar zat ik ook al aan te denken maar omdat je normaal gesproken een heel menu door moet weet je vaak al dat je de belastingdienst aan de telefoon hebt dus daardoor begon ik te twijfelen.
En wat zouden jullie als laatste zin zeggen?
Wat kan ik voor u doen of waarmee kan ik u helpen of waarmee kan ik u van dienst zijn?
En wat zouden jullie als laatste zin zeggen?
Wat kan ik voor u doen of waarmee kan ik u helpen of waarmee kan ik u van dienst zijn?
Gast- Gast
Daisy ik denk dat je daar niet te druk om moet maken, als je in het rollenspel zit komt het vanzelf. Anders ga je misschien alleen maar denken: o wat had ik ook alweer bedacht dat ik zou zeggen?
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
@ Caresses, Ja daar heb je ook gelijk in, wil me ook niet teveel vast pinnen aan de dingen die ik bedacht heb want het loopt toch altijd anders.
Maar ik wil wel graag een goed begin hebben, dan heb ik in ieder geval 1 ding zeker weten goed.
En ik maak me er nogal druk om omdat ik die baan echt nodig heb, zowel voor mijn opleiding als het inkomen
Maar ik wil wel graag een goed begin hebben, dan heb ik in ieder geval 1 ding zeker weten goed.
En ik maak me er nogal druk om omdat ik die baan echt nodig heb, zowel voor mijn opleiding als het inkomen
Gast- Gast
Ik ben veel te los gegaan met kerstcadeautjes voor m`n vriend haha.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Daisy, niemand doet dat perfect, dat is echt iets waar je in moet komen. :-)
Rush- Lady Post-a-lot
Ik snap het wel hoor, is ook herkenbaar, maar als je er zelf niet in zit is het makkelijker om zo te praten Als ik er zelf in zat zou ik ook zenuwachtig zijn en bedenken wat ik allemaal zou zeggen. (Alleen weet ik uit ervaring dat van tevoren alles bedenken wat je wil zeggen, averechts werkt bij mij).
Caresses- Kletskop
Ja, dan ga je stotteren enzo. Ik wel tenminste haha!Caresses schreef:Ik snap het wel hoor, is ook herkenbaar, maar als je er zelf niet in zit is het makkelijker om zo te praten Als ik er zelf in zat zou ik ook zenuwachtig zijn en bedenken wat ik allemaal zou zeggen. (Alleen weet ik uit ervaring dat van tevoren alles bedenken wat je wil zeggen, averechts werkt bij mij).
Rush- Lady Post-a-lot
Goedemorgen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ja of veel te veel bezig zijn in mijn hoofd met "wat zou ik ook alweer zeggen" en dat ik daardoor niet echt goed kan luisteren naar de ander. (Dordat ik teveel met mezelf bezig ben).
Caresses- Kletskop
Ik moet er inderdaad ook goed om denken wat diegene zegt/vraagt en niet bij het eerste ding gelijk gaan denken owh dat is dit en dat..
Ach ik loop mezelf nu helemaal gek te maken, wat dat betreft had ik het liever om 9 uur gehad :S (nog 3 kwartier )
Ach ik loop mezelf nu helemaal gek te maken, wat dat betreft had ik het liever om 9 uur gehad :S (nog 3 kwartier )
Gast- Gast
Weten jullie toevallig of het normaal is als je met de pil begint op de eerste dag van je menstruatie dat je vervolgens gelijk niet meer ongesteld bent? Ik ben dus 1 dagje een beetje ongesteld geweest, toen met de pil begonnen zoals het moet en daarna was het weer afgelopen, geen druppel. Heb gegoogled maar daar vind ik alleen dat je menstruatie redelijk normaal zou moeten zijn.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ga even iets heel anders doen dan, misschien dat dat helpt om je wat minder zenuwachtig te krijgen?
Caresses- Kletskop
Misschien toch even wat afleiding zoeken en niet meer bezig zijn met inhoudelijke dingen, daar word je toch alleen maar zenuwachtiger van en waarschijnlijk neem je het nu ook niet echt meer op.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ja ik zal zo eventjes wat huishoudelijk dingetjes doen
En nog ff m´n telefoon op de lader gooien, denk dat er nog wel voldoende stroom in zit maar toch ff voor de zekerheid
En nog ff m´n telefoon op de lader gooien, denk dat er nog wel voldoende stroom in zit maar toch ff voor de zekerheid
Gast- Gast
Nee, je menstuatie hoort daar niet van te stoppen.тыквашка schreef:Weten jullie toevallig of het normaal is als je met de pil begint op de eerste dag van je menstruatie dat je vervolgens gelijk niet meer ongesteld bent? Ik ben dus 1 dagje een beetje ongesteld geweest, toen met de pil begonnen zoals het moet en daarna was het weer afgelopen, geen druppel. Heb gegoogled maar daar vind ik alleen dat je menstruatie redelijk normaal zou moeten zijn.
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: