DagCafé
+17
Toet
Alex
_Lacey_
Jordana
TukTuk
Happydobby
Gebruikersnaam
Roza
Lotus
Rovine
Pompoen
Suus
Lejow
Ibbeltje
Zwerver
Burn
Erin
21 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Ik vind het allemaal troep daar. Snap niet dan andere zo hysterisch zijn over die winkel.Ibbeltje schreef:Succes Smikkel! De action leuke winkel :d Mits het niet te druk is
Gast- Gast
Haha Smikkel, sjezen! En niet bij mij verwacht? Wat verwacht je dan wel bij mij? Haha!
Bedankt meiden voor jullie meningen . Er komen niet vaak 5 mensen eten trouwens hoor, ik vind het gewoon leuk staan en ook leuk als er soms wel een paar mensen komen eten . Mss ga ik nog wel twee stoelen voor mijn verjaardag vragen. Zal vanavond nog even vragen wat mijn ouders vinden, ik neig ook naar 6...
Ok, that's it... Mijn raam staat open en ik ruik allemaal lekker eten! Ik ga patat halen.
Bedankt meiden voor jullie meningen . Er komen niet vaak 5 mensen eten trouwens hoor, ik vind het gewoon leuk staan en ook leuk als er soms wel een paar mensen komen eten . Mss ga ik nog wel twee stoelen voor mijn verjaardag vragen. Zal vanavond nog even vragen wat mijn ouders vinden, ik neig ook naar 6...
Ok, that's it... Mijn raam staat open en ik ruik allemaal lekker eten! Ik ga patat halen.
Gast- Gast
Ow, als dat het enege probleem is. Dat is het makkelijkste. kan ik je zo uitleggen als je wilt.Maura schreef:Volgens mij komt er een hobbywinkel onder ons. Mimimosa ofzo. Lijkt me wel leuk om eens te struinen. Ik wil ook wel weer breien, vroeger heel erg veel gedaan, maar ik kan dus absoluut geen steken zetten.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ow, als dat het enege probleem is. Dat is het makkelijkste. kan ik je zo uitleggen als je wilt.Maura schreef:Volgens mij komt er een hobbywinkel onder ons. Mimimosa ofzo. Lijkt me wel leuk om eens te struinen. Ik wil ook wel weer breien, vroeger heel erg veel gedaan, maar ik kan dus absoluut geen steken zetten.
Moet eerst mijn breinaalden en bolletjes halen van pap's zolder.
Maar als je het me dan wilt uitleggen, dan graag. Oma zette altijd de steken en ik breide. En als ik haar vroeg hoe ik steken moest zeggen, dan zei ze altijd dat ze sneller klaar was als ze zelf de steken zou zetten.
Gast- Gast
Breien lijkt mij ook leuk :d Nog nooit gedaan
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Mijn ene oma haakte altijd en goed ook nog (dat had ik willen leren, maar helaas is ze vrij vroeg uit mijn leven gegaan) en mijn andere oma was een kei in breien. Hele breiboeken zijn voorbij gegaan. Ook van die hele lelijke truien, zelfs nog op mijn 12e verjaardag.
Gast- Gast
Leuk zo'n creatieve mensen in de familie
Oma breide ook vroeger truien voor de kleinkinderen :d
Oma breide ook vroeger truien voor de kleinkinderen :d
Heej Zelda hoe is het?
De oma die breide mocht wel iets minder creatief te zijn, want men wat waren haar truien lelijk.
Mijn moeder heeft nog heel veel haakwerk van haar moeder. Van die onderzettertjes etc.
Mijn moeder heeft nog heel veel haakwerk van haar moeder. Van die onderzettertjes etc.
Gast- Gast
't gaat nu wel. Vanmorgen en gister heel erg kut door omstandigheden, maar vriend en ik hebben net geluncht en koffie gedronken ergens en dat was heel erg fijn. En nu ben ik alleen thuis, vanavond komt er een vriendin langs dus dat is ook wel leuk al voel ik me nog steeds niet fijn.
Hoe gaat het met jou?
Hoe gaat het met jou?
Gast- Gast
Kun je Canei die gisteravond open is gemaakt, vergeten in de koelkast te zetten, nog drinken? (ben zo geen alcohol kenner )
Fijn dat je lekker met je vriend lekker geluncht en koffie gedronken hebt. Toch wel zin om af te spreken met die vriendin vandaag?
Mwoah het gaat wel, heb er niet heel veel zin in maar dat verandert vast als ze hier is. En dwe hele avond alleen zitten heb ik ook geen zin in (vriend logeert ergens anders)Ibbeltje schreef:Fijn dat je lekker met je vriend lekker geluncht en koffie gedronken hebt. Toch wel zin om af te spreken met die vriendin vandaag?
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik zou 't wel doen, Ibbeltje
haha oke dus het kan wel
Zelda schreef:Mwoah het gaat wel, heb er niet heel veel zin in maar dat verandert vast als ze hier is. En dwe hele avond alleen zitten heb ik ook geen zin in (vriend logeert ergens anders)Ibbeltje schreef:Fijn dat je lekker met je vriend lekker geluncht en koffie gedronken hebt. Toch wel zin om af te spreken met die vriendin vandaag?
Hopelijk is het zo gezellig dat dat wel goed komt
Zelda schreef:?Maura schreef:Iedereen komt toch op zijn eigen manier uit hun depressie?
Die vraagteken zit ook in mijn hoofd.
Ik ben echt heel erg depressief geweest en ik heb het gevoel hier nu uit te komen. Maar nu worden de acties die ik uitvoer afgekeurd. En dat snap ik wel. Maar het voelt zo kloten om aan de ene kant 'vrij' te zijn, maar aan de andere kant nog te worden vastgehouden. Zoiets, zeg maar.
Gast- Gast
Ik snap eigenlijk niet zoveel van wat je zegt. Welke acties worden afgekeurd en door wie? Wel goed dat je uit je depressie wilt klimmen iigMaura schreef:Zelda schreef:?Maura schreef:Iedereen komt toch op zijn eigen manier uit hun depressie?
Die vraagteken zit ook in mijn hoofd.
Ik ben echt heel erg depressief geweest en ik heb het gevoel hier nu uit te komen. Maar nu worden de acties die ik uitvoer afgekeurd. En dat snap ik wel. Maar het voelt zo kloten om aan de ene kant 'vrij' te zijn, maar aan de andere kant nog te worden vastgehouden. Zoiets, zeg maar.
Gast- Gast
Mau ik snap het ook niet zo goed
Na ja mijn vriend lacht mij uit omdat ik nagellak op heb (heb bijna nooit )
Na ja mijn vriend lacht mij uit omdat ik nagellak op heb (heb bijna nooit )
Zo'n actie die gisteren door jullie werd afgekeurd op het forum. Dat is een voorbeeld van een actie. Maar goed, het zal vaag blijven, want ik zal hier niet alles vertellen op het forum.
Gast- Gast
Hoihoi. Zit nu op de bank, niks meer te doen... genieten.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Nou volgens mij heb ik iets gemist dan? Ik weet niet welke actie van jou door wie is afgekeurd.
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: