DagCafé
+17
Toet
Alex
_Lacey_
Jordana
TukTuk
Happydobby
Gebruikersnaam
Roza
Lotus
Rovine
Pompoen
Suus
Lejow
Ibbeltje
Zwerver
Burn
Erin
21 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Ik ga ook zo slapen!
Pfff! Morgen 6.50 de wekker!
Pfff! Morgen 6.50 de wekker!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik heb twee "vrienden" met het syndroom van down. Je ziet het niet aan ze, ze zijn verder ook aardig bij de pinken, maar gewoon niet helemaal 100, zeg maar. Ik heb ze vaak gered uit spelletjes die uit de hand zouden lopen, maar ze zijn zoals ze zijn en verschrikkelijk lief, aardig en vooral recht voor zijn raap (Maura, is dat jouw bril? Dat maakt je lelijk)
Zegt hij net dat hij een lied gaat zingen voor Nadiaj. Wat zeg ik, ow Naaidiejah..... Werd dus niet begrepen en nu vind ik zijn onschuld nog schattiger. (Ja deze is net zo oud als ik ben en nee, nog nooit iets mee gedaan. )
Zegt hij net dat hij een lied gaat zingen voor Nadiaj. Wat zeg ik, ow Naaidiejah..... Werd dus niet begrepen en nu vind ik zijn onschuld nog schattiger. (Ja deze is net zo oud als ik ben en nee, nog nooit iets mee gedaan. )
Gast- Gast
Maura schreef:Ik heb twee "vrienden" met het syndroom van down. Je ziet het niet aan ze, ze zijn verder ook aardig bij de pinken, maar gewoon niet helemaal 100, zeg maar. Ik heb ze vaak gered uit spelletjes die uit de hand zouden lopen, maar ze zijn zoals ze zijn en verschrikkelijk lief, aardig en vooral recht voor zijn raap (Maura, is dat jouw bril? Dat maakt je lelijk)
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Asje!
Erin- Ratel
Bestaat dat, syndroom van down hebben maar het niet kunnen zien?Maura schreef:Ik heb twee "vrienden" met het syndroom van down. Je ziet het niet aan ze, ze zijn verder ook aardig bij de pinken, maar gewoon niet helemaal 100, zeg maar. Ik heb ze vaak gered uit spelletjes die uit de hand zouden lopen, maar ze zijn zoals ze zijn en verschrikkelijk lief, aardig en vooral recht voor zijn raap (Maura, is dat jouw bril? Dat maakt je lelijk)
Gast- Gast
Smikkell schreef:Haallooo!!
Hoi, vind het wel zo netjes van mezelf om even te vertellen dat ik jouw naam ergens in mijn post heb gebruikt. Ik ben er meestal geen fan van vom andermans woorden over te nemen, maar wilde je het wel even melden. Want het waren geen nare woorden.
Gast- Gast
Maura schreef:Smikkell schreef:Haallooo!!
Hoi, vind het wel zo netjes van mezelf om even te vertellen dat ik jouw naam ergens in mijn post heb gebruikt. Ik ben er meestal geen fan van vom andermans woorden over te nemen, maar wilde je het wel even melden. Want het waren geen nare woorden.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maura schreef:Smikkell schreef:Haallooo!!
Zeggen de woorden Bipolair en Manisch je nog iets?
Hoe dan ook, heb er net twintig minuten heerlijk huilen voor gehad.
Gast- Gast
Ik ben nog wakker!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ook!
Erin- Ratel
Gezellig!
Ik heb vandaag een kussen gemaakt. Hij staat in het haaktopical is hij gebreid.
Ik ga morgen meteen nog meer van die wol halen. Ik wil er ook een hoes van maken voor een poef/krukje. En een cadeau voor iemand die maandag jarig is!
Ik heb vandaag een kussen gemaakt. Hij staat in het haaktopic
Ik ga morgen meteen nog meer van die wol halen. Ik wil er ook een hoes van maken voor een poef/krukje. En een cadeau voor iemand die maandag jarig is!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ah, ja ik lees het! Prima toch?
Nee, dan is het geen probleem. Wilde alleen even laten weten dat ik niet roddelde.
Gast- Gast
Ook als je het niet meldt, heeft dit niets weg van roddelen.Maura schreef:Smikkell schreef:Ah, ja ik lees het! Prima toch?
Nee, dan is het geen probleem. Wilde alleen even laten weten dat ik niet roddelde.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ook als je het niet meldt, heeft dit niets weg van roddelen.Maura schreef:Smikkell schreef:Ah, ja ik lees het! Prima toch?
True. Toch wilde ik het even melden. Want heb jouw woorden daadwerkelijk meegenomen. En blijf ik meenemen. Maar tot nu toch nog niets wat ik daaraan kan linken.
Gast- Gast
Damn jij bent goed in breien! Zit er goed uit. Ik ben uit pure wanhoop maar even gestopt met haken haha!
Erin- Ratel
.oOErinOo. schreef:Damn jij bent goed in breien! Zit er goed uit. Ik ben uit pure wanhoop maar even gestopt met haken haha!
+1 trouwens! Ik wil ook zo'n sjaal!
Gast- Gast
Wanhoop?.oOErinOo. schreef:Damn jij bent goed in breien! Zit er goed uit. Ik ben uit pure wanhoop maar even gestopt met haken haha!
Gast- Gast
Voor je muts?
Erin- Ratel
Ik snap het niet zoMaura schreef:Smikkell schreef:Ook als je het niet meldt, heeft dit niets weg van roddelen.Maura schreef:Smikkell schreef:Ah, ja ik lees het! Prima toch?
True. Toch wilde ik het even melden. Want heb jouw woorden daadwerkelijk meegenomen. En blijf ik meenemen. Maar tot nu toch nog niets wat ik daaraan kan linken.
Maar begrijp dat je het goed bedoelt.
Gast- Gast
Ja het lukte niet en ik ben erg ongeduldig de laatste tijd!
Erin- Ratel
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: